SPOILER: Op verzoek de hearingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
75 social media posts in 1 nacht? Wat?quote:
Of iemand heeft zijn wachtwoord geraden.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
75 social media posts in 1 nacht? Wat?
quote:Op woensdag 1 november 2023 19:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Of iemand heeft zijn wachtwoord geraden.
IvankaLove ofzo
In het vorige topic heb ik een yt-clip gedeeld die precies uitlegt waarom.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
75 social media posts in 1 nacht? Wat?
Hoezo vermoeiend luisteren?quote:Op woensdag 1 november 2023 16:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vermoeiend luisteren. Voor een keer prima.
Ook vanwege het thema. Liar, your pants on 🔥
Tja, het stemgeluid…ietwat triomfantelijke…het ligt aan mij.quote:
Huh? Waarheen wordt zijn salaris en dat van zijn vrouw dan overgemaakt? Heeft vast iets met de kerk te maken? Geen wonder dat hij niet wil dat de IRS meer geld krijgt om de allerrijksten te toetsen op belastingfraude.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:15 schreef AnneX het volgende:
Hoe kan men leven in beautiful U.S. zonder bankrekening, hypotheek, 4 credit cards?
Op welke rekening wordt zijn salaris overgemaakt? Van zijn vrouw met 2 werkgevers?
Heel vroeger kreeg jonge AnneX iedere week een papieren zakje met cash bij het loket van de salarisadministratie.
[ twitter ]
Da's dus al eens gebeurd.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:27 schreef Hyperdude het volgende:
Of iemand heeft zijn wachtwoord geraden.
IvankaLove ofzo
Ik gok dat ze bang zijn voor ‘tit for tat’.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:07 schreef AnneX het volgende:
Dit begrijp ik totaal niet! Wie kan dit uitleggen?
Zelf had ik Pek & Veren verwacht …
[ twitter ]
Zie edits van mij. Na verder scrollen door tweet. Tja.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik gok dat ze bang zijn voor ‘tit for tat’.
Lijfsbehoud dus.
Er loopt in het Ethics committee een procedure die over een paar weken afgerond wordt. Daar willen ze netjes op wachten.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik gok dat ze bang zijn voor ‘tit for tat’.
Lijfsbehoud dus.
Ze waren bang voor precedentwerking, waardoor Repugnicans bij elke scheet een Dem eruit zouden kunnen flikkeren. En er was geen whip die de stemming regelde, dus ieder voor zich en het schijnt ook dat sommige dems gewoon uit eigen constituents redeneerden. Gewoon hun eigen achterban een beetje managen. Wat dat hiermee te maken heeft weet ik niet, ik heb het alleen gehoord als mogelijke verklaring.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:07 schreef AnneX het volgende:
Dit begrijp ik totaal niet! Wie kan dit uitleggen?
Zelf had ik Pek & Veren verwacht …
Edit: omdat ik Raskin hoog op heb zitten, kan ik ook meegaan in zijn argument.
Rep. Santos is (nog!!) niet veroordeeld. Alleen aangeklaagd.
Edit 2: comment:…” Getting rid of him was the Republicans' responsibility. They chose not to, and made it clear that they think corruption in their party is perfectly acceptable.…”
[ twitter ]
Al schijnt ze hier nu wel een fout te hebben gemaakt in haar aanpak, door een mogelijk aanvechtbare uitspraak te doen. Heeft te maken met CIPA 3 en 4, die het bekijken van geheime stukken door de verdediging regelt.quote:Op donderdag 2 november 2023 02:14 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen bij de MAL documentenzaak tegen Trump olv van Aileen Cannon: delay, delay, delay ....
[ twitter ]
zIe HiEr tDs In AcTiE mEnSeN!111quote:Op donderdag 2 november 2023 14:10 schreef Nielsch het volgende:
Volgens Trump heeft hij de verkiezingen gewonnen van Barack Obama, worden we bijna de 2de WO ingezogen en is de Turkse president Viktor Orban een van de sterkste leiders ter wereld![]()
![]()
![]()
En dan noemen ze Joe Biden de seniel.
As for being half-witted... evidently quality of wits is more important than quantity.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:10 schreef Nielsch het volgende:
Volgens Trump heeft hij de verkiezingen gewonnen van Barack Obama, worden we bijna de 2de WO ingezogen en is de Turkse president Viktor Orban een van de sterkste leiders ter wereld![]()
![]()
![]()
En dan noemen ze Joe Biden de seniel.
Denk dat ze vooral niet de indruk van "partijdig zijn" willen wekken. Of dat nou zo veel zal uitmaken met dat MAGA-volk, heb ik mijn twijfels over. Die MAGA's slikken alles wat Donnie ze voorzet.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:54 schreef V. het volgende:
[..]
Het is trouwens een raadsel waarom Smith en de zijnen dat niet hebben gedaan, want haar partijdigheid is al vanaf het begin duidelijk. Zeker wanneer je het bizarre cynische toontje meeweegt dat Cannon altijd richting de aanklagers/Smith hanteert. ...
dat is wel het grootste nadeel. de democraten geven nog iets om het land en willen besturen. de republikeinen willen gewoon de macht en als ze de macht niet hebben dan zullen ze alles in brand steken tot ze de macht wel hebben. Ook al regeren ze dan op een puinhoop dat kan ze niets schelen.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral niet de indruk van "partijdig zijn" willen wekken. Of dat nou zo veel zal uitmaken met dat MAGA-volk, heb ik mijn twijfels over. Die MAGA's slikken alles wat Donnie ze voorzet.
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. Ze zijn er maar 1 verkiezing vandaan.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat is wel het grootste nadeel. de democraten geven nog iets om het land en willen besturen. de republikeinen willen gewoon de macht en als ze de macht niet hebben dan zullen ze alles in brand steken tot ze de macht wel hebben. Ook al regeren ze dan op een puinhoop dat kan ze niets schelen.
Hij schijnt nu ook onderande te verkondigen dat hij niet Hillary maar Obama heeft verslagen in de race om het presidentschap destijds. Op Fox was er laatst iemand die een heel lijstje had met de conclusie dat de beste man zo gek als een deur is.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gast is echt helemaal de weg kwijt.
Nah, Cannon was luck of the draw, net als Chutkan en Engoron (NY fraude-zaak) 'bad luck' of the draw zijn. Over McAfee (Georgia) maakte men zich ook wel een beetje zorgen omdat die nieuw en betrekkelijk onervaren is, maar tot nu toe weert hij zich kranig.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral niet de indruk van "partijdig zijn" willen wekken. Of dat nou zo veel zal uitmaken met dat MAGA-volk, heb ik mijn twijfels over. Die MAGA's slikken alles wat Donnie ze voorzet.
edit:
Dat was ook de reden om als rechter die Cannon te kiezen in the first place.
Wat een verwend elitair kutkind. Valt nog mee dat het antwoord van de rechter niet bestond uit:quote:
We know nuthin about nuthin.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:46 schreef Bluesdude het volgende:
De trump-zonen geven hun accountants de schuld van te hoge opgaves van pand- en bedrijfswaarden.
Dan die accountants als getuigen oproepen of kunnen ze aangeklaagd worden hiervoor ?
Uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid bij hun bazen, toch ?
Ook in de VS?quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:50 schreef Ulx het volgende:
Een externe partij is adviseur. De tekenbevoegde is zelf verantwoordelijk.
On top of that, voor zover ik begrepen heb, hebben die accountants al verklaard dat ze de cijfers hebben opgesteld op basis van info vanuit de leadership van Trump Org en dat ze niet in kunnen staan voor de juistheid van die cijfers.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:50 schreef Ulx het volgende:
Natuurlijk.quote:
Kind? Trump kids? De ‘kids’ zijn 40+quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat een verwend elitair kutkind. Valt nog mee dat het antwoord van de rechter niet bestond uit:
"ROFLMAO, jeez, you're one dumb entitled bitch! Get your ass to my court, now!"
Vergis je niet, dat ligt bij een accountant ook in NL niet zo zwart-wit. Een klant mag namelijk bij een accountant afgaan op het oordeel van die deskundige. Er zijn ook in Nederland wel accountants vervolgd terwijl de klanten vrijuit gingen. Omdat de accountant beter had moeten weten en dus beter had moeten adviseren. En van de klant werd geaccepteerd dat hij het oordeel van de accountant vertrouwde.quote:Op vrijdag 3 november 2023 10:50 schreef Ulx het volgende:
Dat doet elke accountant. Een goedkeurende verklaring oid bestaat ook niet. Een accountant zegt altijd dat hij niet heeft kunnen vaststellen dat iets fout is, gegeven de gegevens die ze tot hun beschikking hadden. Geen enkele accountant zegt dat cijfers juist zijn, hooguit 'niet aantoonbaar onjuist'.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:55 schreef Aikara het volgende:
[..]
On top of that, voor zover ik begrepen heb, hebben die accountants al verklaard dat ze de cijfers hebben opgesteld op basis van info vanuit de leadership van Trump Org en dat ze niet in kunnen staan voor de juistheid van die cijfers.
https://www.cnbc.com/2023(...)e-trial-started.htmlquote:Judge in Trump NY fraud trial extends gag order to lawyers, says office has received ‘hundreds’ of threats since trial started
Het wordt steeds erger he? Wat een clownshowquote:Op zaterdag 4 november 2023 00:01 schreef Kijkertje het volgende:
Het hele verhaal achter de beschuldigingen van Kise en Habba (Trump's advocaten) richting de rechter en zijn law clerk (die biased zouden zijn) waarvoor ze vandaag dus een gag order kregen opgelegd:
[ twitter ]
Only the best!quote:Op zaterdag 4 november 2023 00:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger he? Wat een clownshowLoop je daar even je carriere weg te gooien voor Trump
quote:Dear Congressman Santos,
I appreciate your note and only wish someone had proofread it first. Meantime, you should apologize to the people of New York for all of your lies and deceit. I know you must have thought you could get away with it all in the party of Trump, but the truth is resilient.
P.S. It's not shameful to resign."
quote:Our nation is on a collision course with reality and a steadfast commitment to truth, even uncomfortable truths, is the only way forward.
Too many Republican leaders are lying to America, claiming that the 2020 election was stolen, describing Jan. 6 as an unguided tour of the Capitol and asserting that the ensuing prosecutions are a weaponization of our justice system
Raskinquote:Op zaterdag 4 november 2023 01:57 schreef Kijkertje het volgende:
Blijkbaar heeft Santos de Democraten die hem niet wegstemden een bedankbriefje gestuurd waaronder Jamie Raskin. Hij zond hem gecorrigeerd en voorzien van (handgeschreven) commentaar terug:
[ twitter ]
[..]
Bereid je er maar op voor.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:39 schreef fliert het volgende:
What a Donald Trump second term would look like
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-67272569
Prima, laat Trump maar aan kop gaan in de peilingen.quote:Op zondag 5 november 2023 10:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bereid je er maar op voor.
https://themessenger.com/(...)lead-biden-exclusive
Hij neemt genoeg mensen mee de afgrond in zo te zien.quote:Op zaterdag 4 november 2023 01:19 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Everything Trump Touches Dies...
Lijkt wel de trailer voor Red Alert 4: Kaboemski.quote:Op zondag 5 november 2023 14:42 schreef Perrin het volgende:
Echt iets voor de Republikeinen, die zullen daar wel van smullen.
[ twitter ]
Trumpism is dan ook een cult.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.citizensforet(...)ition-2023.09.06.pdf (= maar 105 blzz, verlucht met plaatjes en duizenden voetnoten/bronvermeldingen, en het regent toch de hele dag. Alle tijd om ze rustig ddor te lezen)
[ Bericht 1% gewijzigd door la_perle_rouge op 05-11-2023 20:01:17 ]
The man of 'modest' means ....quote:Op zondag 5 november 2023 22:04 schreef AnneX het volgende:
Mike Johnson versus Potus Bartlet![]()
[ twitter ]
quote:Virginia's elections next week will determine which party controls the state legislature and could give Governor Glenn Youngkin and state Republicans power to advance new restrictions on abortion among other GOP priorities.
Er is een reden dat de GOP de benoeming van de legerleiding blokkeert.quote:Op maandag 6 november 2023 01:41 schreef Kijkertje het volgende:
Gaat wat worden als Trump wint ....
[ twitter ]
[ twitter ]
Vanaf 5.15 Michael Cohen (Trump's fixer/rechterhand voor jaren) doet zijn voorspelling.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:39 schreef fliert het volgende:
What a Donald Trump second term would look like
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-67272569
In een congresshearing zei Michael Cohen dat hij vreesde dat er geen peaceful transfer of power zal zijn januari 2021.quote:Op maandag 6 november 2023 09:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Vanaf 5.15 Michael Cohen (Trump's fixer/rechterhand voor jaren) doet zijn voorspelling.
Zou zo maar eens kunnen gebeuren:quote:Op maandag 6 november 2023 01:41 schreef Kijkertje het volgende:
Gaat wat worden als Trump wint ....
[ twitter ]
[ twitter ]
Het verschil gaat in ieder geval weer veel kleiner zijn dan mensen denken. Hoe je in vredesnaam voor een veroordeelde crimineel kan kiezen is mij een raadsel, maar het is Amerika. Ze zijn daar echt de weg kwijt.quote:Op maandag 6 november 2023 17:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou zo maar eens kunnen gebeuren:
https://www.nytimes.com/2(...)trump-2024-poll.html
Je kunt veel over Trump zeggen, maar niet dat hij een "veroordeeld crimineel is". Althans nog niet.quote:Op maandag 6 november 2023 18:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het verschil gaat in ieder geval weer veel kleiner zijn dan mensen denken. Hoe je in vredesnaam voor een veroordeelde crimineel kan kiezen is mij een raadsel, maar het is Amerika. Ze zijn daar echt de weg kwijt.
Rond die tijd? Dat bedoelde ik nl.quote:Op maandag 6 november 2023 18:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt veel over Trump zeggen, maar niet dat hij een "veroordeeld crimineel is". Althans nog niet.
Was een civiele zaak (en juridisch geen verkrachting, maar wel in de volksmond verkrachting volgens de rechter).quote:Op maandag 6 november 2023 19:07 schreef Aikara het volgende:
En daarnaast is hij veroordeeld voor verkrachting (van E. Jean Carroll). Dus volgens mij veroordeeld crimineel genoeg...
En een cult die zal gaan groeien naarmate ze er meer en meer van 'overtuigd' raken dat al die rechtszaken onderdeel zijn van een grote 'extreem linkse' heksenjacht, waar de gehele Trias Politica bij betrokken is. Swamp, swamp, swamp.quote:Op maandag 6 november 2023 18:11 schreef Kijkertje het volgende:
Ik denk dat het ook weinig uitmaakt voor zijn aanhang als Trump wel veroordeeld is. Het is een cult.
[...]
Mwah ik denk niet dat die cult zal gaan groeien en ze vormen nog altijd niet de meerderheid. Gelukkig maar.quote:Op maandag 6 november 2023 20:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En een cult die zal gaan groeien naarmate ze er meer en meer van 'overtuigd' raken dat al die rechtszaken onderdeel zijn van een grote 'extreem linkse' heksenjacht, waar de gehele Trias Politica bij betrokken is. Swamp, swamp, swamp.
Trump kent de kracht van herhaling. Witch hunt, witch hunt, witch hunt... hij hamert het er al jarenlang in en het heeft nog niets aan kracht verloren, ondanks de misprijzende en honende commentaren vanuit de andere politieke of journalistieke hoek.
In 2020 werd de cult nog voornamelijk genekt vanwege de extreem laconieke benadering en behandeling van de corona-pandemie. Dat werd hem uiteindelijk toch teveel kwalijk genomen.
In 2016 (en in 2024) kon (en kan) hij weer de door de 'linkse elite' gepeste en geminachte outsider uithangen.
Tenzij er een mirakel gebeurt, zie ik hem wel weer winnen in 2024, helaas. Desnoods vanuit de nor. Donald Trump achter de tralies, dat is voor de cult inmiddels zo'n beetje hetzelfde als Jezus van Nazareth aan het kruis.
Ik doe enorm mijn best om positief te blijven, maar HET LUKT ME NIET.quote:Op maandag 6 november 2023 20:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mwah ik denk niet dat die cult zal gaan groeien en ze vormen nog altijd niet de meerderheid. Gelukkig maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |