Volgens wie?quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lieve lieve lieve jonge/oude-man. Het gehele punt is nu juist dat er betrekkelijk weinig Hamas figuren sterven door de reactie van Israel.
Hamas zitten ondergronds. In tunnels, van nu 500 km lang in totaal.quote:
Als jij dat weet dan weet dat Israelische leger dat ook wel, denk ik.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hamas zitten ondergronds. In tunnels, van nu 500 km lang in totaal.
Daarom dat ze ook een grondoffensief willen, al komt die niet echt op gang.
Uiteraard weten ze dat. Ze weten dat het buitengewoon lastig wordt om terroristen die ondergronds opereren, te ontmantelen. Alleen Israel was nu eenmaal gedwongen tot een reactie. Gedwongen door wie? jawel, diezelfde terroristen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:47 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Als jij dat weet dan weet dat Israelische leger dat ook wel, denk ik.
Dit.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard weten ze dat. Ze weten dat het buitengewoon lastig wordt om terroristen die ondergronds opereren, te ontmantelen. Alleen Israel was nu eenmaal gedwongen tot een reactie. Gedwongen door wie? jawel, diezelfde terroristen.
W terroristen.
I'll raise you with:quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:55 schreef HowardRoark het volgende:
Gezellig weer. Wat doen dit soort mensen eigenlijk in het Westen?
[ twitter ]
[ twitter ]
Ja, hamas wordt afgebroken, en kwestie van tijd voordat leiding in qatar een ongelukje krijgt. Ik zie het al, allemaal 'big win' voor hamas.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hamas heeft precies wat ze willen. Zij plegen terreur op zodanige schaal dat ze Israel dwingen tot reactie - Israel geeft reactie, op een gebied dat zodanig dichtbevolkt is dat je onmogelijk geen burgerslachtoffers kan maken - Hamas zit in ondergrondse tunnels, leiders zitten in Qatar verder te bouwen aan de organisatie - Israel verliest pr, na pr.
oh wauw openlijk racisme als kersquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I'll raise you with:
[ twitter ]
Ik begin de ja maar roepers wel een tikje vervelend te vinden.
Ik ben best bereid om op een ieder te reageren, maar jij bent mij echt iets te emotioneel betrokken bij dit conflict.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, hamas wordt afgebroken, en kwestie van tijd voordat leiding in qatar een ongelukje krijgt. Ik zie het al, allemaal 'big win' voor hamas.
En israel? palestijnen?
Mss moet je... wat doen aan je status als low-information individu. hamas bestaat niet om palestina te bevrijden van israel ofzo.
Ja, en als ze die terroristen in leven laten dan maken ze straks nog veel meer onschuldige slachtoffers.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard weten ze dat. Ze weten dat het buitengewoon lastig wordt om terroristen die ondergronds opereren, te ontmantelen. Alleen Israel was nu eenmaal gedwongen tot een reactie. Gedwongen door wie? jawel, diezelfde terroristen.
W terroristen.
Dat is precies wat Israel doetquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:59 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ja, en als ze die terroristen in leven laten dan maken ze straks nog veel meer onschuldige slachtoffers.
Ja, ja zou toch met alle liefde een paar ton legoblokjes op straat willen gooien daarquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:57 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
oh wauw openlijk racisme als kerswat een leuke mensen
Lachen is idd ook een emotie, jaquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben best bereid om op een ieder te reageren, maar jij bent mij echt iets te emotioneel betrokken bij dit conflict.
Als we dit bord moeten volgen is de zogenaamde "white" side of history, the right side of history. Dat hebben deze mafklappers dan schijnbaar niet door. De andere kant staan namelijk voor barbarisme, terrorisme, martelaarschap en het verheerlijken van deze walgelijkheden.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I'll raise you with:
[ twitter ]
Ik begin de ja maar roepers wel een tikje vervelend te vinden.
Ja.quote:
Hmm, ja, dat zal het zijn ja. Hier weer een oproep voor een "ceasefire".quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Op de BBC site:
'Why are people protesting today?
The main reason thousands are protesting in London today is to call for a ceasefire in Gaza.'
Intussen hoor je op de livestreams alleen maar Free Free Palestine
Ik weet prima wat de doelstellingen van Hamas zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja.
De andere die ik hier vurig heb zien betogen dat hamas heus aan het "winnen was", was werkperd.
Maar goed, ik heb het tegen iemand die zo ongeinformeerd is, dat die blijkbaar niet eens weet wat de doelstellingen van de organisatie hamas zijn.
U meentquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik weet prima wat de doelstellingen van Hamas zijn.
Laat eens horen dan...ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 11 november 2023 19:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
nou nou nou doe es ff rustig barbaar... je hebt ook punaises he, die zijn goedkoper en ik speel liever met legoquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ja zou toch met alle liefde een paar ton legoblokjes op straat willen gooien daar.
Ok ok, goedkope AliExpress lego danquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:09 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
nou nou nou doe es ff rustig barbaar... je hebt ook punaises he, die zijn goedkoper en ik speel liever met lego
ah, eindelijk.. graag puntsgewijs, ik heb immers ocdquote:Op zaterdag 11 november 2023 19:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |