abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211265323
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:09 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
nou nou nou doe es ff rustig barbaar... je hebt ook punaises he, die zijn goedkoper en ik speel liever met lego
Gesproken uit ervaring met beide..Lego is pijnlijker op het moment
.
pi_211265328
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik weet prima wat de doelstellingen van Hamas zijn.
Vrijheid en blijheid, nietwaar?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211265333
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:07 schreef ExTec het volgende:

[..]
U meent :)

Leg dan nu eens uit, hoe deze hele episode die doelstellingen dichterbij helpt.
Top doelstelling Hamas: het totaal wegvagen van Israel.

Micro doelstellingen: alles aanpakken om Israel internationaal in een slecht daglicht te zetten.

In dat laatste is Hamas geslaagd. Waren ze de vorige Gaza-oorlogen al, maar nu is het hek helemaal van de dam.

Zelf 6 uur live-streamen hoe je Joden op gruwelijke wijze afslacht - daardoor Israel dwingen tot reactie en dan zien dat mensen massaal de straat opgaan voor Palestina.

Behoorlijke W.
pi_211265334
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Op de BBC site:

'Why are people protesting today?
The main reason thousands are protesting in London today is to call for a ceasefire in Gaza.'

Intussen hoor je op de livestreams alleen maar Free Free Palestine :')
Achja, media. Die koppen ook headlines als 'Mostly peacefull protests' als de halve stad in de brand staat :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 11 november 2023 @ 19:12:35 #230
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211265341
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ok ok, goedkope AliExpress lego dan :{w.
die is ook best leuk alleen die wagentjes rijden allemaal scheef en er zitten dikke naden overal...

Ooit heb ik werk gedaan voor een ABS fabriek die legosteentjes perste. Dat was zo gaaf, die man vertelde dat ze eerst allemaal test batches deden, ook met goudkleurige blokjes, met glitters, noem maar op, tot die blokjes op vlooienmarkten opdoken en de pleuris uitbrak. Ik heb dan ook geen blokje overgehouden aan dat avontuur, alleeen dit verhaal. En nja oftopic, maja...
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211265355
Het is wel opmerkelijk dat al deze mensen, die zogenaamd niets met Hamas hebben en alleen maar protesteren voor de Palestijnen, telkens heel boos worden als iemand iets negatiefs zegt over Hamas. Je zou bijna denken dat ze wl iets met Hamas hebben.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211265357
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ah, eindelijk.. graag puntsgewijs, ik heb immers ocd
Helaas. Ik praat niet met gehandicapten. Ben sociaal-darwinist.
  zaterdag 11 november 2023 @ 19:14:04 #233
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_211265359
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 november 2023 18:55 schreef HowardRoark het volgende:
Gezellig weer. Wat doen dit soort mensen eigenlijk in het Westen?

[ twitter ]

[ twitter ]
Wel raar dat dit gewoon kan in post 911 tijdperk?

Zijn we slap geworden? Ik dacht dat dit soort gasten gewoon werden verscheept naar Gitmo voor wat gezellige ondervragingsgesprekken.
Please Move The Deer Crossing Sign
  zaterdag 11 november 2023 @ 19:14:20 #234
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211265362
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Helaas. Ik praat niet met gehandicapten. Ben sociaal-darwinist.
ah zo, ok
pi_211265366
Misschien kunnen alle Israli's zich tot moslim bekeren. Geen hond die dan nog naar Gaza kraait.
  zaterdag 11 november 2023 @ 19:20:41 #236
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_211265407
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hoe kom je daar bij? Je weet dat hun manifest online te vinden is, h? Low-information, daar moet je wat aan doen ;)

Maar vooruit, hoe gaat het er mee, is israel al bijna weg?
  zaterdag 11 november 2023 @ 19:23:53 #237
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211265426
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:14 schreef havanagila het volgende:
Misschien kunnen alle Israli's zich tot moslim bekeren. Geen hond die dan nog naar Gaza kraait.
alsof die elkaar niet afslachten om of hoe welke baardhaar van mohammed links- of rechtsom boog. Je blijft echt bezig met die religekken
pi_211265434
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Hoe kom je daar bij? Je weet dat hun manifest online te vinden is, h? Low-information, daar moet je wat aan doen ;)

Maar vooruit, hoe gaat het er mee, is israel al bijna weg?
Hamas wil een Palestina van de River to the sea. Wat een softe vertaling is van de Arabische versie. Want dat laat zich vrij vertalen als 'Palestina is Arabisch van de river to the sea'.
pi_211265446
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 14:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zo simpel ligt het allemaal niet.
Zo simpel ligt het wel gewoon. De volkeren in het voormalig Oostblok hebben zich eind jaren '80 binnen zeer korte tijd van hun dictaturen bevrijd omdat ze geen zin meer hadden in de door seniele communistische bejaarden veroorzaakte armoede en ellende. De Palestijnen kunnen zelf beslissen of ze onder de barbaarse Hamasdictatuur in zelfmedelijden blijven zwelgen of dat ze de weg richting de toekomst inslaan.
  zaterdag 11 november 2023 @ 19:29:21 #240
6484 ExTec
pi_211265470
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hamas wil een Palestina van de River to the sea. Wat een softe vertaling is van de Arabische versie. Want dat laat zich vrij vertalen als 'Palestina is Arabisch van de river to the sea'.
En daarvoor geldt: any moment now ofzo?

Een organisatie is grofweg een groep mensen met een gemeenschappelijke doelstelling.

Die breekt israel nu af. Gaat decennia duren voor ze terugkomen, als ze al terugkomen. Mss bedenkt een of andere zot gewoon een ander naampje.

Leg eens uit hoe dit alles een 'big win' is?

Je kortzichtige argument heeft wat weg van operatie geslaagd, patient overleden.
pi_211265507
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:29 schreef ExTec het volgende:

[..]
En daarvoor geldt: any moment now ofzo?

Een organisatie is grofweg een groep mensen met een gemeenschappelijke doelstelling.

Die breekt israel nu af. Gaat decennia duren voor ze terugkomen, als ze al terugkomen. Mss bedenkt een of andere zot gewoon een ander naampje.

Leg eens uit hoe dit alles een 'big win' is?

Je kortzichtige argument heeft wat weg van operatie geslaagd, patient overleden.
Er is voor Hamas zijn invloed niets veranderd, maar hebben wel extra slechts pr gecreerd voor Israel.
pi_211265553
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
alsof die elkaar niet afslachten om of hoe welke baardhaar van mohammed links- of rechtsom boog. Je blijft echt bezig met die religekken
Dat klopt, maar grootschalige publieke verontwaardiging is er alleen belangrijk als Isral en Joden erbij zijn betrokken. Interne conflicten binnen de Islamtische en Arabische wereld kijkt men het liefst van weg.

Daarom zie je geen schuimbekkende menigten op de straat om te demonstreren voor de talloze burgerslachtoffers in Syri of de miljoenen Afghanen die momenteel Pakistan uit worden gezet en in de handen gedreven van de Taliban.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211265560
twitter

Labieltjes met geweren
  zaterdag 11 november 2023 @ 19:37:43 #244
6484 ExTec
pi_211265568
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:32 schreef theunderdog het volgende:
Er is voor Hamas zijn invloed niets veranderd,
Neemt af.

Er werkt niets zo demotiverend als je 'helden' gedecimeerd te zien worden door militair wapengekletter. Net als dat je nu ook met een lampje moet zoeken naar IS fanclubs.

Maar goed; de 'big win' is dus iets PR achtigs? Je bent blijkbaar in de veronderstelling dat het tuig en de thrillseekers die onherroepelijk bij demonstraties op komen dagen de meerderheid vertegenwoordigen ofzo?

Hoe denk jij dat dit af loopt? Ik wil een voorspelling doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar geniet van de 'big win' ;)
pi_211265574
Ach, een linkse Westerse vrouw heeft zich ook gemeld. Zo naef, zo antisemitisch.

twitter
pi_211265576
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Er is voor Hamas zijn invloed niets veranderd, maar hebben wel extra slechts pr gecreerd voor Israel.
Welnee. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211265588
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:37 schreef ExTec het volgende:

[..]
Neemt af.

Er werkt niets zo demotiverend als je 'helden' gedecimeerd te zien worden door militair wapengekletter. Net als dat je nu ook met een lampje moet zoeken naar IS fanclubs.

Maar goed; de 'big win' is dus iets PR achtigs? Je bent blijkbaar in de veronderstelling dat het tuig en de thrillseekers die onherroepelijk bij demonstraties op komen dagen de meerderheid vertegenwoordigen ofzo?

Hoe denk jij dat dit af loopt? Ik wil een voorspelling doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar geniet van de 'big win' ;)
Er gaan nauwelijks Hamas-terroristen dood door de bombardementen.
  zaterdag 11 november 2023 @ 19:41:36 #248
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211265598
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Micro doelstellingen: alles aanpakken om Israel internationaal in een slecht daglicht te zetten.

In dat laatste is Hamas geslaagd. Waren ze de vorige Gaza-oorlogen al, maar nu is het hek helemaal van de dam.

Zelf 6 uur live-streamen hoe je Joden op gruwelijke wijze afslacht - daardoor Israel dwingen tot reactie en dan zien dat mensen massaal de straat opgaan voor Palestina.

Behoorlijke W.
Dit lijkt me een prima samenvatting.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 11 november 2023 @ 19:41:41 #249
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211265599
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:38 schreef HowardRoark het volgende:
Ach, een linkse Westerse vrouw heeft zich ook gemeld. Zo naef, zo antisemitisch.

[ twitter ]
Walgelijk inderdaad, dat alle Nazi's maar aangepakt worden. Hard ook.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 11 november 2023 @ 19:42:20 #250
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211265609
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:27 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Zo simpel ligt het wel gewoon. De volkeren in het voormalig Oostblok hebben zich eind jaren '80 binnen zeer korte tijd van hun dictaturen bevrijd omdat ze geen zin meer hadden in de door seniele communistische bejaarden veroorzaakte armoede en ellende. De Palestijnen kunnen zelf beslissen of ze onder de barbaarse Hamasdictatuur in zelfmedelijden blijven zwelgen of dat ze de weg richting de toekomst inslaan.
hoho we moeten wel nog minstens 75 jaar kunnen zwelgen in de "slachtofferrol"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')