SPOILER: Op verzoek de hearingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
75 social media posts in 1 nacht? Wat?quote:
Of iemand heeft zijn wachtwoord geraden.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
75 social media posts in 1 nacht? Wat?
quote:Op woensdag 1 november 2023 19:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Of iemand heeft zijn wachtwoord geraden.
IvankaLove ofzo
In het vorige topic heb ik een yt-clip gedeeld die precies uitlegt waarom.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
75 social media posts in 1 nacht? Wat?
Hoezo vermoeiend luisteren?quote:Op woensdag 1 november 2023 16:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vermoeiend luisteren. Voor een keer prima.
Ook vanwege het thema. Liar, your pants on 🔥
Tja, het stemgeluid…ietwat triomfantelijke…het ligt aan mij.quote:
Huh? Waarheen wordt zijn salaris en dat van zijn vrouw dan overgemaakt? Heeft vast iets met de kerk te maken? Geen wonder dat hij niet wil dat de IRS meer geld krijgt om de allerrijksten te toetsen op belastingfraude.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:15 schreef AnneX het volgende:
Hoe kan men leven in beautiful U.S. zonder bankrekening, hypotheek, 4 credit cards?
Op welke rekening wordt zijn salaris overgemaakt? Van zijn vrouw met 2 werkgevers?
Heel vroeger kreeg jonge AnneX iedere week een papieren zakje met cash bij het loket van de salarisadministratie.
[ twitter ]
Da's dus al eens gebeurd.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:27 schreef Hyperdude het volgende:
Of iemand heeft zijn wachtwoord geraden.
IvankaLove ofzo
Ik gok dat ze bang zijn voor ‘tit for tat’.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:07 schreef AnneX het volgende:
Dit begrijp ik totaal niet! Wie kan dit uitleggen?
Zelf had ik Pek & Veren verwacht …
[ twitter ]
Zie edits van mij. Na verder scrollen door tweet. Tja.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik gok dat ze bang zijn voor ‘tit for tat’.
Lijfsbehoud dus.
Er loopt in het Ethics committee een procedure die over een paar weken afgerond wordt. Daar willen ze netjes op wachten.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik gok dat ze bang zijn voor ‘tit for tat’.
Lijfsbehoud dus.
Ze waren bang voor precedentwerking, waardoor Repugnicans bij elke scheet een Dem eruit zouden kunnen flikkeren. En er was geen whip die de stemming regelde, dus ieder voor zich en het schijnt ook dat sommige dems gewoon uit eigen constituents redeneerden. Gewoon hun eigen achterban een beetje managen. Wat dat hiermee te maken heeft weet ik niet, ik heb het alleen gehoord als mogelijke verklaring.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:07 schreef AnneX het volgende:
Dit begrijp ik totaal niet! Wie kan dit uitleggen?
Zelf had ik Pek & Veren verwacht …
Edit: omdat ik Raskin hoog op heb zitten, kan ik ook meegaan in zijn argument.
Rep. Santos is (nog!!) niet veroordeeld. Alleen aangeklaagd.
Edit 2: comment:…” Getting rid of him was the Republicans' responsibility. They chose not to, and made it clear that they think corruption in their party is perfectly acceptable.…”
[ twitter ]
Al schijnt ze hier nu wel een fout te hebben gemaakt in haar aanpak, door een mogelijk aanvechtbare uitspraak te doen. Heeft te maken met CIPA 3 en 4, die het bekijken van geheime stukken door de verdediging regelt.quote:Op donderdag 2 november 2023 02:14 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen bij de MAL documentenzaak tegen Trump olv van Aileen Cannon: delay, delay, delay ....
[ twitter ]
zIe HiEr tDs In AcTiE mEnSeN!111quote:Op donderdag 2 november 2023 14:10 schreef Nielsch het volgende:
Volgens Trump heeft hij de verkiezingen gewonnen van Barack Obama, worden we bijna de 2de WO ingezogen en is de Turkse president Viktor Orban een van de sterkste leiders ter wereld![]()
![]()
![]()
En dan noemen ze Joe Biden de seniel.
As for being half-witted... evidently quality of wits is more important than quantity.quote:Op donderdag 2 november 2023 14:10 schreef Nielsch het volgende:
Volgens Trump heeft hij de verkiezingen gewonnen van Barack Obama, worden we bijna de 2de WO ingezogen en is de Turkse president Viktor Orban een van de sterkste leiders ter wereld![]()
![]()
![]()
En dan noemen ze Joe Biden de seniel.
Denk dat ze vooral niet de indruk van "partijdig zijn" willen wekken. Of dat nou zo veel zal uitmaken met dat MAGA-volk, heb ik mijn twijfels over. Die MAGA's slikken alles wat Donnie ze voorzet.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:54 schreef V. het volgende:
[..]
Het is trouwens een raadsel waarom Smith en de zijnen dat niet hebben gedaan, want haar partijdigheid is al vanaf het begin duidelijk. Zeker wanneer je het bizarre cynische toontje meeweegt dat Cannon altijd richting de aanklagers/Smith hanteert. ...
dat is wel het grootste nadeel. de democraten geven nog iets om het land en willen besturen. de republikeinen willen gewoon de macht en als ze de macht niet hebben dan zullen ze alles in brand steken tot ze de macht wel hebben. Ook al regeren ze dan op een puinhoop dat kan ze niets schelen.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral niet de indruk van "partijdig zijn" willen wekken. Of dat nou zo veel zal uitmaken met dat MAGA-volk, heb ik mijn twijfels over. Die MAGA's slikken alles wat Donnie ze voorzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |