We hebben al Gazastroken in de Duitse stedenquote:
Bezetting is jouw oplossing?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Israel had het niet terug moeten geven in 2005
ik heb dat steeds heel erg vreemd gevonden
Ja, denk ik ook. Het is alleen maar een bron van ellende voor iedereen, en voedingsbodem voor organisaties zoals Hamas.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als Gaza als zodanig ophoudt te bestaan.
Het is niet levensvatbaar, alleen met jarenlange steun vanuit de wereld.
Aha, dus de grootste aanval van Hamas op Isral in het bestaan van Isral mag na 3 weken echt niet meer gebruikt worden want het is al zo lang geleden, maar we moeten vooral niet vergeten dat Isral al zogenaamd 75 jaar incidenten veroorzaakt in dat gebied.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, bizar hoe jij dit uit z’n verband trekt.
Een groot aantal doden van Hamas waren militairen en mensen van het leger. De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht, en het stoort me dat dit steeds zo wordt aangedragen alsof het merendeel zo om het leven is gebracht.
Het festival was pas net vantevoren bekend qua locatie, het kan onmogelijk zo zijn dat Hamas dit precies heeft uitgekiend en gepland.
Wel verafschuw ik alle gruwelijke moorden gepleegd door Hamas. Natuurlijk moeten de daders hier een prijs voor betalen en berecht worden, de meesten zullen ondertussen al wel dood zijn, net goed! Wat dat betreft heeft Isral het recht zich te verdedigen.
Maar ondertussen is het aantal burgerslachtoffers een veelvoud van wat op 7 oktober is gebeurd, en onder hun ook veel onschuldige kinderen. En dan is het op een gegeven moment wel genoeg met de wraak.
En om dan nog steeds weer op de proppen te komen met 7 oktober en de onthoofde en gemartelde baby’s, zodat Isral nog zo door mag gaan, daar vind ik wel wat van ja. Het is genoeg geweest. Dat is ophitserij en het allemaal smeuger maken om het goed te praten voor jezelf om nog door te gaan met de dood en verderf.
een sturende rol had iSRAEL moeten houdenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:58 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Bezetting is jouw oplossing?
Dat waren er toch 200? Ik hoop dat ze in goede gezondheid gevonden worden natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:56 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
300 gijzelaars. Dat is een grote marteling.
Kinderen verkracht tot hun pelvis brak.
Sorry. Maar je lijkt het nogal te bagatelliseren.
Wat deden ze dan precies voor de gewone Palestijn, volgens jou? Isral gaf ze water en elektriciteit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk deugt Hamas voor geen cent, corrupte bende die zichzelf verrijkt.
Maar misschien deden ze nog net iets meer voor de gewone Palestijn dan Isral.
Dat is de grote fout geweest van Isral, ze hebben hun buur jarenlang genegeerd. Een groot deel van de mensen in Gaza is nog nooit in Isral geweest of heeft ooit een Isralir gezien.
Dan wordt er vanzelf een negatief imago gekweekt lijkt me.
Je bekken/heupbot... oh meisje... ik mag je best, maar de onwetendheid is bijna dat ik ga twijfelen of je wel echt bentquote:
Idd, gaat een interessante dag worden dit jaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En 100 jaar voor de bierkellerputch.
Qatar en Iran zijn nogal begaan met de Palestijnen, die staan vast te trappelen om ze op te nemen👍quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:57 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Probleem is waar moeten die 2,2 miljoen mensen heen? Niemand wil ze hebben vooral hun zgn moslimbroeders niet.
Je schreef:quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat waren er toch 200? Ik hoop dat ze in goede gezondheid gevonden worden natuurlijk.
Wat er 7 oktober gebeurd is, is afschuwelijk. Voor alle slachtoffers. En wat dat betreft hoop ik dat Isral alle Hamas leden te pakken krijgt die hier verantwoordelijk voor zijn. En dat de gijzelaars dus in goede gezondheid gevonden worden.
Ik weet niet wat een pelvis is?
Ik vind dit echt ongelooflijk.quote:De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht
Misschien ben jij wel dom. Hamas kan geen sympathie bij het volk krijgen als ze er helemaal niks voor doen.quote:
Die worden weer maagd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Krijgen moslim vrouwen helemaal niks als ze naar het hiernamaals gaan?
(vroeg ik me ineens af)
ignorance is blissquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Je schreef:
[..]
Ik vind dit echt ongelooflijk.
Een pelvis is je bekken.
Kinderen zijn verkracht tot hun bekken brak, daardoor of erna vermoord. Hele gezinnen met baby's in de brand gestoken.
En de gegijzelden worden iedere dag gemarteld. Alleen al door het feit dat ze gegijzelden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |