Ow.quote:
Idd. Babyhoofden op sterk water willen we zien!quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nogmaals, het is een naar sfeertje hier. Net zo bloeddorstig en smachtend naar een vreselijke oorlog als de jongens van Hamas.
quote:
Boerenkool zou wel interessanter zijnquote:
We gaan het zien over 3,5 week. Voorlopig zie ik links alleen maar krimpen.quote:
Heb ik wel gezien hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:18 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Idd. Babyhoofden op sterk water willen we zien!
Komt nog wel, er is wat in gang gezet, deze geest krijg je niet meer in de fles ben ik bang, vooral niet zolang het conflict voortduurt en de emotie toeneemt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:15 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet![]()
Op het het duitse nieuws hoor je allleen wat krekels, geen berichten over het manifest.
ZDF Heute
Tagesschau
Oh ja. Dat verhaal. Dat zouden Palestijnen echt nooit doen met Joodse baby's. Echt nooit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:18 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Idd. Babyhoofden op sterk water willen we zien!
Lief van ze. Maar ja…quote:
quote:
Ja, de rest zijn allemaal terroristen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh die soort Palestijnen zijn er idd ook wel tussen de rest van hen
Huh? Dat bestaat ook gewoon in de Islam hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Het concept van Engel vleugels is toch iets Christelijks en bestaat toch niet binnen de Islam?
[ twitter ]
Geloof dat Engelen ook bestaan bij de islam.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Het concept van Engel vleugels is toch iets Christelijks en bestaat toch niet binnen de Islam?
[ twitter ]
Engelen bestaan toch ook in de Koran?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
alleen maagden , maar dat kunnen best dezelfde zijn, kan me voorstellen dat engelen ook maagd zijnquote:
Jawel, iets van 360 dacht ik.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |