Zo naïef. Maar een leuk uitje voor de zondagmiddag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zag net foto's voorbij komen van de Vredeswandeling vanmiddag in Amsterdam. Net zo'n divers publiek als je doorgaans in Amsterdam ziet. Let ook op de grote hoeveelheden openlijke moslims aanwezig
[ twitter ]
Die is iig niet bij die mars aanwezig zo te zienquote:
De Palestijnen die zijn gevlucht ook niet tov Israël. Die zijn bezig met overleven, en niks anders.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Israël heeft geen manifest en vlag met als kern 'palestijnen uitroeien is ons doel'
Klein verschil
klopt niemand in dit conflict doet dat ook momenteelquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:08 schreef Molo het volgende:
Niemand met zinnig verstand is pro geweld tegen onschuldige mensen, dat lijkt me vrij logisch
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De Palestijnen die zijn gevlucht ook niet tov Israël. Die zijn bezig met overleven, en niks anders.
Wensdenken is fantastisch hoor. Maar weinig realistischquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
bijzonder dat ze denken dat een politieke oplossing mogelijk is
Oh die soort Palestijnen zijn er idd ook wel tussen de rest van henquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De Palestijnen die zijn gevlucht ook niet tov Israël. Die zijn bezig met overleven, en niks anders.
Watquote:
Boerenkool, opgebakken met spekjes en WORSTquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat
Had
Jij?
Hier worden nu gehaktballen gemaakt met aardappelpuree en spinazie. Ik pink een traantje weg
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:04 schreef Slayage het volgende:
Israëlische apartheid staat be like
[ twitter ]
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef Tekaschi het volgende:
Reacties op het BILD-manifest
‘Soms herken ik dit land niet’Blijkbaar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.![]()
Op het het duitse nieuws hoor je allleen wat krekels, geen berichten over het manifest.
ZDF Heute
TagesschauGeld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Iedereen is dom, behalve speknek.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat een slechte analogie, er is geen ik, er is een onderdrukt volk.
Iemand deelt een klap uit en Rico Verhoeven ramt 15 willekeurige mensen op de bek.
En dat zou de agressie jegens Rico Verhoeven verminderen? Waarom is iedereen zo godsgruwelijk dom. Echt niets geleerd van de Irakoorlog.
Worst is goed jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:14 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Boerenkool, opgebakken met spekjes en WORST
gek op WORST
Eerste drie woorden, helemaal mee eens... helaasquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:15 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Iedereen is dom, behalve speknek.
Gelukkig ken je ze allemaal.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh die soort Palestijnen zijn er idd ook wel tussen de rest van hen
ik wel, ik lijk er ook opquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Worst is goed ja
De rest, meh...
Geen liefhebber van aardappelen en boerenkool hier
Je lijkt op boerenkoolquote:
Dat zijn toch ook Palestijnen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gelukkig ken je ze allemaal.
Ik ga nog altijd uit van het goede van de mens, en heb compassie met degenen die ook niet om deze situatie gevraagd hebben.
Nogmaals, het is een naar sfeertje hier. Net zo bloeddorstig en smachtend naar een vreselijke oorlog als de jongens van Hamas.
Ja de wereld hangt van rozegeur en maneschijn aan elkaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gelukkig ken je ze allemaal.
Ik ga nog altijd uit van het goede van de mens, en heb compassie met degenen die ook niet om deze situatie gevraagd hebben.
Nogmaals, het is een naar sfeertje hier. Net zo bloeddorstig en smachtend naar een vreselijke oorlog als de jongens van Hamas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |