abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211208923
Gaat wat worden als Trump wint ....

twitter

twitter

[ Bericht 38% gewijzigd door Kijkertje op 06-11-2023 01:48:29 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_211209069
Trump mag vandaag (4 uur onze tijd) zelf komen getuigen bij Engoron *O*

Vooruitblik:

Terugblik vooronderzoek waar hij meer dan 400 keer de 5th pleitte:

[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 06-11-2023 06:34:56 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_211209078
pi_211209612
quote:
9s.gif Op maandag 6 november 2023 01:41 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
[ twitter ]
Er is een reden dat de GOP de benoeming van de legerleiding blokkeert.
pi_211209995
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 15:39 schreef fliert het volgende:
What a Donald Trump second term would look like

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-67272569
Vanaf 5.15 Michael Cohen (Trump's fixer/rechterhand voor jaren) doet zijn voorspelling.

pi_211210512
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 09:55 schreef ppi het volgende:

[..]
Vanaf 5.15 Michael Cohen (Trump's fixer/rechterhand voor jaren) doet zijn voorspelling.

In een congresshearing zei Michael Cohen dat hij vreesde dat er geen peaceful transfer of power zal zijn januari 2021.
Ik vond dat overdreven van hem. Maar..... hij had gelijk.

Ik denk dat hij ook gelijk heeft met het idee dat Trump als 2e keer president steeds meer macht naar zich zal toetrekken. Om nog rijker te worden, nog meer status.
Weaponizing van de juridische organen, uitholling van de trias politicas, = uitholling van de democratie.
Maar...... de grondwet flink veranderen ter trumpsvoordeel zal toch niet mogelijk zijn met een sterke oppositie in het congress ?
pi_211213271
Die onderuitgezakte lawyer naast trump, die zijn miljoenen al binnen heeft. 8)7
Wat een power straalt de man uit.
pi_211213596
twitter

twitter
pi_211213644
De rechter heeft genoeg van Trump's political grandstanding en beveelt zijn advocaten hem in bedwang te houden en alleen maar de vragen te beantwoorden:

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 06-11-2023 17:16:08 ]
pi_211214054
quote:
9s.gif Op maandag 6 november 2023 01:41 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
[ twitter ]
Zou zo maar eens kunnen gebeuren:
https://www.nytimes.com/2(...)trump-2024-poll.html
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_211214099
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 17:56 schreef Monolith het volgende:

[..]
Zou zo maar eens kunnen gebeuren:
https://www.nytimes.com/2(...)trump-2024-poll.html
Het verschil gaat in ieder geval weer veel kleiner zijn dan mensen denken. Hoe je in vredesnaam voor een veroordeelde crimineel kan kiezen is mij een raadsel, maar het is Amerika. Ze zijn daar echt de weg kwijt.
pi_211214139
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2023 18:00 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]
Het verschil gaat in ieder geval weer veel kleiner zijn dan mensen denken. Hoe je in vredesnaam voor een veroordeelde crimineel kan kiezen is mij een raadsel, maar het is Amerika. Ze zijn daar echt de weg kwijt.
Je kunt veel over Trump zeggen, maar niet dat hij een "veroordeeld crimineel is". Althans nog niet. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_211214159
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 18:05 schreef Monolith het volgende:

[..]
Je kunt veel over Trump zeggen, maar niet dat hij een "veroordeeld crimineel is". Althans nog niet. :P
Rond die tijd? Dat bedoelde ik nl.
pi_211214184
Ik denk dat het ook weinig uitmaakt voor zijn aanhang als Trump wel veroordeeld is. Het is een cult.

Overigens is Trump al schuldig bevonden door de rechter in deze zaak.

En is hij al eerder veroordeeld voor fraude.

[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 06-11-2023 18:30:34 ]
  maandag 6 november 2023 @ 19:07:53 #90
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_211214786
En daarnaast is hij veroordeeld voor verkrachting (van E. Jean Carroll). Dus volgens mij veroordeeld crimineel genoeg...
pi_211214881
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:07 schreef Aikara het volgende:
En daarnaast is hij veroordeeld voor verkrachting (van E. Jean Carroll). Dus volgens mij veroordeeld crimineel genoeg...
Was een civiele zaak (en juridisch geen verkrachting, maar wel in de volksmond verkrachting volgens de rechter).

Maar ja, dat de man crimineel is, is natuurlijk wel duidelijk voor iedereen met enig kritisch denkvermogen. Kijk daarnaast bv ook maar naar de foto van gestolen overheidsdocumenten in Mar-a-Lago die hij weigerde terug te geven ... als iemand een heterdaadje wil ofzo. Slechts geen veroordeelde crimineel.

[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 06-11-2023 19:49:58 ]
pi_211215540
Maar goed gelukkig duurt het nog een jaar voor er verkiezingen zijn :P
pi_211215625
twitter
  maandag 6 november 2023 @ 20:10:42 #94
136 V.
Like tears in rain...
pi_211215835
Zoooooooo jammer dat er geen camera's bij zijn. Schijnt lekker te zijn gegaan _O- _O- _O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_211215904
quote:
9s.gif Op maandag 6 november 2023 18:11 schreef Kijkertje het volgende:
Ik denk dat het ook weinig uitmaakt voor zijn aanhang als Trump wel veroordeeld is. Het is een cult.

[...]
En een cult die zal gaan groeien naarmate ze er meer en meer van 'overtuigd' raken dat al die rechtszaken onderdeel zijn van een grote 'extreem linkse' heksenjacht, waar de gehele Trias Politica bij betrokken is. Swamp, swamp, swamp.
Trump kent de kracht van herhaling. Witch hunt, witch hunt, witch hunt... hij hamert het er al jarenlang in en het heeft nog niets aan kracht verloren, ondanks de misprijzende en honende commentaren vanuit de andere politieke of journalistieke hoek.

In 2020 werd de cult nog voornamelijk genekt vanwege de extreem laconieke benadering en behandeling van de corona-pandemie. Dat werd hem uiteindelijk toch teveel kwalijk genomen.
In 2016 (en in 2024) kon (en kan) hij weer de door de 'linkse elite' gepeste en geminachte outsider uithangen.

Tenzij er een mirakel gebeurt, zie ik hem wel weer winnen in 2024, helaas. Desnoods vanuit de nor. Donald Trump achter de tralies, dat is voor de cult inmiddels zo'n beetje hetzelfde als Jezus van Nazareth aan het kruis.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_211216058
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 20:13 schreef Toby56 het volgende:

[..]
En een cult die zal gaan groeien naarmate ze er meer en meer van 'overtuigd' raken dat al die rechtszaken onderdeel zijn van een grote 'extreem linkse' heksenjacht, waar de gehele Trias Politica bij betrokken is. Swamp, swamp, swamp.
Trump kent de kracht van herhaling. Witch hunt, witch hunt, witch hunt... hij hamert het er al jarenlang in en het heeft nog niets aan kracht verloren, ondanks de misprijzende en honende commentaren vanuit de andere politieke of journalistieke hoek.

In 2020 werd de cult nog voornamelijk genekt vanwege de extreem laconieke benadering en behandeling van de corona-pandemie. Dat werd hem uiteindelijk toch teveel kwalijk genomen.
In 2016 (en in 2024) kon (en kan) hij weer de door de 'linkse elite' gepeste en geminachte outsider uithangen.

Tenzij er een mirakel gebeurt, zie ik hem wel weer winnen in 2024, helaas. Desnoods vanuit de nor. Donald Trump achter de tralies, dat is voor de cult inmiddels zo'n beetje hetzelfde als Jezus van Nazareth aan het kruis.
Mwah ik denk niet dat die cult zal gaan groeien en ze vormen nog altijd niet de meerderheid. Gelukkig maar.
pi_211216086
quote:
15s.gif Op maandag 6 november 2023 20:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Mwah ik denk niet dat die cult zal gaan groeien en ze vormen nog altijd niet de meerderheid. Gelukkig maar.
Ik doe enorm mijn best om positief te blijven, maar HET LUKT ME NIET.

pi_211216090
twitter

Wat gaat ze daaraan doen dan? :D
pi_211216320

Iedere keer als Chris Christie over Donald Trump iets zegt als "they're not gonna take him seriously" denk ik dat Chrissy het over zichzelf heeft.

Hij vergelijkt in dit interview de voorsprong van Trump in de polls zelfs met die van Ben Carson in 2015.

Dat is de tragiek van deze voormalige Republikeinse Trump-supporters: ze hebben zelf (mede) een monster gecreëerd waarvan ze nu hardnekkig het bestaan ontkennen of negeren door stomweg opzij te kijken, of door het fanatiek belachelijk te maken, 8 jaar nadat ze zelf samen met het monster feest hebben gevierd.

De dame van CNN had gelijk over de toestand van de USA: "this upside down reality."
pi_211216363
twitter

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')