Dit soort rare groeperingen kun je lastig serieus nemen. Hoe men ook van alles aan elkaar wilt plakken, klimaatproblematiek, racisme, oorlog in Isral, 'white supremacy', kapitalisme, dekolonisatie.quote:Op zondag 12 november 2023 17:25 schreef UitStraling het volgende:
https://twitter.com/Doorbraakeu/status/1723677327152828645
alsof vergeten en/of gek zijn een kunst isquote:Op zondag 12 november 2023 17:04 schreef sp3c het volgende:
Niet als je jezelf indenkt dat die twee totaal onvergelijkbare situaties zijn
Maar dat vergeten mensen nog wel eens gek genoeg
Wat een rare zin...quote:Op zondag 12 november 2023 17:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De oorlog in Vietnam was geen realiteit ja?
Je moet daar ja over ja tussen zetten ja.quote:Op zondag 12 november 2023 17:52 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Wat een rare zin...
Is dat Gronings?
Ironische is inderdaad dat linkse hippies vaak pro vluchtelingen zijn. Maar niet doorhebben dat deze groep vaak juist lijnrecht tegenover andere waarden staat zoals inderdaad homo of vrouwenrechten.quote:Op zondag 12 november 2023 16:50 schreef Confetti het volgende:
https://www.bbc.com/news/world/europe
In Frankrijk staat (extreem) rechts te protesteren voor Isral. Onvoorwaardelijk want de moslims zijn blijkbaar een gezamenlijke vijand.
(Extreem) links zit vooral 'Free Palestine' en 'genocide' te gillen.
Je ziet, zoals het artikel al vaststelt, dat de arbeidersklasse links heeft verlaten. Links moet het nu van migranten hebben.
Grappig genoeg wordt links nog wel gerund door wat hippie woke-volk, maar worden ze straks (figuurlijk?) van een gebouw geflikkerd door hun achterban als het gaat om LHBTI-rechten bijvoorbeeld.
Wie snapt dit nog.
anti-Isralischequote:Op zondag 12 november 2023 17:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wat ik wel lollig vind ergens is dat pro-Palestijnse
Is normaal toch? Als je niet denkt zoals ik, ben je gekquote:mensen verwachten dat joodse celebs de kant van de Palestijnen kiezen![]()
Ergens gaat er dan iets fout met je denkwijze. Maar bewijst wel dat iedereen, maar dan ook iedereen, tegen Israel dient te zijn want anders ben je een verschrikkelijk persoon.
Het is menselijk. Haat is helaas ook menselijk, inclusief de onmenselijke daden die eruit voortkomen; zie 7 oktober.quote:Maar dat is de huidige cultuur, ben het met me eens of ik noem je allerlei woorden die je niet genoemd wilt worden (en die je niet wilt zijn).
Een dictator met kernwapens die het in zijn bol krijgt zal idd voor wat meer urgentie zorgen dan een terreurbeweging die je niet goed in de gaten hebt gehoudenquote:Op zondag 12 november 2023 17:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Realistisch gezien zou elk weldenkend mens begrijpen dat in verhouding tot een kernmacht met een totaal gestoorde dictator aan het roer, juist meer voorzichtigheid is gevraagd dan tegen een terreurgroepering als Hamas, maar sommigen lijken dit juist andersom te interpreteren. Dat is gewoon nogal raar.
Die hebben toch dat toetje van dertig letters? Vlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 12 november 2023 17:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je moet daar ja over ja tussen zetten ja.
MMA beoefenaars kunnen hier als politieagent een gratis workout krijgen 👍quote:Op zondag 12 november 2023 17:10 schreef HowardRoark het volgende:
Zo treed je op tegen dit tuig. Die moet je aan de haren van de straat trekken zodra met begint met openlijk haat te zaaien, vandalisme, agressie of antisemitisme.
[ twitter ]
Police in Germany 🇩🇪 protect their citizens and property from a Hamas Muslim Brotherhood mob. These terrorists should be deported back to where they came from.
Ik nam je claim dat de directeuren Hamas leden zijn niet serieus. Misschien klopt het, alleen er was eerst een fokker met re claim van woordvoerder die hij niet wilde of kon onderbouwen en nu zijn er twee directeuren. Het lijkt verdacht veel op de standaard retoriek 'die is Hamas', 'dat is Hamas', 'er was een Hamas lid aanwezig', 'Hamas gebruikt dit of dat' etc etc. Dus dat kind van twee, die dood is, was vast ook Hamas. Alles om er beter van te kunnen slapenquote:Op zondag 12 november 2023 13:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe dit betrekking heeft op het feit dat ziekenhuizen al weken roepen geen brandstof meer te hebben maar toch in die weken konden door blijven gaan. Dan zijn er 2 mogelijkheden:
- er was toch genoeg brandstof
- ze kregen het van iemand
die eerst is ernstig, want dan liegen ze.
die tweede, dat zou dan van hamas zijn. Gezien de directeuren hamasleden zijn. Echter waarom zou hamas dit doen en toch blijven rondroepen dat er tekorten zijn? Dat wordt natuurlijk op een gegeven moment niet meer geloofwaaridg. Dat betekent dat ze het erkennen en gewoon brandstof blijven geven of dat ze ermee stoppen. Gezien dit laatste, laat het zien hoe ze werkelijk zijn.
De 3e wet van Bart Croughs.quote:Op zondag 12 november 2023 17:56 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ironische is inderdaad dat linkse hippies vaak pro vluchtelingen zijn. Maar niet doorhebben dat deze groep vaak juist lijnrecht tegenover andere waarden staat zoals inderdaad homo of vrouwenrechten.
Ik volg het oprecht niet meer.
Cry me a fucking riverquote:Op zondag 12 november 2023 18:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik nam je claim dat de directeuren Hamas leden zijn niet serieus. Misschien klopt het, alleen er was eerst een fokker met re claim van woordvoerder die hij niet wilde of kon onderbouwen en nu zijn er twee directeuren. Het lijkt verdacht veel op de standaard retoriek 'die is Hamas', 'dat is Hamas', 'er was een Hamas lid aanwezig', 'Hamas gebruikt dit of dat' etc etc. Dus dat kind van twee, die dood is, was vast ook Hamas. Alles om er beter van te kunnen slapen
Feit is. Isral gunt de bevolking geen stroom of gasolie. Omdat Hamas de bevolking naait, betekent dit nief dat Isral de bevolking dan ook maar moet naaien.
Ik hoop dat Hamas heel snel verslagen wordt. Mede door die club is de Gazastrook een ghetto geworden voor Palestijnen. Jammer dat ook dat klimaatvolk nu denkt dat Hamas een club is van dappere activisten…quote:Op zondag 12 november 2023 18:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik nam je claim dat de directeuren Hamas leden zijn niet serieus. Misschien klopt het, alleen er was eerst een fokker met re claim van woordvoerder die hij niet wilde of kon onderbouwen en nu zijn er twee directeuren. Het lijkt verdacht veel op de standaard retoriek 'die is Hamas', 'dat is Hamas', 'er was een Hamas lid aanwezig', 'Hamas gebruikt dit of dat' etc etc. Dus dat kind van twee, die dood is, was vast ook Hamas. Alles om er beter van te kunnen slapen
Feit is. Isral gunt de bevolking geen stroom of gasolie. Omdat Hamas de bevolking naait, betekent dit nief dat Isral de bevolking dan ook maar moet naaien.
dit heeft nagenoeg ontelbaar keer in de media gestaanquote:Op zondag 12 november 2023 18:08 schreef opgebaarde het volgende:
Ik nam je claim dat de directeuren Hamas leden zijn niet serieus.
Zovaak dat je het niet wilt delen?quote:Op zondag 12 november 2023 18:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dit heeft nagenoeg ontelbaar keer in de media gestaan
ja, anders maak ik je lui.quote:Op zondag 12 november 2023 18:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zovaak dat je het niet wilt delen?
https://www.parool.nl/ams(...)-amsterdam~b0b7d518/quote:‘From the river to the sea’ zorgt voor smet op grootste klimaatmars ooit in Amsterdam
Zeker 70.000 mensen liepen zondag mee met de klimaatmars in Amsterdam. Nadat bij toespraken op het Museumplein de omstreden leus ‘from the river to the sea’ werd gescandeerd, ging een deel van de bezoekers verontwaardigd naar huis.
dus zelfs als mensen israel wel snappen, moeten ze nog steeds netjes doen, want anders zijn zij verantwoordelijk voor het radicalisme van de ander?quote:Op zondag 12 november 2023 16:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Wat Israel doet is niet onbegrijpelijk, maar wie denkt dat de huidige acties ook maar iets gaan oplossen is te dom om zonder hulp te poepen.
Geweld met geweld vergelden gaat de volgende generatie hatende Palestijnen opleveren. Nog een beetje extremistischer, nog een beetje gewelddadiger, nog een beetje minder geneigd tot compromis of onderhandeling. Tien miljoen Palestijnen zijn een feit, tien miljoen met of zonder perspectief een keuze waar ook Isral een belangrijke rol in speelt.
Elk volk, elke bevolkingsgroep kan uit de bocht vliegen daar is niet zo heel veel voor nodig. De geschiedenis bewijst dat keer op keer. Alleen de bovenliggende partij heeft een kans deze vicieuze cirkel te doorbreken, geen enorm grote kans, maar wel een kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |