een kopje thee welquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met een goed gesprek zal het niet altijd lukken nee.
Amen... en ook alle stromingen binnen de EU eens goed tegen het licht houden. Willen we echt mensen in ons midden die hossend de verbrijzelde kinderbekkens viert met gebak?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:46 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat de Russische inval in Oekraïne en de Palestijnse moordaanslagen op Israëlische burgers het besef hebben doen ontstaan dat we ons als westerse wereld tot de tanden toe dienen te bewapenen om onszelf te verdedigen en ook geen mededogen met dadervolkeren als de Palestijnen of Russen dienen te hebben aangezien die enkel uit zijn op de totale vernietiging van de westerse wereld en zijn bewoners.
Voor democratie zullen ze voorlopig niet rijp zijn nee. Maar als je het kan vervangen met een regime dat wat meer met de eigen toekomst bezig is en minder met Israël, dan ben je in ieder geval verder dan nu.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar als het eindresultaat hetzelfde is moet je je wel afvragen of je de handeling moet uitvoeren natuurlijk.
Als je nu een andere regering installeert in Gaza, dan heb je een tandeloze tijger. Zie Abbas. Het draagvlak voor een anti-Israëlbeweging is daar gewoon veel te groot, ook al mag het voor een groot aantal mensen vast wel wat subtieler dan het terrorisme van Hamas, maar toch. Het idee dat je ergens democratie kan gaan brengen met je westerse verhevenheid moeten we toch langzamerhand een beetje gaan verlaten hoor.
mee eens, voor het eerst, je hebt mijn tip ter harte genomen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor democratie zullen ze voorlopig niet rijp zijn nee. Maar als je het kan vervangen met een regime dat wat meer met de eigen toekomst bezig is en minder met Israël, dan ben je in ieder geval verder dan nu.
Diplomatie achter de mediaschermen is keihard aan het werkquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat voor hulp krijgen ze dan van de overheid Molo?
Het lijkt nu vooral media aandacht, wat het vooral voor de media goed doet, want mensen willen dat blijkbaar ook zien en horen.
De Nederlandse overheid kan verder niks doen zolang Gaza dicht is.
Ik vind het een beetje triest dat jij daar zo over valt.
De hoop dat er een democratie gaat ontstaan kun je wel opgeven; daar hebben de Palestijnen nl. geen enkele behoefte aan. En dus rest Israël niets anders dan het periodiek uitroken van de Gazastrook wanneer de Palestijnen het weer eens te bont maken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor democratie zullen ze voorlopig niet rijp zijn nee. Maar als je het kan vervangen met een regime dat wat meer met de eigen toekomst bezig is en minder met Israël, dan ben je in ieder geval verder dan nu.
Mensen, ook ik en jij, maken een keuze op grond wat ze graag zouden willen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het hier al eerder over gehad. Die mensen zijn vast al vaker afgereisd naar Gaza en gingen af op wat hun familie daar zei. Dat dit nu zou gebeuren had denk ik niemand gedacht.
Dus dan zijn ze dom of naïef geweest, en het ziet er uit dat toch niemand ze gaat helpen verder.
Dus waarom dan zo hard zijn voor ze?
Weleens gegeten trouwens?quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Kunnen we die stikstofvoorraden daar niet in hoge concentraties naartoe pompen voor in die gangen voor een zacht prijsje?
Win winGrapje of niet, stikstof (hence de naam) is zeer dodelijk. Ook zo dodelijk dat je niet te reanimeren bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
Dat maakt me nog steeds geen voorstander van het bedreigen van een volk met dood door uitputting.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
mee eens, voor het eerst, je hebt mijn tip ter harte genomen?
NIEMAND HIERquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat maakt me nog steeds geen voorstander van het bedreigen van een volk met dood door uitputting.
Kweenie, moet je bij de PTT zijn, of hoe heten die gasten in 2023, niet hier miepenquote:
Ja weet ik. Beetje luchtigheid in de ellendige discussies hier mag toch welquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:05 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Grapje of niet, stikstof (hence de naam) is zeer dodelijk. Ook zo dodelijk dat je niet te reanimeren bent.
Onzin, in het vorige topic stonden toch wat Posts van users die het als noodzakelijk kwaad zagen.quote:
Ja dit jaquote:
heb ik weggehaaldquote:
ik wilde graag interessant doenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja weet ik. Beetje luchtigheid in de ellendige discussies hier mag toch wel
Zwarte humor noemen ze dat
toch welquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje jammer vriend. Stond niks geks in.
Alles vanaf Harderwijk tot de zee afsluiten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |