abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211319624
En dan heb je nog dit soort kiezers

twitter

[ Bericht 52% gewijzigd door Kijkertje op 17-11-2023 03:49:14 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_211319727
Ik zou op Biden stemmen omdat hij nog zo jong is.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_211319798
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 november 2023 03:36 schreef Kijkertje het volgende:
En dan heb je nog dit soort kiezers

[ twitter ]
Deze soort vind je in alle landen.
Ik heb ze gehad, kennissen die aan mij vroegen wat ze moesten stemmen, en zelfs nauwelijks iets wisten van de verschillen tussen bijvoorbeeld rechts of links. Ik zei dan: wtf.
En dan uiteindelijk stemmen op de SP, vanwege het klimaat. OK, zei ik dan.

Doorgaans geef ik als advies: ga maar blanco stemmen als je geen ruk idee hebt en toch denkt iets duidelijk te willen maken. Daarmee geef je in elk geval aan dat je het allemaal niet (meer) volgen kunt. 'Beter' dan thuisblijven.

Overigens ging het hier niet eens om mensen zonder mening, of mensen die zich schuilhielden in een boshut. Ze stonden midden in het leven, waren fatsoenlijk opgeleid, hadden desgevraagd zeker wel een mening, maar hadden geen enkel idee (of interesse) waarmee de diverse overheden of politici zich bezighielden.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator vrijdag 17 november 2023 @ 15:03:43 #280
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211324853
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 12:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Abortus ná de geboorte, wat een idioot. En als je met opgespoten lippen zo chagrijnig kijkt, word je er ook niet mooier op.
Dat mens ziet er uit zoals ik me een 50 jaar oude postnatale abortus voorstel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 17 november 2023 @ 15:55:42 #281
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_211325253
Toch altijd leuk om te zien dat mensen altijd zo zeker ervan zijn dat trump klaar is etc en nooit meer aan de macht komt maar wel angstvallig alles volgen en blijven melden.

:)

Hij komt er wel :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_211325263
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 november 2023 15:55 schreef Rozevla het volgende:
Toch altijd leuk om te zien dat mensen altijd zo zeker ervan zijn dat trump klaar is etc en nooit meer aan de macht komt maar wel angstvallig alles volgen en blijven melden.
welke fokusers bedoel je ?
pi_211325701
quote:

:)

Hij komt er wel :)
Die ken ik niet. Wel mensen die steeds kwamen vertellen dat je last van TDS had als je Trump nog volgde. Hij was immers geen president meer en dus niet belangrijk maar die hoor je nu niet meer :)

Als je Trump maar een beetje kent weet je dat hij nooit klaar is voor hij wraak heeft genomen op alle mensen die hem dwars zaten :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 17-11-2023 17:00:40 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_211325761
Ze mogen weer meedoen.

twitter
pi_211325819
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 17:00 schreef Nober het volgende:
Ze mogen weer meedoen.

[ twitter ]
Tja ze hebben natuurlijk ook kanonnenvoer nodig.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_211325893
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 17:00 schreef Nober het volgende:
Ze mogen weer meedoen.

[ twitter ]
Oud nieuws:

twitter

Overigens wel met restricties:

quote:
Austin said that commanders have the authority to maintain unit readiness and a healthy force. He added, however, that other department policies — including mandates for other vaccines — remain in place. That includes, he said, “the ability of commanders to consider, as appropriate, the individual immunization status of personnel in making deployment, assignment, and other operational decisions, including when vaccination is required for travel to, or entry into, a foreign nation.”
pi_211327861
quote:
Dat kun je in een topic over Amrikaanse politiek amper vermijden omdat het in de Amerikaanse media weer eens Trump voor en Trump na is - en omdat het bedreigen van rechters enzo ook in NL als extreem vergaand wordt gezien. Maar als jij nog een paar interessante politieke non-Trump berichten weet, please share! Zijn we namelijk dol op. :Y (Nee, serieus!) [1]

Maar wat is er precies leuk aan jouw kennelijke "ha ha ha, we krijgen jullie nog wel!"-gevoel? Ben je echt zo wraakzuchtig dat je desnoods de halve wereld tot een smeulende sintel verpulverd wil zien, zolang er maar een paar Fok!-users worden geraakt waar je het politiek niet mee eens bent?

Lijkt me echt 100% niks aan, laat stáán "leuk". :{

[1] ik had op een grote NL site tijdens de Bush / Kerry-verkiezing een column met politieke Amerika-nieuwtjes, waar ik o.a. expres naar items zocht die niet iedere keer over Bush gingen. Uit de IP's bleek dat zelfs de grote NL dagbladen (Telegraaf, Volkskrant, Trouw enzo) regelmatig kwamen buurten of ik nog iets leuks had gevonden :D want zelf konden ze kennelijk niks vinden dat men in de VS voldoende interessant voor NL vond om er ons een faxje over te doen - alles wat er binnenkwam was allemaal Bush Bush Bush Kerry Bush Bush Bush Bush Kerry Bush Bush Bush Kerry Bush... erm... Boes Boes Boes? Booooooring! ;)
pi_211329806
twitter
  zaterdag 18 november 2023 @ 00:33:45 #289
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_211330139
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 20:23 schreef brokjespoes het volgende:

[..]
Dat kun je in een topic over Amrikaanse politiek amper vermijden omdat het in de Amerikaanse media weer eens Trump voor en Trump na is - en omdat het bedreigen van rechters enzo ook in NL als extreem vergaand wordt gezien. Maar als jij nog een paar interessante politieke non-Trump berichten weet, please share! Zijn we namelijk dol op. :Y (Nee, serieus!) [1]

Maar wat is er precies leuk aan jouw kennelijke "ha ha ha, we krijgen jullie nog wel!"-gevoel? Ben je echt zo wraakzuchtig dat je desnoods de halve wereld tot een smeulende sintel verpulverd wil zien, zolang er maar een paar Fok!-users worden geraakt waar je het politiek niet mee eens bent?

Lijkt me echt 100% niks aan, laat stáán "leuk". :{

[1] ik had op een grote NL site tijdens de Bush / Kerry-verkiezing een column met politieke Amerika-nieuwtjes, waar ik o.a. expres naar items zocht die niet iedere keer over Bush gingen. Uit de IP's bleek dat zelfs de grote NL dagbladen (Telegraaf, Volkskrant, Trouw enzo) regelmatig kwamen buurten of ik nog iets leuks had gevonden :D want zelf konden ze kennelijk niks vinden dat men in de VS voldoende interessant voor NL vond om er ons een faxje over te doen - alles wat er binnenkwam was allemaal Bush Bush Bush Kerry Bush Bush Bush Bush Kerry Bush Bush Bush Kerry Bush... erm... Boes Boes Boes? Booooooring! ;)
Chef's kiss!
pi_211330655
In Colorado wijst de rechter ook de eis af om Trump van de kieslijst te schrappen.

Maarrrr .....

twitter

twitter

De 'legal technicality':

twitter

twitter

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 18-11-2023 06:11:10 ]
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 08:57:19 #292
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211331146
Zie hier de reden waarom radicaal onservatief Amerika een stijfje krijgt van het gedrag van Putler:

Ministerie Rusland: 'lhbtiq'ers als extremistische groep behandelen
'
pi_211332384
zie de video
zo saai... weer een leugen van Trump dd 18 maart 2021
Hij beweerde dat hij op 6 jan 2021 naar het Capitool wilde om de belegering te stoppen.
Maar de secret service wilde hem niet laten gaan

Waarom wilde hij eerst naar het Capitool ? Wist hij dat er rellen zou komen ? Wist hij dat er een plan was binnen te dringen.
Wilde hij voorwaarts marcheren met het voetvolk , hij voorop...de congresszaal inlopen en zijn crown opeisen ?
Dit laatste is vergezocht ? Misschien niet voor de doorgedraaide narcist Trump? Er was iets flink mis aan zijn 'state of mind'

[ Bericht 8% gewijzigd door Bluesdude op 18-11-2023 13:57:00 ]
  zaterdag 18 november 2023 @ 14:56:11 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211335380
Zijn er na de 44.000 uur net gelekte video's nou nog roeptoeters die oprecht menen dat Jan 6th een insurrection was _O-.

Ze werden netjes binnengelaten, veegden zelfs hun voeten en daarna was het saaier dan een normale rondleiding in het Witte Huis ofzo :').

En nee, je ja maar is ongeldig, er zijn ook beelden van undercover agenten die wegliepen van de massa, high fiveden met agenten in uniform. Het was vooropgezet en daarvoor zijn mensen jarenlang achter tralies gezet.

Jan 6th was en is een hoax.

twitter

twitter

twitter

:W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211335408
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er na de 44.000 uur net gelekte video's nou nog roeptoeters die oprecht menen dat Jan 6th een insurrection was _O-.

Ze werden netjes binnengelaten, veegden zelfs hun voeten en daarna was het saaier dan een normale rondleiding in het Witte Huis ofzo :').

En nee, je ja maar is ongeldig, er zijn ook beelden van undercover agenten die wegliepen van de massa, high fiveden met agenten in uniform. Het was vooropgezet en daarvoor zijn mensen jarenlang achter tralies gezet.

Jan 6th was en is een hoax.

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

:W.
De gevangenisstraffen zeggen wat anders. :W

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2023 14:59:12 ]
  zaterdag 18 november 2023 @ 14:59:35 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211335419
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 14:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
De gevangenisstraffen zeggen wat anders. :W
Ja, dat er hele smerige spelletjes zijn gespeeld en niets en dan ook niets anders.
Get woke, go broke!
pi_211335436
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 14:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, dat er hele smerige spelletjes zijn gespeeld en niets en dan ook niets anders.
Tuurlijk joh, 378 veroordelingen door het hele land (en daar komen nog steeds veroordelingen bij) zijn allemaal een hoax en een smerig spelletje.

https://www.newsweek.com/(...)es-january-6-1826075

Dat is wel een bijzondere relatie met de werkelijkheid.
  zaterdag 18 november 2023 @ 15:01:38 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211335444
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 15:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Tuurlijk joh, 378 veroordelingen door het hele land (en daar komen nog steeds veroordelingen bij) zijn allemaal een hoax en een smerig spelletje.

https://www.newsweek.com/(...)es-january-6-1826075

Dat is wel een bijzondere relatie met de werkelijkheid.
Kijk de beelden ipv meteen weer krampachtig in de reet van "de overheid" te kruipen :W.
Get woke, go broke!
pi_211335487
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 15:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Kijk de beelden ipv meteen weer krampachtig in de reet van "de overheid" te kruipen :W.
Succes met je kruistocht, mischien kan je de beelden dan naar de rechters en de Appeals courts sturen, die zullen dan vast wel met je meegaan.
  Moderator zaterdag 18 november 2023 @ 15:07:10 #300
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211335491
Kijk deze zorgvuldig geselecteerde 1,5 minuut aan beelden van de in totaal 44k uur aan beeldmateriaal dan mense!!!11

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')