SPOILER: Op verzoek de hearingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
75 social media posts in 1 nacht? Wat?quote:
Of iemand heeft zijn wachtwoord geraden.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
75 social media posts in 1 nacht? Wat?
quote:Op woensdag 1 november 2023 19:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Of iemand heeft zijn wachtwoord geraden.
IvankaLove ofzo
In het vorige topic heb ik een yt-clip gedeeld die precies uitlegt waarom.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
75 social media posts in 1 nacht? Wat?
Hoezo vermoeiend luisteren?quote:Op woensdag 1 november 2023 16:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vermoeiend luisteren. Voor een keer prima.
Ook vanwege het thema. Liar, your pants on 🔥
Tja, het stemgeluid…ietwat triomfantelijke…het ligt aan mij.quote:
Huh? Waarheen wordt zijn salaris en dat van zijn vrouw dan overgemaakt? Heeft vast iets met de kerk te maken? Geen wonder dat hij niet wil dat de IRS meer geld krijgt om de allerrijksten te toetsen op belastingfraude.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:15 schreef AnneX het volgende:
Hoe kan men leven in beautiful U.S. zonder bankrekening, hypotheek, 4 credit cards?
Op welke rekening wordt zijn salaris overgemaakt? Van zijn vrouw met 2 werkgevers?
Heel vroeger kreeg jonge AnneX iedere week een papieren zakje met cash bij het loket van de salarisadministratie.
[ twitter ]
Da's dus al eens gebeurd.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:27 schreef Hyperdude het volgende:
Of iemand heeft zijn wachtwoord geraden.
IvankaLove ofzo
Ik gok dat ze bang zijn voor ‘tit for tat’.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:07 schreef AnneX het volgende:
Dit begrijp ik totaal niet! Wie kan dit uitleggen?
Zelf had ik Pek & Veren verwacht …
[ twitter ]
Zie edits van mij. Na verder scrollen door tweet. Tja.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik gok dat ze bang zijn voor ‘tit for tat’.
Lijfsbehoud dus.
Er loopt in het Ethics committee een procedure die over een paar weken afgerond wordt. Daar willen ze netjes op wachten.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik gok dat ze bang zijn voor ‘tit for tat’.
Lijfsbehoud dus.
Ze waren bang voor precedentwerking, waardoor Repugnicans bij elke scheet een Dem eruit zouden kunnen flikkeren. En er was geen whip die de stemming regelde, dus ieder voor zich en het schijnt ook dat sommige dems gewoon uit eigen constituents redeneerden. Gewoon hun eigen achterban een beetje managen. Wat dat hiermee te maken heeft weet ik niet, ik heb het alleen gehoord als mogelijke verklaring.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:07 schreef AnneX het volgende:
Dit begrijp ik totaal niet! Wie kan dit uitleggen?
Zelf had ik Pek & Veren verwacht …
Edit: omdat ik Raskin hoog op heb zitten, kan ik ook meegaan in zijn argument.
Rep. Santos is (nog!!) niet veroordeeld. Alleen aangeklaagd.
Edit 2: comment:…” Getting rid of him was the Republicans' responsibility. They chose not to, and made it clear that they think corruption in their party is perfectly acceptable.…”
[ twitter ]
Al schijnt ze hier nu wel een fout te hebben gemaakt in haar aanpak, door een mogelijk aanvechtbare uitspraak te doen. Heeft te maken met CIPA 3 en 4, die het bekijken van geheime stukken door de verdediging regelt.quote:Op donderdag 2 november 2023 02:14 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen bij de MAL documentenzaak tegen Trump olv van Aileen Cannon: delay, delay, delay ....
[ twitter ]
zIe HiEr tDs In AcTiE mEnSeN!111quote:Op donderdag 2 november 2023 14:10 schreef Nielsch het volgende:
Volgens Trump heeft hij de verkiezingen gewonnen van Barack Obama, worden we bijna de 2de WO ingezogen en is de Turkse president Viktor Orban een van de sterkste leiders ter wereld![]()
![]()
![]()
En dan noemen ze Joe Biden de seniel.
As for being half-witted... evidently quality of wits is more important than quantity.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:10 schreef Nielsch het volgende:
Volgens Trump heeft hij de verkiezingen gewonnen van Barack Obama, worden we bijna de 2de WO ingezogen en is de Turkse president Viktor Orban een van de sterkste leiders ter wereld![]()
![]()
![]()
En dan noemen ze Joe Biden de seniel.
Denk dat ze vooral niet de indruk van "partijdig zijn" willen wekken. Of dat nou zo veel zal uitmaken met dat MAGA-volk, heb ik mijn twijfels over. Die MAGA's slikken alles wat Donnie ze voorzet.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:54 schreef V. het volgende:
[..]
Het is trouwens een raadsel waarom Smith en de zijnen dat niet hebben gedaan, want haar partijdigheid is al vanaf het begin duidelijk. Zeker wanneer je het bizarre cynische toontje meeweegt dat Cannon altijd richting de aanklagers/Smith hanteert. ...
dat is wel het grootste nadeel. de democraten geven nog iets om het land en willen besturen. de republikeinen willen gewoon de macht en als ze de macht niet hebben dan zullen ze alles in brand steken tot ze de macht wel hebben. Ook al regeren ze dan op een puinhoop dat kan ze niets schelen.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral niet de indruk van "partijdig zijn" willen wekken. Of dat nou zo veel zal uitmaken met dat MAGA-volk, heb ik mijn twijfels over. Die MAGA's slikken alles wat Donnie ze voorzet.
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. Ze zijn er maar 1 verkiezing vandaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat is wel het grootste nadeel. de democraten geven nog iets om het land en willen besturen. de republikeinen willen gewoon de macht en als ze de macht niet hebben dan zullen ze alles in brand steken tot ze de macht wel hebben. Ook al regeren ze dan op een puinhoop dat kan ze niets schelen.
Hij schijnt nu ook onderande te verkondigen dat hij niet Hillary maar Obama heeft verslagen in de race om het presidentschap destijds. Op Fox was er laatst iemand die een heel lijstje had met de conclusie dat de beste man zo gek als een deur is.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gast is echt helemaal de weg kwijt.
Nah, Cannon was luck of the draw, net als Chutkan en Engoron (NY fraude-zaak) 'bad luck' of the draw zijn. Over McAfee (Georgia) maakte men zich ook wel een beetje zorgen omdat die nieuw en betrekkelijk onervaren is, maar tot nu toe weert hij zich kranig.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral niet de indruk van "partijdig zijn" willen wekken. Of dat nou zo veel zal uitmaken met dat MAGA-volk, heb ik mijn twijfels over. Die MAGA's slikken alles wat Donnie ze voorzet.
edit:
Dat was ook de reden om als rechter die Cannon te kiezen in the first place.
Wat een verwend elitair kutkind. Valt nog mee dat het antwoord van de rechter niet bestond uit:quote:
We know nuthin about nuthin.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:46 schreef Bluesdude het volgende:
De trump-zonen geven hun accountants de schuld van te hoge opgaves van pand- en bedrijfswaarden.
Dan die accountants als getuigen oproepen of kunnen ze aangeklaagd worden hiervoor ?
Uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid bij hun bazen, toch ?
Ook in de VS?quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:50 schreef Ulx het volgende:
Een externe partij is adviseur. De tekenbevoegde is zelf verantwoordelijk.
On top of that, voor zover ik begrepen heb, hebben die accountants al verklaard dat ze de cijfers hebben opgesteld op basis van info vanuit de leadership van Trump Org en dat ze niet in kunnen staan voor de juistheid van die cijfers.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:50 schreef Ulx het volgende:
Natuurlijk.quote:
Kind? Trump kids? De ‘kids’ zijn 40+quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat een verwend elitair kutkind. Valt nog mee dat het antwoord van de rechter niet bestond uit:
"ROFLMAO, jeez, you're one dumb entitled bitch! Get your ass to my court, now!"
Vergis je niet, dat ligt bij een accountant ook in NL niet zo zwart-wit. Een klant mag namelijk bij een accountant afgaan op het oordeel van die deskundige. Er zijn ook in Nederland wel accountants vervolgd terwijl de klanten vrijuit gingen. Omdat de accountant beter had moeten weten en dus beter had moeten adviseren. En van de klant werd geaccepteerd dat hij het oordeel van de accountant vertrouwde.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:50 schreef Ulx het volgende:
Dat doet elke accountant. Een goedkeurende verklaring oid bestaat ook niet. Een accountant zegt altijd dat hij niet heeft kunnen vaststellen dat iets fout is, gegeven de gegevens die ze tot hun beschikking hadden. Geen enkele accountant zegt dat cijfers juist zijn, hooguit 'niet aantoonbaar onjuist'.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:55 schreef Aikara het volgende:
[..]
On top of that, voor zover ik begrepen heb, hebben die accountants al verklaard dat ze de cijfers hebben opgesteld op basis van info vanuit de leadership van Trump Org en dat ze niet in kunnen staan voor de juistheid van die cijfers.
https://www.cnbc.com/2023(...)e-trial-started.htmlquote:Judge in Trump NY fraud trial extends gag order to lawyers, says office has received ‘hundreds’ of threats since trial started
Het wordt steeds erger he? Wat een clownshowquote:Op zaterdag 4 november 2023 00:01 schreef Kijkertje het volgende:
Het hele verhaal achter de beschuldigingen van Kise en Habba (Trump's advocaten) richting de rechter en zijn law clerk (die biased zouden zijn) waarvoor ze vandaag dus een gag order kregen opgelegd:
[ twitter ]
Only the best!quote:Op zaterdag 4 november 2023 00:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger he? Wat een clownshowLoop je daar even je carriere weg te gooien voor Trump
quote:Dear Congressman Santos,
I appreciate your note and only wish someone had proofread it first. Meantime, you should apologize to the people of New York for all of your lies and deceit. I know you must have thought you could get away with it all in the party of Trump, but the truth is resilient.
P.S. It's not shameful to resign."
quote:Our nation is on a collision course with reality and a steadfast commitment to truth, even uncomfortable truths, is the only way forward.
Too many Republican leaders are lying to America, claiming that the 2020 election was stolen, describing Jan. 6 as an unguided tour of the Capitol and asserting that the ensuing prosecutions are a weaponization of our justice system
Raskinquote:Op zaterdag 4 november 2023 01:57 schreef Kijkertje het volgende:
Blijkbaar heeft Santos de Democraten die hem niet wegstemden een bedankbriefje gestuurd waaronder Jamie Raskin. Hij zond hem gecorrigeerd en voorzien van (handgeschreven) commentaar terug:
[ twitter ]
[..]
Bereid je er maar op voor.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:39 schreef fliert het volgende:
What a Donald Trump second term would look like
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-67272569
Prima, laat Trump maar aan kop gaan in de peilingen.quote:Op zondag 5 november 2023 10:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bereid je er maar op voor.
https://themessenger.com/(...)lead-biden-exclusive
Hij neemt genoeg mensen mee de afgrond in zo te zien.quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:19 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Everything Trump Touches Dies...
Lijkt wel de trailer voor Red Alert 4: Kaboemski.quote:Op zondag 5 november 2023 14:42 schreef Perrin het volgende:
Echt iets voor de Republikeinen, die zullen daar wel van smullen.
[ twitter ]
Trumpism is dan ook een cult.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.citizensforet(...)ition-2023.09.06.pdf (= maar 105 blzz, verlucht met plaatjes en duizenden voetnoten/bronvermeldingen, en het regent toch de hele dag. Alle tijd om ze rustig ddor te lezen)
[ Bericht 1% gewijzigd door la_perle_rouge op 05-11-2023 20:01:17 ]
The man of 'modest' means ....quote:Op zondag 5 november 2023 22:04 schreef AnneX het volgende:
Mike Johnson versus Potus Bartlet![]()
[ twitter ]
quote:Virginia's elections next week will determine which party controls the state legislature and could give Governor Glenn Youngkin and state Republicans power to advance new restrictions on abortion among other GOP priorities.
Er is een reden dat de GOP de benoeming van de legerleiding blokkeert.quote:Op maandag 6 november 2023 01:41 schreef Kijkertje het volgende:
Gaat wat worden als Trump wint ....
[ twitter ]
[ twitter ]
Vanaf 5.15 Michael Cohen (Trump's fixer/rechterhand voor jaren) doet zijn voorspelling.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:39 schreef fliert het volgende:
What a Donald Trump second term would look like
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-67272569
In een congresshearing zei Michael Cohen dat hij vreesde dat er geen peaceful transfer of power zal zijn januari 2021.quote:Op maandag 6 november 2023 09:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Vanaf 5.15 Michael Cohen (Trump's fixer/rechterhand voor jaren) doet zijn voorspelling.
Zou zo maar eens kunnen gebeuren:quote:Op maandag 6 november 2023 01:41 schreef Kijkertje het volgende:
Gaat wat worden als Trump wint ....
[ twitter ]
[ twitter ]
Het verschil gaat in ieder geval weer veel kleiner zijn dan mensen denken. Hoe je in vredesnaam voor een veroordeelde crimineel kan kiezen is mij een raadsel, maar het is Amerika. Ze zijn daar echt de weg kwijt.quote:Op maandag 6 november 2023 17:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou zo maar eens kunnen gebeuren:
https://www.nytimes.com/2(...)trump-2024-poll.html
Je kunt veel over Trump zeggen, maar niet dat hij een "veroordeeld crimineel is". Althans nog niet.quote:Op maandag 6 november 2023 18:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het verschil gaat in ieder geval weer veel kleiner zijn dan mensen denken. Hoe je in vredesnaam voor een veroordeelde crimineel kan kiezen is mij een raadsel, maar het is Amerika. Ze zijn daar echt de weg kwijt.
Rond die tijd? Dat bedoelde ik nl.quote:Op maandag 6 november 2023 18:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt veel over Trump zeggen, maar niet dat hij een "veroordeeld crimineel is". Althans nog niet.
Was een civiele zaak (en juridisch geen verkrachting, maar wel in de volksmond verkrachting volgens de rechter).quote:Op maandag 6 november 2023 19:07 schreef Aikara het volgende:
En daarnaast is hij veroordeeld voor verkrachting (van E. Jean Carroll). Dus volgens mij veroordeeld crimineel genoeg...
En een cult die zal gaan groeien naarmate ze er meer en meer van 'overtuigd' raken dat al die rechtszaken onderdeel zijn van een grote 'extreem linkse' heksenjacht, waar de gehele Trias Politica bij betrokken is. Swamp, swamp, swamp.quote:Op maandag 6 november 2023 18:11 schreef Kijkertje het volgende:
Ik denk dat het ook weinig uitmaakt voor zijn aanhang als Trump wel veroordeeld is. Het is een cult.
[...]
Mwah ik denk niet dat die cult zal gaan groeien en ze vormen nog altijd niet de meerderheid. Gelukkig maar.quote:Op maandag 6 november 2023 20:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En een cult die zal gaan groeien naarmate ze er meer en meer van 'overtuigd' raken dat al die rechtszaken onderdeel zijn van een grote 'extreem linkse' heksenjacht, waar de gehele Trias Politica bij betrokken is. Swamp, swamp, swamp.
Trump kent de kracht van herhaling. Witch hunt, witch hunt, witch hunt... hij hamert het er al jarenlang in en het heeft nog niets aan kracht verloren, ondanks de misprijzende en honende commentaren vanuit de andere politieke of journalistieke hoek.
In 2020 werd de cult nog voornamelijk genekt vanwege de extreem laconieke benadering en behandeling van de corona-pandemie. Dat werd hem uiteindelijk toch teveel kwalijk genomen.
In 2016 (en in 2024) kon (en kan) hij weer de door de 'linkse elite' gepeste en geminachte outsider uithangen.
Tenzij er een mirakel gebeurt, zie ik hem wel weer winnen in 2024, helaas. Desnoods vanuit de nor. Donald Trump achter de tralies, dat is voor de cult inmiddels zo'n beetje hetzelfde als Jezus van Nazareth aan het kruis.
Ik doe enorm mijn best om positief te blijven, maar HET LUKT ME NIET.quote:Op maandag 6 november 2023 20:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mwah ik denk niet dat die cult zal gaan groeien en ze vormen nog altijd niet de meerderheid. Gelukkig maar.
Dit is vooral een heel goede uitleg van het hoe en het waarom van de NY-fraudezaak. Vooral ook over waarom het argument 'niemand heeft geld verloren' niet opgaat.quote:
https://www.sfgate.com/ne(...)-toilet-18474328.phpquote:In 2017, when the White House asked to borrow Vincent van Gogh's "Landscape With Snow" for former president Donald Trump's private living quarters, the Guggenheim offered Cattelan's toilet instead, according to an email obtained by The Washington Post. Though reminiscent of Trump's gilded taste, "America" never made it to 1600 Pennsylvania Ave. NW - instead, it made a transatlantic journey to Blenheim Palace, where Churchill was born.
En ondanks dat en nog veel gekkere en walgelijkere dingen maakt Trump weer kans om weer president te worden. Ik kan er gewoon niet bij dat er een meerderheid van mensen is die op die klootzak zou stemmen.quote:
Treurig als dat het beste is dat het 'Vrije Westen' te bieden heeft, politiek gezien. Geen wonder dat het een aflopende zaak is.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
En ondanks dat en nog veel gekkere en walgelijkere dingen maakt Trump weer kans om weer president te worden. Ik kan er gewoon niet bij dat er een meerderheid van mensen is die op die klootzak zou stemmen.
Ja, Biden is oud, te oud, maar als de andere keuze Trump is moeten mensen toch in meerderheid de ander kiezen? Wie dat dan ook maar is.
Meh, ik vind het maar verontrustend dat de MAGA-sekte en het conservatieve addergebroed dat daar in de schaduw achterstaat, relatief toch maar klein clubjes, toch zo'n enorme invloed kan hebben op de toekomst van wat je noemt 'het vrije westen'.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Treurig als dat het beste is dat het 'Vrije Westen' te bieden heeft, politiek gezien. Geen wonder dat het een aflopende zaak is.
Je weet toch, niets verkoopt zo goed als slecht nieuws, of illusiesquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:05 schreef AnneX het volgende:
Over de poll van vandaag, die door (vrijwel) Iedeereen in de media met graagte werd aangehaald en met bizarre opmerkingen omgeven.
https://www.palmerreport.(...)-full-of-crap/53054/
Header: Turns out that new poll showing Trump beating Biden was indeed full of crap
Tell me you're bad at sex without telling me you're bad at sexquote:Op woensdag 8 november 2023 04:15 schreef AnneX het volgende:
Never!? Ogen en oren dicht en licht uit.
😂😂😂
[ twitter ]
Senate hold, maar inmiddels ook house flipped. Beide kamers naar de dems nu dus.quote:
Nosferatu heeft nog nooit een vrouwelijk orgasme gezien.quote:Op woensdag 8 november 2023 04:15 schreef AnneX het volgende:
😂😂😂
[ twitter ]
Dit gaat over hetzelfde en is zonder paywall:quote:
palmerreport zou ik niet als bron gebruiken; dat is een letterlijk een extreme liberal fake news site (volgens wiki zelfs)quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:05 schreef AnneX het volgende:
Over de poll van vandaag, die door (vrijwel) Iedeereen in de media met graagte werd aangehaald en met bizarre opmerkingen omgeven.
https://www.palmerreport.(...)-full-of-crap/53054/
Header: Turns out that new poll showing Trump beating Biden was indeed full of crap
Dat heeft zeker geholpen maar de afkeer van MAGA onder de bevolking was voor Dobbs v. Jackson al groeiend.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Dat abortus is toch wel The Gift That Keeps On Giving voor de democraten.
Niet zozeer onwaar, maar zoals het stuk zelf al zegt heeft Youngkin teveel geprobeerd de radicale vleugel te vriend te houden.quote:
Je denkt toch niet dat mensen daadwerkelijk het artikel lezen?quote:Op woensdag 8 november 2023 13:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat heeft zeker geholpen maar de afkeer van MAGA onder de bevolking was voor Dobbs v. Jackson al groeiend.
[..]
Niet zozeer onwaar, maar zoals het stuk zelf al zegt heeft Youngkin teveel geprobeerd de radicale vleugel te vriend te houden.
Ik moet de standaard hoog leggen.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat mensen daadwerkelijk het artikel lezen?
Toont vooral ook aan hoe ongelooflijk rancuneus en kleinzielig Trump is.quote:Op woensdag 8 november 2023 09:10 schreef V. het volgende:
Gelukkig lijkt met de uitkomsten van de verkiezingen van gisteren een Trump-overwinning wat onwaarschijnlijker, maar dit is en blijft natuurlijk zorgwekkend; een plan van MAGA/Republikeinen om bij een overwinning volgend jaar vanaf dag 1 de Insurrection Act uit te roepen om zo Trump tegenstanders te vervolgen. Dictatuur? Neeeeeee joh.
https://www.washingtonpos(...)revenge-second-term/
rancuneus en kleinzielig.... :quote:Op woensdag 8 november 2023 22:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toont vooral ook aan hoe ongelooflijk rancuneus en kleinzielig Trump is.
https://www.virgin.com/br(...)meeting-donald-trumpquote:Some years ago, Mr Trump invited me to lunch for a one-to-one meeting at his apartment in Manhattan. We had not met before and I accepted. Even before the starters arrived he began telling me about how he had asked a number of people for help after his latest bankruptcy and how five of them were unwilling to help. He told me he was going to spend the rest of his life destroying these five people.
Dit is toch zeker een Onion verhaal?quote:Op woensdag 8 november 2023 04:15 schreef AnneX het volgende:
😂😂😂
[ twitter ]
Dat mag ik hopen…voor zijn vrouw.quote:Op woensdag 8 november 2023 23:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit is toch zeker een Onion verhaal?
Zo te lezen wel logisch?quote:
quote:(...)
"Although the Secretary of State and other election officials administer the mechanics of the election, this is an internal party election to serve internal party purposes," Chief Justice Natalie E. Hudson wrote in a four-page decision.
"And winning the presidential nomination primary does not place the person on the general election ballot as a candidate for President of the United States," Hudson's opinion added.
(...)
Het antwoord is: hurrdurrr Trump!quote:Op donderdag 9 november 2023 20:31 schreef OMG het volgende:
Hoe heeft hij dat precies gedaan, hypotheekrentes in Nederland omhoog laten gaan?
Het ligt ingewikkelder als de banken internationaal hypotheekrentes verhogen.quote:Op donderdag 9 november 2023 20:15 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
BuildingBackBetter.. nou, dankzij Biden hebben we zelfs in NL last van hogere hypotheekrentes! Gelukkig zit ik 20jaar vast voor 1.55%
Maar al die arme pro-Biden studenten hadden dit natuurlijk niet verwacht, zelfs de studierentes gaan omhoog dankzij ome Biden
quote:WASHINGTON — Authorities were hunting Thursday for whoever sent suspicious letters — including some containing fentanyl — to elections offices in at least five states this week, delaying the counting of ballots in some local races in the latest instance of threats faced by election workers around the country.
The letters were sent to elections offices in the presidential battlegrounds of Georgia and Nevada, as well as California, Oregon and Washington, with some being intercepted before they arrived. Four of the letters contained fentanyl, the FBI and U.S. Postal Inspection Service reported in a statement to elections officials Thursday.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 02:45 schreef Kijkertje het volgende:
Er is een inval gedaan bij Eric Adams' chief fundraiser:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
En Adams heeft zich ermee bemoeid? Is niet best![]()
[ twitter ]
Maarre ... het DOJ/de FBI was toch (volgens Jim Jordan's Comm.) zodanig 'weaponized' dat alleen nog maar corrupte Republikeinen onderzocht en vervolgd worden
Maar daar zal vast wel weer een 'logische' MAGA-verklaring voor gevonden worden![]()
quote:In an excerpt from his new book, Tired of Winning, Jonathan Karl reveals how officials were stunned when a presidential directive pulling troops out of Afghanistan and Somalia landed on their desk. Of course, they’d later learn that it wasn’t exactly Trump’s idea.
Jesusfuckingfrenchfriesfuck....quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:55 schreef Kijkertje het volgende:
Wat een verhaal weer ....
[..]
[ twitter ]
Ho, ho, het zijn wel freedom fries, he?quote:
Dat dit kan gebeurenquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:55 schreef Kijkertje het volgende:
Wat een verhaal weer ....
[..]
[ twitter ]
Jamaar dan ook echt....FUCKING HELLquote:Op zondag 12 november 2023 01:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ho, ho, het zijn wel freedom fries, he?
Ik maak er maar een grap mee want anders resten alleen nog tranen.
quote:“Any activists who doubt President Trump’s resolve in the slightest are making a drastic error: Trump will unleash the vast arsenal of federal powers to implement the most spectacular migration crackdown,” Mr. Miller said, adding, “The immigration legal activists won’t know what’s happening.”
Todd Schulte, the president of FWD.us, an immigration and criminal justice advocacy group that repeatedly fought the Trump administration, said the Trump team’s plans relied on “xenophobic demagoguery” that appeals to his hardest-core political base.
“Americans should understand these policy proposals are an authoritarian, often illegal, agenda that would rip apart nearly every aspect of American life — tanking the economy, violating the basic civil rights of millions of immigrants and native-born Americans alike,” Mr. Schulte said.
Tirade van Trump tegen communisten en radikaal links doet me denken aan Joseph McCarthyquote:Op zondag 12 november 2023 05:08 schreef Kijkertje het volgende:
'Ter ere' van Veterans Day:
[ twitter ]
Razzia's houden, kampen. deportaties.quote:Op zondag 12 november 2023 04:29 schreef Kijkertje het volgende:
Sweeping Raids, Giant Camps and Mass Deportations: Inside Trump’s 2025 Immigration Plans.
[ twitter ]
Dit alles natuurlijk onder de 'bezielende' leiding van Stephen Miller ...
[..]
Ik denk dat we in het Nederlands zeggen : « met wortel en tak uitroeien ».quote:Op maandag 13 november 2023 01:57 schreef Bluesdude het volgende:
https://twitter.com/AntiT(...)601852543440/photo/1
[ twitter ]
...we will root out...... hoe is dat juist te vertalen ?
wij willen uitroeien... ??
Dat klinkt nogal moordzuchtig , dan wel dictatoriaal
Kun je dat zien als de rancune van een narcist, als een demonisering van 'heel links' om weer de macht te grijpen?
quote:Republican Sen. Tim Scott suspends presidential campaign
https://edition.cnn.com/2(...)-campaign/index.html
Smith heeft een pagina uit het script van Justified gehaald: "They're trying to get us to move." "So what do we do?" "... we move."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof het kleuters zijn idd...quote:Op maandag 13 november 2023 16:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk niet dat "these kids did nothing wrong" ook maar enig juridisch gewicht in de schaal legt. But you do you, Alina. You do you.
Ik krijg bij haar altijd het gevoel van die Florida Man die als verdediging tegen de aanhouding wegens dronken rijden als reden opvoerde "maar ik reed niet eens, ik stond op dat moment stil voor een rood stoplicht!"quote:
Ik vind het sowieso raar dat ze 3 mensen die ruim in de veertig zijn behandeld alsof ze 6 zijn, alhoewel hun vader iedereen behandeld alsof ze nog 2 jaar jonger zijn dan dat.quote:Op maandag 13 november 2023 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg bij haar altijd het gevoel van die Florida Man die als verdediging tegen de aanhouding wegens dronken rijden als reden opvoerde "maar ik reed niet eens, ik stond op dat moment stil voor een rood stoplicht!"
Voor pappa Trump is Ivanka eeuwig 16 natuurlijkquote:Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat ze 3 mensen die ruim in de veertig zijn behandeld alsof ze 6 zijn, alhoewel hun vader iedereen behandeld alsof ze nog 2 jaar jonger zijn dan dat.
En de zus, 86 en former judge, is overleden. RIP.quote:Op maandag 13 november 2023 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor pappa Trump is Ivanka eeuwig 16 natuurlijk
Ik heb het idee dat ze elkaar onderling haten, en -ondanks het feit dat ze bij gelegenheden als showpony’s komen opdraven- hun vader ook.quote:Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat ze 3 mensen die ruim in de veertig zijn behandeld alsof ze 6 zijn, alhoewel hun vader iedereen behandeld alsof ze nog 2 jaar jonger zijn dan dat.
Als ik een dergelijke situatie zou zitten, zou ik ook niemand in vertrouwen durven te nemen, aangezien de verkeerde keuze kan betekenen dat ik net zo diep in de stront meezinkquote:Op maandag 13 november 2023 17:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze elkaar onderling haten, en -ondanks het feit dat ze bij gelegenheden als showpony’s komen opdraven- hun vader ook.
quote:Op maandag 13 november 2023 17:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
En de zus, 86 en former judge, is overleden. RIP.
(Is er nog plek op de golfbaan?) Alhoewel, zij was wel erg kritisch op broer Donald.
quote:Steven Cheung, a Trump campaign spokesman, told The Post “those who try to make that ridiculous assertion are clearly snowflakes grasping for anything because they are suffering from Trump Derangement Syndrome and their entire existence will be crushed when President Trump returns to the White House.”
Cheung later clarified that he meant to say their “sad, miserable existence" instead of their “entire existence.”
Is dit een rethorische vraag?quote:Op maandag 13 november 2023 19:14 schreef Bluesdude het volgende:
Trump today says that it is likely Jack Smith, Letitia James, and others opposing him in the courts will end up in mental institutions during his next term.
---
intimidatie, bedreiging....
dat others opposing him in the courts is toch een verkapte bedreiging naar de getuigen en de rechtbankmedewerkers?
True, maar eergisteren vond hij Orban ook een toffe gast omdat deze het respect van Rusland, China en Noord-korea afdwingde vanwege zn immigratie beleid, terwijl Obama dat op dit moment niet aan het doen is...quote:Op maandag 13 november 2023 19:14 schreef Bluesdude het volgende:
Trump today says that it is likely Jack Smith, Letitia James, and others opposing him in the courts will end up in mental institutions during his next term.
---
dat others opposing him in the courts is toch een verkapte bedreiging naar de getuigen en de rechtbankmedewerkers?
Ja, voor Trump draait alles alleen maar om z'n kleinzielige, narcistische schijt-ego.quote:Op maandag 13 november 2023 20:01 schreef AnneX het volgende:
Dit las ik eerder elders.
Trump ( én consorten in kwaadaardigheid) gaan dan op revenge tour.
[ twitter ]
Afgezien van zijn psychiatrisch beeld…zijn er (dus) tienduizenden mensen, die op bestuurlijk niveau zich hiervoor laten misbruiken.quote:Op maandag 13 november 2023 20:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, voor Trump draait alles alleen maar om z'n kleinzielige, narcistische schijt-ego.
Naar Russisch voorbeeld…quote:Op maandag 13 november 2023 19:14 schreef Bluesdude het volgende:
---
Degenen die vinden dat Trump nog president moet worden zullen hier in Nederland Holleeder wel graag MP zien worden.quote:Op maandag 13 november 2023 21:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Naar Russisch voorbeeld…
De man is echt gevaarlijk. En doorgedraaid knetter.
Allemaal zweven tussen macht en angst (met als doel: geld). Ik blijf het zorgwekkend vinden dat zulke Russische toestanden ook zomaar in het Westen kan gebeuren, al is het hem nog niet gelukt. Toch was ie dichtbij, iig dichterbij dan anderen ervoor. Meerdere malen ook zijn bewondering uitgesproken voor leiders die zichzelf onschendbaar maken en tot hun dood op hun plek kunnen blijven zitten. En nog vind ik dat Amerika het té makkelijk toelaat, maar ook een megagroot probleem heeft met zoveel bevolking die er geen moeite mee zou hebben als een inauguratie met geweld geprobeerd wordt te voorkomen.quote:Op maandag 13 november 2023 20:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Afgezien van zijn psychiatrisch beeld…zijn er (dus) tienduizenden mensen, die op bestuurlijk niveau zich hiervoor laten misbruiken.
Plus het gajes, dat hierboven staat in het filmpje onder spoiler.
Als Trump "moderate is in 'our' movement" is, dan is die Bannon ook wel een enorme Nazi.quote:Op dinsdag 14 november 2023 05:42 schreef Kijkertje het volgende:
Tim Miller interviewt Steve Bannon:
[ twitter ]
En Kari Lake:
[ twitter ]
Bannon is een zelfbenoemde Leninist. Hij wil de democratie afbreken en weer opbouwen naar dictatoriale standaarden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 08:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als Trump "moderate is in 'our' movement" is, dan is die Bannon ook wel een enorme Nazi.
Hij moet dus nog even wachten tot de meest gevaarlijke gek opstaat om erachteraan te lopen.
past helemaal bij de uitspraak die veel Republikeinen aanhangen dat de overheid zo klein moet zijn dat je 'm in de badkuip kunt verdrinken. Ieder voor zich vrijheid voor de elite. Welk beeld men er individueel ook maar van heeft. Wat dat betreft ligt MAGA en de GOP niet eens zo heel ver van elkaar vandaan. Het is alleen dat ze het nu rigoreus met alle macht proberen via welke dictator dan ook maar.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:25 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Bannon is een zelfbenoemde Leninist. Hij wil de democratie afbreken en weer opbouwen naar dictatoriale standaarden.
Bannon is daar eigenlijk altijd wel heel open over geweest.
Wat mij verbaasd is dat hij nog steeds vrij rondloopt. Naar goed Maga-gebruik heeft hij namelijk geld gestolen van goede doelen
Daar kreeg hij een pardon voor van Trump, dus dat maakt het vrij lopen wat makkelijker.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:25 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Bannon is een zelfbenoemde Leninist. Hij wil de democratie afbreken en weer opbouwen naar dictatoriale standaarden.
Bannon is daar eigenlijk altijd wel heel open over geweest.
Wat mij verbaasd is dat hij nog steeds vrij rondloopt. Naar goed Maga-gebruik heeft hij namelijk geld gestolen van goede doelen
Geniale zakenman wel. Ik zou zo mijn spaargeld investeren in een bedrijf van hemquote:Op dinsdag 14 november 2023 14:31 schreef Gehenna het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-dollar-verlies.html
Je verwacht het niet
Dit is van een jaar geleden en valt/viel niet onder het pardon.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Daar kreeg hij een pardon voor van Trump, dus dat maakt het vrij lopen wat makkelijker.
Ja, maar, dit is in feite dezelfde oplichterij, maar dan op staatsniveau waar ze hem nu op aanklagen?!quote:Op dinsdag 14 november 2023 14:51 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dit is van een jaar geleden en valt/viel niet onder het pardon.
De rechtszaak begint volgend jaar Mei, lees ik net.
https://www.pbs.org/newsh(...)ial-set-for-may-2024
Klopt. Dus hopelijk is hij straks gewoon nog een keer de beer en zit ie zijn welverdiende straf uitquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, maar, dit is in feite dezelfde oplichterij, maar dan op staatsniveau waar ze hem nu op aanklagen?!
Het zou zelfs volgens sommige Trump aan de macht hebben geholpen en daarom is 'woke' zo erg, heb ik gelezen hier op Fok.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:22 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat 'mijn politieke tegenstanders zijn ongedierte' zo weinig aandacht krijgt. Die opmerking destijds over 'deplorables' kreeg veel meer reuring heb ik het idee.
Ja, stel je de verontwaardiging van links tot rechts eens voor als Bill Clinton, George W. Bush of Obama zoiets gezegd hadden. Of zelfs maar een fractie ervan.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:22 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat 'mijn politieke tegenstanders zijn ongedierte' zo weinig aandacht krijgt. Die opmerking destijds over 'deplorables' kreeg veel meer reuring heb ik het idee.
Mullins is echte randdebiel. Senator-onwaardig...pubergedrag.quote:
Man man man, wat is voor drol van een man zeg.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:35 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Mullins is echte randdebiel. Senator-onwaardig...pubergedrag.
Hier trouwens een uitgebreider filmpje van MeisasTouch. Het is stiekem wel vermakelijk, moet ik zeggenMoest hardop lachen bij 3:55 min.
https://www.meidastouch.c(...)eader-during-hearing
Die Sean O’Brien weet hem ook wel feilloos uit de tent te lokken zeg.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Man man man, wat is voor drol van een man zeg.
Nee, woke is om andere redenen erg, en dat is je ook herhaaldelijk uitgelegd.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het zou zelfs volgens sommige Trump aan de macht hebben geholpen en daarom is 'woke' zo erg, heb ik gelezen hier op Fok.
Oh, jij weet precies wat ik allemaal lees?quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, woke is om andere redenen erg, en dat is je ook herhaaldelijk uitgelegd.
Stel je voor dat een leider van een Nederlandse grote politieke partij zoiets roept van 'radicaal links is ongedierte en die moet je uitroeien' .......Stel je voor...quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, stel je de verontwaardiging van links tot rechts eens voor als Bill Clinton, George W. Bush of Obama zoiets gezegd hadden. Of zelfs maar een fractie ervan.
Zou wel genieten zijn als ze dat dedenquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:57 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Gaat de idiot caucus hem nu weer wegstemmen?
Zou de dag wel compleet maken na die gek die een robbetje wil vechten in de senaat en McCarthy die een partijgenoot een elleboog zou hebben gegeven. GOPquote:Op woensdag 15 november 2023 00:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zou wel genieten zijn als ze dat deden
Zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:57 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Terwijl Biden helemaal geen overheidsfunctie had toen hij zijn broer geld leende.quote:But if Comer genuinely believes these transactions clear the “shady business practices” bar, he might want to consider a parallel inquiry into his own family.
According to Kentucky property records, Comer and his own brother have engaged in land swaps related to their family farming business. In one deal—also involving $200,000, as well as a shell company—the more powerful and influential Comer channeled extra money to his brother, seemingly from nothing. Other recent land swaps were quickly followed with new applications for special tax breaks, state records show. All of this, perplexingly, related to the dealings of a family company that appears to have never existed on paper.
But unlike with the Bidens, Comer’s own history actually borders a conflict of interest between his official government role and his private family business—and it’s been going on for decades.
Dit is gewoon hilarisch genoeg om meerdere keren te kijkenquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:35 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Mullins is echte randdebiel. Senator-onwaardig...pubergedrag.
Hier trouwens een uitgebreider filmpje van MeisasTouch. Het is stiekem wel vermakelijk, moet ik zeggenMoest hardop lachen bij 3:55 min.
https://www.meidastouch.c(...)eader-during-hearing
Ik vind er niks grappigs aan, eerlijk gezegd. Het is verdomme een volksvertegenwoordigerquote:Op woensdag 15 november 2023 08:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is gewoon hilarisch genoeg om meerdere keren te kijken![]()
Terwijl ze achteraf gezien gewoon gelijk bleek te hebben.quote:Op dinsdag 14 november 2023 20:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het zou zelfs volgens sommige Trump aan de macht hebben geholpen en daarom is 'woke' zo erg, heb ik gelezen hier op Fok.
Dat wisten we toen eigenlijk al, als je zo'n gast aanhangt is het ook niet eens subtiel meer. Vanaf zijn eerste speech was dat al duidelijk, als het niet zijn hele leven daarvoor al was. Nog grappiger is het feit dat Trump en zijn aanhang ook gewoon mensen proberen te cancelen (of zelfs opsluiten), wat dat te gaat is het allemaal van hetzelfde laken één pak. Maar woke.....quote:Op woensdag 15 november 2023 10:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Terwijl ze achteraf gezien gewoon gelijk bleek te hebben.
Kennelijk niet.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:57 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
quote:Conservatives hold back on Johnson ouster threat — but plot other payback
The House GOP’s right flank is furious the new speaker worked with Democrats to avoid a shutdown, a move that essentially mirrored Kevin McCarthy’s last act on the job.
Speaker Mike Johnson is averting a government shutdown essentially the same way Kevin McCarthy did: by partnering with Democrats to pass a government funding bill with no spending cuts.
Unlike his predecessor, it won’t cost him the job.
Many House conservatives are fuming that Johnson — the most ideologically conservative speaker in decades — refused to take a hard line in his first attempt negotiating with Democrats and instead leaned on them for help. In the end, more Democrats voted for the measure than Republicans, in nearly identical numbers to the September stopgap measure that triggered McCarthy’s firing. Some tore into his strategy in a closed-door meeting Tuesday, arguing that his plan, which would allow funding levels set under Nancy Pelosi to persist for months, is tantamount to surrender.
They’re not looking to oust Johnson over it. But some conservatives are privately entertaining other ways to retaliate.
One tactic under discussion is the same one they used against McCarthy after he struck a debt deal they hated: holding the House floor hostage by tanking procedural votes.SPOILER: lees verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
We zullen zien in januari of februari. Hij lijkt in ieder geval bij die caucus een grotere gunfactor te hebben dan McCarthy.quote:
Voorlopig wel, ik denk dat je gelijk hebt over de volgende deadline, dan zal hij wat anders moeten laten zien voor de wappie achterban.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
We zullen zien in januari of februari. Hij lijkt in ieder geval bij die caucus een grotere gunfactor te hebben dan McCarthy.
Is altijd wel lachen met Marjorie:quote:
Ik had een wat naïevere blik destijds.quote:Op woensdag 15 november 2023 10:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat wisten we toen eigenlijk al, als je zo'n gast aanhangt is het ook niet eens subtiel meer. Vanaf zijn eerste speech was dat al duidelijk, als het niet zijn hele leven daarvoor al was. Nog grappiger is het feit dat Trump en zijn aanhang ook gewoon mensen proberen te cancelen (of zelfs opsluiten), wat dat te gaat is het allemaal van hetzelfde laken één pak. Maar woke.....
Kan gebeuren, we hebben ons allemaal wel eens vergist, dat je later terugkijkt en denkt 'hoe heb ik het niet gezien'?quote:Op woensdag 15 november 2023 23:03 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik had een wat naïevere blik destijds.
Ok....911 kan ik volgens maar de rest? Die moet je toch even toelichten, hoor, want dit fascineert mij mateloosquote:Op woensdag 15 november 2023 23:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kan gebeuren, we hebben ons allemaal wel eens vergist, dat je later terugkijkt en denkt 'hoe heb ik het niet gezien'?
Ik had het met:
- Het volgen van 911 complotten
- De Meneer Kaktusshow
- Eten in Amerika
- George Michael
- VCC Videorecorder
Het zoethoudertje:quote:
Het is ook niet bijster serieus. Meneer Kaktus was gewoon een viezerik, als je die show terugziet staan je tenen nooit meer recht, dat laat ik niet aan mijn kind zien. Ik was een keer in Amerika geweest en heb genoten van het eten, ben laatst weer geweest en kon geen lekker voedsel vinden. Alles is te vet, te zout, te whatever.quote:Op donderdag 16 november 2023 00:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok....911 kan ik volgens maar de rest? Die moet je toch even toelichten, hoor, want dit fascineert mij mateloos
En VCC over Betamax kiezen? Hoe durf je!
Er zijn nog veel VCC-recorders te vinden zeg:quote:Op donderdag 16 november 2023 11:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is ook niet bijster serieus. Meneer Kaktus was gewoon een viezerik, als je die show terugziet staan je tenen nooit meer recht, dat laat ik niet aan mijn kind zien. Ik was een keer in Amerika geweest en heb genoten van het eten, ben laatst weer geweest en kon geen lekker voedsel vinden. Alles is te vet, te zout, te whatever.
Je kon zelfs VCC-videobanden huren en het fijne was dat je op twee kanten op kon nemen, maar de kwaliteit was echt enorm slecht, veel slechter dan VHS en je had uiteindelijk bar weinig keus, zoveel VCC-videobanden waren er niet. Als je nu terugkijkt begrijp je niet eens dat je het heb zitten kijken.
Het is erg offtopic, maar ik begon enthousiast aan een lijstje dingen in de categorie 'hoe heb ik het niet gezien'?, maar kwam er al snel achter dat ik niet zoveel dingen kon verzinnen.
Hey, in dit geval geef ik je een offtopic vrijkaartje, ik wist wel dat het niet enorm serieus wasquote:Op donderdag 16 november 2023 11:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is ook niet bijster serieus. Meneer Kaktus was gewoon een viezerik, als je die show terugziet staan je tenen nooit meer recht, dat laat ik niet aan mijn kind zien. Ik was een keer in Amerika geweest en heb genoten van het eten, ben laatst weer geweest en kon geen lekker voedsel vinden. Alles is te vet, te zout, te whatever.
Je kon zelfs VCC-videobanden huren en het fijne was dat je op twee kanten op kon nemen, maar de kwaliteit was echt enorm slecht, veel slechter dan VHS en je had uiteindelijk bar weinig keus, zoveel VCC-videobanden waren er niet. Als je nu terugkijkt begrijp je niet eens dat je het heb zitten kijken.
Het is erg offtopic, maar ik begon enthousiast aan een lijstje dingen in de categorie 'hoe heb ik het niet gezien'?, maar kwam er al snel achter dat ik niet zoveel dingen kon verzinnen.
Over dat meten met twee maten kun je een heel boek schrijven.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:22 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Zo! Die lijkt me rijp voor de local laughing academyquote:Op donderdag 16 november 2023 05:57 schreef Kijkertje het volgende:
Dit soort complotdenkers in het Congres leven gewoon in andere wereld waar 'ghost buses' bestaan met fake Trump-fans die uiteraard de echte schuldigen zijn van het oproer bij/in het Capitool.
Wray heeft geen idee waar hij het over heeft![]()
Die heeft geen 'eigen onderzoek' gedaan op internet vermoed ik![]()
[ twitter ]
Knettergek
Een ding? Ze hebben (onderling) gevochten als leeuwen?quote:Op donderdag 16 november 2023 15:19 schreef Kijkertje het volgende:
Dit vat de stand van zaken bij de Republikeinen wel goed samen:
[ twitter ]
Chip is natuurlijk een RINO.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:19 schreef Kijkertje het volgende:
Dit vat de stand van zaken bij de Republikeinen wel goed samen:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 16 november 2023 11:51 schreef Vis1980 het volgende:
Haha, toen ik 12 was vond ik die alternatieve 9/11-theorieën ook geloofwaardig. Daarom vind ik die lui tegenwoordig ook zo belachelijk, ik nam dat alleen serieus toen ik nog een kind was.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kan gebeuren, we hebben ons allemaal wel eens vergist, dat je later terugkijkt en denkt 'hoe heb ik het niet gezien'?
Ik had het met:
- Het volgen van 911 complotten
- De Meneer Kaktusshow
- Eten in Amerika
- George Michael
- VCC Videorecorder
Dan noem je ook wel een alt-right wappie. Die noemt doodsbedreigingen 'prachtig' wanneer het mensen betreft die een andere mening hebben, kan de Balkancultuur duidelijk niet daar houden.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Over dat meten met twee maten kun je een heel boek schrijven.
Zo'n @:HowardRoark die gaat lopen jankzakken over het 'vuige taalgebruik' dat door sommige jonge Democraten wordt geuit en blijkbaar niet doorheeft dat zijn geliefde GOP wordt geleid door een of ander scheldkanon dat alles en iedereen die hem bekritiseert verrot scheldt en bedreigt.
[modbreak]Het is niet de bedoeling om hier andere staatshoofden aan te vallen. Laten we dat gewoon achterwege laten.[/modbreak]quote:
Sorry, zal voortaan lief zijn voor Xi.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
[modbreak]Het is niet de bedoeling om hier andere staatshoofden aan te vallen. Laten we dat gewoon achterwege laten.[/modbreak]
Niet doen. Heel kinderachtig wat je nu doet.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
[modbreak]Het is niet de bedoeling om hier andere staatshoofden aan te vallen. Laten we dat gewoon achterwege laten.[/modbreak]
Deze soort vind je in alle landen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 03:36 schreef Kijkertje het volgende:
En dan heb je nog dit soort kiezers
[ twitter ]
Dat mens ziet er uit zoals ik me een 50 jaar oude postnatale abortus voorstel.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Abortus ná de geboorte, wat een idioot. En als je met opgespoten lippen zo chagrijnig kijkt, word je er ook niet mooier op.
welke fokusers bedoel je ?quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:55 schreef Rozevla het volgende:
Toch altijd leuk om te zien dat mensen altijd zo zeker ervan zijn dat trump klaar is etc en nooit meer aan de macht komt maar wel angstvallig alles volgen en blijven melden.
Die ken ik niet. Wel mensen die steeds kwamen vertellen dat je last van TDS had als je Trump nog volgde. Hij was immers geen president meer en dus niet belangrijk maar die hoor je nu niet meerquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:55 schreef Rozevla het volgende:
Toch altijd leuk om te zien dat mensen altijd zo zeker ervan zijn dat trump klaar is etc en nooit meer aan de macht komt maar wel angstvallig alles volgen en blijven melden.
![]()
Hij komt er wel
Tja ze hebben natuurlijk ook kanonnenvoer nodig.quote:
Oud nieuws:quote:
quote:Austin said that commanders have the authority to maintain unit readiness and a healthy force. He added, however, that other department policies — including mandates for other vaccines — remain in place. That includes, he said, “the ability of commanders to consider, as appropriate, the individual immunization status of personnel in making deployment, assignment, and other operational decisions, including when vaccination is required for travel to, or entry into, a foreign nation.”
Dat kun je in een topic over Amrikaanse politiek amper vermijden omdat het in de Amerikaanse media weer eens Trump voor en Trump na is - en omdat het bedreigen van rechters enzo ook in NL als extreem vergaand wordt gezien. Maar als jij nog een paar interessante politieke non-Trump berichten weet, please share! Zijn we namelijk dol op.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:55 schreef Rozevla het volgende:
Chef's kiss!quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:23 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Dat kun je in een topic over Amrikaanse politiek amper vermijden omdat het in de Amerikaanse media weer eens Trump voor en Trump na is - en omdat het bedreigen van rechters enzo ook in NL als extreem vergaand wordt gezien. Maar als jij nog een paar interessante politieke non-Trump berichten weet, please share! Zijn we namelijk dol op.(Nee, serieus!) [1]
Maar wat is er precies leuk aan jouw kennelijke "ha ha ha, we krijgen jullie nog wel!"-gevoel? Ben je echt zo wraakzuchtig dat je desnoods de halve wereld tot een smeulende sintel verpulverd wil zien, zolang er maar een paar Fok!-users worden geraakt waar je het politiek niet mee eens bent?
Lijkt me echt 100% niks aan, laat stáán "leuk".
[1] ik had op een grote NL site tijdens de Bush / Kerry-verkiezing een column met politieke Amerika-nieuwtjes, waar ik o.a. expres naar items zocht die niet iedere keer over Bush gingen. Uit de IP's bleek dat zelfs de grote NL dagbladen (Telegraaf, Volkskrant, Trouw enzo) regelmatig kwamen buurten of ik nog iets leuks had gevondenwant zelf konden ze kennelijk niks vinden dat men in de VS voldoende interessant voor NL vond om er ons een faxje over te doen - alles wat er binnenkwam was allemaal Bush Bush Bush Kerry Bush Bush Bush Bush Kerry Bush Bush Bush Kerry Bush... erm... Boes Boes Boes? Booooooring!
![]()
De gevangenisstraffen zeggen wat anders.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er na de 44.000 uur net gelekte video's nou nog roeptoeters die oprecht menen dat Jan 6th een insurrection was.
Ze werden netjes binnengelaten, veegden zelfs hun voeten en daarna was het saaier dan een normale rondleiding in het Witte Huis ofzo.
En nee, je ja maar is ongeldig, er zijn ook beelden van undercover agenten die wegliepen van de massa, high fiveden met agenten in uniform. Het was vooropgezet en daarvoor zijn mensen jarenlang achter tralies gezet.
Jan 6th was en is een hoax.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ].
Ja, dat er hele smerige spelletjes zijn gespeeld en niets en dan ook niets anders.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De gevangenisstraffen zeggen wat anders.
Tuurlijk joh, 378 veroordelingen door het hele land (en daar komen nog steeds veroordelingen bij) zijn allemaal een hoax en een smerig spelletje.quote:Op zaterdag 18 november 2023 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat er hele smerige spelletjes zijn gespeeld en niets en dan ook niets anders.
Kijk de beelden ipv meteen weer krampachtig in de reet van "de overheid" te kruipenquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, 378 veroordelingen door het hele land (en daar komen nog steeds veroordelingen bij) zijn allemaal een hoax en een smerig spelletje.
https://www.newsweek.com/(...)es-january-6-1826075
Dat is wel een bijzondere relatie met de werkelijkheid.
Succes met je kruistocht, mischien kan je de beelden dan naar de rechters en de Appeals courts sturen, die zullen dan vast wel met je meegaan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk de beelden ipv meteen weer krampachtig in de reet van "de overheid" te kruipen.
Komt goedquote:Op zaterdag 18 november 2023 15:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Succes met je kruistocht, mischien kan je de beelden dan naar de rechters en de Appeals courts sturen, die zullen dan vast wel met je meegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |