Ik had een wat naïevere blik destijds.quote:Op woensdag 15 november 2023 10:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat wisten we toen eigenlijk al, als je zo'n gast aanhangt is het ook niet eens subtiel meer. Vanaf zijn eerste speech was dat al duidelijk, als het niet zijn hele leven daarvoor al was. Nog grappiger is het feit dat Trump en zijn aanhang ook gewoon mensen proberen te cancelen (of zelfs opsluiten), wat dat te gaat is het allemaal van hetzelfde laken één pak. Maar woke.....
Kan gebeuren, we hebben ons allemaal wel eens vergist, dat je later terugkijkt en denkt 'hoe heb ik het niet gezien'?quote:Op woensdag 15 november 2023 23:03 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik had een wat naïevere blik destijds.
Ok....911 kan ik volgens maar de rest? Die moet je toch even toelichten, hoor, want dit fascineert mij mateloosquote:Op woensdag 15 november 2023 23:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kan gebeuren, we hebben ons allemaal wel eens vergist, dat je later terugkijkt en denkt 'hoe heb ik het niet gezien'?
Ik had het met:
- Het volgen van 911 complotten
- De Meneer Kaktusshow
- Eten in Amerika
- George Michael
- VCC Videorecorder
Het zoethoudertje:quote:
Het is ook niet bijster serieus. Meneer Kaktus was gewoon een viezerik, als je die show terugziet staan je tenen nooit meer recht, dat laat ik niet aan mijn kind zien. Ik was een keer in Amerika geweest en heb genoten van het eten, ben laatst weer geweest en kon geen lekker voedsel vinden. Alles is te vet, te zout, te whatever.quote:Op donderdag 16 november 2023 00:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok....911 kan ik volgens maar de rest? Die moet je toch even toelichten, hoor, want dit fascineert mij mateloos
En VCC over Betamax kiezen? Hoe durf je!
Er zijn nog veel VCC-recorders te vinden zeg:quote:Op donderdag 16 november 2023 11:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is ook niet bijster serieus. Meneer Kaktus was gewoon een viezerik, als je die show terugziet staan je tenen nooit meer recht, dat laat ik niet aan mijn kind zien. Ik was een keer in Amerika geweest en heb genoten van het eten, ben laatst weer geweest en kon geen lekker voedsel vinden. Alles is te vet, te zout, te whatever.
Je kon zelfs VCC-videobanden huren en het fijne was dat je op twee kanten op kon nemen, maar de kwaliteit was echt enorm slecht, veel slechter dan VHS en je had uiteindelijk bar weinig keus, zoveel VCC-videobanden waren er niet. Als je nu terugkijkt begrijp je niet eens dat je het heb zitten kijken.
Het is erg offtopic, maar ik begon enthousiast aan een lijstje dingen in de categorie 'hoe heb ik het niet gezien'?, maar kwam er al snel achter dat ik niet zoveel dingen kon verzinnen.
Hey, in dit geval geef ik je een offtopic vrijkaartje, ik wist wel dat het niet enorm serieus wasquote:Op donderdag 16 november 2023 11:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is ook niet bijster serieus. Meneer Kaktus was gewoon een viezerik, als je die show terugziet staan je tenen nooit meer recht, dat laat ik niet aan mijn kind zien. Ik was een keer in Amerika geweest en heb genoten van het eten, ben laatst weer geweest en kon geen lekker voedsel vinden. Alles is te vet, te zout, te whatever.
Je kon zelfs VCC-videobanden huren en het fijne was dat je op twee kanten op kon nemen, maar de kwaliteit was echt enorm slecht, veel slechter dan VHS en je had uiteindelijk bar weinig keus, zoveel VCC-videobanden waren er niet. Als je nu terugkijkt begrijp je niet eens dat je het heb zitten kijken.
Het is erg offtopic, maar ik begon enthousiast aan een lijstje dingen in de categorie 'hoe heb ik het niet gezien'?, maar kwam er al snel achter dat ik niet zoveel dingen kon verzinnen.
Over dat meten met twee maten kun je een heel boek schrijven.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:22 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat 'mijn politieke tegenstanders zijn ongedierte' zo weinig aandacht krijgt. Die opmerking destijds over 'deplorables' kreeg veel meer reuring heb ik het idee.
Zo! Die lijkt me rijp voor de local laughing academyquote:Op donderdag 16 november 2023 05:57 schreef Kijkertje het volgende:
Dit soort complotdenkers in het Congres leven gewoon in andere wereld waar 'ghost buses' bestaan met fake Trump-fans die uiteraard de echte schuldigen zijn van het oproer bij/in het Capitool.
Wray heeft geen idee waar hij het over heeft![]()
Die heeft geen 'eigen onderzoek' gedaan op internet vermoed ik![]()
[ twitter ]
Knettergek
Een ding? Ze hebben (onderling) gevochten als leeuwen?quote:Op donderdag 16 november 2023 15:19 schreef Kijkertje het volgende:
Dit vat de stand van zaken bij de Republikeinen wel goed samen:
[ twitter ]
Chip is natuurlijk een RINO.quote:Op donderdag 16 november 2023 15:19 schreef Kijkertje het volgende:
Dit vat de stand van zaken bij de Republikeinen wel goed samen:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 16 november 2023 11:51 schreef Vis1980 het volgende:
Haha, toen ik 12 was vond ik die alternatieve 9/11-theorieën ook geloofwaardig. Daarom vind ik die lui tegenwoordig ook zo belachelijk, ik nam dat alleen serieus toen ik nog een kind was.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kan gebeuren, we hebben ons allemaal wel eens vergist, dat je later terugkijkt en denkt 'hoe heb ik het niet gezien'?
Ik had het met:
- Het volgen van 911 complotten
- De Meneer Kaktusshow
- Eten in Amerika
- George Michael
- VCC Videorecorder
Dan noem je ook wel een alt-right wappie. Die noemt doodsbedreigingen 'prachtig' wanneer het mensen betreft die een andere mening hebben, kan de Balkancultuur duidelijk niet daar houden.quote:Op donderdag 16 november 2023 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Over dat meten met twee maten kun je een heel boek schrijven.
Zo'n @:HowardRoark die gaat lopen jankzakken over het 'vuige taalgebruik' dat door sommige jonge Democraten wordt geuit en blijkbaar niet doorheeft dat zijn geliefde GOP wordt geleid door een of ander scheldkanon dat alles en iedereen die hem bekritiseert verrot scheldt en bedreigt.
[modbreak]Het is niet de bedoeling om hier andere staatshoofden aan te vallen. Laten we dat gewoon achterwege laten.[/modbreak]quote:
Sorry, zal voortaan lief zijn voor Xi.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
[modbreak]Het is niet de bedoeling om hier andere staatshoofden aan te vallen. Laten we dat gewoon achterwege laten.[/modbreak]
Niet doen. Heel kinderachtig wat je nu doet.quote:Op donderdag 16 november 2023 23:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
[modbreak]Het is niet de bedoeling om hier andere staatshoofden aan te vallen. Laten we dat gewoon achterwege laten.[/modbreak]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |