SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof het kleuters zijn idd...quote:Op maandag 13 november 2023 16:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk niet dat "these kids did nothing wrong" ook maar enig juridisch gewicht in de schaal legt. But you do you, Alina. You do you.
Ik krijg bij haar altijd het gevoel van die Florida Man die als verdediging tegen de aanhouding wegens dronken rijden als reden opvoerde "maar ik reed niet eens, ik stond op dat moment stil voor een rood stoplicht!"quote:
Ik vind het sowieso raar dat ze 3 mensen die ruim in de veertig zijn behandeld alsof ze 6 zijn, alhoewel hun vader iedereen behandeld alsof ze nog 2 jaar jonger zijn dan dat.quote:Op maandag 13 november 2023 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik krijg bij haar altijd het gevoel van die Florida Man die als verdediging tegen de aanhouding wegens dronken rijden als reden opvoerde "maar ik reed niet eens, ik stond op dat moment stil voor een rood stoplicht!"
Voor pappa Trump is Ivanka eeuwig 16 natuurlijkquote:Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat ze 3 mensen die ruim in de veertig zijn behandeld alsof ze 6 zijn, alhoewel hun vader iedereen behandeld alsof ze nog 2 jaar jonger zijn dan dat.
En de zus, 86 en former judge, is overleden. RIP.quote:Op maandag 13 november 2023 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor pappa Trump is Ivanka eeuwig 16 natuurlijk
Ik heb het idee dat ze elkaar onderling haten, en -ondanks het feit dat ze bij gelegenheden als showpony’s komen opdraven- hun vader ook.quote:Op maandag 13 november 2023 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat ze 3 mensen die ruim in de veertig zijn behandeld alsof ze 6 zijn, alhoewel hun vader iedereen behandeld alsof ze nog 2 jaar jonger zijn dan dat.
Als ik een dergelijke situatie zou zitten, zou ik ook niemand in vertrouwen durven te nemen, aangezien de verkeerde keuze kan betekenen dat ik net zo diep in de stront meezinkquote:Op maandag 13 november 2023 17:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze elkaar onderling haten, en -ondanks het feit dat ze bij gelegenheden als showpony’s komen opdraven- hun vader ook.
quote:Op maandag 13 november 2023 17:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
En de zus, 86 en former judge, is overleden. RIP.
(Is er nog plek op de golfbaan?) Alhoewel, zij was wel erg kritisch op broer Donald.
quote:Steven Cheung, a Trump campaign spokesman, told The Post “those who try to make that ridiculous assertion are clearly snowflakes grasping for anything because they are suffering from Trump Derangement Syndrome and their entire existence will be crushed when President Trump returns to the White House.”
Cheung later clarified that he meant to say their “sad, miserable existence" instead of their “entire existence.”
Is dit een rethorische vraag?quote:Op maandag 13 november 2023 19:14 schreef Bluesdude het volgende:
Trump today says that it is likely Jack Smith, Letitia James, and others opposing him in the courts will end up in mental institutions during his next term.
---
intimidatie, bedreiging....
dat others opposing him in the courts is toch een verkapte bedreiging naar de getuigen en de rechtbankmedewerkers?
True, maar eergisteren vond hij Orban ook een toffe gast omdat deze het respect van Rusland, China en Noord-korea afdwingde vanwege zn immigratie beleid, terwijl Obama dat op dit moment niet aan het doen is...quote:Op maandag 13 november 2023 19:14 schreef Bluesdude het volgende:
Trump today says that it is likely Jack Smith, Letitia James, and others opposing him in the courts will end up in mental institutions during his next term.
---
dat others opposing him in the courts is toch een verkapte bedreiging naar de getuigen en de rechtbankmedewerkers?
Ja, voor Trump draait alles alleen maar om z'n kleinzielige, narcistische schijt-ego.quote:Op maandag 13 november 2023 20:01 schreef AnneX het volgende:
Dit las ik eerder elders.
Trump ( én consorten in kwaadaardigheid) gaan dan op revenge tour.
[ twitter ]
Afgezien van zijn psychiatrisch beeld…zijn er (dus) tienduizenden mensen, die op bestuurlijk niveau zich hiervoor laten misbruiken.quote:Op maandag 13 november 2023 20:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, voor Trump draait alles alleen maar om z'n kleinzielige, narcistische schijt-ego.
Naar Russisch voorbeeld…quote:Op maandag 13 november 2023 19:14 schreef Bluesdude het volgende:
---
Degenen die vinden dat Trump nog president moet worden zullen hier in Nederland Holleeder wel graag MP zien worden.quote:Op maandag 13 november 2023 21:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Naar Russisch voorbeeld…
De man is echt gevaarlijk. En doorgedraaid knetter.
Allemaal zweven tussen macht en angst (met als doel: geld). Ik blijf het zorgwekkend vinden dat zulke Russische toestanden ook zomaar in het Westen kan gebeuren, al is het hem nog niet gelukt. Toch was ie dichtbij, iig dichterbij dan anderen ervoor. Meerdere malen ook zijn bewondering uitgesproken voor leiders die zichzelf onschendbaar maken en tot hun dood op hun plek kunnen blijven zitten. En nog vind ik dat Amerika het té makkelijk toelaat, maar ook een megagroot probleem heeft met zoveel bevolking die er geen moeite mee zou hebben als een inauguratie met geweld geprobeerd wordt te voorkomen.quote:Op maandag 13 november 2023 20:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Afgezien van zijn psychiatrisch beeld…zijn er (dus) tienduizenden mensen, die op bestuurlijk niveau zich hiervoor laten misbruiken.
Plus het gajes, dat hierboven staat in het filmpje onder spoiler.
Als Trump "moderate is in 'our' movement" is, dan is die Bannon ook wel een enorme Nazi.quote:Op dinsdag 14 november 2023 05:42 schreef Kijkertje het volgende:
Tim Miller interviewt Steve Bannon:
[ twitter ]
En Kari Lake:
[ twitter ]
Bannon is een zelfbenoemde Leninist. Hij wil de democratie afbreken en weer opbouwen naar dictatoriale standaarden.quote:Op dinsdag 14 november 2023 08:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als Trump "moderate is in 'our' movement" is, dan is die Bannon ook wel een enorme Nazi.
Hij moet dus nog even wachten tot de meest gevaarlijke gek opstaat om erachteraan te lopen.
past helemaal bij de uitspraak die veel Republikeinen aanhangen dat de overheid zo klein moet zijn dat je 'm in de badkuip kunt verdrinken. Ieder voor zich vrijheid voor de elite. Welk beeld men er individueel ook maar van heeft. Wat dat betreft ligt MAGA en de GOP niet eens zo heel ver van elkaar vandaan. Het is alleen dat ze het nu rigoreus met alle macht proberen via welke dictator dan ook maar.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:25 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Bannon is een zelfbenoemde Leninist. Hij wil de democratie afbreken en weer opbouwen naar dictatoriale standaarden.
Bannon is daar eigenlijk altijd wel heel open over geweest.
Wat mij verbaasd is dat hij nog steeds vrij rondloopt. Naar goed Maga-gebruik heeft hij namelijk geld gestolen van goede doelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |