abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 november 2023 @ 20:28:31 #276
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211265986
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 20:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Je bent toch geen Belg :N
ja godverdomme man, ik had best goed gegeten... kom je met deze shit
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211266014
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, ja, dat zal het zijn ja. Hier weer een oproep voor een "ceasefire".

[ twitter ]
Het gebeurt onder onze neus en we laten het (weer) toe...
pi_211266047
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 november 2023 20:28 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ja godverdomme man, ik had best goed gegeten... kom je met deze shit
Sorry ;(
pi_211266056
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, ja, dat zal het zijn ja. Hier weer een oproep voor een "ceasefire".

[ twitter ]
Links altijd met hun grote mond dat ze "nazi's punchen" als ze ze zien.

Maar nu het erop aan komt lopen ze gewoon mee met de nazi's in de straten.

Het zou grappig zijn als het niet zo diep triest was.
pi_211266063
Gisteren zag ik voor het eerst een stukje van dat interview van Joris Luyendijk en Raoul Heertje laatst bij Op1, ik heb ook niet alles ervan gezien. Het zal hier misschien al besproken zijn.

Het is in feite een pleidooi voor menselijkheid, juist in deze onmenselijkheid. Ik vind het heel goed.

pi_211266093
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 november 2023 20:38 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Links altijd met hun grote mond dat ze "nazi's punchen" als ze ze zien.

Maar nu het erop aan komt lopen ze gewoon mee met de nazi's in de straten.

Het zou grappig zijn als het niet zo diep triest was.
Extreem links en de hele LGBTNSDAP woke-ideologie hebben dan ook niets met mededogen of menselijkheid te maken, het zijn net zulke haatbewegingen als de nazi's indertijd.
pi_211266230

FF wat luchtigs en toch on topic *O*
Intolerant voor intolerantie
pi_211266507
Hoe gaat Israël eigenlijk de mensen op de IC evacueren?

Baby's snap ik hoor.

Waarschijnlijk gewoon wat retoriek voor de show om vervolgens weer genadeloos te bombarderen. 10k Palestijnen al dood. Heel proportioneel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 11 november 2023 @ 21:11:13 #284
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211266543
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 19:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
witte fosfor in de putten gooien dan water erin en dan beton erin kiepen
Ik sta zelf te denken aan autobanden met olie in brand steken, tunnelingang kapot bombarderen en dan zien waar elders de rook weer eruit komt.
  zaterdag 11 november 2023 @ 21:13:54 #285
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_211266576
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 21:11 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ik sta zelf te denken aan autobanden met olie in brand steken, tunnelingang kapot bombarderen en dan zien waar elders de rook weer eruit komt.
Doen ze ook, maar dan met paarse rook.
pi_211266696
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 20:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
Gisteren zag ik voor het eerst een stukje van dat interview van Joris Luyendijk en Raoul Heertje laatst bij Op1, ik heb ook niet alles ervan gezien. Het zal hier misschien al besproken zijn.

Het is in feite een pleidooi voor menselijkheid, juist in deze onmenselijkheid. Ik vind het heel goed.

Een 'pleidooi voor menselijkheid'

Juist. Klinkt fantastisch, maar wat is dit anders dan wat lege woorden? Virtue signaling
pi_211266700
De lichamen van overledenen kunnen niet meer bewaard worden in vriezers van het ziekenhuis, omdat die niet meer werken nu er geen elektriciteit meer is. Volgens Salmiya is er een kuil gegraven in de buurt van het ziekenhuis voor de dode lichamen. Hij spreekt over een "zeer onmenselijk tafereel" en zegt dat honderden lichamen aan het ontbinden zijn. "De situatie is volledig uit de hand gelopen."

nos liveblog

Wat een drama toch
pi_211266767
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 21:09 schreef Discombobulate het volgende:
10k Palestijnen al dood. Heel proportioneel.
Dat zijn er echt geen 10k hoor. Alle info die bij Hamas vandaan komt is niet al te betrouwbaar he. Maar ik begrijp wel dat je de cijfers maar al te graag overneemt. Weet je wel zeker dat het er 10k zijn trouwens? Volgens mij zijn het er veel meer. Die rotjoden toch ook he 🙂
pi_211266780
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 21:22 schreef bitterbal het volgende:
De lichamen van overledenen kunnen niet meer bewaard worden in vriezers van het ziekenhuis, omdat die niet meer werken nu er geen elektriciteit meer is. Volgens Salmiya is er een kuil gegraven in de buurt van het ziekenhuis voor de dode lichamen. Hij spreekt over een "zeer onmenselijk tafereel" en zegt dat honderden lichamen aan het ontbinden zijn. "De situatie is volledig uit de hand gelopen."

nos liveblog

Wat een drama toch
Op 7 oktober was het ook helemaal uit de hand gelopen.

Wat een drama toch.
pi_211266795
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 21:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Dat zijn er echt geen 10k hoor. Alle info die bij Hamas vandaan komt is niet al te betrouwbaar he. Maar ik begrijp wel dat je de cijfers maar al te graag overneemt. Weet je wel zeker dat het er 10k zijn trouwens? Volgens mij zijn het er veel meer. Die rotjoden toch ook he 🙂
vervelende manier van discussiëren heb jij eigenlijk
pi_211266848
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 21:27 schreef bitterbal het volgende:

[..]
vervelende manier van discussiëren heb jij eigenlijk
Wat vervelend. Ik vind discussiëren over dit onderwerp ook behoorlijk zinloos. Heb nou niet het idee dat het ergens goed voor is.
pi_211266860
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 21:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Loop de cijfers effe terug van de vorige escalaties vanuit Gaza en die van de IDF en er is bijna geen verschil op te merken dus waarom zouden die nu opeens een probleem zijn
pi_211266861
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 21:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Een 'pleidooi voor menselijkheid'

Juist. Klinkt fantastisch, maar wat is dit anders dan wat lege woorden? Virtue signaling
Reageer je op mij of op het filmpje?

Als je op mij reageert, prima, dan zou ik zeggen, kijk het fragment.

Als je op het fragment reageert, dan zou ik zeggen kijk nogmaals het fragment, en stel dan eens bij jezelf de vraag, juist na het zien van dit filmpje, of de reactie dat het 'wat lege woorden' zijn, een reactie is die recht doet aan dit filmpje?

Ik hoop dat je het nogmaals kijkt en als het je verwart of dat je het ermee oneens bent, soit, maar ik zou het jammer vinden als alles dat je hieruit haalt echt is wat je net hebt gepost, d.w.z. wat lege woorden?
pi_211266863
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Wat vervelend. Ik vind discussiëren over dit onderwerp ook behoorlijk zinloos. Heb nou niet het idee dat het ergens goed voor is.
Ja kan je het topic toch gewoon wegklikken?
pi_211266879
quote:

nos liveblog

Wat een drama toch
Alsof de gegevens vanuit gaza betrouwbaar zijn :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_211266918
Er is zelfs nauwelijks iets aan de hand in gaza. Er zijn wel een paar flatgebouwen geraakt en dat geeft IDF gewoon netjes toe, maar Hamas overdrijft. Hamas is onbetrouwbaar, allemaal Pallywood
pi_211266920
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 21:32 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Reageer je op mij of op het filmpje?

Als je op mij reageert, prima, dan zou ik zeggen, kijk het fragment.

Als je op het fragment reageert, dan zou ik zeggen kijk nogmaals het fragment, en stel dan eens bij jezelf de vraag, juist na het zien van dit filmpje, of de reactie dat het 'wat lege woorden' zijn, een reactie is die recht doet aan dit filmpje?

Ik hoop dat je het nogmaals kijkt en als het je verwart of dat je het ermee oneens bent, soit, maar ik zou het jammer vinden als alles dat je hieruit haalt echt is wat je net hebt gepost, d.w.z. wat lege woorden?
Op het filmpje, dat ik niet had gezien 😄
  zaterdag 11 november 2023 @ 21:38:35 #298
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211266931
Nu op NOS nieuws..... het grootste ziekenhuis in Gaza is omsingeld door Israël....
quote:

nos liveblog

Wat een drama toch
Doorgaans worden in die islamtische streken en overtuigingen, lichamen binnen 24 uur begraven en zijn er dus geen vriezers of koeldingen nodig.

Kan/wil mij niet voorstellen dat er 100'den ontbindende lichamen zijn dat sws een dag of 3 neemt voordat het echt begint te ruiken om na een dag of 5-10 de status van ontbinding te verkrijgen.
Kortom dit bericht lijkt mij serieus fake als (en omdat) het maar kan.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zaterdag 11 november 2023 @ 21:39:00 #299
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_211266941
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 21:37 schreef opgebaarde het volgende:
Er is zelfs nauwelijks iets aan de hand in gaza. Er zijn wel een paar flatgebouwen geraakt en dat geeft IDF gewoon netjes toe, maar Hamas overdrijft. Hamas is onbetrouwbaar, allemaal Pallywood
Gewoon wat jeugd, met rotjes.
pi_211266964
quote:
18s.gif Op zaterdag 11 november 2023 21:38 schreef Vallon het volgende:
Nu op NOS nieuws..... het grootste ziekenhuis in Gaza is omsingeld door Israël....
[..]
Doorgaans worden in die islamtische streken en overtuigingen, lichamen binnen 24 uur begraven en zijn er dus geen vriezers of koeldingen nodig.

Kan/wil mij niet voorstellen dat er 100'den ontbindende lichamen zijn dat sws een dag of 3 neemt voordat het echt begint te ruiken om na een dag of 5-10 de status van ontbinding te verkrijgen.
Kortom dit bericht lijkt mij serieus fake als (en omdat) het maar kan.
tis niet helemaal een normale situatie he dat ze tijd hebben om die 24 uur te volgen. Of familie leden zijn gevlucht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')