abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211309070
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 10:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat wisten we toen eigenlijk al, als je zo'n gast aanhangt is het ook niet eens subtiel meer. Vanaf zijn eerste speech was dat al duidelijk, als het niet zijn hele leven daarvoor al was. Nog grappiger is het feit dat Trump en zijn aanhang ook gewoon mensen proberen te cancelen (of zelfs opsluiten), wat dat te gaat is het allemaal van hetzelfde laken één pak. Maar woke.....
Ik had een wat naïevere blik destijds.
Incelfrikandel
  woensdag 15 november 2023 @ 23:17:21 #252
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211309160
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 23:03 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik had een wat naïevere blik destijds.
Kan gebeuren, we hebben ons allemaal wel eens vergist, dat je later terugkijkt en denkt 'hoe heb ik het niet gezien'?

Ik had het met:

- Het volgen van 911 complotten
- De Meneer Kaktusshow
- Eten in Amerika
- George Michael
- VCC Videorecorder
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_211309578
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 23:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Kan gebeuren, we hebben ons allemaal wel eens vergist, dat je later terugkijkt en denkt 'hoe heb ik het niet gezien'?

Ik had het met:

- De Meneer Kaktusshow
- Eten in Amerika
- George Michael
- VCC Videorecorder
Ok....911 kan ik volgens maar de rest? Die moet je toch even toelichten, hoor, want dit fascineert mij mateloos :D

En VCC over Betamax kiezen? Hoe durf je! ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2023 00:48:24 ]
pi_211309691
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Kennelijk niet.
[..]

Het zoethoudertje:

twitter

Wat dat betreft ook al weinig verschil tov McCarthy.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_211309762
Univision (grootste spaanstalige tv-netwerk in de VS) gaat met Trump in zee?

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_211309778
Dit soort complotdenkers in het Congres leven gewoon in andere wereld waar 'ghost buses' bestaan met fake Trump-fans die uiteraard de echte schuldigen zijn van het oproer bij/in het Capitool.

Wray heeft geen idee waar hij het over heeft :D

Die heeft geen 'eigen onderzoek' gedaan op internet vermoed ik :D

twitter

Knettergek 8)7
  donderdag 16 november 2023 @ 11:51:21 #257
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211311925
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 00:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ok....911 kan ik volgens maar de rest? Die moet je toch even toelichten, hoor, want dit fascineert mij mateloos :D

En VCC over Betamax kiezen? Hoe durf je! ;)
Het is ook niet bijster serieus. Meneer Kaktus was gewoon een viezerik, als je die show terugziet staan je tenen nooit meer recht, dat laat ik niet aan mijn kind zien. Ik was een keer in Amerika geweest en heb genoten van het eten, ben laatst weer geweest en kon geen lekker voedsel vinden. Alles is te vet, te zout, te whatever.
Je kon zelfs VCC-videobanden huren en het fijne was dat je op twee kanten op kon nemen, maar de kwaliteit was echt enorm slecht, veel slechter dan VHS en je had uiteindelijk bar weinig keus, zoveel VCC-videobanden waren er niet. Als je nu terugkijkt begrijp je niet eens dat je het heb zitten kijken.

Het is erg offtopic, maar ik begon enthousiast aan een lijstje dingen in de categorie 'hoe heb ik het niet gezien'?, maar kwam er al snel achter dat ik niet zoveel dingen kon verzinnen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator donderdag 16 november 2023 @ 11:54:13 #258
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211311949
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 11:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het is ook niet bijster serieus. Meneer Kaktus was gewoon een viezerik, als je die show terugziet staan je tenen nooit meer recht, dat laat ik niet aan mijn kind zien. Ik was een keer in Amerika geweest en heb genoten van het eten, ben laatst weer geweest en kon geen lekker voedsel vinden. Alles is te vet, te zout, te whatever.
Je kon zelfs VCC-videobanden huren en het fijne was dat je op twee kanten op kon nemen, maar de kwaliteit was echt enorm slecht, veel slechter dan VHS en je had uiteindelijk bar weinig keus, zoveel VCC-videobanden waren er niet. Als je nu terugkijkt begrijp je niet eens dat je het heb zitten kijken.

Het is erg offtopic, maar ik begon enthousiast aan een lijstje dingen in de categorie 'hoe heb ik het niet gezien'?, maar kwam er al snel achter dat ik niet zoveel dingen kon verzinnen.
Er zijn nog veel VCC-recorders te vinden zeg:
https://www.marktplaats.nl/l/audio-tv-en-foto/videospelers/q/vcc/
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211311987
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 11:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Hey, in dit geval geef ik je een offtopic vrijkaartje, ik wist wel dat het niet enorm serieus was :D

Ik vond het zo'n mooi lijstje hoewel ik er geen bal van snapte dat ik het wel moest vragen! Bedankt voor het antwoord :D
pi_211312849
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2023 19:22 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat 'mijn politieke tegenstanders zijn ongedierte' zo weinig aandacht krijgt. Die opmerking destijds over 'deplorables' kreeg veel meer reuring heb ik het idee.
Over dat meten met twee maten kun je een heel boek schrijven.

Zo'n @HowardRoark die gaat lopen jankzakken over het 'vuige taalgebruik' dat door sommige jonge Democraten wordt geuit en blijkbaar niet doorheeft dat zijn geliefde GOP wordt geleid door een of ander scheldkanon dat alles en iedereen die hem bekritiseert verrot scheldt en bedreigt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 16 november 2023 @ 13:48:44 #261
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_211313101
quote:
83s.gif Op donderdag 16 november 2023 05:57 schreef Kijkertje het volgende:
Dit soort complotdenkers in het Congres leven gewoon in andere wereld waar 'ghost buses' bestaan met fake Trump-fans die uiteraard de echte schuldigen zijn van het oproer bij/in het Capitool.

Wray heeft geen idee waar hij het over heeft :D

Die heeft geen 'eigen onderzoek' gedaan op internet vermoed ik :D

[ twitter ]
Knettergek 8)7
Zo! Die lijkt me rijp voor de local laughing academy ;)
pi_211313924
Dit vat de stand van zaken bij de Republikeinen wel goed samen:

twitter
pi_211313950
quote:
10s.gif Op donderdag 16 november 2023 15:19 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
Een ding? Ze hebben (onderling) gevochten als leeuwen? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2023 15:23:46 ]
pi_211313955
What you gonna call it?
Ghostbusses!
pi_211314169
quote:
10s.gif Op donderdag 16 november 2023 15:19 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
Chip is natuurlijk een RINO.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_211314418
quote:
Op donderdag 16 november 2023 11:51 schreef Vis1980 het volgende:

pi_211314449
Santos kreeg een dik negatief rapport van de Ethische Commissie en het wordt doorgegeven aan Justitie.
Zelfverrijking. Goh.

Nu nog uit the House stemmen door de collega’s.
pi_211314870
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 23:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik had het met:

- De Meneer Kaktusshow
- Eten in Amerika
- George Michael
- VCC Videorecorder
Haha, toen ik 12 was vond ik die alternatieve 9/11-theorieën ook geloofwaardig. Daarom vind ik die lui tegenwoordig ook zo belachelijk, ik nam dat alleen serieus toen ik nog een kind was.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 13:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Over dat meten met twee maten kun je een heel boek schrijven.

Zo'n @:HowardRoark die gaat lopen jankzakken over het 'vuige taalgebruik' dat door sommige jonge Democraten wordt geuit en blijkbaar niet doorheeft dat zijn geliefde GOP wordt geleid door een of ander scheldkanon dat alles en iedereen die hem bekritiseert verrot scheldt en bedreigt.
Dan noem je ook wel een alt-right wappie. Die noemt doodsbedreigingen 'prachtig' wanneer het mensen betreft die een andere mening hebben, kan de Balkancultuur duidelijk niet daar houden.

[ Bericht 18% gewijzigd door Frikandelbroodje op 16-11-2023 17:44:18 ]
Incelfrikandel
pi_211316135
Het is niet de bedoeling om hier andere users aan te vallen. Laten we dat gewoon achterwege laten.
  donderdag 16 november 2023 @ 23:18:20 #270
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211319074
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211319171
😉
pi_211319195
quote:
6s.gif Op donderdag 16 november 2023 23:18 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
[modbreak]Het is niet de bedoeling om hier andere staatshoofden aan te vallen. Laten we dat gewoon achterwege laten.[/modbreak]
  donderdag 16 november 2023 @ 23:44:19 #273
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211319204
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 23:42 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
[modbreak]Het is niet de bedoeling om hier andere staatshoofden aan te vallen. Laten we dat gewoon achterwege laten.[/modbreak]
Sorry, zal voortaan lief zijn voor Xi.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211319230
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2023 23:42 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Niet doen. Heel kinderachtig wat je nu doet.
pi_211319621
Updates Trump trials:

twitter

En bij Cannon natuurlijk delay, delay delay ...

twitter

Update Biden trials:

twitter

[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 17-11-2023 03:46:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')