abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:37:39 #1
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211123841
Samenvatting 7 oktober tot met 28 oktober (wiki)

In de ochtend van 7 oktober 2023 werden vanuit de Gazastrook duizenden raketten op Isralische plaatsen in de grensstreek afgevuurd. Ook de steden Tel Aviv en Jeruzalem waren doelwit. Een groot aantal Hamasleden stak vanuit de Gazastrook op meerdere plaatsen de grens met Isral over, over land en via de lucht. Meer dan 1.300 mensen werden gedood, waaronder tientallen niet-Israli's.

Premier Benjamin Netanyahu sprak in reactie op de aanvallen over een oorlogssituatie. Op 7 oktober begon Isral met een uitgebreide reeks luchtaanvallen op de Gazastrook, die volgens Isral waren gericht op locaties van Hamas.
Op 8 oktober sloot Isral de toevoer van elektriciteit en brandstof naar Gaza af. Als gevolg daarvan viel de enige elektriciteitscentrale op 11 oktober uit.Netanyahu zei op 9 oktober tegen VS-president Biden, dat Isral geen andere keus heeft dan een grondoperatie in Gaza te starten en dat het "een lange en moeilijke oorlog" zal worden

Als gevolg van het conflict liepen ook de spanningen op de Westelijke Jordaanoever, inclusief Oost-Jeruzalem op. Sinds 8 oktober werden gevechten aan de Isralisch-Libanese grens gemeld. Het ging om beschietingen door Hezbollah, die het Isralische leger met raketaanvallen antwoordde.

Isral riep op 13 oktober inwoners van Gaza-Stad op om voor hun veiligheid uit te wijken naar zuidelijker delen van de Gazastrook. De burgers hebben tot 16:00 uur lokale tijd op 14 oktober naar haar het zuiden te vertrekken via 2 routes. Tot op heden is er nog geen grond offensief in Gaza. Op 17 oktober werd het Al-Ahli Arabi Baptistenziekenhuis in Gaza getroffen door een bom, sommige bronnen spreken zelfs van 500 doden. Dit bombardement leidde tot veel onrust. Leiders in het Midden Oosten zeggen hun afsprak met Joe Biden af, bij ambassades wordt geprotesteerd. Beide partijen claimen dat de andere partij verantwoordelijk is voor het drama in het ziekenhuis.

Op 19 oktober werd bekend dat Ofir Engel, een 18-jarige Nederlander een van de 200 gegijzelde is die Hamas heeft meegenomen naar Gaza. Op 21 oktober werden er enkele vrachtwagens met hulp Gaza binnengelaten vanuit Egypte. Op 22 oktober werd bekend dat een 33-jarige Nederlandse vrouw is overleden in Zuid-Gaza in een vluchtelingenkamp, dit was de moeder van de 16-jarige Mohammed die vlogs maakt voor de NOS. Mark Rutte bracht op 23 oktober een bezoek aan Isralische premier Netanyahu en Palestijnse president Abbas. In de nacht van 27 op 28 oktober leek een nieuwe fase aangebroken, Isral trok met niet alleen bommen, maar ook mankracht Gaza binnen. Dit lijkt echter nog niet het grondoffensief te zijn.

Recente frontpage berichten 28 oktober met dank aan @Jippie
Hamas heeft in Moskou onderhandeld over vrijlating gijzelaars
Joodse school Cheider weer open: 'Veiligheid van de leerlingen is verbeterd'
Erdogan: 'het Westen negeert mensenrechtenschendingen in Gaza'

SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraars
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de Gazastrook
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Geschiedenis conflict
Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD

SPOILER: Livestreams
Steve Lookner live

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211123849
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:34 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Het westen zal inderdaad een manier moeten vinden om zich barbaarse volkeren als de Palestijnen, Russen enz. van het lijf te houden.
die manier is er allang en is al heel oud en effectief. Oorlog voeren.
binnendringers, mensen die willen wat jij hebt, mensen die er niet voor willen doe maar allemaal eisen hebben. Allemaal al eeuwen oud en kan effectief bestreden worden door oorlog
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:38:58 #3
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211123854
Molo, wat is je probleem verder. Niemand gaat ze toch helpen? Als dat wel zo was, dan had je reden tot klagen.

Of moeten ze zich maar muisstil houden?
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:39:22 #4
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211123858
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Mja, ook met horten en stoten. Zo heeft het bijvoorbeeld tot 1972 geduurd voordat ze de nieuwe oostgrens met Polen definitief accepteerden.
Mee eens, maar toch, ik ben blij met onze buurman en voel geen enkele noodzaak om betonblokken neer te zetten. Friesland daarentegen
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:39:42 #5
438527 MissButterflyy
pi_211123862
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
binnendringers, mensen die willen wat jij hebt, mensen die er niet voor willen doe maar allemaal eisen hebben. Allemaal al eeuwen oud en kan effectief bestreden worden door oorlog
Je bent er al klaar voor h? :+
pi_211123863
quote:
12s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Mee eens, maar toch, ik ben blij met onze buurman en voel geen enkele noodzaak om betonblokken neer te zetten. Friesland daarentegen
of wat dacht je van amsterdam?
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211123870
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je bent er al klaar voor h? :+
voor jezelf opkomen en verdedigen? Jazeker!
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:40:24 #8
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211123876
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:39 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Te mild... wat daisy cutters... thermobarisch speelgoed en afmaken met een kleine nuke lijkt me de meest humane oplossing
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:40:49 #9
438527 MissButterflyy
pi_211123884
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:40 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
voor jezelf opkomen en verdedigen? Jazeker!
Voel je de behoefte? Woon je in Isral?
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:41:01 #10
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211123886
hey er stopt een geblindeerd busje voor de deur... es kijken
pi_211123890
quote:
12s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Te mild... wat daisy cutters... thermobarisch speelgoed en afmaken met een kleine nuke lijkt me de meest humane oplossing
ja dat klopt, dat woke gebeuren hoef je niet bang voor te zijn. Die friese strijders zijn veel gevaarlijker
pi_211123894
twitter

8000 raketten hebben die terroristen op Isral afgevuurd. Daar zijn heel wat noodzakelijke voorzieningen voor de Palestijnse bevolking de lucht in gegaan.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211123898
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Voel je de behoefte? Woon je in Isral?
ik voel zeker die behoefte. Maar sommigen laten zich liever leegroven blijkbaar
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:41:49 #14
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211123901
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:41 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ja dat klopt, dat woke gebeuren hoef je niet bang voor te zijn. Die friese strijders zijn veel gevaarlijker
Zeehonden baren me de meeste zorgen...
pi_211123936
quote:
10s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
hey er stopt een geblindeerd busje voor de deur... es kijken
Lach er maar mee, denk dat er wel wat mensen zijn die een bezoekje van de Mossad kunnen verwachten als dit over is. ;)
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:44:08 #16
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211123945
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:43 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Lach er maar mee, denk dat er wel wat mensen zijn die een bezoekje van de Mossad kunnen verwachten als dit over is. ;)
met taart?
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:44:51 #17
438527 MissButterflyy
pi_211123954
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:41 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik voel zeker die behoefte. Maar sommigen laten zich liever leegroven blijkbaar
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Vanaf je donkere zolderkamer in een Nederlands dorpje waarschijnlijk :')
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:45:20 #18
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211123962
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Molo, wat is je probleem verder. Niemand gaat ze toch helpen? Als dat wel zo was, dan had je reden tot klagen.

Of moeten ze zich maar muisstil houden?
De positionering van deze gezinnen in nood nu is nogal gekleurd, ook in de media.
En ze krijgen wel degelijk hulp vanuit de overheid. Ze plaatsen de Nederlandse overheid ook nogal in een ingewikkelde positie.
Je kunt niet heel makkelijk als Rutte zijnde een verhaal in de media moeten vertellen dat er 25 Nederlandse mensen (of hoeveel er precies nog zitten) zijn gedood in Gaza.
Dat zet de hele vlaggenzwaaiersbende hier ook in Nederland dan nog meer op scherp.

Deze individuele keuzes zijn niet alleen kenkerdom of egocentrisch vanuit zichzelf bezien, maar ook een risico voor de veiligheid van anderen. Niet alleen daar in de Gazaregio maar ook hier

Stemt me gewoon frigging triest allemaal
pi_211123968
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Vanaf je donkere zolderkamer in een Nederlands dorpje waarschijnlijk :')
vanuit nederland inderdaad ^O^ het gaat mij om het principe van zelfverdediging voor alles, niet alleen dit conflict ver van mijn bed.
pi_211123972
quote:
5s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
met taart?
Denk eerder voor een kopje Russische thee.
pi_211123994
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik hoop echt dat de Russische inval in Oekrane en de Palestijnse moordaanslagen op Isralische burgers het besef hebben doen ontstaan dat we ons als westerse wereld tot de tanden toe dienen te bewapenen om onszelf te verdedigen en ook geen mededogen met dadervolkeren als de Palestijnen of Russen dienen te hebben aangezien die enkel uit zijn op de totale vernietiging van de westerse wereld en zijn bewoners.
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:47:13 #22
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211124003
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:45 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Denk eerder voor een kopje Russische thee.
Polonium O+

Edit:
Het blijft altijd opmerkenswaardig dat de verbijsterend briljante Curie altijd spijt heeft gehad dat ze juist dit element naar Polen noemde...

Curie O+

al zou ik haar met geen stok aanraken heur nee nee hou op :o

[ Bericht 14% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 29-10-2023 15:52:57 ]
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:48:34 #23
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211124036
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:34 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Het westen zal inderdaad een manier moeten vinden om zich barbaarse volkeren als de Palestijnen, Russen enz. van het lijf te houden.
Met een goed gesprek zal het niet altijd lukken nee.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:49:11 #24
438527 MissButterflyy
pi_211124046
Wat voor hulp krijgen ze dan van de overheid Molo?
Het lijkt nu vooral media aandacht, wat het vooral voor de media goed doet, want mensen willen dat blijkbaar ook zien en horen.

De Nederlandse overheid kan verder niks doen zolang Gaza dicht is.

Ik vind het een beetje triest dat jij daar zo over valt.
pi_211124055
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:46 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Ik hoop echt dat de Russische inval in Oekrane en de Palestijnse moordaanslagen op Isralische burgers het besef hebben doen ontstaan dat we ons als westerse wereld tot de tanden toe dienen te bewapenen om onszelf te verdedigen en ook geen mededogen met dadervolkeren als de Palestijnen of Russen dienen te hebben aangezien die enkel uit zijn op de totale vernietiging van de westerse wereld en zijn bewoners.
er zijn helaas altijd mensen die vinden dat dit de eigen schuld is omdat zij denken dat geweld alleen wordt toegepast als laatste redmiddel en niet om een doel te bereiken.
pi_211124066
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:48 schreef Perrin het volgende:

[..]
Met een goed gesprek zal het niet altijd lukken nee.
een kopje thee wel
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:49:57 #27
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211124072
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:46 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Amen... en ook alle stromingen binnen de EU eens goed tegen het licht houden. Willen we echt mensen in ons midden die hossend de verbrijzelde kinderbekkens viert met gebak?
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:52:40 #28
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211124160
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:18 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Mee eens. Maar als het eindresultaat hetzelfde is moet je je wel afvragen of je de handeling moet uitvoeren natuurlijk.

Als je nu een andere regering installeert in Gaza, dan heb je een tandeloze tijger. Zie Abbas. Het draagvlak voor een anti-Isralbeweging is daar gewoon veel te groot, ook al mag het voor een groot aantal mensen vast wel wat subtieler dan het terrorisme van Hamas, maar toch. Het idee dat je ergens democratie kan gaan brengen met je westerse verhevenheid moeten we toch langzamerhand een beetje gaan verlaten hoor.
Voor democratie zullen ze voorlopig niet rijp zijn nee. Maar als je het kan vervangen met een regime dat wat meer met de eigen toekomst bezig is en minder met Isral, dan ben je in ieder geval verder dan nu.
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:53:32 #29
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211124185
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Voor democratie zullen ze voorlopig niet rijp zijn nee. Maar als je het kan vervangen met een regime dat wat meer met de eigen toekomst bezig is en minder met Isral, dan ben je in ieder geval verder dan nu.
mee eens, voor het eerst, je hebt mijn tip ter harte genomen?
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:53:49 #30
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211124194
quote:
5s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
met taart?
Gefillte fisch.
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:55:30 #31
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211124237
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat voor hulp krijgen ze dan van de overheid Molo?
Het lijkt nu vooral media aandacht, wat het vooral voor de media goed doet, want mensen willen dat blijkbaar ook zien en horen.

De Nederlandse overheid kan verder niks doen zolang Gaza dicht is.

Ik vind het een beetje triest dat jij daar zo over valt.
Diplomatie achter de mediaschermen is keihard aan het werk

Triest dat ik daar zo over val, ok, de rest van mijn post zou je ook mogen lezen. Het gaat niet alleen over Tamer Hussein en zijn familie
pi_211124298
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De hoop dat er een democratie gaat ontstaan kun je wel opgeven; daar hebben de Palestijnen nl. geen enkele behoefte aan. En dus rest Isral niets anders dan het periodiek uitroken van de Gazastrook wanneer de Palestijnen het weer eens te bont maken.
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:59:22 #33
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211124359
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Volgens mij hebben we het hier al eerder over gehad. Die mensen zijn vast al vaker afgereisd naar Gaza en gingen af op wat hun familie daar zei. Dat dit nu zou gebeuren had denk ik niemand gedacht.
Dus dan zijn ze dom of naef geweest, en het ziet er uit dat toch niemand ze gaat helpen verder.
Dus waarom dan zo hard zijn voor ze?
Mensen, ook ik en jij, maken een keuze op grond wat ze graag zouden willen.
De lieve term daarvoor is cognitief dissonant, iets overwegen dat tegenstrijdig is met andere belangen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:02:29 #34
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211124433
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:53 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Gefillte fisch.
ik vind jou leuk :D
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:05:15 #35
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211124488
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:53 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Gefillte fisch.
Weleens gegeten trouwens?
De combinatie in dat gerecht klinkt niet echt alsof ik er meteen trek in krijg
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:05:18 #36
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211124492
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:03 schreef Molo het volgende:

[..]
Kunnen we die stikstofvoorraden daar niet in hoge concentraties naartoe pompen voor in die gangen voor een zacht prijsje?
Win win

SPOILER
Grapje of niet, stikstof (hence de naam) is zeer dodelijk. Ook zo dodelijk dat je niet te reanimeren bent.
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:05:33 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211124500
quote:
12s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
mee eens, voor het eerst, je hebt mijn tip ter harte genomen?
Dat maakt me nog steeds geen voorstander van het bedreigen van een volk met dood door uitputting.
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:05:50 #38
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211124507
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat maakt me nog steeds geen voorstander van het bedreigen van een volk met dood door uitputting.
NIEMAND HIER
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:06:03 #39
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211124513
sorry
pi_211124515
Waarom is mijn post weg?
Zonder wrijving geen glans
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:06:54 #41
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211124534
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:06 schreef Haags het volgende:
Waarom is mijn post weg?
Kweenie, moet je bij de PTT zijn, of hoe heten die gasten in 2023, niet hier miepen
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:07:01 #42
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211124539
quote:
2s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Grapje of niet, stikstof (hence de naam) is zeer dodelijk. Ook zo dodelijk dat je niet te reanimeren bent.
Ja weet ik. Beetje luchtigheid in de ellendige discussies hier mag toch wel

Zwarte humor noemen ze dat
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:07:06 #43
438527 MissButterflyy
pi_211124542
quote:
2s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
NIEMAND HIER
Onzin, in het vorige topic stonden toch wat Posts van users die het als noodzakelijk kwaad zagen.
Het werd toch wel goedgepraat.
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:07:24 #44
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211124551
quote:
Waarom is mijn post weg?
Ja dit ja

Volgde nota bene op een mediabericht waar dat in gesteld werd van dat gas
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 16:07:27 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211124553
quote:
Waarom is mijn post weg?
heb ik weggehaald
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211124569
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
heb ik weggehaald
Beetje jammer vriend. Stond niks geks in.
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:08:24 #47
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211124575
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:07 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja weet ik. Beetje luchtigheid in de ellendige discussies hier mag toch wel

Zwarte humor noemen ze dat
ik wilde graag interessant doen O+ ik snapte je wel... maar ik leg ook grappen uit... ja... ;(
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 16:08:36 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211124588
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:08 schreef Haags het volgende:

[..]
Beetje jammer vriend. Stond niks geks in.
toch wel

maar dit is geen feedbacktopic
pi_211124617
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:39 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Alles vanaf Harderwijk tot de zee afsluiten.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:10:02 #50
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211124638
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
heb ik weggehaald
Was de gynaecoloog destijds maar zo wijs geweest

ja haal maar weg ban alles O+ tot volgende persona

hihi
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:10:09 #51
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211124641
quote:
14s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:08 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ik wilde graag interessant doen O+ ik snapte je wel... maar ik leg ook grappen uit... ja... ;(
Blijkbaar wordt de humor niet door iedereen opgepakt en al helemaal niet gewaardeerd
Jammer ;(

Ik waardeer je B:)B
pi_211124645
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
toch wel

maar dit is geen feedbacktopic
Ok excuses.

Hamas = lief O+ O+ O+
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:10:40 #53
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211124657
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:10 schreef Molo het volgende:

[..]
Blijkbaar wordt de humor niet door iedereen opgepakt en al helemaal niet gewaardeerd
Jammer ;(

Ik waardeer je B:)B
uitgeprint en boven bedje gehangen O+
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 16:11:02 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211124664
niet aanstellen, zyklon B is verboden en we leggen de grens al sinds jaar en dag bij wat wettelijk is toegestaan

als je dan toch wil pompen dan ga je maar eens lief tegen je vrouw doen
pi_211124774
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]

8000 raketten hebben die terroristen op Isral afgevuurd. Daar zijn heel wat noodzakelijke voorzieningen voor de Palestijnse bevolking de lucht in gegaan.
Afgelopen twee dagen, al dan niet gedwongen, heeft de overheid wel flink kunnen besparen
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:16:26 #56
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211124803
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:57 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
De hoop dat er een democratie gaat ontstaan kun je wel opgeven; daar hebben de Palestijnen nl. geen enkele behoefte aan. En dus rest Isral niets anders dan het periodiek uitroken van de Gazastrook wanneer de Palestijnen het weer eens te bont maken.
"Ze" mogen ook kiezen voor een zelf verkozen levenswijze, zolang ze anderen daartoe niet - laat staan met geweld - gaan overtuigen. Het geweld bestrijden of dat gaan afkaderen, heeft nu de schoonmaak prioriteit.

Fundamentele vraag is of mensen die leven in "meer" vrijheden, zich mogen/willen/gaan bekommeren om andersdenkenden of gedwongenen daartoe eveneens te verleiden.
Het "democratische" keuzesysteem is zeker ook niet alles maar geeft daarin het individu tenminste wel de vrijheid om anders te mogen denken en zonder een ander geweld aan te doen, dat tot uitdrukking te brengen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:16:48 #57
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211124808
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:05 schreef Molo het volgende:

[..]
Weleens gegeten trouwens?
De combinatie in dat gerecht klinkt niet echt alsof ik er meteen trek in krijg
Ik heb het een keer gehad, maar ik vraag me af of dat de "echte" versie was want ik vond het echt niks bijzonders.
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:20:04 #58
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211124862
haalt zo'n snor me reaksie weg, PLUITEN EN MUNDEREN ENWELNU
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 16:20:58 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211124879
hen geen snor, daar doe ik 19 maanden over
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:21:18 #60
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211124883
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik heb het een keer gehad, maar ik vraag me af of dat de "echte" versie was want ik vond het echt niks bijzonders.
Het klinkt ook echt vooral heel er vlak van smaak :D
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:24:31 #61
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211124944
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:20 schreef sp3c het volgende:
hen geen snor, daar doe ik 19 maanden over
o
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:24:52 #62
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211124949
Opties worden verkend, om de narigheid te stoppen/managen

Zie

https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 oktober 2023 @ 16:24:55 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211124951
Ik heb liever een patat friet discussie
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:25:04 #64
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211124956
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]
is toch soort stokvis of ben ik weer eens verward?
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:25:14 #65
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_211124957
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Het is patat. Klaar.
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 16:25:20 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211124961
quote:
Ik heb liever een patat
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:25:38 #67
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211124967
quote:
Dan open je een topic, dat is een feature op FOK! moet je even de gebruiksanvinung aanwenden
  Overall beste user 2022 zondag 29 oktober 2023 @ 16:25:46 #68
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_211124971
quote:
5s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
is toch soort stokvis of ben ik weer eens verward?
Een soort viskoekjes.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:26:39 #69
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211124987
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:25 schreef Ulx het volgende:

[..]
Een soort viskoekjes.
oh... ik zit te lezen ja... ik heb echt geen enkel benul :D hahaha dat warme thuisgevoel bevalt me altijd wel daaraan ;(
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:29:30 #70
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211125046
quote:
9s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
oh... ik zit te lezen ja... ik heb echt geen enkel benul :D hahaha dat warme thuisgevoel bevalt me altijd wel daaraan ;(
Ottolenghi voer is iig godenvoer. Die verbindt het Midden Oosten nog eens, middels fantastische gerechten _O_
pi_211125048
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:24 schreef Molo het volgende:
Opties worden verkend, om de narigheid te stoppen/managen

Zie

https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp
Lekker bezig, link naar een artikel achter een paywall.
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 16:29:53 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211125053
link mag wel
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:30:46 #73
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211125072
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:29 schreef Molo het volgende:

[..]
Ottolenghi
Ik sprak dit uit en nu kakelt mijn vrouw
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:31:01 #74
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211125078
oh wacht... nee laat maar
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:31:37 #75
38496 Perrin
pi_211125090
quote:
10s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
oh wacht... nee laat maar
Het was toch uit het kippenhok in de achtertuin?
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:31:41 #76
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211125091
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:29 schreef sp3c het volgende:
link mag wel
Dank
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:32:11 #77
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211125100
quote:
8s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ik sprak dit uit en nu kakelt mijn vrouw
_O-

Laat haar het een keer koken voor je, is echt fucking lekker
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:32:18 #78
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211125102
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:29 schreef Molo het volgende:

[..]
Ottolenghi voer is iig godenvoer. Die verbindt het Midden Oosten nog eens, middels fantastische gerechten _O_
staan hier allemaal in de boekenkast!

Het middenoosten is dan wel politiek en cultureel gezien een bak ellende, maar culinair is het best ok.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:34:15 #79
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211125150
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:32 schreef nixxx het volgende:

[..]
staan hier allemaal in de boekenkast!

Het middenoosten is dan wel politiek en cultureel gezien een bak ellende, maar culinair is het best ok.
Absoluut waar

Watermeloen met feta
Wat granaatappelpitjes of melasse over een salade
Goeie hummus met verse pita

Zo simpel soms maar die smaken zijn fantastisch
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:38:18 #80
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211125223
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Absoluut waar

Watermeloen met feta
Wat granaatappelpitjes of melasse over een salade
Goeie hummus met verse pita

Zo simpel soms maar die smaken zijn fantastisch
Mijn oudcollega Ali bracht wel eens wat dingen mee die hij zelf gemaakt had met verse dadels van zijn boerderij, labneh en zelfgebakken brood,hmmm lekker
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:42:51 #81
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211125274
Douglas Murray heeft een vrij venijnig stuk in zijn boek The Strange Death of Europe gewijd aan het gejubel over de niet-westerse cuisine. ;)
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:43:51 #82
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211125296
En on topic: de raketten zijn nog steeds niet op...

twitter
pi_211125320
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:43 schreef Qarrad het volgende:
En on topic: de raketten zijn nog steeds niet op...

[ twitter ]
je zou toch zeggen gezien de grootte van gaza dat ze vrij accuraat kunnen pinpointen waar die dingen vandaan komen en alles kunnen volgen.. lijkt me dat ze elk zandkorreltje inmiddels wel in de gaten houden..
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:45:34 #84
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211125324
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:42 schreef Qarrad het volgende:
Douglas Murray heeft een vrij venijnig stuk in zijn boek The Strange Death of Europe gewijd aan het gejubel over de niet-westerse cuisine. ;)
kijk, als ik nou zou moeten kiezen:
A) Midden oosters eten, maar ook middenoosterse denkbeelden in de hoofden van grote groepen middenoosterse immigranten

of

B) geen middenoosters eten, maar ook geen middenoosterse denkbeelden...

tsja, dan zou ik voor B gaan..
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:46:21 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_211125338
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:11 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Extreme kosten in mensenlevens; je kunt niet van een landje met krap 9 miljoen inwoners verwachten dat ze duizenden van hun zonen en dochters gaan opofferen om ieder huis in de Gazastrook binnen te vallen en doorzoeken.
Ja okay nee dan is het wel goed dat ze duizenden onschuldigen vermoorden in de strijd tegen het terrorisme. Echt een uitstekend idee, erg effectief, gaat helemaal niet tot nog heel veel meer terroristen leiden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:46:26 #86
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211125342
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:32 schreef Molo het volgende:

[..]
_O-

Laat haar het een keer koken voor je, is echt fucking lekker
als echte eckte macho masculiene mansch moet ik bekennen dat ik al 30 jaar degene ben die kookt O+

en lekker hoor
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:46:53 #87
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211125348
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:45 schreef mschol het volgende:

[..]
je zou toch zeggen gezien de grootte van gaza dat ze vrij accuraat kunnen pinpointen waar die dingen vandaan komen en alles kunnen volgen.. lijkt me dat ze elk zandkorreltje inmiddels wel in de gaten houden..
Kunnen ze ook, en ze zouden binnen een paar minuten met artillerie terug kunnen schieten, maar ja, staat natuurlijk naast scholen of dergelijke, en ze gaan vaak op een timer, dus de hamas terroristen zijn al weg
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:50:56 #88
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211125425
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:46 schreef speknek het volgende:

[..]
Ja okay nee dan is het wel goed dat ze duizenden onschuldigen vermoorden in de strijd tegen het terrorisme. Echt een uitstekend idee, erg effectief, gaat helemaal niet tot nog heel veel meer terroristen leiden.
Lees eens wat hij schrijft.
Israel gaat geen mensen aan eigen kant offeren om collatoral damage aan de tegenpartij te voorkomen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:53:16 #89
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211125459
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:45 schreef nixxx het volgende:

[..]
kijk, als ik nou zou moeten kiezen:
A) Midden oosters eten, maar ook middenoosterse denkbeelden in de hoofden van grote groepen middenoosterse immigranten

of

B) geen middenoosters eten, maar ook geen middenoosterse denkbeelden...

tsja, dan zou ik voor B gaan..
Hopelijk is er ook grijs mogelijk tussen deze twee helse keuzes, namelijk genoeg toegang tot een boel middenoosterse cuisine en alleen de gekkies actief weren zodat we met de normale mensen pita/challe kunnen breken.
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:53:34 #90
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211125464
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:38 schreef nixxx het volgende:

[..]
Mijn oudcollega Ali bracht wel eens wat dingen mee die hij zelf gemaakt had met verse dadels van zijn boerderij, labneh en zelfgebakken brood,hmmm lekker
_O_
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:54:53 #91
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211125484
quote:
14s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:46 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
als echte eckte macho masculiene mansch moet ik bekennen dat ik al 30 jaar degene ben die kookt O+

en lekker hoor
Dan kook jij het eens lekker voor haar

Veel werk die recepten van die man, maar echt de moeite waard zo af en toe

Epische pijpbeurt achteraf gegarandeerd ^O^
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:55:45 #92
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211125496
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:42 schreef Qarrad het volgende:
Heb je hier toevallig een linkje naar? Het hele boek hiervoor kopen is ook weer zoiets

En ben wel nieuwsgierig
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:04:41 #93
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211125592
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:38 schreef nixxx het volgende:

[..]
ik ben echt jaren 80/90 links en waardeer alle culturen, en zeker culinair. maar deins ook niet terug om bloemkool en aardappeltjes op te dienen met surinaamse kipkerrie O+

beetje mengen die bende... jatoch

god ik heb honger

KUTKLOK
pi_211125602
Midden-Oosterse cuisine. Libanees eten. :9~

Zag vorige week dit filmpje van bekende foodblogger:

Wel erg triest trouwens. Een cent voor een brood. Economische crisis, inflatie, politieke instabiliteit, Hezbollah, de Beirut ontploffing en corona hebben er ingehakt in Libanon. Land is zo goed als failliet en kapoet.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:06:40 #95
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211125621
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:05 schreef Salina het volgende:

Wel erg triest trouwens. Een cent voor een brood. Economische crisis, politieke instabiliteit, Hezbollah, de Beirut ontploffing en corona hebben er ingehakt in Libanon. Land is zo goed als failliet.
:D wat zeg ik nou... ik verrek van de honger mensen... ik ben gewoon een boer, ik eet om 6 uur stipt en dan moet ik nu dus die plakkerige keukenklok uit het jaar theelichtje verzetten en hier naar jouw klamme Kebab kijken

met je talkpoeder
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:12:11 #96
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:13:07 #97
8369 speknek
Another day another slay
pi_211125692
quote:
7s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Lees eens wat hij schrijft.
Israel gaat geen mensen aan eigen kant offeren om collatoral damage aan de tegenpartij te voorkomen.
Lees eens wat ik schrijf: Isral maakt de problemen alleen maar groter door op deze manier in te grijpen. Tenzij jullie blijven door cheerleaden totdat Gaza volkomen etnisch gezuiverd is natuurlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:14:16 #98
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211125703
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:13 schreef speknek het volgende:

[..]
Lees eens wat ik schrijf: Isral maakt de problemen alleen maar groter door op deze manier in te grijpen. Tenzij jullie blijven door cheerleaden totdat Gaza volkomen etnisch gezuiverd is natuurlijk.
Nou, dat zuiveren gaat niet gebeuren, maar het dunt zo wel uit omdat Hamas elke keer aanvalt.
Zie het zo: jij deelt Rico Verhoeven 1 klap uit, en je krijgt er 15 terug.

Dat is niet vol te houden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:17:06 #99
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211125731
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:05 schreef Salina het volgende:

Wel erg triest trouwens. Een cent voor een brood. Economische crisis, inflatie, politieke instabiliteit, Hezbollah, de Beirut ontploffing en corona hebben er ingehakt in Libanon. Land is zo goed als failliet en kapoet.
Sonny is echt lollig om te volgen. Soort van Amerikaanse culinaire versie van Louis Theroux met zijn naeve open vragen vanuit zijn achtergrond
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:18:56 #100
8369 speknek
Another day another slay
pi_211125747
quote:
7s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nou, dat zuiveren gaat niet gebeuren, maar het dunt zo wel uit omdat Hamas elke keer aanvalt.

Wat een slechte analogie, er is geen ik, er is een onderdrukt volk.

Iemand deelt een klap uit en Rico Verhoeven ramt 15 willekeurige mensen op de bek.

En dat zou de agressie jegens Rico Verhoeven verminderen? Waarom is iedereen zo godsgruwelijk dom. Echt niets geleerd van de Irakoorlog.
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:19:05 #101
438527 MissButterflyy
pi_211125749
quote:
7s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Er zullen geen miljoen doden vallen. En er worden steeds meer kinderen geboren.
Moslims daar krijgen net als orthodoxe joden heeel veel kinderen.

En als resultaat zullen die nu onder nog slechtere omstandigheden leven, wat weer verleidelijk is om mee te gaan in terrorisme.
pi_211125756
quote:
14s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Afgelopen twee dagen, al dan niet gedwongen, heeft de overheid wel flink kunnen besparen
Helaas niet, laatste twee dagen genoeg aanvallen op Isral geweest, ze blijven gewoon raketten schieten.

Nu ook gewoon raketalarm in Isral.

twitter
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:21:57 #103
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211125772
Ik zie nu verse kebabs voorbij komen in die video en bohhhhhhhh zin in
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:25:42 #104
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211125799
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:13 schreef speknek het volgende:

[..]
Nee, ik ben het niet met je eens.

Er zijn talloze pogingen geweest om tot een compromis te komen. De Isralische staat gaat niet weg, hoe graag sommige mensen dat ook willen. Isral is te sterk om zich ook maar zorgen te hoeven maken. Daar kun je op tegen zijn, of je kan het accepteren.

Gaza is onafhankelijk, sinds 2005 defacto onafhankelijk, geen nederzettingen (hoe graag mensen de verkrachtingen willen goed praten, dit waren geen koloniale dorpen, maar gewoon kibboetsen in Isral)

En je kan grote woorden als etnisch zuiveren gebruiken om je argument nog van enig fundament te voorzien, het is vruchteloos. De eisen zijn duidelijk en redelijk, volledige uitlevering van het terroristische Hamas en vrijlating van alle gijzelaars

Dit is niet onredelijk gezien de gebeurtenissen. Ik hoef hopelijk zelfs voor jou de eis aangaande gijzelaars niet te verdedigen, maar die aangaande Hamas misschien wel, je weet het niet met apologisten immers, nietwaar?

Het is terreur, verbrijzelde kinderbekkens, afgeknipte vingertjes, opengeknipte zwangeren, pure terreur

daarmee is geen onderhandelen mogelijk en verdient niets ander dan complete vermorzeling.
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:28:53 #105
38496 Perrin
pi_211125843
Na 7 oktober is het voor Isral niet meer acceptabel om naast een terroristennest te leven.

Een oplossing voor vrede is er niet, maar zorgen dat een organisatie als Hamas in Gaza niet meer in staat is om dit soort grootschalige terreur te organiseren is wel degelijk haalbaar.
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:31:03 #106
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211125865
Gaza en dus in dit geval Hamas is onder de algemene oorlogswetgeving verantwoordelijk voor het beschermen van hun burgers in deze oorlog bij gevechten

Als zij ervoor kiezen om continu hun burgers in te zetten als menselijke schilden en vrijwel al hun bases onder en naast beschermde doelen te vestigen, is Isral daar dus net verantwoordelijk voor

Dat staat los van hulpgoederen compleet niet doorlaten door Isral. Hoe ingewikkeld ook door het conflict en het inpikken door Hamas, hier zal iets van balans in gevonden moeten worden
pi_211125907
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:21 schreef Molo het volgende:
Ik zie nu verse kebabs voorbij komen in die video en bohhhhhhhh zin in
"I only realised last year that you can eat this when you're sober.".

Sonny over kebab. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:34:32 #108
438527 MissButterflyy
pi_211125920
quote:
2s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Nee, ik ben het niet met je eens.

Er zijn talloze pogingen geweest om tot een compromis te komen. De Isralische staat gaat niet weg, hoe graag sommige mensen dat ook willen. Isral is te sterk om zich ook maar zorgen te hoeven maken. Daar kun je op tegen zijn, of je kan het accepteren.

Gaza is onafhankelijk, sinds 2005 defacto onafhankelijk, geen nederzettingen (hoe graag mensen de verkrachtingen willen goed praten, dit waren geen koloniale dorpen, maar gewoon kibboetsen in Isral)

En je kan grote woorden als etnisch zuiveren gebruiken om je argument nog van enig fundament te voorzien, het is vruchteloos. De eisen zijn duidelijk en redelijk, volledige uitlevering van het terroristische Hamas en vrijlating van alle gijzelaars

Dit is niet onredelijk gezien de gebeurtenissen. Ik hoef hopelijk zelfs voor jou de eis aangaande gijzelaars niet te verdedigen, maar die aangaande Hamas misschien wel, je weet het niet met apologisten immers, nietwaar?

Het is terreur, verbrijzelde kinderbekkens, afgeknipte vingertjes, opengeknipte zwangeren, pure terreur

daarmee is geen onderhandelen mogelijk en verdient niets ander dan complete vermorzeling.
https://new.thecradle.co/(...)pened-on-7th-october

Ik vind het een beetje opruiend/ propaganda om steeds maar weer met de verhalen over de verminkte kinderen te komen, het is helemaal niet waar dat dit massaal door Hamas is gedaan.
Alsof ze allemaal stuk voor stuk met duizenden zo tekeer gingen en zo duizenden Isralirs hebben vermoord. Want dat is niet zo.

Hiermee wil ik het niet goedpraten, maar het wordt allemaal wat smeuger en dramatischer en gruwelijker gemaakt om sympathie op te wekken en daar hou ik niet van.
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:34:39 #109
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211125922
Ook vanuit Libanon raketten. Met rake schoten zo te lezen

twitter
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211125958
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:31 schreef Molo het volgende:
Gaza en dus in dit geval Hamas is onder de algemene oorlogswetgeving verantwoordelijk voor het beschermen van hun burgers in deze oorlog bij gevechten

Als zij ervoor kiezen om continu hun burgers in te zetten als menselijke schilden en vrijwel al hun bases onder en naast beschermde doelen te vestigen, is Isral daar dus net verantwoordelijk voor

Dat staat los van hulpgoederen compleet niet doorlaten door Isral. Hoe ingewikkeld ook door het conflict en het inpikken door Hamas, hier zal iets van balans in gevonden moeten worden
Het oorlogsrecht geeft andersom ook geen carte blanche aan Isral om alles en iedereen kapot te schieten waar mogelijk iemand van Hamas tussen zit.
pi_211126011
twitter

Mooi dat beroemdheden waar kinderen tegenop kijken zich ook uitspreken, de 14 jarige hysterische tiktok generatie is toch veelal pro Palestina, nu horen ze het eens van hun idolen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 oktober 2023 @ 17:42:59 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211126018
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:38 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Het oorlogsrecht geeft andersom ook geen carte blanche aan Isral om alles en iedereen kapot te schieten waar mogelijk iemand van Hamas tussen zit.
Als het in verhouding staat mag Isral alles doen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211126046
quote:

[..]
klopt en dat gebeurt gelukkig ook niet.
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:46:34 #114
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126059
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:33 schreef Salina het volgende:

[..]
"I only realised last year that you can eat this when you're sober.".

Sonny over kebab. :)
Ja mooi he

Meanwhile stelt mijn man hier net voor om rode kool te eten

:r :r :r :r :r :r

Wee mij, kutleven

Gelukkig kon ik veto uitspreken, geen onderdrukte vrouw hier O+
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:47:17 #115
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126071
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje opruiend/ propaganda om steeds maar weer met de verhalen over de verminkte kinderen te komen, het is helemaal niet waar dat dit massaal door Hamas is gedaan.
Alsof ze allemaal stuk voor stuk met duizenden zo tekeer gingen en zo duizenden Isralirs hebben vermoord. Want dat is niet zo.

Hiermee wil ik het niet goedpraten, maar het wordt allemaal wat smeuger en dramatischer en gruwelijker gemaakt om sympathie op te wekken en daar hou ik niet van.
Huh? Wie heeft dat dan gedaan 7 oktober?
pi_211126078
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als het in verhouding staat mag Isral alles doen.
Dan rest de vraag wat 'in verhouding staan' precies inhoudt.

Daarover zullen de meningen verschillen, maar niet alles is geoorloofd.
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:48:17 #117
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126082
quote:

[..]
Dat zei ik dan ook niet
En volgens mij gebeurt dat ook niet, al kunnen de meningen daarover verschillen
pi_211126093
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:45 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
klopt en dat gebeurt gelukkig ook niet.
We zullen het zien de komende weken.
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:48:53 #119
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126097
quote:
10s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
en dat woont hier he
Hamas is huiselijke liefde ^O^
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 oktober 2023 @ 17:49:17 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211126109
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:47 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Dan rest de vraag wat 'in verhouding staan' precies inhoudt.

Daarover zullen de meningen verschillen, maar niet alles is geoorloofd.
Jep, daar zit de echte discussie. Een complete wapenstilstand is geen optie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:49:23 #121
438527 MissButterflyy
pi_211126111
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:48 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat zei ik dan ook niet
En volgens mij gebeurt dat ook niet, al kunnen de meningen daarover verschillen
We weten niet precies wat er nu allemaal gebeurd, omdat vooral in de avond en nacht als Isral de aanvallen opvoert alles plat ligt.
pi_211126126
Reacties op het BILD-manifest
‘Soms herken ik dit land niet’

SPOILER
Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:51:05 #123
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126138
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
We weten niet precies wat er nu allemaal gebeurd, omdat vooral in de avond en nacht als Isral de aanvallen opvoert alles plat ligt.
Hoe kun jij met zekerheid stellen dat Hamas niet die aanvallen heeft uitgevoerd
Tegelijkertijd roepen dat we niet weten wat er gebeurt
En, hoe, berhaupt, kun je dit denken met alles wat er wl bekend is

Ontken je nou de aard, omvang en gruwelijkheden van die aanval van 7 oktober?
Want, wow
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:51:05 #124
438527 MissButterflyy
pi_211126139
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:47 schreef Molo het volgende:

[..]
Huh? Wie heeft dat dan gedaan 7 oktober?
Dat zeg ik toch helemaal niet?
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:51:44 #125
438527 MissButterflyy
pi_211126153
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:51 schreef Molo het volgende:

[..]
Hoe kun jij met zekerheid stellen dat Hamas niet die aanvallen heeft uitgevoerd
Tegelijkertijd roepen dat we niet weten wat er gebeurt
En, hoe, berhaupt, kun je dit denken met alles wat er wl bekend is

Ontken je nou de aard, omvang en gruwelijkheden van die aanval van 7 oktober?
Want, wow
Lees nu eens goed wat ik schrijf. :{
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:52:23 #126
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126163
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef Tekaschi het volgende:

SPOILER
En terecht

Frigging zorgelijk
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:53:18 #127
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211126171
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja mooi he

Meanwhile stelt mijn man hier net voor om rode kool te eten

:r :r :r :r :r :r

Wee mij, kutleven

Gelukkig kon ik veto uitspreken, geen onderdrukte vrouw hier O+
Hamas maakt dit straks niet mogelijk. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 oktober 2023 @ 17:53:46 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211126179
quote:

SPOILER
Kom op Nederland, je kan het ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:54:13 #129
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126185
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Lees nu eens goed wat ik schrijf. :{
Ja ik haalde je eerste Hamas babymoordende ontkenningsposts door elkaar met die erna, excuses

Propaganda gaat beide kanten op, keihard.
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:54:38 #130
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126193
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:53 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Hamas maakt dit straks niet mogelijk. :+
Zou mijn huishouden wel een stuk simpeler maken

:')
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:56:41 #131
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211126211
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:54 schreef Molo het volgende:

[..]
Zou mijn huishouden wel een stuk simpeler maken

:D

Ja maar dan gaat de klok wel meer dan een uurtje terug voor vrouwen. ;(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:57:19 #132
503652 Tekaschi
pi_211126217
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Kom op Nederland, je kan het ;(
Met verkiezingen in aantocht zeker, nee die zwijgen het dood. Vooral de focus op zielige Palestijnen en die paar demonstranten die niet hun extremisme tentoonstellen voor de camera.
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:58:11 #133
201253 sjorsie1982
pi_211126224
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:48 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
We zullen het zien de komende weken.
ik zie niet in waarom israel de komende weken ineens ander beleid gaat voeren.
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:58:32 #134
438527 MissButterflyy
pi_211126229
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:54 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja ik haalde je eerste Hamas babymoordende ontkenningsposts door elkaar met die erna, excuses

Propaganda gaat beide kanten op, keihard.
Ik ontken niks, alleen dat het er zo veel waren, en dat ze allemaal zo tekeer gingen. Met een link erbij.

Mijn woorden worden keihard verdraaid.

Ook opvallend dat er nog geen aandacht in dit topic is geweest over de vredesmars in Amsterdam vandaag.
Alleen maar voor pro Palestina demonstraties en dat daar lekker over gezeikt kan worden.
  zondag 29 oktober 2023 @ 17:59:28 #135
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126235
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:56 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
:D

Ja maar dan gaat de klok wel meer dan een uurtje terug voor vrouwen. ;(
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:00:51 #136
201253 sjorsie1982
pi_211126244
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Ook opvallend dat er nog geen aandacht in dit topic is geweest over de vredesmars in Amsterdam vandaag.
het topic loopt niet zo snel vanmiddag en dat komt denk ik hierdoor omdat die mars om 4 uur begon.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:03:28 #137
503652 Tekaschi
pi_211126271
twitter
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:04:10 #138
128271 Slayage
INFP
pi_211126278
Isralische apartheid staat be like

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:04:21 #139
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211126281
quote:

[..]
Ik ontken niks, alleen dat het er zo veel waren, en dat ze allemaal zo tekeer gingen. Met een link erbij.

Alleen maar voor pro Palestina demonstraties en dat daar lekker over gezeikt kan worden.
Er komt pas vrede als moslims stoppen met haten en de liefde laten winnen.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:05:44 #140
438527 MissButterflyy
pi_211126291
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:04 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Er komt pas vrede als moslims stoppen met haten en de liefde laten winnen.
Dat geldt voor beide kanten. Isral straft zwaar.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:05:57 #141
-1 #ANONIEM
pi_211126295
quote:

SPOILER
Die slapjanussen-cultuur van Duitsland is echt niet opgewassen tegen de cultuur van die demonstranten. Ook in dat artikel wordt gedaan alsof praten en grenzen stellen werkt. Mobilisatie van de politie werkt, iets anders niet.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:06:01 #142
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126298
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:57 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Met verkiezingen in aantocht zeker, nee die zwijgen het dood. Vooral de focus op zielige Palestijnen en die paar demonstranten die niet hun extremisme tentoonstellen voor de camera.
Zag net foto's voorbij komen van de Vredeswandeling vanmiddag in Amsterdam. Net zo'n divers publiek als je doorgaans in Amsterdam ziet. Let ook op de grote hoeveelheden openlijke moslims aanwezig

twitter
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:08:10 #143
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211126319
twitter
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:08:40 #144
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126320
quote:

[..]

Ok zie dit net nadat ik mijn post daarover typte

Ja die mars is prachtig, en geeft tevens de naviteit van die mensen aan. Zeker bij het ontbreken van gehele groepen in de samenleving

Denk niet dat Jannie uit de Pijp en Koos vanuit Amstelveen nou zo heel veel met dit conflict te maken hebben, zeg maar

Niemand met zinnig verstand is pro geweld tegen onschuldige mensen, dat lijkt me vrij logisch
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:09:07 #145
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211126324
quote:

Prima manifest ook, wij moeten het doen met rebellerende rijksambtenaren en een stel mislukte E categorie acteurs/actrices...
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:09:32 #146
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211126330
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Maar Joden willen de Islam niet vernietigen, andersom wel, daar draait het om.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:10:06 #147
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_211126334
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:08 schreef Molo het volgende:
Denk niet dat Jannie uit de Pijp en Koos vanuit Amstelveen nou zo heel veel met dit conflict te maken hebben, zeg maar
Ahmed uit Bos en Lommer wel?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 oktober 2023 @ 18:10:10 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211126335
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:57 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
De meeste partijen hoeven helemaal niet te doen alsof ze o zo veel geven om die arme arme Palestijnen die slachtoffer zijn geworden van het superieure en kwaadaadige Isral dat zonder pardon hun land aanvalt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:10:10 #149
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126336
quote:

[..]
Isral heeft geen manifest en vlag met als kern 'palestijnen uitroeien is ons doel'

Klein verschil
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:10:13 #150
201253 sjorsie1982
pi_211126338
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:06 schreef Molo het volgende:

[..]
Zag net foto's voorbij komen van de Vredeswandeling vanmiddag in Amsterdam. Net zo'n divers publiek als je doorgaans in Amsterdam ziet. Let ook op de grote hoeveelheden openlijke moslims aanwezig

[ twitter ]
bijzonder dat ze denken dat een politieke oplossing mogelijk is
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:10:37 #151
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211126343
quote:
Isral straft zwaar.
Geen D66 rechters.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:10:58 #152
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211126347
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:06 schreef Molo het volgende:

[..]

[ twitter ]
Zo naef. Maar een leuk uitje voor de zondagmiddag. :')
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:11:16 #153
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126353
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:10 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ahmed uit Bos en Lommer wel?
Die is iig niet bij die mars aanwezig zo te zien
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:11:37 #154
438527 MissButterflyy
pi_211126362
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:10 schreef Molo het volgende:

[..]
Isral heeft geen manifest en vlag met als kern 'palestijnen uitroeien is ons doel'

Klein verschil
De Palestijnen die zijn gevlucht ook niet tov Isral. Die zijn bezig met overleven, en niks anders.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:11:55 #155
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211126365
ik heb gegeten
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:12:02 #156
201253 sjorsie1982
pi_211126366
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:08 schreef Molo het volgende:
Niemand met zinnig verstand is pro geweld tegen onschuldige mensen, dat lijkt me vrij logisch
klopt niemand in dit conflict doet dat ook momenteel
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:12:15 #157
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211126369
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
De Palestijnen die zijn gevlucht ook niet tov Isral. Die zijn bezig met overleven, en niks anders.
_O- _O- _O-
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:12:47 #158
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126378
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:10 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
bijzonder dat ze denken dat een politieke oplossing mogelijk is
Wensdenken is fantastisch hoor. Maar weinig realistisch

Ik wil ook liever geen kernenergie of uitlaatgassen of proefdieren in deze wereld. Tsja
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:13:29 #159
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126386
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Oh die soort Palestijnen zijn er idd ook wel tussen de rest van hen
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:14:08 #160
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126392
quote:
17s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:11 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
ik heb gegeten
Wat

Had

Jij?

Hier worden nu gehaktballen gemaakt met aardappelpuree en spinazie. Ik pink een traantje weg
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:14:45 #161
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211126398
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:14:52 #162
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211126400
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat

Had

Jij?

Hier worden nu gehaktballen gemaakt met aardappelpuree en spinazie. Ik pink een traantje weg
Boerenkool, opgebakken met spekjes en WORST

gek op WORST

:9
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:15:05 #163
496192 Cuendillar
pi_211126404
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:04 schreef Slayage het volgende:
Isralische apartheid staat be like

[ twitter ]
Intolerant voor intolerantie
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:15:18 #164
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211126408
Meteen superhumeur O+
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:15:31 #165
272777 Digi2
pi_211126409
quote:

SPOILER
Blijkbaar niet :')
Op het het duitse nieuws hoor je allleen wat krekels, geen berichten over het manifest.

ZDF Heute

Tagesschau
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:15:44 #166
502347 spicymchaggis
pi_211126413
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Iemand deelt een klap uit en Rico Verhoeven ramt 15 willekeurige mensen op de bek.

En dat zou de agressie jegens Rico Verhoeven verminderen? Waarom is iedereen zo godsgruwelijk dom. Echt niets geleerd van de Irakoorlog.
Iedereen is dom, behalve speknek. _O_
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:16:20 #167
496192 Cuendillar
pi_211126418
quote:
17s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:11 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
ik heb gegeten
Popcorn? ;(
Intolerant voor intolerantie
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:16:36 #168
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126421
quote:
14s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:14 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Boerenkool, opgebakken met spekjes en WORST

gek op WORST

:9
Worst is goed ja

De rest, meh...
Geen liefhebber van aardappelen en boerenkool hier ;(
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:16:46 #169
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211126423
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:15 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Iedereen is dom, behalve speknek. _O_
Eerste drie woorden, helemaal mee eens... helaas ;(

maar we zijn wel slimmer dan blauwalgen en die gingen tenonder aan hun eigen dikke shit... wij gelukkig volledig bewust

is er nog worst?
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:16:54 #170
438527 MissButterflyy
pi_211126425
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Gelukkig ken je ze allemaal.
Ik ga nog altijd uit van het goede van de mens, en heb compassie met degenen die ook niet om deze situatie gevraagd hebben.

Nogmaals, het is een naar sfeertje hier. Net zo bloeddorstig en smachtend naar een vreselijke oorlog als de jongens van Hamas.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:17:06 #171
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211126428
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:16 schreef Molo het volgende:

[..]
Worst is goed ja

De rest, meh...
Geen liefhebber van aardappelen en boerenkool hier ;(
ik wel, ik lijk er ook op O+
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:17:35 #172
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211126437
quote:
17s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ik wel, ik lijk er ook op O+
Je lijkt op boerenkool :?
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:17:57 #173
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211126442
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
aardappel
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 18:18:21 #174
236264 crew  capricia
pi_211126446
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik ga nog altijd uit van het goede van de mens, en heb compassie met degenen die ook niet om deze situatie gevraagd hebben.

Nogmaals, het is een naar sfeertje hier. Net zo bloeddorstig en smachtend naar een vreselijke oorlog als de jongens van Hamas.
Dat zijn toch ook Palestijnen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:18:22 #175
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126449
quote:

[..]

Ja de wereld hangt van rozegeur en maneschijn aan elkaar
Top, fijn dat je je denkbeelden deelt hier

Labeling van mijn gevoel hoeft dan weer niet
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:18:27 #176
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211126451
quote:
9s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
aardappel
Ow.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:18:38 #177
503652 Tekaschi
pi_211126454
twitter
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:18:49 #178
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_211126455
quote:

[..]

Idd. Babyhoofden op sterk water willen we zien! :7
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:19:06 #179
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126460
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
quote:
9s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
aardappel
Boerenkool zou wel interessanter zijn

Ik lijk meer op aardappelpuree trouwens
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:19:28 #180
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211126464
twitter
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:19:35 #181
16715 Mylene
*schatje*
pi_211126467
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 oktober 2023 @ 18:19:51 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211126470
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:18 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
We gaan het zien over 3,5 week. Voorlopig zie ik links alleen maar krimpen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:20:08 #183
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126473
quote:
16s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:18 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Heb ik wel gezien hoor

Tijdens mijn opleiding zat ervan zelfs

En zat niet eens bij de Hamasuniversiteit :o
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:20:18 #184
503652 Tekaschi
pi_211126474
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:15 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Blijkbaar niet :')
Op het het duitse nieuws hoor je allleen wat krekels, geen berichten over het manifest.

ZDF Heute

Tagesschau
Komt nog wel, er is wat in gang gezet, deze geest krijg je niet meer in de fles ben ik bang, vooral niet zolang het conflict voortduurt en de emotie toeneemt.
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 oktober 2023 @ 18:20:24 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211126476
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:19 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]

Free de mensen die je dood willen hebben!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:20:31 #186
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126478
quote:
Duidelijk geen Palestijn dat
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:20:44 #187
438527 MissButterflyy
pi_211126482
quote:
[ afbeelding ]
Waar is dat nu weer. :')
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:20:59 #188
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126485
quote:
[ afbeelding ]
Kenkerdom :') :')
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 18:21:06 #189
236264 crew  capricia
pi_211126487
quote:
16s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:18 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]
Oh ja. Dat verhaal. Dat zouden Palestijnen echt nooit doen met Joodse baby's. Echt nooit.
Koembaja.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:21:14 #190
257772 Pisces29
pi_211126492
quote:
[ afbeelding ]
Lief van ze. Maar ja… :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:21:26 #191
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211126494
quote:
[ afbeelding ]
:') !
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:22:37 #192
438527 MissButterflyy
pi_211126506
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja, de rest zijn allemaal terroristen.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:22:39 #193
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211126508
Het concept van Engel vleugels is toch iets Christelijks en bestaat toch niet binnen de Islam?
twitter
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 18:23:50 #194
236264 crew  capricia
pi_211126521
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Het concept van Engel vleugels is toch iets Christelijks en bestaat toch niet binnen de Islam?
[ twitter ]
Huh? Dat bestaat ook gewoon in de Islam hoor.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:23:57 #195
438527 MissButterflyy
pi_211126523
quote:
[ twitter ]
Geloof dat Engelen ook bestaan bij de islam.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:24:01 #196
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211126525
quote:
[ twitter ]
Engelen bestaan toch ook in de Koran?
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:24:23 #197
359105 Pleun2011
pi_211126531
quote:
[ afbeelding ]
Dat noemen ze 'useful idiots', toch?
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:24:33 #198
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211126533
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:25:10 #199
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211126539
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:24 schreef Momo het volgende:

[..]
Engelen bestaan toch ook in de Koran?
alleen maagden , maar dat kunnen best dezelfde zijn, kan me voorstellen dat engelen ook maagd zijn

om die maagden te krijgen moet je eerst een stel ongelovigen naar de hel helpen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:25:24 #200
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211126541
quote:
[ twitter ]
Jawel, iets van 360 dacht ik.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:25:45 #201
503652 Tekaschi
pi_211126545
quote:
Over anderhalve week is het 85 jaar geleden dat de kristelnacht plaatsvondt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tekaschi op 29-10-2023 18:32:12 ]
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:26:20 #202
502347 spicymchaggis
pi_211126556
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Er zijn maar een paar babies door Palestijnse terroristen onthoofd, dus het is allemaal maar half zo erg.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:26:34 #203
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211126558
Tja, het is allemaal wel erg primitief. Helemaal in lijn met wat we zien bij sommigen protesten in het Westen of de schuimbekkende menigten in sommige Arabische landen.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 18:26:45 #204
236264 crew  capricia
pi_211126560
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Jawel, iets van 360 dacht ik.
Per mens. 360.
Alleen Allah weet hoeveel engelen er in totaal zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:27:05 #205
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211126562
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Dat noemen ze 'useful idiots', toch?
Mensen zouden in theorie toch voor rechten kunnen zijn van een groep die dat eventueel niet terugkeert naar hun?
Ik snap alleen niet waarom ze hun seksuele geaardheid perse willen betrekken bij een protest als dit.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:27:10 #206
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126564
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, de rest zijn allemaal terroristen.
Lees lekker wat je wilt lezen
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:27:31 #207
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211126568
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
alleen maagden , maar dat kunnen best dezelfde zijn, kan me voorstellen dat engelen ook maagd zijn

om die maagden te krijgen moet je eerst een stel ongelovigen naar de hel helpen
Post jij ook wel eens iets wat niet complete onzin is?
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:27:49 #208
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211126572
twitter
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:28:28 #209
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211126580
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:27 schreef Momo het volgende:

[..]
Retorische vraag.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:28:56 #210
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_211126583
quote:

[..]
Daar kan hij niets aan doen, zo is nu eenmaal de islam :'(
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 18:29:12 #211
236264 crew  capricia
pi_211126586
quote:
10 oktober.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:29:29 #212
108676 Aether
pi_211126589
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Over anderhalve week is het 85 jaar geleden dat kristelnacht plaatsvondt.
🤫

Stille tocht Kristallnachtherdenking Groningen geschrapt 'wegens situatie Midden-Oosten'
https://nos.nl/l/2495284
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:29:38 #213
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126590
quote:
[ twitter ]
Op dat account worden talloze oude foto's, vanuit andere context en zelfs AI gegenereerde foto's gepost als bewijs
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:29:55 #214
438527 MissButterflyy
pi_211126599
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:27 schreef Molo het volgende:

[..]
Lees lekker wat je wilt lezen
Dat doe je ook bij mij, heb ik gemerkt.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:30:12 #215
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211126601
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:29 schreef Molo het volgende:

[..]
Op dat account worden talloze oude foto's, vanuit andere context en zelfs AI gegenereerde foto's gepost als bewijs
Ik zag er al eentje voorbij komen waarvan ik dacht, dat ziet er wel AI achtig uit...

Edit, deze

twitter
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:30:21 #216
503682 Jacy-Jacy
pi_211126602
Krijgen moslim vrouwen helemaal niks als ze naar het hiernamaals gaan?

(vroeg ik me ineens af)
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:30:26 #217
359105 Pleun2011
pi_211126603
quote:

[..]
Mensen zouden in theorie toch voor rechten kunnen zijn van een groep die dat eventueel niet terugkeert naar hun?
Ik snap alleen niet waarom ze hun seksuele geaardheid perse willen betrekken bij een protest als dit.
Zij voelen zich kennelijk verwant met de Palestijnen vanwege gedeelde ervaringen.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:30:45 #218
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211126606
Wat een niveau ook hier weer, een terrorist prijzen en een Isralische vlag van een VN gebouw trekken.

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:31:11 #219
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126614
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:26 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Er zijn maar een paar babies door Palestijnse terroristen onthoofd, dus het is allemaal maar half zo erg.
Ja die baby was alleen maar kapot geschoten en niet compleet onthoofd, dus buiten proporties hoe Isral reageert
Idd

:+

Pffff bizar gedoe
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 oktober 2023 @ 18:31:15 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211126616
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef Jacy-Jacy het volgende:

(vroeg ik me ineens af)
Waar denk je dat al die maagden vandaan komen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 oktober 2023 @ 18:31:50 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211126626
quote:
13s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef HowardRoark het volgende:
Wat een niveau ook hier weer, een terrorist prijzen en een Isralische vlag van een VN gebouw trekken.

[ twitter ]

[ twitter ]
Kansloos volk
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:32:12 #222
357044 Budapestenaar
pi_211126630
quote:
[ afbeelding ]
Naeve troela’s :')
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:32:46 #223
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126635
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is het nut van die aluminium folie?
[ twitter ]
Warm houden van gewonden
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 18:33:48 #224
236264 crew  capricia
pi_211126642
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:32 schreef Molo het volgende:

[..]
Warm houden van gewonden
Vanavond nog met de steak gedaan.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:34:18 #225
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211126645
Wat is de betekenis van die 2 vingers (wat in het Westen het peace gebaar is)?
twitter
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:34:41 #226
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211126652
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is de betekenis van die 2 vingers (wat in het Westen het peace sign is)?
[ twitter ]
Waarom repost je allemaal dingen van 9 oktober?
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:34:45 #227
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211126654
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:18 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Wilde hem net posten... Bizar gewoon.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:35:24 #228
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_211126663
Ik zit inmiddels naar blokfluitles te luisteren, oorterreur

Ik ga eens een biertje inschenken. Gezegend zijn we dat dat nog mag in vrij Nederland
Laters allen
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 18:35:40 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211126668
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:34 schreef Momo het volgende:

[..]
omdat hij wil weten wat dat teken betekend
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:35:46 #230
152519 opgebaarde
pi_211126670
quote:
Er zijn nu in totaal 94 vrachtwagens met hulp aangekomen in Gaza.

Voor de oorlog tussen de 200 en 500 per dag. Nu in 20 dagen nog geen 5 per dag :')

Maar het moet niet. Dat die mensen maar lekker veel honger mogen hebben. Ze kunnen sinds vandaag ook weer bellen dus niks te klagen
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:36:18 #231
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211126675
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Omdat ik een nieuw Twitter channel heb ontdekt en nu terug ga in de tijd en bij 9 okt ben aanbelandt
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:37:30 #232
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211126691
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik denk het niet. Er zullen geen miljoen doden vallen. En er worden steeds meer kinderen geboren.
Moslims daar krijgen net als orthodoxe joden heeel veel kinderen.

En als resultaat zullen die nu onder nog slechtere omstandigheden leven, wat weer verleidelijk is om mee te gaan in terrorisme.
Ja eens.
Vladimir Putin
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:38:01 #233
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211126695
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Nogmaals, terugvechten heeft vanuit Pallestijns perspectief geen zin. Dat verlies je.
Vladimir Putin
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:38:55 #234
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211126703
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:35 schreef opgebaarde het volgende:

Voor de oorlog tussen de 200 en 500 per dag.
Waarvan 495 met spullen voor de oorlogsindustrie?

quote:
Nu in 20 dagen nog geen 5 per dag :')

Maar het moet niet. Dat die mensen maar lekker veel honger mogen hebben. Ze kunnen sinds vandaag ook weer bellen dus niks te klagen
Als je 500 vrachtwagens met hulpgoederen per dag nodig hebt om te overleven ben je ook wel redelijk kansloos... :')
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:39:45 #235
438527 MissButterflyy
pi_211126712
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja die baby was alleen maar kapot geschoten en niet compleet onthoofd, dus buiten proporties hoe Isral reageert
Idd

:+

Pffff bizar gedoe
Nee, bizar hoe jij dit uit z’n verband trekt.

Een groot aantal doden van Hamas waren militairen en mensen van het leger. De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht, en het stoort me dat dit steeds zo wordt aangedragen alsof het merendeel zo om het leven is gebracht.
Het festival was pas net vantevoren bekend qua locatie, het kan onmogelijk zo zijn dat Hamas dit precies heeft uitgekiend en gepland.
Wel verafschuw ik alle gruwelijke moorden gepleegd door Hamas. Natuurlijk moeten de daders hier een prijs voor betalen en berecht worden, de meesten zullen ondertussen al wel dood zijn, net goed! Wat dat betreft heeft Isral het recht zich te verdedigen.

Maar ondertussen is het aantal burgerslachtoffers een veelvoud van wat op 7 oktober is gebeurd, en onder hun ook veel onschuldige kinderen. En dan is het op een gegeven moment wel genoeg met de wraak.
En om dan nog steeds weer op de proppen te komen met 7 oktober en de onthoofde en gemartelde baby’s, zodat Isral nog zo door mag gaan, daar vind ik wel wat van ja. Het is genoeg geweest. Dat is ophitserij en het allemaal smeuger maken om het goed te praten voor jezelf om nog door te gaan met de dood en verderf.
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 18:40:16 #236
236264 crew  capricia
pi_211126716
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Voor de oorlog tussen de 200 en 500 per dag. Nu in 20 dagen nog geen 5 per dag :')

Er is best veel in Gaza.
twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:40:40 #237
152519 opgebaarde
pi_211126718
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:26 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
40 baby's. In n kibbetz.

Voor wie hierop wil reageren. Bedenk goed wat je zegt. Bij een weerwoord of ontkenning ben je een juichende Hamas-lover en antisemiet
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:42:17 #238
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211126734
quote:
[ afbeelding ]
Waarom zijn linkse woke gekkies zo kanjerdom en naef in degelijke discussies. Als het een beetje nijpend wordt dan zijn zij de eerste die het afleggen. Bijna aandoenlijk zulke naviteit, als een varken die propagandeert om bacon te eten.
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 18:43:00 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211126741
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Het festival was pas net vantevoren bekend qua locatie, het kan onmogelijk zo zijn dat Hamas dit precies heeft uitgekiend en gepland.
kan makkelijk

een festivalterrein aan puin schieten is nu ook weer geen Market Garden ofzo
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:43:01 #240
152519 opgebaarde
pi_211126742
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Er is best veel in Gaza.
[ twitter ]
Ja die kutHamas.
Daarom is het goed dat de 2,2 miljoen burgers die niet bij Hamas zitten ook van ons de touwtyfus kunnen krijgen. Dan eten ze maar een paar dagen niet
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:43:02 #241
438527 MissButterflyy
pi_211126743
Waar ligt die grens, tot op welke hoogte mag je wraak nemen. Isral wil Hamas uitroeien, maar hoe ga je dat doen, hoe weet je dat je dat gelukt is. Wat is nog ethisch verantwoord in het wraak nemen als er zoveel meer onschuldige mensen om het leven komen.
Het is niet eens ethisch verantwoord, want oorlog is dat niet. Maar waar ligt de grens dat je net zo slecht bent als je vijand die je bestrijdt?
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:43:46 #242
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211126753
Geen idee of het klopt maar in het geval van BBC falen die Joodse eigenaren dan gruwelijk want die kiest constant de kant van de Palestijnen. Er werken veel moslims daar en laatst was er weer een rel dat BBC weigert Hamas een terreur organisatie te noemen.
twitter
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:44:28 #243
339469 Salina
pi_211126763
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:36 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Omdat ik een nieuw Twitter channel heb ontdekt en nu terug ga in de tijd en bij 9 okt ben aanbelandt
Je hoeft echt niet alles te posten wat je op Twitter ziet hoor.

Gewoon een hint.

Sowieso is het merendeel van wat je post troep.
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 18:45:07 #244
236264 crew  capricia
pi_211126771
quote:

[..]

Een groot aantal doden van Hamas waren militairen en mensen van het leger. De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht, en het stoort me dat dit steeds zo wordt aangedragen alsof het merendeel zo om het leven is gebracht. festival was pas net vantevoren bekend qua locatie, het kan onmogelijk zo zijn dat Hamas dit precies heeft uitgekiend en gepland.
Wel verafschuw ik alle gruwelijke moorden gepleegd door Hamas. Natuurlijk moeten de daders hier een prijs voor betalen en berecht worden, de meesten zullen ondertussen al wel dood zijn, net goed! Wat dat betreft heeft Isral het recht zich te verdedigen.

300 gijzelaars. Dat is een grote marteling.
Kinderen verkracht tot hun pelvis brak.

Sorry. Maar je lijkt het nogal te bagatelliseren.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 18:45:46 #245
236264 crew  capricia
pi_211126782
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ja die kutHamas.
Daarom is het goed dat de 2,2 miljoen burgers die niet bij Hamas zitten ook van ons de touwtyfus kunnen krijgen. Dan eten ze maar een paar dagen niet
Het eten is er gewoon.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:46:16 #246
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_211126790
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Waar ligt die grens, tot op welke hoogte mag je wraak nemen. Isral wil Hamas uitroeien, maar hoe ga je dat doen, hoe weet je dat je dat gelukt is. Wat is nog ethisch verantwoord in het wraak nemen als er zoveel meer onschuldige mensen om het leven komen.
Het is niet eens ethisch verantwoord, want oorlog is dat niet. Maar waar ligt de grens dat je net zo slecht bent als je vijand die je bestrijdt?
Het gaat niet om wraak maar om het voorkomen van toekomstige ellende voor Israel, altans voor een paar jaar. Daarom moet Hamas worden uitgeschakeld. En dat Hamas hun eigen mensen als scild gebruikt is hun verantwoordelijkheid. Israel evacueert hun burgers uit de gevaarlijke gebieden
Exaudi orationem meam
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:46:52 #247
503652 Tekaschi
pi_211126794
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Er is best veel in Gaza.
[ twitter ]
Schandalig dat ze al die voorraden hun verhongerde bevolking onthouden.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:47:20 #248
438527 MissButterflyy
pi_211126805
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Het eten is er gewoon.
Oh ja? En voor hoe lang? Kun je het uitleggen? Waarom zijn er dan berichten van plunderingen en dat de noodhulp een druppel op de gloeiende plaat is? Dat is flauwekul?
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:48:02 #249
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_211126812
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Oh ja? En voor hoe lang? Kun je het uitleggen? Waarom zijn er dan berichten van plunderingen en dat de noodhulp een druppel op de gloeiende plaat is? Dat is flauwekul?
Omdat het gehersenspoeld kutvolk is
Exaudi orationem meam
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:48:03 #250
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211126813
Dus Russische moslims bestormen een vliegtuig dat uit Tel Aviv komt op zoek naar Israeliers om te lynchen?
twitter
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:48:51 #251
438527 MissButterflyy
pi_211126823
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:48 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Omdat het gehersenspoeld kutvolk is
Misschien ben je zelf wel gehersenspoeld.
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 18:49:24 #252
236264 crew  capricia
pi_211126830
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Kun je eerst hier nog even op in gaan?
capricia in NWS / Oorlog Isral - Hamas - Palestina #156 - Vakantieland
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:49:37 #253
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211126831
quote:
[ afbeelding ]
Echt h, wat gaat er in die hoofden om?
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:49:41 #254
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211126832
Ik vind het wel hilarisch dat sommigen mensen schijnbaar nu al denken dat na twee weken half de Palestijnse gebieden ernstig ondervoed zijn of zo. Zo snel gaat dat niet, helemaal niet in een gebied dat trouwens ook een behoorlijk percentage obesitas kent.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:49:45 #255
-1 #ANONIEM
pi_211126834
quote:

[..]

Een groot aantal doden van Hamas waren militairen en mensen van het leger. De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht, en het stoort me dat dit steeds zo wordt aangedragen alsof het merendeel zo om het leven is gebracht.

Maar ondertussen is het aantal burgerslachtoffers een veelvoud van wat op 7 oktober is gebeurd, en onder hun ook veel onschuldige kinderen. En dan is het op een gegeven moment wel genoeg met de wraak.
En om dan nog steeds weer op de proppen te komen met 7 oktober en de onthoofde en gemartelde baby’s, zodat Isral nog zo door mag gaan, daar vind ik wel wat van ja. Het is genoeg geweest. Dat is ophitserij en het allemaal smeuger maken om het goed te praten voor jezelf om nog door te gaan met de dood en verderf.
Waar de fuck ben jij in hemelsnaam mee bezig? Hoe durf je 7 oktober zo te downplayen? Je gaat letterlijk over lijken voor de Palestijnse zaak, ben je wel helemaal goed bij je hersenpan?
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:49:46 #256
500543 Alov
pi_211126835
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Je zit de hele tijd te roepen dat het "wraak" nemen is, maar hoe weet je dat, bron? Kan toch ook zijn dat het gewoon onderdeel is van een oorlog, net zoals oorlogen altijd met geweld gepaard gaan?
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 18:49:54 #257
236264 crew  capricia
pi_211126836
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:46 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Schandalig dat ze al die voorraden hun verhongerde bevolking onthouden.
Dat is hun gekozen overheid.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 18:50:44 #258
236264 crew  capricia
pi_211126850
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Waar de fuck ben jij in hemelsnaam mee bezig? Hoe durf je 7 oktober zo te downplayen? Je gaat letterlijk over lijken voor de Palestijnse zaak, ben je wel helemaal goed bij je hersenpan?
Eens. Ik vind het heel schokkend. Deze post.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:50:47 #259
438527 MissButterflyy
pi_211126853
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:46 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Het gaat niet om wraak maar om het voorkomen van toekomstige ellende voor Israel, altans voor een paar jaar. Daarom moet Hamas worden uitgeschakeld. En dat Hamas hun eigen mensen als scild gebruikt is hun verantwoordelijkheid. Israel evacueert hun burgers uit de gevaarlijke gebieden
Dit is te simpel. Dit heeft in het verleden als oplossing ook niet gewerkt voor Isral.

Waarom kiest men voor Hamas? Waarom gaat het op de westbank nu wel wat beter (nou ja, tot 7 oktober dan). Zijn vragen die Isral zich ook wel mag stellen.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:51:20 #260
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211126858
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Dus Russische moslims bestormen een vliegtuig dat uit Tel Aviv komt op zoek naar Israeliers om te lynchen?
[ twitter ]
Het zal ook behoorlijk kut moeten zijn om n Russisch n moslim te zijn. Dan krijg je zowel qua nationale als religieuze cultuur nu niet bepaald de beste normen en waarden mee om het maar zo te zeggen.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:51:47 #261
168739 Red_85
'echt wel'
pi_211126864
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Over anderhalve week is het 85 jaar geleden dat de kristelnacht plaatsvondt.
En 100 jaar voor de bierkellerputch.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:52:12 #262
438527 MissButterflyy
pi_211126868
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:49 schreef Alov het volgende:

[..]
Je zit de hele tijd te roepen dat het "wraak" nemen is, maar hoe weet je dat, bron? Kan toch ook zijn dat het gewoon onderdeel is van een oorlog, net zoals oorlogen altijd met geweld gepaard gaan?
Isral noemt het zelfs wraak, heb het een legerleider en netanyano zien zeggen op tv
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:52:41 #263
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211126876
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ja die kutHamas.
Dat is zeker niet goed. Maar hoe kan Hamas met droge ogen beweren dat ze voor hun volk opkomen, wanneer ze die (veronderstelde) grote voorraden niet voor hun eigen volk gebruiken, maar het belangrijker vinden om het te gebruiken om onschuldige Israli's te vermoorden?
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:53:11 #264
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211126882
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Isral noemt het zelfs wraak, heb het een legerleider en netanyano zien zeggen op tv
mee eens
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:53:37 #265
438527 MissButterflyy
pi_211126886
quote:
Welke post? Als ik op je link klik kom ik in dat topic en scrolt ie meteen over een aantal reacties heen.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:53:52 #266
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211126887
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is de betekenis van die 2 vingers (wat in het Westen het peace gebaar is)?
[ twitter ]
Twee pils.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:54:39 #267
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_211126895
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dit is te simpel. Dit heeft in het verleden als oplossing ook niet gewerkt voor Isral.

Waarom kiest men voor Hamas? Waarom gaat het op de westbank nu wel wat beter (nou ja, tot 7 oktober dan). Zijn vragen die Isral zich ook wel mag stellen.
Ik zeg niet dat het de opkossing is, want die is er onder het huidige geopolitieke klimaat niet.
Maar als Hamas is vernietigd, dan is het weer voor een paar jaar relatief rustig.
De westbank is door Israel bezet vandaar dat het er relatief rustig is en er natuurlijk gecontroleert wordt dat er geen terreur infrastructuur wordt aangelegt ala Gaza.
Exaudi orationem meam
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 18:55:17 #268
236264 crew  capricia
pi_211126899
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik denk dat het beter is als Gaza als zodanig ophoudt te bestaan.
Het is niet levensvatbaar, alleen met jarenlange steun vanuit de wereld.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:55:53 #269
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_211126904
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Welke post? Als ik op je link klik kom ik in dat topic en scrolt ie meteen over een aantal reacties heen.
Deze hieronder! Ben ook wel benieuwd naar het antwoord:

quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 18:56:10 #270
236264 crew  capricia
pi_211126909
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
quote:

[..]

Een groot aantal doden van Hamas waren militairen en mensen van het leger. De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht, en het stoort me dat dit steeds zo wordt aangedragen alsof het merendeel zo om het leven is gebracht. festival was pas net vantevoren bekend qua locatie, het kan onmogelijk zo zijn dat Hamas dit precies heeft uitgekiend en gepland.

There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:56:17 #271
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211126912
quote:
13s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef HowardRoark het volgende:

[ twitter ]

[ twitter ]
M18 “Front toward enemy”
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:56:47 #272
438527 MissButterflyy
pi_211126920
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:52 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat is zeker niet goed. Maar hoe kan Hamas met droge ogen beweren dat ze voor hun volk opkomen, wanneer ze die (veronderstelde) grote voorraden niet voor hun eigen volk gebruiken, maar het belangrijker vinden om het te gebruiken om onschuldige Israli's te vermoorden?
Natuurlijk deugt Hamas voor geen cent, corrupte bende die zichzelf verrijkt.
Maar misschien deden ze nog net iets meer voor de gewone Palestijn dan Isral.

Dat is de grote fout geweest van Isral, ze hebben hun buur jarenlang genegeerd. Een groot deel van de mensen in Gaza is nog nooit in Isral geweest of heeft ooit een Isralir gezien.
Dan wordt er vanzelf een negatief imago gekweekt lijkt me.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:57:04 #273
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_211126922
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Probleem is waar moeten die 2,2 miljoen mensen heen? Niemand wil ze hebben vooral hun zgn moslimbroeders niet.
Exaudi orationem meam
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:57:43 #274
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211126931
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:57 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Probleem is waar moeten die 2,2 miljoen mensen heen? Niemand wil ze hebben vooral hun zgn moslimbroeders niet.
Wir schaffen das
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:58:11 #275
323876 michaelmoore
pi_211126938
quote:

[..]
Israel had het niet terug moeten geven in 2005

ik heb dat steeds heel erg vreemd gevonden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:58:35 #276
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_211126942
quote:
9s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:57 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Wir schaffen das
We hebben al Gazastroken in de Duitse steden :{
Exaudi orationem meam
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:58:44 #277
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211126944
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Israel had het niet terug moeten geven in 2005

ik heb dat steeds heel erg vreemd gevonden
Bezetting is jouw oplossing?
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:58:45 #278
500543 Alov
pi_211126945
quote:

[..]
Ja, denk ik ook. Het is alleen maar een bron van ellende voor iedereen, en voedingsbodem voor organisaties zoals Hamas.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:58:53 #279
-1 #ANONIEM
pi_211126949
quote:

[..]

Aha, dus de grootste aanval van Hamas op Isral in het bestaan van Isral mag na 3 weken echt niet meer gebruikt worden want het is al zo lang geleden, maar we moeten vooral niet vergeten dat Isral al zogenaamd 75 jaar incidenten veroorzaakt in dat gebied.

Meten met 2 maten noemen we dat.

En nog wat, de meeste slachtoffers waren burgers, ik weet niet hoe je erbij komt dat het militairen waren die de grootste aantal in slachtoffers waren, maar dat is dus niet waar: https://apnews.com/articl(...)%20Hamas%20onslaught.
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:59:37 #280
323876 michaelmoore
pi_211126962
quote:
5s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:58 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Bezetting is jouw oplossing?
een sturende rol had iSRAEL moeten houden
  zondag 29 oktober 2023 @ 19:00:09 #281
438527 MissButterflyy
pi_211126967
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:56 schreef capricia het volgende:

[..]
[..]

Dat waren er toch 200? Ik hoop dat ze in goede gezondheid gevonden worden natuurlijk.

Wat er 7 oktober gebeurd is, is afschuwelijk. Voor alle slachtoffers. En wat dat betreft hoop ik dat Isral alle Hamas leden te pakken krijgt die hier verantwoordelijk voor zijn. En dat de gijzelaars dus in goede gezondheid gevonden worden.

Ik weet niet wat een pelvis is?
  zondag 29 oktober 2023 @ 19:01:17 #282
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211126984
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:56 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Natuurlijk deugt Hamas voor geen cent, corrupte bende die zichzelf verrijkt.
Maar misschien deden ze nog net iets meer voor de gewone Palestijn dan Isral.

Dat is de grote fout geweest van Isral, ze hebben hun buur jarenlang genegeerd. Een groot deel van de mensen in Gaza is nog nooit in Isral geweest of heeft ooit een Isralir gezien.
Dan wordt er vanzelf een negatief imago gekweekt lijkt me.
Wat deden ze dan precies voor de gewone Palestijn, volgens jou? Isral gaf ze water en elektriciteit.

En nogmaals: waarom gebruiken ze die voorraden nu niet voor hun eigen volk, waar ze voor zeggen op te komen?

Ik bedoel dit niet aanvallend richting jou, maar ik zie niet echt hoe ze hun volk helpen.
  zondag 29 oktober 2023 @ 19:02:02 #283
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211126993
twitter
  zondag 29 oktober 2023 @ 19:02:13 #284
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211126997
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 19:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Je bekken/heupbot... oh meisje... ik mag je best, maar de onwetendheid is bijna dat ik ga twijfelen of je wel echt bent
  zondag 29 oktober 2023 @ 19:02:31 #285
503652 Tekaschi
pi_211126998
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En 100 jaar voor de bierkellerputch.
Idd, gaat een interessante dag worden dit jaar.
  zondag 29 oktober 2023 @ 19:04:04 #286
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211127015
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:57 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Qatar en Iran zijn nogal begaan met de Palestijnen, die staan vast te trappelen om ze op te nemen👍
  Moderator zondag 29 oktober 2023 @ 19:04:39 #287
236264 crew  capricia
pi_211127022
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 19:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat waren er toch 200? Ik hoop dat ze in goede gezondheid gevonden worden natuurlijk.

Wat er 7 oktober gebeurd is, is afschuwelijk. Voor alle slachtoffers. En wat dat betreft hoop ik dat Isral alle Hamas leden te pakken krijgt die hier verantwoordelijk voor zijn. En dat de gijzelaars dus in goede gezondheid gevonden worden.

Je schreef:
quote:
De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht
Ik vind dit echt ongelooflijk.
Een pelvis is je bekken.
Kinderen zijn verkracht tot hun bekken brak, daardoor of erna vermoord. Hele gezinnen met baby's in de brand gestoken.

En de gegijzelden worden iedere dag gemarteld. Alleen al door het feit dat ze gegijzelden zijn.

Je noemt het hier extreem rechts. Nou, dat is het niet. Maar mensen zijn dit soort moordfestijnen compleet zat. Het is de grootste pogrom sinds de Einzatsgruppen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 29 oktober 2023 @ 19:06:40 #288
503652 Tekaschi
pi_211127051
twitter

Toch blijkbaar iets aan de hand in Rusland, moslims op Jodenjacht.
  zondag 29 oktober 2023 @ 19:06:41 #289
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211127052
twitter
  zondag 29 oktober 2023 @ 19:07:35 #290
438527 MissButterflyy
pi_211127068
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:57 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ach meisje, wat ben je dom.
Misschien ben jij wel dom. Hamas kan geen sympathie bij het volk krijgen als ze er helemaal niks voor doen.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)erreur-gaza-raketten
  zondag 29 oktober 2023 @ 19:07:38 #291
272777 Digi2
pi_211127069
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef Jacy-Jacy het volgende:

(vroeg ik me ineens af)
Die worden weer maagd.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 29 oktober 2023 @ 19:08:23 #292
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211127077
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 19:04 schreef capricia het volgende:

[..]
Je schreef:
[..]
Ik vind dit echt ongelooflijk.
Een pelvis is je bekken.
Kinderen zijn verkracht tot hun bekken brak, daardoor of erna vermoord. Hele gezinnen met baby's in de brand gestoken.

En de gegijzelden worden iedere dag gemarteld. Alleen al door het feit dat ze gegijzelden zijn.
ignorance is bliss

ik zou willen dat ik kon vertoeven in die onwetendheid heel eerlijk gezegd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')