SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
die manier is er allang en is al heel oud en effectief. Oorlog voeren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:34 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Het westen zal inderdaad een manier moeten vinden om zich barbaarse volkeren als de Palestijnen, Russen enz. van het lijf te houden.
binnendringers, mensen die willen wat jij hebt, mensen die er niet voor willen doe maar allemaal eisen hebben. Allemaal al eeuwen oud en kan effectief bestreden worden door oorlogReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Molo, wat is je probleem verder. Niemand gaat ze toch helpen? Als dat wel zo was, dan had je reden tot klagen.
Of moeten ze zich maar muisstil houden?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Mee eens, maar toch, ik ben blij met onze buurman en voel geen enkele noodzaak om betonblokken neer te zetten. Friesland daarentegenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Mja, ook met horten en stoten. Zo heeft het bijvoorbeeld tot 1972 geduurd voordat ze de nieuwe oostgrens met Polen definitief accepteerden.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Je bent er al klaar voor h?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
die manier is er allang en is al heel oud en effectief. Oorlog voeren.
binnendringers, mensen die willen wat jij hebt, mensen die er niet voor willen doe maar allemaal eisen hebben. Allemaal al eeuwen oud en kan effectief bestreden worden door oorlog
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
of wat dacht je van amsterdam?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Mee eens, maar toch, ik ben blij met onze buurman en voel geen enkele noodzaak om betonblokken neer te zetten. Friesland daarentegenReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
voor jezelf opkomen en verdedigen? Jazeker!quote:Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Te mild... wat daisy cutters... thermobarisch speelgoed en afmaken met een kleine nuke lijkt me de meest humane oplossingquote:got me a movie, I want you to know
Voel je de behoefte? Woon je in Isral?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
voor jezelf opkomen en verdedigen? Jazeker!Wie dit leest is een lezer van dit![]()
hey er stopt een geblindeerd busje voor de deur... es kijkengot me a movie, I want you to know
ja dat klopt, dat woke gebeuren hoef je niet bang voor te zijn. Die friese strijders zijn veel gevaarlijkerquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Te mild... wat daisy cutters... thermobarisch speelgoed en afmaken met een kleine nuke lijkt me de meest humane oplossingReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
![]()
8000 raketten hebben die terroristen op Isral afgevuurd. Daar zijn heel wat noodzakelijke voorzieningen voor de Palestijnse bevolking de lucht in gegaan.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
ik voel zeker die behoefte. Maar sommigen laten zich liever leegroven blijkbaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Voel je de behoefte? Woon je in Isral?Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Zeehonden baren me de meeste zorgen...quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja dat klopt, dat woke gebeuren hoef je niet bang voor te zijn. Die friese strijders zijn veel gevaarlijkergot me a movie, I want you to know
Lach er maar mee, denk dat er wel wat mensen zijn die een bezoekje van de Mossad kunnen verwachten als dit over is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
hey er stopt een geblindeerd busje voor de deur... es kijken
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
met taart?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Lach er maar mee, denk dat er wel wat mensen zijn die een bezoekje van de Mossad kunnen verwachten als dit over is.got me a movie, I want you to know
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Vanaf je donkere zolderkamer in een Nederlands dorpje waarschijnlijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik voel zeker die behoefte. Maar sommigen laten zich liever leegroven blijkbaar
De positionering van deze gezinnen in nood nu is nogal gekleurd, ook in de media.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Molo, wat is je probleem verder. Niemand gaat ze toch helpen? Als dat wel zo was, dan had je reden tot klagen.
Of moeten ze zich maar muisstil houden?
En ze krijgen wel degelijk hulp vanuit de overheid. Ze plaatsen de Nederlandse overheid ook nogal in een ingewikkelde positie.
Je kunt niet heel makkelijk als Rutte zijnde een verhaal in de media moeten vertellen dat er 25 Nederlandse mensen (of hoeveel er precies nog zitten) zijn gedood in Gaza.
Dat zet de hele vlaggenzwaaiersbende hier ook in Nederland dan nog meer op scherp.
Deze individuele keuzes zijn niet alleen kenkerdom of egocentrisch vanuit zichzelf bezien, maar ook een risico voor de veiligheid van anderen. Niet alleen daar in de Gazaregio maar ook hier
Stemt me gewoon frigging triest allemaalOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
vanuit nederland inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Vanaf je donkere zolderkamer in een Nederlands dorpje waarschijnlijkhet gaat mij om het principe van zelfverdediging voor alles, niet alleen dit conflict ver van mijn bed.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Denk eerder voor een kopje Russische thee.quote:3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ik hoop echt dat de Russische inval in Oekrane en de Palestijnse moordaanslagen op Isralische burgers het besef hebben doen ontstaan dat we ons als westerse wereld tot de tanden toe dienen te bewapenen om onszelf te verdedigen en ook geen mededogen met dadervolkeren als de Palestijnen of Russen dienen te hebben aangezien die enkel uit zijn op de totale vernietiging van de westerse wereld en zijn bewoners.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
die manier is er allang en is al heel oud en effectief. Oorlog voeren.
binnendringers, mensen die willen wat jij hebt, mensen die er niet voor willen doe maar allemaal eisen hebben. Allemaal al eeuwen oud en kan effectief bestreden worden door oorlog![]()
Poloniumquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:45 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Denk eerder voor een kopje Russische thee.
Edit:
Het blijft altijd opmerkenswaardig dat de verbijsterend briljante Curie altijd spijt heeft gehad dat ze juist dit element naar Polen noemde...
Curie
al zou ik haar met geen stok aanraken heur nee nee hou op
[ Bericht 14% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 29-10-2023 15:52:57 ]got me a movie, I want you to know
Met een goed gesprek zal het niet altijd lukken nee.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:34 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Het westen zal inderdaad een manier moeten vinden om zich barbaarse volkeren als de Palestijnen, Russen enz. van het lijf te houden.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Wat voor hulp krijgen ze dan van de overheid Molo?
Het lijkt nu vooral media aandacht, wat het vooral voor de media goed doet, want mensen willen dat blijkbaar ook zien en horen.
De Nederlandse overheid kan verder niks doen zolang Gaza dicht is.
Ik vind het een beetje triest dat jij daar zo over valt.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
er zijn helaas altijd mensen die vinden dat dit de eigen schuld is omdat zij denken dat geweld alleen wordt toegepast als laatste redmiddel en niet om een doel te bereiken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:46 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat de Russische inval in Oekrane en de Palestijnse moordaanslagen op Isralische burgers het besef hebben doen ontstaan dat we ons als westerse wereld tot de tanden toe dienen te bewapenen om onszelf te verdedigen en ook geen mededogen met dadervolkeren als de Palestijnen of Russen dienen te hebben aangezien die enkel uit zijn op de totale vernietiging van de westerse wereld en zijn bewoners.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
een kopje thee welquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met een goed gesprek zal het niet altijd lukken nee.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Amen... en ook alle stromingen binnen de EU eens goed tegen het licht houden. Willen we echt mensen in ons midden die hossend de verbrijzelde kinderbekkens viert met gebak?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:46 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat de Russische inval in Oekrane en de Palestijnse moordaanslagen op Isralische burgers het besef hebben doen ontstaan dat we ons als westerse wereld tot de tanden toe dienen te bewapenen om onszelf te verdedigen en ook geen mededogen met dadervolkeren als de Palestijnen of Russen dienen te hebben aangezien die enkel uit zijn op de totale vernietiging van de westerse wereld en zijn bewoners.got me a movie, I want you to know
Voor democratie zullen ze voorlopig niet rijp zijn nee. Maar als je het kan vervangen met een regime dat wat meer met de eigen toekomst bezig is en minder met Isral, dan ben je in ieder geval verder dan nu.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar als het eindresultaat hetzelfde is moet je je wel afvragen of je de handeling moet uitvoeren natuurlijk.
Als je nu een andere regering installeert in Gaza, dan heb je een tandeloze tijger. Zie Abbas. Het draagvlak voor een anti-Isralbeweging is daar gewoon veel te groot, ook al mag het voor een groot aantal mensen vast wel wat subtieler dan het terrorisme van Hamas, maar toch. Het idee dat je ergens democratie kan gaan brengen met je westerse verhevenheid moeten we toch langzamerhand een beetje gaan verlaten hoor.![]()
mee eens, voor het eerst, je hebt mijn tip ter harte genomen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor democratie zullen ze voorlopig niet rijp zijn nee. Maar als je het kan vervangen met een regime dat wat meer met de eigen toekomst bezig is en minder met Isral, dan ben je in ieder geval verder dan nu.got me a movie, I want you to know
Diplomatie achter de mediaschermen is keihard aan het werkquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat voor hulp krijgen ze dan van de overheid Molo?
Het lijkt nu vooral media aandacht, wat het vooral voor de media goed doet, want mensen willen dat blijkbaar ook zien en horen.
De Nederlandse overheid kan verder niks doen zolang Gaza dicht is.
Ik vind het een beetje triest dat jij daar zo over valt.
Triest dat ik daar zo over val, ok, de rest van mijn post zou je ook mogen lezen. Het gaat niet alleen over Tamer Hussein en zijn familieOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
De hoop dat er een democratie gaat ontstaan kun je wel opgeven; daar hebben de Palestijnen nl. geen enkele behoefte aan. En dus rest Isral niets anders dan het periodiek uitroken van de Gazastrook wanneer de Palestijnen het weer eens te bont maken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor democratie zullen ze voorlopig niet rijp zijn nee. Maar als je het kan vervangen met een regime dat wat meer met de eigen toekomst bezig is en minder met Isral, dan ben je in ieder geval verder dan nu.![]()
Mensen, ook ik en jij, maken een keuze op grond wat ze graag zouden willen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het hier al eerder over gehad. Die mensen zijn vast al vaker afgereisd naar Gaza en gingen af op wat hun familie daar zei. Dat dit nu zou gebeuren had denk ik niemand gedacht.
Dus dan zijn ze dom of naef geweest, en het ziet er uit dat toch niemand ze gaat helpen verder.
Dus waarom dan zo hard zijn voor ze?
De lieve term daarvoor is cognitief dissonant, iets overwegen dat tegenstrijdig is met andere belangen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Weleens gegeten trouwens?quote:
De combinatie in dat gerecht klinkt niet echt alsof ik er meteen trek in krijgOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Kunnen we die stikstofvoorraden daar niet in hoge concentraties naartoe pompen voor in die gangen voor een zacht prijsje?
Win winGrapje of niet, stikstof (hence de naam) is zeer dodelijk. Ook zo dodelijk dat je niet te reanimeren bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.got me a movie, I want you to know
Dat maakt me nog steeds geen voorstander van het bedreigen van een volk met dood door uitputting.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
mee eens, voor het eerst, je hebt mijn tip ter harte genomen?![]()
NIEMAND HIERquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat maakt me nog steeds geen voorstander van het bedreigen van een volk met dood door uitputting.got me a movie, I want you to know
Kweenie, moet je bij de PTT zijn, of hoe heten die gasten in 2023, niet hier miepenquote:got me a movie, I want you to know
Ja weet ik. Beetje luchtigheid in de ellendige discussies hier mag toch welquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Grapje of niet, stikstof (hence de naam) is zeer dodelijk. Ook zo dodelijk dat je niet te reanimeren bent.
Zwarte humor noemen ze datOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Onzin, in het vorige topic stonden toch wat Posts van users die het als noodzakelijk kwaad zagen.quote:
Het werd toch wel goedgepraat.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ja dit jaquote:
Volgde nota bene op een mediabericht waar dat in gesteld werd van dat gasOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
heb ik weggehaaldquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ik wilde graag interessant doenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja weet ik. Beetje luchtigheid in de ellendige discussies hier mag toch wel
Zwarte humor noemen ze datik snapte je wel... maar ik leg ook grappen uit... ja...
got me a movie, I want you to know
toch welquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje jammer vriend. Stond niks geks in.
maar dit is geen feedbacktopicOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Alles vanaf Harderwijk tot de zee afsluiten.quote:Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
Was de gynaecoloog destijds maar zo wijs geweestquote:
ja haal maar weg ban allestot volgende persona
hihigot me a movie, I want you to know
Blijkbaar wordt de humor niet door iedereen opgepakt en al helemaal niet gewaardeerdquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:08 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ik wilde graag interessant doenik snapte je wel... maar ik leg ook grappen uit... ja...
Jammer![]()
Ik waardeer je
Ok excuses.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
toch wel
maar dit is geen feedbacktopic
Hamas = lief![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans![]()
uitgeprint en boven bedje gehangenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt de humor niet door iedereen opgepakt en al helemaal niet gewaardeerd
Jammer![]()
Ik waardeer je
niet aanstellen, zyklon B is verboden en we leggen de grens al sinds jaar en dag bij wat wettelijk is toegestaan
als je dan toch wil pompen dan ga je maar eens lief tegen je vrouw doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Afgelopen twee dagen, al dan niet gedwongen, heeft de overheid wel flink kunnen besparenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
8000 raketten hebben die terroristen op Isral afgevuurd. Daar zijn heel wat noodzakelijke voorzieningen voor de Palestijnse bevolking de lucht in gegaan.![]()
"Ze" mogen ook kiezen voor een zelf verkozen levenswijze, zolang ze anderen daartoe niet - laat staan met geweld - gaan overtuigen. Het geweld bestrijden of dat gaan afkaderen, heeft nu de schoonmaak prioriteit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:57 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De hoop dat er een democratie gaat ontstaan kun je wel opgeven; daar hebben de Palestijnen nl. geen enkele behoefte aan. En dus rest Isral niets anders dan het periodiek uitroken van de Gazastrook wanneer de Palestijnen het weer eens te bont maken.
Fundamentele vraag is of mensen die leven in "meer" vrijheden, zich mogen/willen/gaan bekommeren om andersdenkenden of gedwongenen daartoe eveneens te verleiden.
Het "democratische" keuzesysteem is zeker ook niet alles maar geeft daarin het individu tenminste wel de vrijheid om anders te mogen denken en zonder een ander geweld aan te doen, dat tot uitdrukking te brengen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Ik heb het een keer gehad, maar ik vraag me af of dat de "echte" versie was want ik vond het echt niks bijzonders.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Weleens gegeten trouwens?
De combinatie in dat gerecht klinkt niet echt alsof ik er meteen trek in krijg![]()
haalt zo'n snor me reaksie weg, PLUITEN EN MUNDEREN ENWELNUgot me a movie, I want you to know
hen geen snor, daar doe ik 19 maanden overOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het klinkt ook echt vooral heel er vlak van smaakquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gehad, maar ik vraag me af of dat de "echte" versie was want ik vond het echt niks bijzonders.
oquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:20 schreef sp3c het volgende:
hen geen snor, daar doe ik 19 maanden overgot me a movie, I want you to know
Opties worden verkend, om de narigheid te stoppen/managen
Zie
https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsappOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
is toch soort stokvis of ben ik weer eens verward?quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gehad, maar ik vraag me af of dat de "echte" versie was want ik vond het echt niks bijzonders.got me a movie, I want you to know
Het is patat. Klaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb liever een patat friet discussie![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan open je een topic, dat is een feature op FOK! moet je even de gebruiksanvinung aanwendenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb liever een patat friet discussiegot me a movie, I want you to know
Een soort viskoekjes.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
is toch soort stokvis of ben ik weer eens verward?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
oh... ik zit te lezen ja... ik heb echt geen enkel benulquote:hahaha dat warme thuisgevoel bevalt me altijd wel daaraan
Ottolenghi voer is iig godenvoer. Die verbindt het Midden Oosten nog eens, middels fantastische gerechtenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
oh... ik zit te lezen ja... ik heb echt geen enkel benulhahaha dat warme thuisgevoel bevalt me altijd wel daaraan
Lekker bezig, link naar een artikel achter een paywall.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:24 schreef Molo het volgende:
Opties worden verkend, om de narigheid te stoppen/managen
Zie
https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp![]()
link mag welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik sprak dit uit en nu kakelt mijn vrouwquote:got me a movie, I want you to know
Het was toch uit het kippenhok in de achtertuin?quote:And what rough beast, its hour come round at last,
quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik sprak dit uit en nu kakelt mijn vrouw![]()
Laat haar het een keer koken voor je, is echt fucking lekkerOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
staan hier allemaal in de boekenkast!quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ottolenghi voer is iig godenvoer. Die verbindt het Midden Oosten nog eens, middels fantastische gerechten
Het middenoosten is dan wel politiek en cultureel gezien een bak ellende, maar culinair is het best ok.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Absoluut waarquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
staan hier allemaal in de boekenkast!
Het middenoosten is dan wel politiek en cultureel gezien een bak ellende, maar culinair is het best ok.
Watermeloen met feta
Wat granaatappelpitjes of melasse over een salade
Goeie hummus met verse pita
Zo simpel soms maar die smaken zijn fantastischOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mijn oudcollega Ali bracht wel eens wat dingen mee die hij zelf gemaakt had met verse dadels van zijn boerderij, labneh en zelfgebakken brood,hmmm lekkerquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut waar
Watermeloen met feta
Wat granaatappelpitjes of melasse over een salade
Goeie hummus met verse pita
Zo simpel soms maar die smaken zijn fantastischik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Douglas Murray heeft een vrij venijnig stuk in zijn boek The Strange Death of Europe gewijd aan het gejubel over de niet-westerse cuisine.![]()
![]()
je zou toch zeggen gezien de grootte van gaza dat ze vrij accuraat kunnen pinpointen waar die dingen vandaan komen en alles kunnen volgen.. lijkt me dat ze elk zandkorreltje inmiddels wel in de gaten houden..quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:43 schreef Qarrad het volgende:
En on topic: de raketten zijn nog steeds niet op...
[ twitter ]![]()
kijk, als ik nou zou moeten kiezen:quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:42 schreef Qarrad het volgende:
Douglas Murray heeft een vrij venijnig stuk in zijn boek The Strange Death of Europe gewijd aan het gejubel over de niet-westerse cuisine.
A) Midden oosters eten, maar ook middenoosterse denkbeelden in de hoofden van grote groepen middenoosterse immigranten
of
B) geen middenoosters eten, maar ook geen middenoosterse denkbeelden...
tsja, dan zou ik voor B gaan..ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Ja okay nee dan is het wel goed dat ze duizenden onschuldigen vermoorden in de strijd tegen het terrorisme. Echt een uitstekend idee, erg effectief, gaat helemaal niet tot nog heel veel meer terroristen leiden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:11 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Extreme kosten in mensenlevens; je kunt niet van een landje met krap 9 miljoen inwoners verwachten dat ze duizenden van hun zonen en dochters gaan opofferen om ieder huis in de Gazastrook binnen te vallen en doorzoeken.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
als echte eckte macho masculiene mansch moet ik bekennen dat ik al 30 jaar degene ben die kooktquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:32 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Laat haar het een keer koken voor je, is echt fucking lekker
en lekker hoorgot me a movie, I want you to know
Kunnen ze ook, en ze zouden binnen een paar minuten met artillerie terug kunnen schieten, maar ja, staat natuurlijk naast scholen of dergelijke, en ze gaan vaak op een timer, dus de hamas terroristen zijn al wegquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
je zou toch zeggen gezien de grootte van gaza dat ze vrij accuraat kunnen pinpointen waar die dingen vandaan komen en alles kunnen volgen.. lijkt me dat ze elk zandkorreltje inmiddels wel in de gaten houden..ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Lees eens wat hij schrijft.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja okay nee dan is het wel goed dat ze duizenden onschuldigen vermoorden in de strijd tegen het terrorisme. Echt een uitstekend idee, erg effectief, gaat helemaal niet tot nog heel veel meer terroristen leiden.
Israel gaat geen mensen aan eigen kant offeren om collatoral damage aan de tegenpartij te voorkomen."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Hopelijk is er ook grijs mogelijk tussen deze twee helse keuzes, namelijk genoeg toegang tot een boel middenoosterse cuisine en alleen de gekkies actief weren zodat we met de normale mensen pita/challe kunnen breken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
kijk, als ik nou zou moeten kiezen:
A) Midden oosters eten, maar ook middenoosterse denkbeelden in de hoofden van grote groepen middenoosterse immigranten
of
B) geen middenoosters eten, maar ook geen middenoosterse denkbeelden...
tsja, dan zou ik voor B gaan..![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mijn oudcollega Ali bracht wel eens wat dingen mee die hij zelf gemaakt had met verse dadels van zijn boerderij, labneh en zelfgebakken brood,hmmm lekker
Dan kook jij het eens lekker voor haarquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:46 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
als echte eckte macho masculiene mansch moet ik bekennen dat ik al 30 jaar degene ben die kookt
en lekker hoor
Veel werk die recepten van die man, maar echt de moeite waard zo af en toe
Epische pijpbeurt achteraf gegarandeerd
Heb je hier toevallig een linkje naar? Het hele boek hiervoor kopen is ook weer zoietsquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:42 schreef Qarrad het volgende:
Douglas Murray heeft een vrij venijnig stuk in zijn boek The Strange Death of Europe gewijd aan het gejubel over de niet-westerse cuisine.
En ben wel nieuwsgierigOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ik ben echt jaren 80/90 links en waardeer alle culturen, en zeker culinair. maar deins ook niet terug om bloemkool en aardappeltjes op te dienen met surinaamse kipkerriequote:Op zondag 29 oktober 2023 16:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mijn oudcollega Ali bracht wel eens wat dingen mee die hij zelf gemaakt had met verse dadels van zijn boerderij, labneh en zelfgebakken brood,hmmm lekker
beetje mengen die bende... jatoch
god ik heb honger
KUTKLOKgot me a movie, I want you to know
Midden-Oosterse cuisine. Libanees eten.![]()
Zag vorige week dit filmpje van bekende foodblogger:
Wel erg triest trouwens. Een cent voor een brood. Economische crisis, inflatie, politieke instabiliteit, Hezbollah, de Beirut ontploffing en corona hebben er ingehakt in Libanon. Land is zo goed als failliet en kapoet."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:05 schreef Salina het volgende:
Wel erg triest trouwens. Een cent voor een brood. Economische crisis, politieke instabiliteit, Hezbollah, de Beirut ontploffing en corona hebben er ingehakt in Libanon. Land is zo goed als failliet.wat zeg ik nou... ik verrek van de honger mensen... ik ben gewoon een boer, ik eet om 6 uur stipt en dan moet ik nu dus die plakkerige keukenklok uit het jaar theelichtje verzetten en hier naar jouw klamme Kebab kijken
met je talkpoedergot me a movie, I want you to know
Lees eens wat ik schrijf: Isral maakt de problemen alleen maar groter door op deze manier in te grijpen. Tenzij jullie blijven door cheerleaden totdat Gaza volkomen etnisch gezuiverd is natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees eens wat hij schrijft.
Israel gaat geen mensen aan eigen kant offeren om collatoral damage aan de tegenpartij te voorkomen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Nou, dat zuiveren gaat niet gebeuren, maar het dunt zo wel uit omdat Hamas elke keer aanvalt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Lees eens wat ik schrijf: Isral maakt de problemen alleen maar groter door op deze manier in te grijpen. Tenzij jullie blijven door cheerleaden totdat Gaza volkomen etnisch gezuiverd is natuurlijk.
Zie het zo: jij deelt Rico Verhoeven 1 klap uit, en je krijgt er 15 terug.
Dat is niet vol te houden."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Sonny is echt lollig om te volgen. Soort van Amerikaanse culinaire versie van Louis Theroux met zijn naeve open vragen vanuit zijn achtergrondquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:05 schreef Salina het volgende:
Wel erg triest trouwens. Een cent voor een brood. Economische crisis, inflatie, politieke instabiliteit, Hezbollah, de Beirut ontploffing en corona hebben er ingehakt in Libanon. Land is zo goed als failliet en kapoet.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wat een slechte analogie, er is geen ik, er is een onderdrukt volk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, dat zuiveren gaat niet gebeuren, maar het dunt zo wel uit omdat Hamas elke keer aanvalt.
Dat is niet vol te houden.
Iemand deelt een klap uit en Rico Verhoeven ramt 15 willekeurige mensen op de bek.
En dat zou de agressie jegens Rico Verhoeven verminderen? Waarom is iedereen zo godsgruwelijk dom. Echt niets geleerd van de Irakoorlog.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik denk het niet. Er zullen geen miljoen doden vallen. En er worden steeds meer kinderen geboren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, dat zuiveren gaat niet gebeuren, maar het dunt zo wel uit omdat Hamas elke keer aanvalt.
Dat is niet vol te houden.
Moslims daar krijgen net als orthodoxe joden heeel veel kinderen.
En als resultaat zullen die nu onder nog slechtere omstandigheden leven, wat weer verleidelijk is om mee te gaan in terrorisme.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Helaas niet, laatste twee dagen genoeg aanvallen op Isral geweest, ze blijven gewoon raketten schieten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Afgelopen twee dagen, al dan niet gedwongen, heeft de overheid wel flink kunnen besparen
Nu ook gewoon raketalarm in Isral.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ik zie nu verse kebabs voorbij komen in die video en bohhhhhhhh zin inOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nee, ik ben het niet met je eens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Lees eens wat ik schrijf: Isral maakt de problemen alleen maar groter door op deze manier in te grijpen. Tenzij jullie blijven door cheerleaden totdat Gaza volkomen etnisch gezuiverd is natuurlijk.
Er zijn talloze pogingen geweest om tot een compromis te komen. De Isralische staat gaat niet weg, hoe graag sommige mensen dat ook willen. Isral is te sterk om zich ook maar zorgen te hoeven maken. Daar kun je op tegen zijn, of je kan het accepteren.
Gaza is onafhankelijk, sinds 2005 defacto onafhankelijk, geen nederzettingen (hoe graag mensen de verkrachtingen willen goed praten, dit waren geen koloniale dorpen, maar gewoon kibboetsen in Isral)
En je kan grote woorden als etnisch zuiveren gebruiken om je argument nog van enig fundament te voorzien, het is vruchteloos. De eisen zijn duidelijk en redelijk, volledige uitlevering van het terroristische Hamas en vrijlating van alle gijzelaars
Dit is niet onredelijk gezien de gebeurtenissen. Ik hoef hopelijk zelfs voor jou de eis aangaande gijzelaars niet te verdedigen, maar die aangaande Hamas misschien wel, je weet het niet met apologisten immers, nietwaar?
Het is terreur, verbrijzelde kinderbekkens, afgeknipte vingertjes, opengeknipte zwangeren, pure terreur
daarmee is geen onderhandelen mogelijk en verdient niets ander dan complete vermorzeling.got me a movie, I want you to know
Na 7 oktober is het voor Isral niet meer acceptabel om naast een terroristennest te leven.
Een oplossing voor vrede is er niet, maar zorgen dat een organisatie als Hamas in Gaza niet meer in staat is om dit soort grootschalige terreur te organiseren is wel degelijk haalbaar.And what rough beast, its hour come round at last,
Gaza en dus in dit geval Hamas is onder de algemene oorlogswetgeving verantwoordelijk voor het beschermen van hun burgers in deze oorlog bij gevechten
Als zij ervoor kiezen om continu hun burgers in te zetten als menselijke schilden en vrijwel al hun bases onder en naast beschermde doelen te vestigen, is Isral daar dus net verantwoordelijk voor
Dat staat los van hulpgoederen compleet niet doorlaten door Isral. Hoe ingewikkeld ook door het conflict en het inpikken door Hamas, hier zal iets van balans in gevonden moeten wordenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
"I only realised last year that you can eat this when you're sober.".quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:21 schreef Molo het volgende:
Ik zie nu verse kebabs voorbij komen in die video en bohhhhhhhh zin in
Sonny over kebab.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
https://new.thecradle.co/(...)pened-on-7th-octoberquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee, ik ben het niet met je eens.
Er zijn talloze pogingen geweest om tot een compromis te komen. De Isralische staat gaat niet weg, hoe graag sommige mensen dat ook willen. Isral is te sterk om zich ook maar zorgen te hoeven maken. Daar kun je op tegen zijn, of je kan het accepteren.
Gaza is onafhankelijk, sinds 2005 defacto onafhankelijk, geen nederzettingen (hoe graag mensen de verkrachtingen willen goed praten, dit waren geen koloniale dorpen, maar gewoon kibboetsen in Isral)
En je kan grote woorden als etnisch zuiveren gebruiken om je argument nog van enig fundament te voorzien, het is vruchteloos. De eisen zijn duidelijk en redelijk, volledige uitlevering van het terroristische Hamas en vrijlating van alle gijzelaars
Dit is niet onredelijk gezien de gebeurtenissen. Ik hoef hopelijk zelfs voor jou de eis aangaande gijzelaars niet te verdedigen, maar die aangaande Hamas misschien wel, je weet het niet met apologisten immers, nietwaar?
Het is terreur, verbrijzelde kinderbekkens, afgeknipte vingertjes, opengeknipte zwangeren, pure terreur
daarmee is geen onderhandelen mogelijk en verdient niets ander dan complete vermorzeling.
Ik vind het een beetje opruiend/ propaganda om steeds maar weer met de verhalen over de verminkte kinderen te komen, het is helemaal niet waar dat dit massaal door Hamas is gedaan.
Alsof ze allemaal stuk voor stuk met duizenden zo tekeer gingen en zo duizenden Isralirs hebben vermoord. Want dat is niet zo.
Hiermee wil ik het niet goedpraten, maar het wordt allemaal wat smeuger en dramatischer en gruwelijker gemaakt om sympathie op te wekken en daar hou ik niet van.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ook vanuit Libanon raketten. Met rake schoten zo te lezenOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Het oorlogsrecht geeft andersom ook geen carte blanche aan Isral om alles en iedereen kapot te schieten waar mogelijk iemand van Hamas tussen zit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:31 schreef Molo het volgende:
Gaza en dus in dit geval Hamas is onder de algemene oorlogswetgeving verantwoordelijk voor het beschermen van hun burgers in deze oorlog bij gevechten
Als zij ervoor kiezen om continu hun burgers in te zetten als menselijke schilden en vrijwel al hun bases onder en naast beschermde doelen te vestigen, is Isral daar dus net verantwoordelijk voor
Dat staat los van hulpgoederen compleet niet doorlaten door Isral. Hoe ingewikkeld ook door het conflict en het inpikken door Hamas, hier zal iets van balans in gevonden moeten worden![]()
![]()
Mooi dat beroemdheden waar kinderen tegenop kijken zich ook uitspreken, de 14 jarige hysterische tiktok generatie is toch veelal pro Palestina, nu horen ze het eens van hun idolen.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Als het in verhouding staat mag Isral alles doen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het oorlogsrecht geeft andersom ook geen carte blanche aan Isral om alles en iedereen kapot te schieten waar mogelijk iemand van Hamas tussen zit.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
klopt en dat gebeurt gelukkig ook niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het oorlogsrecht geeft andersom ook geen carte blanche aan Isral om alles en iedereen kapot te schieten waar mogelijk iemand van Hamas tussen zit.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ja mooi hequote:Op zondag 29 oktober 2023 17:33 schreef Salina het volgende:
[..]
"I only realised last year that you can eat this when you're sober.".
Sonny over kebab.![]()
Meanwhile stelt mijn man hier net voor om rode kool te eten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wee mij, kutleven
Gelukkig kon ik veto uitspreken, geen onderdrukte vrouw hier
Huh? Wie heeft dat dan gedaan 7 oktober?quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
https://new.thecradle.co/(...)pened-on-7th-october
Ik vind het een beetje opruiend/ propaganda om steeds maar weer met de verhalen over de verminkte kinderen te komen, het is helemaal niet waar dat dit massaal door Hamas is gedaan.
Alsof ze allemaal stuk voor stuk met duizenden zo tekeer gingen en zo duizenden Isralirs hebben vermoord. Want dat is niet zo.
Hiermee wil ik het niet goedpraten, maar het wordt allemaal wat smeuger en dramatischer en gruwelijker gemaakt om sympathie op te wekken en daar hou ik niet van.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dan rest de vraag wat 'in verhouding staan' precies inhoudt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het in verhouding staat mag Isral alles doen.
Daarover zullen de meningen verschillen, maar niet alles is geoorloofd.![]()
Dat zei ik dan ook nietquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het oorlogsrecht geeft andersom ook geen carte blanche aan Isral om alles en iedereen kapot te schieten waar mogelijk iemand van Hamas tussen zit.
En volgens mij gebeurt dat ook niet, al kunnen de meningen daarover verschillenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
We zullen het zien de komende weken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt en dat gebeurt gelukkig ook niet.![]()
Jep, daar zit de echte discussie. Een complete wapenstilstand is geen optie.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:47 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dan rest de vraag wat 'in verhouding staan' precies inhoudt.
Daarover zullen de meningen verschillen, maar niet alles is geoorloofd.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
We weten niet precies wat er nu allemaal gebeurd, omdat vooral in de avond en nacht als Isral de aanvallen opvoert alles plat ligt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zei ik dan ook niet
En volgens mij gebeurt dat ook niet, al kunnen de meningen daarover verschillenWie dit leest is een lezer van dit![]()
Reacties op het BILD-manifest
‘Soms herken ik dit land niet’Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Hoe kun jij met zekerheid stellen dat Hamas niet die aanvallen heeft uitgevoerdquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We weten niet precies wat er nu allemaal gebeurd, omdat vooral in de avond en nacht als Isral de aanvallen opvoert alles plat ligt.
Tegelijkertijd roepen dat we niet weten wat er gebeurt
En, hoe, berhaupt, kun je dit denken met alles wat er wl bekend is
Ontken je nou de aard, omvang en gruwelijkheden van die aanval van 7 oktober?
Want, wowOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Huh? Wie heeft dat dan gedaan 7 oktober?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Lees nu eens goed wat ik schrijf.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe kun jij met zekerheid stellen dat Hamas niet die aanvallen heeft uitgevoerd
Tegelijkertijd roepen dat we niet weten wat er gebeurt
En, hoe, berhaupt, kun je dit denken met alles wat er wl bekend is
Ontken je nou de aard, omvang en gruwelijkheden van die aanval van 7 oktober?
Want, wow
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef Tekaschi het volgende:
‘Soms herken ik dit land niet’En terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.
Frigging zorgelijkOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hamas maakt dit straks niet mogelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja mooi he
Meanwhile stelt mijn man hier net voor om rode kool te eten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wee mij, kutleven
Gelukkig kon ik veto uitspreken, geen onderdrukte vrouw hier
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
‘Soms herken ik dit land niet’Kom op Nederland, je kan hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja ik haalde je eerste Hamas babymoordende ontkenningsposts door elkaar met die erna, excusesquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lees nu eens goed wat ik schrijf.
Propaganda gaat beide kanten op, keihard.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Zou mijn huishouden wel een stuk simpeler makenquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hamas maakt dit straks niet mogelijk.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou mijn huishouden wel een stuk simpeler maken
![]()
Ja maar dan gaat de klok wel meer dan een uurtje terug voor vrouwen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Met verkiezingen in aantocht zeker, nee die zwijgen het dood. Vooral de focus op zielige Palestijnen en die paar demonstranten die niet hun extremisme tentoonstellen voor de camera.quote:3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
ik zie niet in waarom israel de komende weken ineens ander beleid gaat voeren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
We zullen het zien de komende weken.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ik ontken niks, alleen dat het er zo veel waren, en dat ze allemaal zo tekeer gingen. Met een link erbij.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik haalde je eerste Hamas babymoordende ontkenningsposts door elkaar met die erna, excuses
Propaganda gaat beide kanten op, keihard.
Mijn woorden worden keihard verdraaid.
Ook opvallend dat er nog geen aandacht in dit topic is geweest over de vredesmars in Amsterdam vandaag.
Alleen maar voor pro Palestina demonstraties en dat daar lekker over gezeikt kan worden.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]![]()
Ja maar dan gaat de klok wel meer dan een uurtje terug voor vrouwen.
het topic loopt niet zo snel vanmiddag en dat komt denk ik hierdoor omdat die mars om 4 uur begon.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Ook opvallend dat er nog geen aandacht in dit topic is geweest over de vredesmars in Amsterdam vandaag.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Isralische apartheid staat be likeIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Er komt pas vrede als moslims stoppen met haten en de liefde laten winnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ontken niks, alleen dat het er zo veel waren, en dat ze allemaal zo tekeer gingen. Met een link erbij.
Ook opvallend dat er nog geen aandacht in dit topic is geweest over de vredesmars in Amsterdam vandaag.
Alleen maar voor pro Palestina demonstraties en dat daar lekker over gezeikt kan worden.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Dat geldt voor beide kanten. Isral straft zwaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er komt pas vrede als moslims stoppen met haten en de liefde laten winnen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
‘Soms herken ik dit land niet’Die slapjanussen-cultuur van Duitsland is echt niet opgewassen tegen de cultuur van die demonstranten. Ook in dat artikel wordt gedaan alsof praten en grenzen stellen werkt. Mobilisatie van de politie werkt, iets anders niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.![]()
Zag net foto's voorbij komen van de Vredeswandeling vanmiddag in Amsterdam. Net zo'n divers publiek als je doorgaans in Amsterdam ziet. Let ook op de grote hoeveelheden openlijke moslims aanwezigquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Met verkiezingen in aantocht zeker, nee die zwijgen het dood. Vooral de focus op zielige Palestijnen en die paar demonstranten die niet hun extremisme tentoonstellen voor de camera.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ok zie dit net nadat ik mijn post daarover typtequote:Op zondag 29 oktober 2023 17:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ontken niks, alleen dat het er zo veel waren, en dat ze allemaal zo tekeer gingen. Met een link erbij.
Alleen maar voor pro Palestina demonstraties en dat daar lekker over gezeikt kan worden.
Ja die mars is prachtig, en geeft tevens de naviteit van die mensen aan. Zeker bij het ontbreken van gehele groepen in de samenleving
Denk niet dat Jannie uit de Pijp en Koos vanuit Amstelveen nou zo heel veel met dit conflict te maken hebben, zeg maar
Niemand met zinnig verstand is pro geweld tegen onschuldige mensen, dat lijkt me vrij logischOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Prima manifest ook, wij moeten het doen met rebellerende rijksambtenaren en een stel mislukte E categorie acteurs/actrices...quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef Tekaschi het volgende:
‘Soms herken ik dit land niet’
Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.![]()
Maar Joden willen de Islam niet vernietigen, andersom wel, daar draait het om.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kanten. Isral straft zwaar.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ahmed uit Bos en Lommer wel?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:08 schreef Molo het volgende:
Denk niet dat Jannie uit de Pijp en Koos vanuit Amstelveen nou zo heel veel met dit conflict te maken hebben, zeg maarOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
De meeste partijen hoeven helemaal niet te doen alsof ze o zo veel geven om die arme arme Palestijnen die slachtoffer zijn geworden van het superieure en kwaadaadige Isral dat zonder pardon hun land aanvalt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Met verkiezingen in aantocht zeker, nee die zwijgen het dood. Vooral de focus op zielige Palestijnen en die paar demonstranten die niet hun extremisme tentoonstellen voor de camera.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Isral heeft geen manifest en vlag met als kern 'palestijnen uitroeien is ons doel'quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kanten. Isral straft zwaar.
Klein verschilOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
bijzonder dat ze denken dat een politieke oplossing mogelijk isquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zag net foto's voorbij komen van de Vredeswandeling vanmiddag in Amsterdam. Net zo'n divers publiek als je doorgaans in Amsterdam ziet. Let ook op de grote hoeveelheden openlijke moslims aanwezig
[ twitter ]Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Zo naef. Maar een leuk uitje voor de zondagmiddag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zag net foto's voorbij komen van de Vredeswandeling vanmiddag in Amsterdam. Net zo'n divers publiek als je doorgaans in Amsterdam ziet. Let ook op de grote hoeveelheden openlijke moslims aanwezig
[ twitter ]
Die is iig niet bij die mars aanwezig zo te zienquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
De Palestijnen die zijn gevlucht ook niet tov Isral. Die zijn bezig met overleven, en niks anders.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Isral heeft geen manifest en vlag met als kern 'palestijnen uitroeien is ons doel'
Klein verschilWie dit leest is een lezer van dit![]()
klopt niemand in dit conflict doet dat ook momenteelquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:08 schreef Molo het volgende:
Niemand met zinnig verstand is pro geweld tegen onschuldige mensen, dat lijkt me vrij logischReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De Palestijnen die zijn gevlucht ook niet tov Isral. Die zijn bezig met overleven, en niks anders.![]()
![]()
Wensdenken is fantastisch hoor. Maar weinig realistischquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
bijzonder dat ze denken dat een politieke oplossing mogelijk is
Ik wil ook liever geen kernenergie of uitlaatgassen of proefdieren in deze wereld. TsjaOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Oh die soort Palestijnen zijn er idd ook wel tussen de rest van henquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De Palestijnen die zijn gevlucht ook niet tov Isral. Die zijn bezig met overleven, en niks anders.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Watquote:
Had
Jij?
Hier worden nu gehaktballen gemaakt met aardappelpuree en spinazie. Ik pink een traantje wegOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Boerenkool, opgebakken met spekjes en WORSTquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat
Had
Jij?
Hier worden nu gehaktballen gemaakt met aardappelpuree en spinazie. Ik pink een traantje weg
gek op WORST
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:04 schreef Slayage het volgende:
Isralische apartheid staat be like
[ twitter ]
Intolerant voor intolerantie![]()
‘Soms herken ik dit land niet’Blijkbaar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.![]()
Op het het duitse nieuws hoor je allleen wat krekels, geen berichten over het manifest.
ZDF Heute
TagesschauGeld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
Iedereen is dom, behalve speknek.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat een slechte analogie, er is geen ik, er is een onderdrukt volk.
Iemand deelt een klap uit en Rico Verhoeven ramt 15 willekeurige mensen op de bek.
En dat zou de agressie jegens Rico Verhoeven verminderen? Waarom is iedereen zo godsgruwelijk dom. Echt niets geleerd van de Irakoorlog.![]()
![]()
Worst is goed jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:14 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Boerenkool, opgebakken met spekjes en WORST
gek op WORST
De rest, meh...
Geen liefhebber van aardappelen en boerenkool hier
Eerste drie woorden, helemaal mee eens... helaasquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:15 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Iedereen is dom, behalve speknek.
maar we zijn wel slimmer dan blauwalgen en die gingen tenonder aan hun eigen dikke shit... wij gelukkig volledig bewust
is er nog worst?got me a movie, I want you to know
Gelukkig ken je ze allemaal.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh die soort Palestijnen zijn er idd ook wel tussen de rest van hen
Ik ga nog altijd uit van het goede van de mens, en heb compassie met degenen die ook niet om deze situatie gevraagd hebben.
Nogmaals, het is een naar sfeertje hier. Net zo bloeddorstig en smachtend naar een vreselijke oorlog als de jongens van Hamas.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
ik wel, ik lijk er ook opquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Worst is goed ja
De rest, meh...
Geen liefhebber van aardappelen en boerenkool hier
Je lijkt op boerenkoolquote:
Dat zijn toch ook Palestijnen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gelukkig ken je ze allemaal.
Ik ga nog altijd uit van het goede van de mens, en heb compassie met degenen die ook niet om deze situatie gevraagd hebben.
Nogmaals, het is een naar sfeertje hier. Net zo bloeddorstig en smachtend naar een vreselijke oorlog als de jongens van Hamas."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja de wereld hangt van rozegeur en maneschijn aan elkaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gelukkig ken je ze allemaal.
Nogmaals, het is een naar sfeertje hier. Net zo bloeddorstig en smachtend naar een vreselijke oorlog als de jongens van Hamas.
Top, fijn dat je je denkbeelden deelt hier
Labeling van mijn gevoel hoeft dan weer nietOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ow.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Idd. Babyhoofden op sterk water willen we zien!quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nogmaals, het is een naar sfeertje hier. Net zo bloeddorstig en smachtend naar een vreselijke oorlog als de jongens van Hamas.![]()
![]()
quote:Boerenkool zou wel interessanter zijnquote:
Ik lijk meer op aardappelpuree trouwensOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
We gaan het zien over 3,5 week. Voorlopig zie ik links alleen maar krimpen.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb ik wel gezien hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:18 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Idd. Babyhoofden op sterk water willen we zien!
Tijdens mijn opleiding zat ervan zelfs
En zat niet eens bij de Hamasuniversiteit
Komt nog wel, er is wat in gang gezet, deze geest krijg je niet meer in de fles ben ik bang, vooral niet zolang het conflict voortduurt en de emotie toeneemt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:15 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet![]()
Op het het duitse nieuws hoor je allleen wat krekels, geen berichten over het manifest.
ZDF Heute
Tagesschau3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Oh ja. Dat verhaal. Dat zouden Palestijnen echt nooit doen met Joodse baby's. Echt nooit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:18 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Idd. Babyhoofden op sterk water willen we zien!
Koembaja."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Lief van ze. Maar ja…quote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
quote:!
Ja, de rest zijn allemaal terroristen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh die soort Palestijnen zijn er idd ook wel tussen de rest van henWie dit leest is een lezer van dit![]()
Het concept van Engel vleugels is toch iets Christelijks en bestaat toch niet binnen de Islam?![]()
Huh? Dat bestaat ook gewoon in de Islam hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Het concept van Engel vleugels is toch iets Christelijks en bestaat toch niet binnen de Islam?
[ twitter ]"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Geloof dat Engelen ook bestaan bij de islam.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Het concept van Engel vleugels is toch iets Christelijks en bestaat toch niet binnen de Islam?
[ twitter ]Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Engelen bestaan toch ook in de Koran?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]![]()
alleen maagden , maar dat kunnen best dezelfde zijn, kan me voorstellen dat engelen ook maagd zijnquote:
om die maagden te krijgen moet je eerst een stel ongelovigen naar de hel helpenEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Jawel, iets van 360 dacht ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Over anderhalve week is het 85 jaar geleden dat de kristelnacht plaatsvondt.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Tekaschi op 29-10-2023 18:32:12 ]3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Er zijn maar een paar babies door Palestijnse terroristen onthoofd, dus het is allemaal maar half zo erg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
https://new.thecradle.co/(...)pened-on-7th-october
Hiermee wil ik het niet goedpraten, maar het wordt allemaal wat smeuger en dramatischer en gruwelijker gemaakt om sympathie op te wekken en daar hou ik niet van.![]()
Tja, het is allemaal wel erg primitief. Helemaal in lijn met wat we zien bij sommigen protesten in het Westen of de schuimbekkende menigten in sommige Arabische landen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Per mens. 360.quote:
Alleen Allah weet hoeveel engelen er in totaal zijn."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Mensen zouden in theorie toch voor rechten kunnen zijn van een groep die dat eventueel niet terugkeert naar hun?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat noemen ze 'useful idiots', toch?
Ik snap alleen niet waarom ze hun seksuele geaardheid perse willen betrekken bij een protest als dit.![]()
Lees lekker wat je wilt lezenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, de rest zijn allemaal terroristen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Post jij ook wel eens iets wat niet complete onzin is?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alleen maagden , maar dat kunnen best dezelfde zijn, kan me voorstellen dat engelen ook maagd zijn
om die maagden te krijgen moet je eerst een stel ongelovigen naar de hel helpen![]()
Retorische vraag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Post jij ook wel eens iets wat niet complete onzin is?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Daar kan hij niets aan doen, zo is nu eenmaal de islamquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Post jij ook wel eens iets wat niet complete onzin is?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.![]()
10 oktober.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
🤫quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Over anderhalve week is het 85 jaar geleden dat kristelnacht plaatsvondt.
Stille tocht Kristallnachtherdenking Groningen geschrapt 'wegens situatie Midden-Oosten'
https://nos.nl/l/2495284When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Op dat account worden talloze oude foto's, vanuit andere context en zelfs AI gegenereerde foto's gepost als bewijsquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik zag er al eentje voorbij komen waarvan ik dacht, dat ziet er wel AI achtig uit...quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Op dat account worden talloze oude foto's, vanuit andere context en zelfs AI gegenereerde foto's gepost als bewijs
Edit, deze![]()
Zij voelen zich kennelijk verwant met de Palestijnen vanwege gedeelde ervaringen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen zouden in theorie toch voor rechten kunnen zijn van een groep die dat eventueel niet terugkeert naar hun?
Ik snap alleen niet waarom ze hun seksuele geaardheid perse willen betrekken bij een protest als dit.![]()
Wat een niveau ook hier weer, een terrorist prijzen en een Isralische vlag van een VN gebouw trekken.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ja die baby was alleen maar kapot geschoten en niet compleet onthoofd, dus buiten proporties hoe Isral reageertquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:26 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar babies door Palestijnse terroristen onthoofd, dus het is allemaal maar half zo erg.
Idd
Pffff bizar gedoeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Waar denk je dat al die maagden vandaan komen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Krijgen moslim vrouwen helemaal niks als ze naar het hiernamaals gaan?
(vroeg ik me ineens af)100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Kansloos volkquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef HowardRoark het volgende:
Wat een niveau ook hier weer, een terrorist prijzen en een Isralische vlag van een VN gebouw trekken.
[ twitter ]
[ twitter ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Warm houden van gewondenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is het nut van die aluminium folie?
[ twitter ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Vanavond nog met de steak gedaan.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Waarom repost je allemaal dingen van 9 oktober?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is de betekenis van die 2 vingers (wat in het Westen het peace sign is)?
[ twitter ]![]()
Ik zit inmiddels naar blokfluitles te luisteren, oorterreur
Ik ga eens een biertje inschenken. Gezegend zijn we dat dat nog mag in vrij Nederland
Laters allenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
omdat hij wil weten wat dat teken betekendquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom repost je allemaal dingen van 9 oktober?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Er zijn nu in totaal 94 vrachtwagens met hulp aangekomen in Gaza.![]()
Voor de oorlog tussen de 200 en 500 per dag. Nu in 20 dagen nog geen 5 per dag![]()
Maar het moet niet. Dat die mensen maar lekker veel honger mogen hebben. Ze kunnen sinds vandaag ook weer bellen dus niks te klagen![]()
Omdat ik een nieuw Twitter channel heb ontdekt en nu terug ga in de tijd en bij 9 okt ben aanbelandtquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom repost je allemaal dingen van 9 oktober?![]()
Ja eens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Er zullen geen miljoen doden vallen. En er worden steeds meer kinderen geboren.
Moslims daar krijgen net als orthodoxe joden heeel veel kinderen.
En als resultaat zullen die nu onder nog slechtere omstandigheden leven, wat weer verleidelijk is om mee te gaan in terrorisme."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Nogmaals, terugvechten heeft vanuit Pallestijns perspectief geen zin. Dat verlies je.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat een slechte analogie, er is geen ik, er is een onderdrukt volk.
En dat zou de agressie jegens Rico Verhoeven verminderen? Waarom is iedereen zo godsgruwelijk dom. Echt niets geleerd van de Irakoorlog."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Waarvan 495 met spullen voor de oorlogsindustrie?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
![]()
Voor de oorlog tussen de 200 en 500 per dag.Als je 500 vrachtwagens met hulpgoederen per dag nodig hebt om te overleven ben je ook wel redelijk kansloos...quote:Nu in 20 dagen nog geen 5 per dag![]()
Maar het moet niet. Dat die mensen maar lekker veel honger mogen hebben. Ze kunnen sinds vandaag ook weer bellen dus niks te klagen![]()
![]()
Nee, bizar hoe jij dit uit z’n verband trekt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die baby was alleen maar kapot geschoten en niet compleet onthoofd, dus buiten proporties hoe Isral reageert
Idd
Pffff bizar gedoe
Een groot aantal doden van Hamas waren militairen en mensen van het leger. De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht, en het stoort me dat dit steeds zo wordt aangedragen alsof het merendeel zo om het leven is gebracht.
Het festival was pas net vantevoren bekend qua locatie, het kan onmogelijk zo zijn dat Hamas dit precies heeft uitgekiend en gepland.
Wel verafschuw ik alle gruwelijke moorden gepleegd door Hamas. Natuurlijk moeten de daders hier een prijs voor betalen en berecht worden, de meesten zullen ondertussen al wel dood zijn, net goed! Wat dat betreft heeft Isral het recht zich te verdedigen.
Maar ondertussen is het aantal burgerslachtoffers een veelvoud van wat op 7 oktober is gebeurd, en onder hun ook veel onschuldige kinderen. En dan is het op een gegeven moment wel genoeg met de wraak.
En om dan nog steeds weer op de proppen te komen met 7 oktober en de onthoofde en gemartelde baby’s, zodat Isral nog zo door mag gaan, daar vind ik wel wat van ja. Het is genoeg geweest. Dat is ophitserij en het allemaal smeuger maken om het goed te praten voor jezelf om nog door te gaan met de dood en verderf.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Er is best veel in Gaza.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]![]()
Voor de oorlog tussen de 200 en 500 per dag. Nu in 20 dagen nog geen 5 per dag![]()
Maar het moet niet. Dat die mensen maar lekker veel honger mogen hebben. Ze kunnen sinds vandaag ook weer bellen dus niks te klagen"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
40 baby's. In n kibbetz.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:26 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar babies door Palestijnse terroristen onthoofd, dus het is allemaal maar half zo erg.
Voor wie hierop wil reageren. Bedenk goed wat je zegt. Bij een weerwoord of ontkenning ben je een juichende Hamas-lover en antisemiet![]()
Waarom zijn linkse woke gekkies zo kanjerdom en naef in degelijke discussies. Als het een beetje nijpend wordt dan zijn zij de eerste die het afleggen. Bijna aandoenlijk zulke naviteit, als een varken die propagandeert om bacon te eten.quote:![]()
kan makkelijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Het festival was pas net vantevoren bekend qua locatie, het kan onmogelijk zo zijn dat Hamas dit precies heeft uitgekiend en gepland.
een festivalterrein aan puin schieten is nu ook weer geen Market Garden ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja die kutHamas.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is best veel in Gaza.
[ twitter ]
Daarom is het goed dat de 2,2 miljoen burgers die niet bij Hamas zitten ook van ons de touwtyfus kunnen krijgen. Dan eten ze maar een paar dagen niet![]()
Waar ligt die grens, tot op welke hoogte mag je wraak nemen. Isral wil Hamas uitroeien, maar hoe ga je dat doen, hoe weet je dat je dat gelukt is. Wat is nog ethisch verantwoord in het wraak nemen als er zoveel meer onschuldige mensen om het leven komen.
Het is niet eens ethisch verantwoord, want oorlog is dat niet. Maar waar ligt de grens dat je net zo slecht bent als je vijand die je bestrijdt?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Geen idee of het klopt maar in het geval van BBC falen die Joodse eigenaren dan gruwelijk want die kiest constant de kant van de Palestijnen. Er werken veel moslims daar en laatst was er weer een rel dat BBC weigert Hamas een terreur organisatie te noemen.![]()
Je hoeft echt niet alles te posten wat je op Twitter ziet hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Omdat ik een nieuw Twitter channel heb ontdekt en nu terug ga in de tijd en bij 9 okt ben aanbelandt
Gewoon een hint.
Sowieso is het merendeel van wat je post troep."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
300 gijzelaars. Dat is een grote marteling.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, bizar hoe jij dit uit z’n verband trekt.
Een groot aantal doden van Hamas waren militairen en mensen van het leger. De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht, en het stoort me dat dit steeds zo wordt aangedragen alsof het merendeel zo om het leven is gebracht. festival was pas net vantevoren bekend qua locatie, het kan onmogelijk zo zijn dat Hamas dit precies heeft uitgekiend en gepland.
Wel verafschuw ik alle gruwelijke moorden gepleegd door Hamas. Natuurlijk moeten de daders hier een prijs voor betalen en berecht worden, de meesten zullen ondertussen al wel dood zijn, net goed! Wat dat betreft heeft Isral het recht zich te verdedigen.
Kinderen verkracht tot hun pelvis brak.
Sorry. Maar je lijkt het nogal te bagatelliseren."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het eten is er gewoon.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja die kutHamas.
Daarom is het goed dat de 2,2 miljoen burgers die niet bij Hamas zitten ook van ons de touwtyfus kunnen krijgen. Dan eten ze maar een paar dagen niet"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Het gaat niet om wraak maar om het voorkomen van toekomstige ellende voor Israel, altans voor een paar jaar. Daarom moet Hamas worden uitgeschakeld. En dat Hamas hun eigen mensen als scild gebruikt is hun verantwoordelijkheid. Israel evacueert hun burgers uit de gevaarlijke gebiedenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Waar ligt die grens, tot op welke hoogte mag je wraak nemen. Isral wil Hamas uitroeien, maar hoe ga je dat doen, hoe weet je dat je dat gelukt is. Wat is nog ethisch verantwoord in het wraak nemen als er zoveel meer onschuldige mensen om het leven komen.
Het is niet eens ethisch verantwoord, want oorlog is dat niet. Maar waar ligt de grens dat je net zo slecht bent als je vijand die je bestrijdt?Exaudi orationem meam
Schandalig dat ze al die voorraden hun verhongerde bevolking onthouden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is best veel in Gaza.
[ twitter ]3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Oh ja? En voor hoe lang? Kun je het uitleggen? Waarom zijn er dan berichten van plunderingen en dat de noodhulp een druppel op de gloeiende plaat is? Dat is flauwekul?quote:Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Omdat het gehersenspoeld kutvolk isquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh ja? En voor hoe lang? Kun je het uitleggen? Waarom zijn er dan berichten van plunderingen en dat de noodhulp een druppel op de gloeiende plaat is? Dat is flauwekul?Exaudi orationem meam
Dus Russische moslims bestormen een vliegtuig dat uit Tel Aviv komt op zoek naar Israeliers om te lynchen?![]()
Misschien ben je zelf wel gehersenspoeld.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:48 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Omdat het gehersenspoeld kutvolk isWie dit leest is een lezer van dit![]()
Kun je eerst hier nog even op in gaan?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh ja? En voor hoe lang? Kun je het uitleggen? Waarom zijn er dan berichten van plunderingen en dat de noodhulp een druppel op de gloeiende plaat is? Dat is flauwekul?
capricia in NWS / Oorlog Isral - Hamas - Palestina #156 - Vakantieland"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Echt h, wat gaat er in die hoofden om?quote:ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Ik vind het wel hilarisch dat sommigen mensen schijnbaar nu al denken dat na twee weken half de Palestijnse gebieden ernstig ondervoed zijn of zo. Zo snel gaat dat niet, helemaal niet in een gebied dat trouwens ook een behoorlijk percentage obesitas kent.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Waar de fuck ben jij in hemelsnaam mee bezig? Hoe durf je 7 oktober zo te downplayen? Je gaat letterlijk over lijken voor de Palestijnse zaak, ben je wel helemaal goed bij je hersenpan?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een groot aantal doden van Hamas waren militairen en mensen van het leger. De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht, en het stoort me dat dit steeds zo wordt aangedragen alsof het merendeel zo om het leven is gebracht.
Maar ondertussen is het aantal burgerslachtoffers een veelvoud van wat op 7 oktober is gebeurd, en onder hun ook veel onschuldige kinderen. En dan is het op een gegeven moment wel genoeg met de wraak.
En om dan nog steeds weer op de proppen te komen met 7 oktober en de onthoofde en gemartelde baby’s, zodat Isral nog zo door mag gaan, daar vind ik wel wat van ja. Het is genoeg geweest. Dat is ophitserij en het allemaal smeuger maken om het goed te praten voor jezelf om nog door te gaan met de dood en verderf.![]()
Je zit de hele tijd te roepen dat het "wraak" nemen is, maar hoe weet je dat, bron? Kan toch ook zijn dat het gewoon onderdeel is van een oorlog, net zoals oorlogen altijd met geweld gepaard gaan?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is niet eens ethisch verantwoord, want oorlog is dat niet. Maar waar ligt de grens dat je net zo slecht bent als je vijand die je bestrijdt?![]()
Dat is hun gekozen overheid.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Schandalig dat ze al die voorraden hun verhongerde bevolking onthouden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Eens. Ik vind het heel schokkend. Deze post.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar de fuck ben jij in hemelsnaam mee bezig? Hoe durf je 7 oktober zo te downplayen? Je gaat letterlijk over lijken voor de Palestijnse zaak, ben je wel helemaal goed bij je hersenpan?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dit is te simpel. Dit heeft in het verleden als oplossing ook niet gewerkt voor Isral.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:46 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het gaat niet om wraak maar om het voorkomen van toekomstige ellende voor Israel, altans voor een paar jaar. Daarom moet Hamas worden uitgeschakeld. En dat Hamas hun eigen mensen als scild gebruikt is hun verantwoordelijkheid. Israel evacueert hun burgers uit de gevaarlijke gebieden
Waarom kiest men voor Hamas? Waarom gaat het op de westbank nu wel wat beter (nou ja, tot 7 oktober dan). Zijn vragen die Isral zich ook wel mag stellen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Het zal ook behoorlijk kut moeten zijn om n Russisch n moslim te zijn. Dan krijg je zowel qua nationale als religieuze cultuur nu niet bepaald de beste normen en waarden mee om het maar zo te zeggen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Dus Russische moslims bestormen een vliegtuig dat uit Tel Aviv komt op zoek naar Israeliers om te lynchen?
[ twitter ]'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
En 100 jaar voor de bierkellerputch.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Over anderhalve week is het 85 jaar geleden dat de kristelnacht plaatsvondt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Isral noemt het zelfs wraak, heb het een legerleider en netanyano zien zeggen op tvquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:49 schreef Alov het volgende:
[..]
Je zit de hele tijd te roepen dat het "wraak" nemen is, maar hoe weet je dat, bron? Kan toch ook zijn dat het gewoon onderdeel is van een oorlog, net zoals oorlogen altijd met geweld gepaard gaan?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Dat is zeker niet goed. Maar hoe kan Hamas met droge ogen beweren dat ze voor hun volk opkomen, wanneer ze die (veronderstelde) grote voorraden niet voor hun eigen volk gebruiken, maar het belangrijker vinden om het te gebruiken om onschuldige Israli's te vermoorden?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja die kutHamas.
Daarom is het goed dat de 2,2 miljoen burgers die niet bij Hamas zitten ook van ons de touwtyfus kunnen krijgen. Dan eten ze maar een paar dagen niet![]()
mee eensquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Isral noemt het zelfs wraak, heb het een legerleider en netanyano zien zeggen op tvgot me a movie, I want you to know
Welke post? Als ik op je link klik kom ik in dat topic en scrolt ie meteen over een aantal reacties heen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Kun je eerst hier nog even op in gaan?
capricia in NWS / Oorlog Isral - Hamas - Palestina #156 - VakantielandWie dit leest is een lezer van dit![]()
Twee pils.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is de betekenis van die 2 vingers (wat in het Westen het peace gebaar is)?
[ twitter ]Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ik zeg niet dat het de opkossing is, want die is er onder het huidige geopolitieke klimaat niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is te simpel. Dit heeft in het verleden als oplossing ook niet gewerkt voor Isral.
Waarom kiest men voor Hamas? Waarom gaat het op de westbank nu wel wat beter (nou ja, tot 7 oktober dan). Zijn vragen die Isral zich ook wel mag stellen.
Maar als Hamas is vernietigd, dan is het weer voor een paar jaar relatief rustig.
De westbank is door Israel bezet vandaar dat het er relatief rustig is en er natuurlijk gecontroleert wordt dat er geen terreur infrastructuur wordt aangelegt ala Gaza.Exaudi orationem meam
Ik denk dat het beter is als Gaza als zodanig ophoudt te bestaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is te simpel. Dit heeft in het verleden als oplossing ook niet gewerkt voor Isral.
Waarom kiest men voor Hamas? Waarom gaat het op de westbank nu wel wat beter (nou ja, tot 7 oktober dan). Zijn vragen die Isral zich ook wel mag stellen.
Het is niet levensvatbaar, alleen met jarenlange steun vanuit de wereld."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Deze hieronder! Ben ook wel benieuwd naar het antwoord:quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Welke post? Als ik op je link klik kom ik in dat topic en scrolt ie meteen over een aantal reacties heen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:45 schreef capricia het volgende:
[..]
300 gijzelaars. Dat is een grote marteling.
Sorry. Maar je lijkt het nogal te bagatelliseren.![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Welke post? Als ik op je link klik kom ik in dat topic en scrolt ie meteen over een aantal reacties heen.300 gijzelaars. Dat is een grote marteling.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een groot aantal doden van Hamas waren militairen en mensen van het leger. De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht, en het stoort me dat dit steeds zo wordt aangedragen alsof het merendeel zo om het leven is gebracht. festival was pas net vantevoren bekend qua locatie, het kan onmogelijk zo zijn dat Hamas dit precies heeft uitgekiend en gepland.
Sorry. Maar je lijkt het nogal te bagatelliseren."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
M18 “Front toward enemy”quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef HowardRoark het volgende:
Wat een niveau ook hier weer, een terrorist prijzen en een Isralische vlag van een VN gebouw trekken.
[ twitter ]
[ twitter ]ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Natuurlijk deugt Hamas voor geen cent, corrupte bende die zichzelf verrijkt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:52 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat is zeker niet goed. Maar hoe kan Hamas met droge ogen beweren dat ze voor hun volk opkomen, wanneer ze die (veronderstelde) grote voorraden niet voor hun eigen volk gebruiken, maar het belangrijker vinden om het te gebruiken om onschuldige Israli's te vermoorden?
Maar misschien deden ze nog net iets meer voor de gewone Palestijn dan Isral.
Dat is de grote fout geweest van Isral, ze hebben hun buur jarenlang genegeerd. Een groot deel van de mensen in Gaza is nog nooit in Isral geweest of heeft ooit een Isralir gezien.
Dan wordt er vanzelf een negatief imago gekweekt lijkt me.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Probleem is waar moeten die 2,2 miljoen mensen heen? Niemand wil ze hebben vooral hun zgn moslimbroeders niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als Gaza als zodanig ophoudt te bestaan.
Het is niet levensvatbaar, alleen met jarenlange steun vanuit de wereld.Exaudi orationem meam
Wir schaffen dasquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:57 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Probleem is waar moeten die 2,2 miljoen mensen heen? Niemand wil ze hebben vooral hun zgn moslimbroeders niet.got me a movie, I want you to know
Israel had het niet terug moeten geven in 2005quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is niet levensvatbaar, alleen met jarenlange steun vanuit de wereld.
ik heb dat steeds heel erg vreemd gevondenEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
We hebben al Gazastroken in de Duitse stedenquote:
Exaudi orationem meam
Bezetting is jouw oplossing?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Israel had het niet terug moeten geven in 2005
ik heb dat steeds heel erg vreemd gevondengot me a movie, I want you to know
Ja, denk ik ook. Het is alleen maar een bron van ellende voor iedereen, en voedingsbodem voor organisaties zoals Hamas.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is niet levensvatbaar, alleen met jarenlange steun vanuit de wereld.![]()
Aha, dus de grootste aanval van Hamas op Isral in het bestaan van Isral mag na 3 weken echt niet meer gebruikt worden want het is al zo lang geleden, maar we moeten vooral niet vergeten dat Isral al zogenaamd 75 jaar incidenten veroorzaakt in dat gebied.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En om dan nog steeds weer op de proppen te komen met 7 oktober en de onthoofde en gemartelde baby’s, zodat Isral nog zo door mag gaan, daar vind ik wel wat van ja. Het is genoeg geweest. Dat is ophitserij en het allemaal smeuger maken om het goed te praten voor jezelf om nog door te gaan met de dood en verderf.
Meten met 2 maten noemen we dat.
En nog wat, de meeste slachtoffers waren burgers, ik weet niet hoe je erbij komt dat het militairen waren die de grootste aantal in slachtoffers waren, maar dat is dus niet waar: https://apnews.com/articl(...)%20Hamas%20onslaught.![]()
een sturende rol had iSRAEL moeten houdenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:58 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Bezetting is jouw oplossing?Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Dat waren er toch 200? Ik hoop dat ze in goede gezondheid gevonden worden natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:56 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
300 gijzelaars. Dat is een grote marteling.
Sorry. Maar je lijkt het nogal te bagatelliseren.
Wat er 7 oktober gebeurd is, is afschuwelijk. Voor alle slachtoffers. En wat dat betreft hoop ik dat Isral alle Hamas leden te pakken krijgt die hier verantwoordelijk voor zijn. En dat de gijzelaars dus in goede gezondheid gevonden worden.
Ik weet niet wat een pelvis is?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Wat deden ze dan precies voor de gewone Palestijn, volgens jou? Isral gaf ze water en elektriciteit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk deugt Hamas voor geen cent, corrupte bende die zichzelf verrijkt.
Maar misschien deden ze nog net iets meer voor de gewone Palestijn dan Isral.
Dat is de grote fout geweest van Isral, ze hebben hun buur jarenlang genegeerd. Een groot deel van de mensen in Gaza is nog nooit in Isral geweest of heeft ooit een Isralir gezien.
Dan wordt er vanzelf een negatief imago gekweekt lijkt me.
En nogmaals: waarom gebruiken ze die voorraden nu niet voor hun eigen volk, waar ze voor zeggen op te komen?
Ik bedoel dit niet aanvallend richting jou, maar ik zie niet echt hoe ze hun volk helpen.![]()
Je bekken/heupbot... oh meisje... ik mag je best, maar de onwetendheid is bijna dat ik ga twijfelen of je wel echt bentquote:got me a movie, I want you to know
Idd, gaat een interessante dag worden dit jaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En 100 jaar voor de bierkellerputch.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Qatar en Iran zijn nogal begaan met de Palestijnen, die staan vast te trappelen om ze op te nemen👍quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:57 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Probleem is waar moeten die 2,2 miljoen mensen heen? Niemand wil ze hebben vooral hun zgn moslimbroeders niet.![]()
Je schreef:quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat waren er toch 200? Ik hoop dat ze in goede gezondheid gevonden worden natuurlijk.
Wat er 7 oktober gebeurd is, is afschuwelijk. Voor alle slachtoffers. En wat dat betreft hoop ik dat Isral alle Hamas leden te pakken krijgt die hier verantwoordelijk voor zijn. En dat de gijzelaars dus in goede gezondheid gevonden worden.
Ik weet niet wat een pelvis is?Ik vind dit echt ongelooflijk.quote:De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht
Een pelvis is je bekken.
Kinderen zijn verkracht tot hun bekken brak, daardoor of erna vermoord. Hele gezinnen met baby's in de brand gestoken.
En de gegijzelden worden iedere dag gemarteld. Alleen al door het feit dat ze gegijzelden zijn.
Je noemt het hier extreem rechts. Nou, dat is het niet. Maar mensen zijn dit soort moordfestijnen compleet zat. Het is de grootste pogrom sinds de Einzatsgruppen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
![]()
Toch blijkbaar iets aan de hand in Rusland, moslims op Jodenjacht.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Misschien ben jij wel dom. Hamas kan geen sympathie bij het volk krijgen als ze er helemaal niks voor doen.quote:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)erreur-gaza-rakettenWie dit leest is een lezer van dit![]()
Die worden weer maagd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Krijgen moslim vrouwen helemaal niks als ze naar het hiernamaals gaan?
(vroeg ik me ineens af)Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
ignorance is blissquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Je schreef:
[..]
Ik vind dit echt ongelooflijk.
Een pelvis is je bekken.
Kinderen zijn verkracht tot hun bekken brak, daardoor of erna vermoord. Hele gezinnen met baby's in de brand gestoken.
En de gegijzelden worden iedere dag gemarteld. Alleen al door het feit dat ze gegijzelden zijn.
ik zou willen dat ik kon vertoeven in die onwetendheid heel eerlijk gezegdgot me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
Forum Opties Forumhop: Hop naar: