Dit is vooral een heel goede uitleg van het hoe en het waarom van de NY-fraudezaak. Vooral ook over waarom het argument 'niemand heeft geld verloren' niet opgaat.quote:
https://www.sfgate.com/ne(...)-toilet-18474328.phpquote:In 2017, when the White House asked to borrow Vincent van Gogh's "Landscape With Snow" for former president Donald Trump's private living quarters, the Guggenheim offered Cattelan's toilet instead, according to an email obtained by The Washington Post. Though reminiscent of Trump's gilded taste, "America" never made it to 1600 Pennsylvania Ave. NW - instead, it made a transatlantic journey to Blenheim Palace, where Churchill was born.
En ondanks dat en nog veel gekkere en walgelijkere dingen maakt Trump weer kans om weer president te worden. Ik kan er gewoon niet bij dat er een meerderheid van mensen is die op die klootzak zou stemmen.quote:
Treurig als dat het beste is dat het 'Vrije Westen' te bieden heeft, politiek gezien. Geen wonder dat het een aflopende zaak is.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
En ondanks dat en nog veel gekkere en walgelijkere dingen maakt Trump weer kans om weer president te worden. Ik kan er gewoon niet bij dat er een meerderheid van mensen is die op die klootzak zou stemmen.
Ja, Biden is oud, te oud, maar als de andere keuze Trump is moeten mensen toch in meerderheid de ander kiezen? Wie dat dan ook maar is.
Meh, ik vind het maar verontrustend dat de MAGA-sekte en het conservatieve addergebroed dat daar in de schaduw achterstaat, relatief toch maar klein clubjes, toch zo'n enorme invloed kan hebben op de toekomst van wat je noemt 'het vrije westen'.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Treurig als dat het beste is dat het 'Vrije Westen' te bieden heeft, politiek gezien. Geen wonder dat het een aflopende zaak is.
Je weet toch, niets verkoopt zo goed als slecht nieuws, of illusiesquote:Op dinsdag 7 november 2023 21:05 schreef AnneX het volgende:
Over de poll van vandaag, die door (vrijwel) Iedeereen in de media met graagte werd aangehaald en met bizarre opmerkingen omgeven.
https://www.palmerreport.(...)-full-of-crap/53054/
Header: Turns out that new poll showing Trump beating Biden was indeed full of crap
Tell me you're bad at sex without telling me you're bad at sexquote:Op woensdag 8 november 2023 04:15 schreef AnneX het volgende:
Never!? Ogen en oren dicht en licht uit.
😂😂😂
[ twitter ]
Senate hold, maar inmiddels ook house flipped. Beide kamers naar de dems nu dus.quote:
Nosferatu heeft nog nooit een vrouwelijk orgasme gezien.quote:Op woensdag 8 november 2023 04:15 schreef AnneX het volgende:
😂😂😂
[ twitter ]
Dit gaat over hetzelfde en is zonder paywall:quote:
palmerreport zou ik niet als bron gebruiken; dat is een letterlijk een extreme liberal fake news site (volgens wiki zelfs)quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:05 schreef AnneX het volgende:
Over de poll van vandaag, die door (vrijwel) Iedeereen in de media met graagte werd aangehaald en met bizarre opmerkingen omgeven.
https://www.palmerreport.(...)-full-of-crap/53054/
Header: Turns out that new poll showing Trump beating Biden was indeed full of crap
Dat heeft zeker geholpen maar de afkeer van MAGA onder de bevolking was voor Dobbs v. Jackson al groeiend.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:04 schreef Hexagon het volgende:
Dat abortus is toch wel The Gift That Keeps On Giving voor de democraten.
Niet zozeer onwaar, maar zoals het stuk zelf al zegt heeft Youngkin teveel geprobeerd de radicale vleugel te vriend te houden.quote:
Je denkt toch niet dat mensen daadwerkelijk het artikel lezen?quote:Op woensdag 8 november 2023 13:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat heeft zeker geholpen maar de afkeer van MAGA onder de bevolking was voor Dobbs v. Jackson al groeiend.
[..]
Niet zozeer onwaar, maar zoals het stuk zelf al zegt heeft Youngkin teveel geprobeerd de radicale vleugel te vriend te houden.
Ik moet de standaard hoog leggen.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat mensen daadwerkelijk het artikel lezen?
Toont vooral ook aan hoe ongelooflijk rancuneus en kleinzielig Trump is.quote:Op woensdag 8 november 2023 09:10 schreef V. het volgende:
Gelukkig lijkt met de uitkomsten van de verkiezingen van gisteren een Trump-overwinning wat onwaarschijnlijker, maar dit is en blijft natuurlijk zorgwekkend; een plan van MAGA/Republikeinen om bij een overwinning volgend jaar vanaf dag 1 de Insurrection Act uit te roepen om zo Trump tegenstanders te vervolgen. Dictatuur? Neeeeeee joh.
https://www.washingtonpos(...)revenge-second-term/
rancuneus en kleinzielig.... :quote:Op woensdag 8 november 2023 22:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toont vooral ook aan hoe ongelooflijk rancuneus en kleinzielig Trump is.
https://www.virgin.com/br(...)meeting-donald-trumpquote:Some years ago, Mr Trump invited me to lunch for a one-to-one meeting at his apartment in Manhattan. We had not met before and I accepted. Even before the starters arrived he began telling me about how he had asked a number of people for help after his latest bankruptcy and how five of them were unwilling to help. He told me he was going to spend the rest of his life destroying these five people.
Dit is toch zeker een Onion verhaal?quote:Op woensdag 8 november 2023 04:15 schreef AnneX het volgende:
😂😂😂
[ twitter ]
Dat mag ik hopen…voor zijn vrouw.quote:Op woensdag 8 november 2023 23:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit is toch zeker een Onion verhaal?
Zo te lezen wel logisch?quote:
quote:(...)
"Although the Secretary of State and other election officials administer the mechanics of the election, this is an internal party election to serve internal party purposes," Chief Justice Natalie E. Hudson wrote in a four-page decision.
"And winning the presidential nomination primary does not place the person on the general election ballot as a candidate for President of the United States," Hudson's opinion added.
(...)
Het antwoord is: hurrdurrr Trump!quote:Op donderdag 9 november 2023 20:31 schreef OMG het volgende:
Hoe heeft hij dat precies gedaan, hypotheekrentes in Nederland omhoog laten gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |