Ik denk het niet. Er zullen geen miljoen doden vallen. En er worden steeds meer kinderen geboren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, dat zuiveren gaat niet gebeuren, maar het dunt zo wel uit omdat Hamas elke keer aanvalt.
Zie het zo: jij deelt Rico Verhoeven 1 klap uit, en je krijgt er 15 terug.
Dat is niet vol te houden.
Helaas niet, laatste twee dagen genoeg aanvallen op Israël geweest, ze blijven gewoon raketten schieten.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Afgelopen twee dagen, al dan niet gedwongen, heeft de overheid wel flink kunnen besparen
Nee, ik ben het niet met je eens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Lees eens wat ik schrijf: Israël maakt de problemen alleen maar groter door op deze manier in te grijpen. Tenzij jullie blijven door cheerleaden totdat Gaza volkomen etnisch gezuiverd is natuurlijk.
"I only realised last year that you can eat this when you're sober.".quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:21 schreef Molo het volgende:
Ik zie nu verse kebabs voorbij komen in die video en bohhhhhhhh zin in
https://new.thecradle.co/(...)pened-on-7th-octoberquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee, ik ben het niet met je eens.
Er zijn talloze pogingen geweest om tot een compromis te komen. De Israëlische staat gaat niet weg, hoe graag sommige mensen dat ook willen. Israël is te sterk om zich ook maar zorgen te hoeven maken. Daar kun je op tegen zijn, of je kan het accepteren.
Gaza is onafhankelijk, sinds 2005 defacto onafhankelijk, geen nederzettingen (hoe graag mensen de verkrachtingen willen goed praten, dit waren geen koloniale dorpen, maar gewoon kibboetsen in Israël)
En je kan grote woorden als etnisch zuiveren gebruiken om je argument nog van enig fundament te voorzien, het is vruchteloos. De eisen zijn duidelijk en redelijk, volledige uitlevering van het terroristische Hamas en vrijlating van alle gijzelaars
Dit is niet onredelijk gezien de gebeurtenissen. Ik hoef hopelijk zelfs voor jou de eis aangaande gijzelaars niet te verdedigen, maar die aangaande Hamas misschien wel, je weet het niet met apologisten immers, nietwaar?
Het is terreur, verbrijzelde kinderbekkens, afgeknipte vingertjes, opengeknipte zwangeren, pure terreur
daarmee is geen onderhandelen mogelijk en verdient niets ander dan complete vermorzeling.
Het oorlogsrecht geeft andersom ook geen carte blanche aan Israël om alles en iedereen kapot te schieten waar mogelijk iemand van Hamas tussen zit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:31 schreef Molo het volgende:
Gaza en dus in dit geval Hamas is onder de algemene oorlogswetgeving verantwoordelijk voor het beschermen van hun burgers in deze oorlog bij gevechten
Als zij ervoor kiezen om continu hun burgers in te zetten als menselijke schilden en vrijwel al hun bases onder en naast beschermde doelen te vestigen, is Israël daar dus níet verantwoordelijk voor
Dat staat los van hulpgoederen compleet niet doorlaten door Israël. Hoe ingewikkeld ook door het conflict en het inpikken door Hamas, hier zal iets van balans in gevonden moeten worden
Als het in verhouding staat mag Israël alles doen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het oorlogsrecht geeft andersom ook geen carte blanche aan Israël om alles en iedereen kapot te schieten waar mogelijk iemand van Hamas tussen zit.
klopt en dat gebeurt gelukkig ook niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het oorlogsrecht geeft andersom ook geen carte blanche aan Israël om alles en iedereen kapot te schieten waar mogelijk iemand van Hamas tussen zit.
Ja mooi hequote:Op zondag 29 oktober 2023 17:33 schreef Salina het volgende:
[..]
"I only realised last year that you can eat this when you're sober.".
Sonny over kebab.![]()
Huh? Wie heeft dat dan gedaan 7 oktober?quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
https://new.thecradle.co/(...)pened-on-7th-october
Ik vind het een beetje opruiend/ propaganda om steeds maar weer met de verhalen over de verminkte kinderen te komen, het is helemaal niet waar dat dit massaal door Hamas is gedaan.
Alsof ze allemaal stuk voor stuk met duizenden zo tekeer gingen en zo duizenden Israëliërs hebben vermoord. Want dat is niet zo.
Hiermee wil ik het niet goedpraten, maar het wordt allemaal wat smeuïger en dramatischer en gruwelijker gemaakt om sympathie op te wekken en daar hou ik niet van.
Dan rest de vraag wat 'in verhouding staan' precies inhoudt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het in verhouding staat mag Israël alles doen.
Dat zei ik dan ook nietquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:38 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
We zullen het zien de komende weken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt en dat gebeurt gelukkig ook niet.
Jep, daar zit de echte discussie. Een complete wapenstilstand is geen optie.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:47 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dan rest de vraag wat 'in verhouding staan' precies inhoudt.
Daarover zullen de meningen verschillen, maar niet alles is geoorloofd.
We weten niet precies wat er nu allemaal gebeurd, omdat vooral in de avond en nacht als Israël de aanvallen opvoert alles plat ligt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zei ik dan ook niet
En volgens mij gebeurt dat ook niet, al kunnen de meningen daarover verschillen
Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun jij met zekerheid stellen dat Hamas niet die aanvallen heeft uitgevoerdquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We weten niet precies wat er nu allemaal gebeurd, omdat vooral in de avond en nacht als Israël de aanvallen opvoert alles plat ligt.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Huh? Wie heeft dat dan gedaan 7 oktober?
Lees nu eens goed wat ik schrijf.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe kun jij met zekerheid stellen dat Hamas niet die aanvallen heeft uitgevoerd
Tegelijkertijd roepen dat we niet weten wat er gebeurt
En, hoe, überhaupt, kun je dit denken met alles wat er wél bekend is
Ontken je nou de aard, omvang en gruwelijkheden van die aanval van 7 oktober?
Want, wow
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef Tekaschi het volgende:
Reacties op het BILD-manifest
‘Soms herken ik dit land niet’En terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.
Frigging zorgelijkOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hamas maakt dit straks niet mogelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja mooi he
Meanwhile stelt mijn man hier net voor om rode kool te eten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wee mij, kutleven
Gelukkig kon ik veto uitspreken, geen onderdrukte vrouw hier
‘Soms herken ik dit land niet’Kom op Nederland, je kan hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja ik haalde je eerste Hamas babymoordende ontkenningsposts door elkaar met die erna, excusesquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lees nu eens goed wat ik schrijf.
Zou mijn huishouden wel een stuk simpeler makenquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hamas maakt dit straks niet mogelijk.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou mijn huishouden wel een stuk simpeler maken
Met verkiezingen in aantocht zeker, nee die zwijgen het dood. Vooral de focus op zielige Palestijnen en die paar demonstranten die niet hun extremisme tentoonstellen voor de camera.quote:
ik zie niet in waarom israel de komende weken ineens ander beleid gaat voeren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
We zullen het zien de komende weken.
Ik ontken niks, alleen dat het er zo veel waren, en dat ze allemaal zo tekeer gingen. Met een link erbij.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik haalde je eerste Hamas babymoordende ontkenningsposts door elkaar met die erna, excuses
Propaganda gaat beide kanten op, keihard.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]![]()
Ja maar dan gaat de klok wel meer dan een uurtje terug voor vrouwen.
het topic loopt niet zo snel vanmiddag en dat komt denk ik hierdoor omdat die mars om 4 uur begon.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Ook opvallend dat er nog geen aandacht in dit topic is geweest over de vredesmars in Amsterdam vandaag.
Er komt pas vrede als moslims stoppen met haten en de liefde laten winnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ontken niks, alleen dat het er zo veel waren, en dat ze allemaal zo tekeer gingen. Met een link erbij.
Mijn woorden worden keihard verdraaid.
Ook opvallend dat er nog geen aandacht in dit topic is geweest over de vredesmars in Amsterdam vandaag.
Alleen maar voor pro Palestina demonstraties en dat daar lekker over gezeikt kan worden.
Dat geldt voor beide kanten. Israël straft zwaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er komt pas vrede als moslims stoppen met haten en de liefde laten winnen.
‘Soms herken ik dit land niet’Die slapjanussen-cultuur van Duitsland is echt niet opgewassen tegen de cultuur van die demonstranten. Ook in dat artikel wordt gedaan alsof praten en grenzen stellen werkt. Mobilisatie van de politie werkt, iets anders niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.
Zag net foto's voorbij komen van de Vredeswandeling vanmiddag in Amsterdam. Net zo'n divers publiek als je doorgaans in Amsterdam ziet. Let ook op de grote hoeveelheden openlijke moslims aanwezigquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Met verkiezingen in aantocht zeker, nee die zwijgen het dood. Vooral de focus op zielige Palestijnen en die paar demonstranten die niet hun extremisme tentoonstellen voor de camera.
Ok zie dit net nadat ik mijn post daarover typtequote:Op zondag 29 oktober 2023 17:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ontken niks, alleen dat het er zo veel waren, en dat ze allemaal zo tekeer gingen. Met een link erbij.
Mijn woorden worden keihard verdraaid.
Alleen maar voor pro Palestina demonstraties en dat daar lekker over gezeikt kan worden.
Prima manifest ook, wij moeten het doen met rebellerende rijksambtenaren en een stel mislukte E categorie acteurs/actrices...quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef Tekaschi het volgende:
‘Soms herken ik dit land niet’
Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.
Maar Joden willen de Islam niet vernietigen, andersom wel, daar draait het om.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kanten. Israël straft zwaar.
Ahmed uit Bos en Lommer wel?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:08 schreef Molo het volgende:
Denk niet dat Jannie uit de Pijp en Koos vanuit Amstelveen nou zo heel veel met dit conflict te maken hebben, zeg maar
De meeste partijen hoeven helemaal niet te doen alsof ze o zo veel geven om die arme arme Palestijnen die slachtoffer zijn geworden van het superieure en kwaadaadige Israël dat zonder pardon hun land aanvalt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Met verkiezingen in aantocht zeker, nee die zwijgen het dood. Vooral de focus op zielige Palestijnen en die paar demonstranten die niet hun extremisme tentoonstellen voor de camera.
Israël heeft geen manifest en vlag met als kern 'palestijnen uitroeien is ons doel'quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kanten. Israël straft zwaar.
bijzonder dat ze denken dat een politieke oplossing mogelijk isquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zag net foto's voorbij komen van de Vredeswandeling vanmiddag in Amsterdam. Net zo'n divers publiek als je doorgaans in Amsterdam ziet. Let ook op de grote hoeveelheden openlijke moslims aanwezig
[ twitter ]
Zo naïef. Maar een leuk uitje voor de zondagmiddag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zag net foto's voorbij komen van de Vredeswandeling vanmiddag in Amsterdam. Net zo'n divers publiek als je doorgaans in Amsterdam ziet. Let ook op de grote hoeveelheden openlijke moslims aanwezig
[ twitter ]
Die is iig niet bij die mars aanwezig zo te zienquote:
De Palestijnen die zijn gevlucht ook niet tov Israël. Die zijn bezig met overleven, en niks anders.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Israël heeft geen manifest en vlag met als kern 'palestijnen uitroeien is ons doel'
Klein verschil
klopt niemand in dit conflict doet dat ook momenteelquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:08 schreef Molo het volgende:
Niemand met zinnig verstand is pro geweld tegen onschuldige mensen, dat lijkt me vrij logisch
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De Palestijnen die zijn gevlucht ook niet tov Israël. Die zijn bezig met overleven, en niks anders.
Wensdenken is fantastisch hoor. Maar weinig realistischquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
bijzonder dat ze denken dat een politieke oplossing mogelijk is
Oh die soort Palestijnen zijn er idd ook wel tussen de rest van henquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De Palestijnen die zijn gevlucht ook niet tov Israël. Die zijn bezig met overleven, en niks anders.
Watquote:
Boerenkool, opgebakken met spekjes en WORSTquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat
Had
Jij?
Hier worden nu gehaktballen gemaakt met aardappelpuree en spinazie. Ik pink een traantje weg
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:04 schreef Slayage het volgende:
Israëlische apartheid staat be like
[ twitter ]
‘Soms herken ik dit land niet’Blijkbaar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.![]()
Op het het duitse nieuws hoor je allleen wat krekels, geen berichten over het manifest.
ZDF Heute
TagesschauGeld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Iedereen is dom, behalve speknek.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat een slechte analogie, er is geen ik, er is een onderdrukt volk.
Iemand deelt een klap uit en Rico Verhoeven ramt 15 willekeurige mensen op de bek.
En dat zou de agressie jegens Rico Verhoeven verminderen? Waarom is iedereen zo godsgruwelijk dom. Echt niets geleerd van de Irakoorlog.
Worst is goed jaquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:14 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Boerenkool, opgebakken met spekjes en WORST
gek op WORST
Eerste drie woorden, helemaal mee eens... helaasquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:15 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Iedereen is dom, behalve speknek.
Gelukkig ken je ze allemaal.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh die soort Palestijnen zijn er idd ook wel tussen de rest van hen
ik wel, ik lijk er ook opquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Worst is goed ja
De rest, meh...
Geen liefhebber van aardappelen en boerenkool hier
Je lijkt op boerenkoolquote:
Dat zijn toch ook Palestijnen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gelukkig ken je ze allemaal.
Ik ga nog altijd uit van het goede van de mens, en heb compassie met degenen die ook niet om deze situatie gevraagd hebben.
Nogmaals, het is een naar sfeertje hier. Net zo bloeddorstig en smachtend naar een vreselijke oorlog als de jongens van Hamas.
Ja de wereld hangt van rozegeur en maneschijn aan elkaarquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gelukkig ken je ze allemaal.
Ik ga nog altijd uit van het goede van de mens, en heb compassie met degenen die ook niet om deze situatie gevraagd hebben.
Nogmaals, het is een naar sfeertje hier. Net zo bloeddorstig en smachtend naar een vreselijke oorlog als de jongens van Hamas.
Ow.quote:
Idd. Babyhoofden op sterk water willen we zien!quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
quote:
Boerenkool zou wel interessanter zijnquote:
We gaan het zien over 3,5 week. Voorlopig zie ik links alleen maar krimpen.quote:
Heb ik wel gezien hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:18 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Idd. Babyhoofden op sterk water willen we zien!
Komt nog wel, er is wat in gang gezet, deze geest krijg je niet meer in de fles ben ik bang, vooral niet zolang het conflict voortduurt en de emotie toeneemt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:15 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet![]()
Op het het duitse nieuws hoor je allleen wat krekels, geen berichten over het manifest.
ZDF Heute
Tagesschau
Oh ja. Dat verhaal. Dat zouden Palestijnen echt nooit doen met Joodse baby's. Echt nooit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:18 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Idd. Babyhoofden op sterk water willen we zien!
Lief van ze. Maar ja…quote:
quote:
Ja, de rest zijn allemaal terroristen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh die soort Palestijnen zijn er idd ook wel tussen de rest van hen
Huh? Dat bestaat ook gewoon in de Islam hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Het concept van Engel vleugels is toch iets Christelijks en bestaat toch niet binnen de Islam?
[ twitter ]
Geloof dat Engelen ook bestaan bij de islam.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Het concept van Engel vleugels is toch iets Christelijks en bestaat toch niet binnen de Islam?
[ twitter ]
Engelen bestaan toch ook in de Koran?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
alleen maagden , maar dat kunnen best dezelfde zijn, kan me voorstellen dat engelen ook maagd zijnquote:
Jawel, iets van 360 dacht ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |