abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 2 november 2023 @ 14:11:53 #26
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211167736
quote:
6s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:10 schreef Nielsch het volgende:
Volgens Trump heeft hij de verkiezingen gewonnen van Barack Obama, worden we bijna de 2de WO ingezogen en is de Turkse president Viktor Orban een van de sterkste leiders ter wereld _O- _O- _O-

En dan noemen ze Joe Biden de seniel.
zIe HiEr tDs In AcTiE mEnSeN!111
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211168619
quote:
6s.gif Op donderdag 2 november 2023 14:10 schreef Nielsch het volgende:
Volgens Trump heeft hij de verkiezingen gewonnen van Barack Obama, worden we bijna de 2de WO ingezogen en is de Turkse president Viktor Orban een van de sterkste leiders ter wereld _O- _O- _O-

En dan noemen ze Joe Biden de seniel.
As for being half-witted... evidently quality of wits is more important than quantity.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 2 november 2023 @ 16:37:01 #29
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_211169246
quote:
4s.gif Op donderdag 2 november 2023 12:54 schreef V. het volgende:

[..]

Het is trouwens een raadsel waarom Smith en de zijnen dat niet hebben gedaan, want haar partijdigheid is al vanaf het begin duidelijk. Zeker wanneer je het bizarre cynische toontje meeweegt dat Cannon altijd richting de aanklagers/Smith hanteert. ...
Denk dat ze vooral niet de indruk van "partijdig zijn" willen wekken. Of dat nou zo veel zal uitmaken met dat MAGA-volk, heb ik mijn twijfels over. Die MAGA's slikken alles wat Donnie ze voorzet. 8)7
edit:
Dat was ook de reden om als rechter die Cannon te kiezen in the first place.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 02-11-2023 16:42:07 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_211169284
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:37 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Denk dat ze vooral niet de indruk van "partijdig zijn" willen wekken. Of dat nou zo veel zal uitmaken met dat MAGA-volk, heb ik mijn twijfels over. Die MAGA's slikken alles wat Donnie ze voorzet. 8)7
dat is wel het grootste nadeel. de democraten geven nog iets om het land en willen besturen. de republikeinen willen gewoon de macht en als ze de macht niet hebben dan zullen ze alles in brand steken tot ze de macht wel hebben. Ook al regeren ze dan op een puinhoop dat kan ze niets schelen.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 2 november 2023 @ 16:46:01 #31
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_211169318
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:41 schreef Sabata het volgende:

[..]
dat is wel het grootste nadeel. de democraten geven nog iets om het land en willen besturen. de republikeinen willen gewoon de macht en als ze de macht niet hebben dan zullen ze alles in brand steken tot ze de macht wel hebben. Ook al regeren ze dan op een puinhoop dat kan ze niets schelen.
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. Ze zijn er maar 1 verkiezing vandaan. :@
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_211169805
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2023 19:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]
_O-

Gast is echt helemaal de weg kwijt.
Hij schijnt nu ook onderande te verkondigen dat hij niet Hillary maar Obama heeft verslagen in de race om het presidentschap destijds. Op Fox was er laatst iemand die een heel lijstje had met de conclusie dat de beste man zo gek als een deur is.

Biden komt weleens niet goed uit de verf, maar er zijn wel grote factoren van verschil hier.

Biden leest zich in maar zonder team in het witte huis om hem heen was Trump niets. Dat waren degenen die z’n shit altijd corrigeerden en grote borden met koeienletters moesten plaatsen. En dan ging hij nog de mist in.

Trump is ook nooit van de logica geweest. Vroeger was hij al niet veel beter. Las nooit wat en wilde ook niets lezen, maar perste met name mensen af met de kruiwagen met geld van z’n pa in de broekzak, deed wat aan egostreling met “self-branding” en dacht dat ie vrouwen in het kruis mocht graaien.

Kan alleen maar wat ouwehoeren die oplichter.

Leuk om ‘m zo te zien.

[ Bericht 11% gewijzigd door Beathoven op 02-11-2023 17:33:07 ]
  donderdag 2 november 2023 @ 19:16:41 #33
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_211171180
Omdat we de beroerdste niet zijn...

Sen Lindsey Graham geeft Tuberville een flinke veeg uit de pan. Een tijdelijk momentje van helderheid bij Graham, waarvoor een subtiel snufje respect:)

twitter
  donderdag 2 november 2023 @ 23:56:09 #34
136 V.
Like tears in rain...
pi_211175324
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2023 16:37 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
edit:
Dat was ook de reden om als rechter die Cannon te kiezen in the first place.
Nah, Cannon was luck of the draw, net als Chutkan en Engoron (NY fraude-zaak) 'bad luck' of the draw zijn. Over McAfee (Georgia) maakte men zich ook wel een beetje zorgen omdat die nieuw en betrekkelijk onervaren is, maar tot nu toe weert hij zich kranig.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_211177557
De trump-zonen geven hun accountants de schuld van te hoge opgaves van pand- en bedrijfswaarden.
Dan die accountants als getuigen oproepen of kunnen ze aangeklaagd worden hiervoor ?
Uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid bij hun bazen, toch ?
pi_211177615
Een externe partij is adviseur. De tekenbevoegde is zelf verantwoordelijk.
pi_211177673
quote:
Wat een verwend elitair kutkind. Valt nog mee dat het antwoord van de rechter niet bestond uit:

"ROFLMAO, jeez, you're one dumb entitled bitch! Get your ass to my court, now!"
pi_211178293
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:46 schreef Bluesdude het volgende:
De trump-zonen geven hun accountants de schuld van te hoge opgaves van pand- en bedrijfswaarden.
Dan die accountants als getuigen oproepen of kunnen ze aangeklaagd worden hiervoor ?
Uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid bij hun bazen, toch ?
We know nuthin about nuthin.
pi_211178363
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:50 schreef Ulx het volgende:
Ook in de VS?
  vrijdag 3 november 2023 @ 11:55:44 #41
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_211178431
quote:
On top of that, voor zover ik begrepen heb, hebben die accountants al verklaard dat ze de cijfers hebben opgesteld op basis van info vanuit de leadership van Trump Org en dat ze niet in kunnen staan voor de juistheid van die cijfers.
pi_211178447
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ook in de VS?
Natuurlijk.
pi_211178528
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 10:54 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat een verwend elitair kutkind. Valt nog mee dat het antwoord van de rechter niet bestond uit:

"ROFLMAO, jeez, you're one dumb entitled bitch! Get your ass to my court, now!"
Kind? Trump kids? De ‘kids’ zijn 40+

En ‘during schoolweek’ ging prinsesje Ivanka opgedoft naar een Kardashian feestje.
pi_211178549
quote:
Vergis je niet, dat ligt bij een accountant ook in NL niet zo zwart-wit. Een klant mag namelijk bij een accountant afgaan op het oordeel van die deskundige. Er zijn ook in Nederland wel accountants vervolgd terwijl de klanten vrijuit gingen. Omdat de accountant beter had moeten weten en dus beter had moeten adviseren. En van de klant werd geaccepteerd dat hij het oordeel van de accountant vertrouwde.

Ik zeg niet dat het hier zo gaat. Ik was niet graag de accountant van Trump geweest, maar als ik dat toch zou doen zou ik bij alle beslissingen die Trump en co nemen rondom zulke waarderingen e.d. zwart op wit vastleggen dat het hun beslissing was. Juist om die vervolging te voorkomen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211178577
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 11:55 schreef Aikara het volgende:

[..]
On top of that, voor zover ik begrepen heb, hebben die accountants al verklaard dat ze de cijfers hebben opgesteld op basis van info vanuit de leadership van Trump Org en dat ze niet in kunnen staan voor de juistheid van die cijfers.
Dat doet elke accountant. Een goedkeurende verklaring oid bestaat ook niet. Een accountant zegt altijd dat hij niet heeft kunnen vaststellen dat iets fout is, gegeven de gegevens die ze tot hun beschikking hadden. Geen enkele accountant zegt dat cijfers juist zijn, hooguit 'niet aantoonbaar onjuist'.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211180860
Bedenk wel dat de rechter Trump al schuldig bevonden heeft. Deze rechtszaak is er alleen om vast te stellen hoe hoog de boete is.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_211180935
Document dat Jack Smith en Fani Willis ook interessant zullen vinden:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_211181156
Maar in Trump-wereld is hij uiteraard onschuldig ...

twitter

... en is 'crooked' Joe degene die vervolgd moet worden!

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 03-11-2023 17:00:29 ]
pi_211181339
Intussen blijven de advocaten van Trump de rechter's clerk maar aanvallen:

twitter

twitter

Een andere verdediging is er blijkbaar niet.
pi_211184189
Je verzint het niet…
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')