het is een terreurbeweging hequote:Op zaterdag 11 november 2023 17:33 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik was en ben uiterst verbaasd over die aanval die dus een bewuste, uit de hand gelopen geplande #flashmob blijkt te zijn.
Verbaasd om dat ik op geen enkele wijze het nut van een geplande massamoord kan zien om iets in te overleggen.
De reactie op een aanslag wmb altijd: eventuele gegijzelden direct vrijlaten, daders oppakken voor berechting en bovenal terreur laat staan als middel keihard (af)stoppen.
Ik zou ook zeker verbaasd zijn wanneer Ronaldo de bal opzettelijk in zijn eigen doel schiet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is een terreurbeweging he
dat die terreuraanslagen plegen is wmb net zo verrassend als dat Ronaldo tegen een bal trapt
Je bedoelt te zeggen dat Hamas niet de good guys zijn?quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Als Hamas enig militair moraal had gehad hadden ze zich al lang overgegeven, ze zijn kansloos, het enige dat ze nog kunnen bijdragen is een bijna oneindig lijden van de bevolking die ze proberen te bevrijden. De enige optie is zichzelf overgeven.
Maar kennelijk offeren ze liever baby's
Joods, Palestijns, maakt niet uit
quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Als Hamas enig militair moraal had gehad hadden ze zich al lang overgegeven, ze zijn kansloos, het enige dat ze nog kunnen bijdragen is een bijna oneindig lijden van de bevolking die ze proberen te bevrijden. De enige optie is zichzelf overgeven.
Maar kennelijk offeren ze liever baby's
Joods, Palestijns, maakt niet uit
2012quote:Op zondag 11 november 2012 20:39 schreef sp3c het volgende:
de Palestijnen moeten stoppen met vechten want ze verliezen er alleen maar mensen, materiaal en land mee ... Israel moet alle nederzettingen ontmantelen, Jeruzalem compleet annexeren en de Palestijnse staat erkennen
problem solved
Je mag tegenwoordig echt niks meer zeggenquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om die arme, zielige, onderdrukte, onder islamofobie gebukt gaande lieve meid die slechts oproept tot wereldwijde genocide op Joden te beschermen natuurlijk.
Zou fijn zijn dat NOS ook duidelijk maakt dat "Mohammad Abu Salmiya" aldaar ook woordvoerder is van Hamas.quote:bron: nos.nl 11nov23 16u32
Ziekenhuisdirecteur Mohammad Abu Salmiya zei eerder vandaag tegen de NOS dat "er wordt geschoten op iedereen die beweegt". Volgens hem staan dicht bij het ziekenhuis Israëlische tanks en zijn er scherven op de intensive care terechtgekomen. Ook raakte een mortiergranaat de vierde verdieping van het gebouw. "We worden van alle kanten beschoten."
Heb je daarvoor een bron?quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:47 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zou fijn zijn dat NOS ook duidelijk maakt dat "Mohammad Abu Salmiya" aldaar ook woordvoerder is van Hamas.
Mr. Salmiya is al wat jaeren bezig om Hamas "sociaal" op de kaart te zetten.
Als dat betekent dat het geweld vanuit Hamas minder wordt lijkt me dat een goede ontwikkeling.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:47 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zou fijn zijn dat NOS ook duidelijk maakt dat "Mohammad Abu Salmiya" aldaar ook woordvoerder is van Hamas.
Hamas heeft veel gedaan, maar niet in eigen doel geschoten.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik zou ook zeker verbaasd zijn wanneer Ronaldo de bal opzettelijk in zijn eigen doel schiet.
Want dat doet er waartoe ?quote:
Ik heb het over Hamas, helder ligtquote:
Helder ligtquote:Op zaterdag 11 november 2023 18:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik heb het over Hamas, helder ligt
ik hoop dat je snapt dat die opzettelijk was toch wel?quote:
In eigen voet dan want methoden om met terreur geweld een belang af gaan te dwingen, lijkt mij een schot voor & in het eigen doel. Op het moment dat men zwicht voor geweld, is daarvan er geen einde inzicht om vaker toe te passen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hamas heeft veel gedaan, maar niet in eigen doel geschoten.
Toch weer bijna Texel.quote:
Hamas heeft precies wat ze willen. Zij plegen terreur op zodanige schaal dat ze Israel dwingen tot reactie - Israel geeft reactie, op een gebied dat zodanig dichtbevolkt is dat je onmogelijk geen burgerslachtoffers kan maken - Hamas zit in ondergrondse tunnels, leiders zitten in Qatar verder te bouwen aan de organisatie - Israel verliest pr, na pr.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:25 schreef Vallon het volgende:
[..]
In eigen voet dan want methoden om met terreur geweld een belang af gaan te dwingen, lijkt mij een schot voor & in het eigen doel. Op het moment dat men zwicht voor geweld, is daarvan er geen einde inzicht om vaker toe te passen.
Wat Hamas wel had moeten doen is stoppen met Israël(iers) als doel van de kaart te willen vegen.
das half Vlieland tog?quote:
Dat is voor de NOS natuurlijk geen relevante informatie, dat gaat immers in tegen het gewenste narratief waarbij Israël kan worden weggezet als de grote boosdoener. Daarom moet dus het idee worden gewekt alsof dit een neutraal en betrouwbaar individu is, die niets met Hamas te maken heeft.quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:47 schreef Vallon het volgende:
[..]
Gewoon Hamas verder uitroeien. Jammer van de collateral schade. Zelfde gedachtengang.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hamas heeft precies wat ze willen. Zij plegen terreur op zodanige schaal dat ze Israel dwingen tot reactie - Israel geeft reactie, op een gebied dat zodanig dichtbevolkt is dat je onmogelijk geen burgerslachtoffers kan maken - Hamas zit in ondergrondse tunnels, leiders zitten in Qatar verder te bouwen aan de organisatie - Israel verliest pr, na pr.
Lieve lieve lieve jonge/oude-man. Het gehele punt is nu juist dat er betrekkelijk weinig Hamas figuren sterven door de reactie van Israel.quote:Op zaterdag 11 november 2023 18:41 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Gewoon Hamas verder uitroeien. Jammer van de collateral schade. Zelfde gedachtengang. Of denk je dat Israëlieten meer om Palestijnen geven dan andersom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |