abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211278840
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 01:57 schreef Bluesdude het volgende:
https://twitter.com/AntiT(...)601852543440/photo/1
[ twitter ]

...we will root out...... hoe is dat juist te vertalen ?
wij willen uitroeien... ??
Dat klinkt nogal moordzuchtig , dan wel dictatoriaal
Kun je dat zien als de rancune van een narcist, als een demonisering van 'heel links' om weer de macht te grijpen?
Ik denk dat we in het Nederlands zeggen : « met wortel en tak uitroeien ».
pi_211280052
Tim Scott gooit de handdoek:

quote:
Republican Sen. Tim Scott suspends presidential campaign

https://edition.cnn.com/2(...)-campaign/index.html
pi_211281362
Wilt u iets drinken?
twitter
pi_211281609
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 13:24 schreef AnneX het volgende:
Wilt u iets drinken?
[ twitter ]
Smith heeft een pagina uit het script van Justified gehaald: "They're trying to get us to move." "So what do we do?" "... we move."
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_211283015
FWIW
twitter
pi_211283060
Ziek.ziek.ziek. Wat kun je hiertegen doen?
En hoeven die kerels niet te werken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211283133
Ik denk niet dat "these kids did nothing wrong" ook maar enig juridisch gewicht in de schaal legt. But you do you, Alina. You do you.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 13 november 2023 @ 16:45:39 #185
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_211283195
quote:
7s.gif Op maandag 13 november 2023 16:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk niet dat "these kids did nothing wrong" ook maar enig juridisch gewicht in de schaal legt. But you do you, Alina. You do you.
Alsof het kleuters zijn idd...
pi_211283280
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2023 16:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Alsof het kleuters zijn idd...
Ik krijg bij haar altijd het gevoel van die Florida Man die als verdediging tegen de aanhouding wegens dronken rijden als reden opvoerde "maar ik reed niet eens, ik stond op dat moment stil voor een rood stoplicht!" _O-
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 13 november 2023 @ 16:58:20 #187
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_211283311
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 16:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik krijg bij haar altijd het gevoel van die Florida Man die als verdediging tegen de aanhouding wegens dronken rijden als reden opvoerde "maar ik reed niet eens, ik stond op dat moment stil voor een rood stoplicht!" _O-
Ik vind het sowieso raar dat ze 3 mensen die ruim in de veertig zijn behandeld alsof ze 6 zijn, alhoewel hun vader iedereen behandeld alsof ze nog 2 jaar jonger zijn dan dat.
pi_211283368
quote:
9s.gif Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik vind het sowieso raar dat ze 3 mensen die ruim in de veertig zijn behandeld alsof ze 6 zijn, alhoewel hun vader iedereen behandeld alsof ze nog 2 jaar jonger zijn dan dat.
Voor pappa Trump is Ivanka eeuwig 16 natuurlijk 14.gif
pi_211283478
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Voor pappa Trump is Ivanka eeuwig 16 natuurlijk 14.gif
En de zus, 86 en former judge, is overleden. RIP.
(Is er nog plek op de golfbaan?) Alhoewel, zij was wel erg kritisch op broer Donald.
pi_211283582
quote:
9s.gif Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat ze elkaar onderling haten, en -ondanks het feit dat ze bij gelegenheden als showpony’s komen opdraven- hun vader ook.
  maandag 13 november 2023 @ 17:57:27 #192
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_211283711
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 17:41 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat ze elkaar onderling haten, en -ondanks het feit dat ze bij gelegenheden als showpony’s komen opdraven- hun vader ook.
Als ik een dergelijke situatie zou zitten, zou ik ook niemand in vertrouwen durven te nemen, aangezien de verkeerde keuze kan betekenen dat ik net zo diep in de stront meezink
pi_211283952
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2023 17:23 schreef AnneX het volgende:

[..]
En de zus, 86 en former judge, is overleden. RIP.
(Is er nog plek op de golfbaan?) Alhoewel, zij was wel erg kritisch op broer Donald.
twitter
pi_211284160
twitter

quote:
Steven Cheung, a Trump campaign spokesman, told The Post “those who try to make that ridiculous assertion are clearly snowflakes grasping for anything because they are suffering from Trump Derangement Syndrome and their entire existence will be crushed when President Trump returns to the White House.”

Cheung later clarified that he meant to say their “sad, miserable existence" instead of their “entire existence.”
twitter

twitter

[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 13-11-2023 19:05:45 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_211284409
Trump today says that it is likely Jack Smith, Letitia James, and others opposing him in the courts will end up in mental institutions during his next term.
---
intimidatie, bedreiging....
dat others opposing him in the courts is toch een verkapte bedreiging naar de getuigen en de rechtbankmedewerkers?
pi_211284499
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:14 schreef Bluesdude het volgende:
Trump today says that it is likely Jack Smith, Letitia James, and others opposing him in the courts will end up in mental institutions during his next term.
---
dat others opposing him in the courts is toch een verkapte bedreiging naar de getuigen en de rechtbankmedewerkers?
Is dit een rethorische vraag?
  maandag 13 november 2023 @ 19:30:52 #197
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_211284599
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2023 19:14 schreef Bluesdude het volgende:
---
True, maar eergisteren vond hij Orban ook een toffe gast omdat deze het respect van Rusland, China en Noord-korea afdwingde vanwege zn immigratie beleid, terwijl Obama dat op dit moment niet aan het doen is...

Men dwingt hem nu in een hoek waar hij niet wilt zitten, en dan is het alleen nog maar een civiele zaak....
pi_211285257
Dit las ik eerder elders.
Trump ( én consorten in kwaadaardigheid) gaan dan op revenge tour.
twitter
pi_211285354
Spokesman denies that Trump rhetoric echoes that of dictators like Hitler and Mussolini and declares that those who say it does will find "their entire existence will be crushed when President Trump returns to the White House." ⁦
Bron
Dat is ook een bedreiging. Het zal Tump niet lukken maar hij zal wel proberen mensen te "crushen"
Dit soort stoere taal schept een agressief discours waar enkelen uitgroeien tot een terrorist
  maandag 13 november 2023 @ 20:19:34 #200
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_211285634

Three down, one to go.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')