quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef Tekaschi het volgende:
Reacties op het BILD-manifest
‘Soms herken ik dit land niet’En terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.
Frigging zorgelijkOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hamas maakt dit straks niet mogelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja mooi he
Meanwhile stelt mijn man hier net voor om rode kool te eten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wee mij, kutleven
Gelukkig kon ik veto uitspreken, geen onderdrukte vrouw hier
‘Soms herken ik dit land niet’Kom op Nederland, je kan hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja ik haalde je eerste Hamas babymoordende ontkenningsposts door elkaar met die erna, excusesquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lees nu eens goed wat ik schrijf.
Zou mijn huishouden wel een stuk simpeler makenquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hamas maakt dit straks niet mogelijk.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou mijn huishouden wel een stuk simpeler maken
Met verkiezingen in aantocht zeker, nee die zwijgen het dood. Vooral de focus op zielige Palestijnen en die paar demonstranten die niet hun extremisme tentoonstellen voor de camera.quote:
ik zie niet in waarom israel de komende weken ineens ander beleid gaat voeren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
We zullen het zien de komende weken.
Ik ontken niks, alleen dat het er zo veel waren, en dat ze allemaal zo tekeer gingen. Met een link erbij.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik haalde je eerste Hamas babymoordende ontkenningsposts door elkaar met die erna, excuses
Propaganda gaat beide kanten op, keihard.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]![]()
Ja maar dan gaat de klok wel meer dan een uurtje terug voor vrouwen.
het topic loopt niet zo snel vanmiddag en dat komt denk ik hierdoor omdat die mars om 4 uur begon.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Ook opvallend dat er nog geen aandacht in dit topic is geweest over de vredesmars in Amsterdam vandaag.
Er komt pas vrede als moslims stoppen met haten en de liefde laten winnen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ontken niks, alleen dat het er zo veel waren, en dat ze allemaal zo tekeer gingen. Met een link erbij.
Mijn woorden worden keihard verdraaid.
Ook opvallend dat er nog geen aandacht in dit topic is geweest over de vredesmars in Amsterdam vandaag.
Alleen maar voor pro Palestina demonstraties en dat daar lekker over gezeikt kan worden.
Dat geldt voor beide kanten. Israël straft zwaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er komt pas vrede als moslims stoppen met haten en de liefde laten winnen.
‘Soms herken ik dit land niet’Die slapjanussen-cultuur van Duitsland is echt niet opgewassen tegen de cultuur van die demonstranten. Ook in dat artikel wordt gedaan alsof praten en grenzen stellen werkt. Mobilisatie van de politie werkt, iets anders niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.
Zag net foto's voorbij komen van de Vredeswandeling vanmiddag in Amsterdam. Net zo'n divers publiek als je doorgaans in Amsterdam ziet. Let ook op de grote hoeveelheden openlijke moslims aanwezigquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Met verkiezingen in aantocht zeker, nee die zwijgen het dood. Vooral de focus op zielige Palestijnen en die paar demonstranten die niet hun extremisme tentoonstellen voor de camera.
Ok zie dit net nadat ik mijn post daarover typtequote:Op zondag 29 oktober 2023 17:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ontken niks, alleen dat het er zo veel waren, en dat ze allemaal zo tekeer gingen. Met een link erbij.
Mijn woorden worden keihard verdraaid.
Alleen maar voor pro Palestina demonstraties en dat daar lekker over gezeikt kan worden.
Prima manifest ook, wij moeten het doen met rebellerende rijksambtenaren en een stel mislukte E categorie acteurs/actrices...quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:50 schreef Tekaschi het volgende:
‘Soms herken ik dit land niet’
Dat manifest heeft heel wat losgemaakt in Duitsland.
Maar Joden willen de Islam niet vernietigen, andersom wel, daar draait het om.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kanten. Israël straft zwaar.
Ahmed uit Bos en Lommer wel?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:08 schreef Molo het volgende:
Denk niet dat Jannie uit de Pijp en Koos vanuit Amstelveen nou zo heel veel met dit conflict te maken hebben, zeg maar
De meeste partijen hoeven helemaal niet te doen alsof ze o zo veel geven om die arme arme Palestijnen die slachtoffer zijn geworden van het superieure en kwaadaadige Israël dat zonder pardon hun land aanvalt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Met verkiezingen in aantocht zeker, nee die zwijgen het dood. Vooral de focus op zielige Palestijnen en die paar demonstranten die niet hun extremisme tentoonstellen voor de camera.
Israël heeft geen manifest en vlag met als kern 'palestijnen uitroeien is ons doel'quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kanten. Israël straft zwaar.
bijzonder dat ze denken dat een politieke oplossing mogelijk isquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zag net foto's voorbij komen van de Vredeswandeling vanmiddag in Amsterdam. Net zo'n divers publiek als je doorgaans in Amsterdam ziet. Let ook op de grote hoeveelheden openlijke moslims aanwezig
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |