Blijkbaar wordt de humor niet door iedereen opgepakt en al helemaal niet gewaardeerdquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:08 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ik wilde graag interessant doenik snapte je wel... maar ik leg ook grappen uit... ja...
Oké excuses.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
toch wel
maar dit is geen feedbacktopic
uitgeprint en boven bedje gehangenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt de humor niet door iedereen opgepakt en al helemaal niet gewaardeerd
Jammer![]()
Ik waardeer je
Afgelopen twee dagen, al dan niet gedwongen, heeft de overheid wel flink kunnen besparenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:41 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
8000 raketten hebben die terroristen op Israël afgevuurd. Daar zijn heel wat noodzakelijke voorzieningen voor de Palestijnse bevolking de lucht in gegaan.
"Ze" mogen ook kiezen voor een zelf verkozen levenswijze, zolang ze anderen daartoe niet - laat staan met geweld - gaan overtuigen. Het geweld bestrijden of dat gaan afkaderen, heeft nu de schoonmaak prioriteit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:57 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De hoop dat er een democratie gaat ontstaan kun je wel opgeven; daar hebben de Palestijnen nl. geen enkele behoefte aan. En dus rest Israël niets anders dan het periodiek uitroken van de Gazastrook wanneer de Palestijnen het weer eens te bont maken.
Ik heb het een keer gehad, maar ik vraag me af of dat de "echte" versie was want ik vond het echt niks bijzonders.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Weleens gegeten trouwens?
De combinatie in dat gerecht klinkt niet echt alsof ik er meteen trek in krijg
Het klinkt ook echt vooral heel er vlak van smaakquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gehad, maar ik vraag me af of dat de "echte" versie was want ik vond het echt niks bijzonders.
oquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:20 schreef sp3c het volgende:
hen geen snor, daar doe ik 19 maanden over
is toch soort stokvis of ben ik weer eens verward?quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gehad, maar ik vraag me af of dat de "echte" versie was want ik vond het echt niks bijzonders.
Het is patat. Klaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb liever een patat friet discussie
quote:
Dan open je een topic, dat is een feature op FOK! moet je even de gebruiksanvinung aanwendenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb liever een patat friet discussie
Een soort viskoekjes.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
is toch soort stokvis of ben ik weer eens verward?
oh... ik zit te lezen ja... ik heb echt geen enkel benulquote:
Ottolenghi voer is iig godenvoer. Die verbindt het Midden Oosten nog eens, middels fantastische gerechtenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
oh... ik zit te lezen ja... ik heb echt geen enkel benulhahaha dat warme thuisgevoel bevalt me altijd wel daaraan
Lekker bezig, link naar een artikel achter een paywall.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:24 schreef Molo het volgende:
Opties worden verkend, om de narigheid te stoppen/managen
Zie
https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp
Ik sprak dit uit en nu kakelt mijn vrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |