Over anderhalve week is het 85 jaar geleden dat de kristelnacht plaatsvondt.quote:
Er zijn maar een paar babies door Palestijnse terroristen onthoofd, dus het is allemaal maar half zo erg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
https://new.thecradle.co/(...)pened-on-7th-october
Ik vind het een beetje opruiend/ propaganda om steeds maar weer met de verhalen over de verminkte kinderen te komen, het is helemaal niet waar dat dit massaal door Hamas is gedaan.
Alsof ze allemaal stuk voor stuk met duizenden zo tekeer gingen en zo duizenden Israëliërs hebben vermoord. Want dat is niet zo.
Hiermee wil ik het niet goedpraten, maar het wordt allemaal wat smeuïger en dramatischer en gruwelijker gemaakt om sympathie op te wekken en daar hou ik niet van.
Per mens. 360.quote:
Mensen zouden in theorie toch voor rechten kunnen zijn van een groep die dat eventueel niet terugkeert naar hun?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat noemen ze 'useful idiots', toch?
Lees lekker wat je wilt lezenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, de rest zijn allemaal terroristen.
Post jij ook wel eens iets wat niet complete onzin is?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alleen maagden , maar dat kunnen best dezelfde zijn, kan me voorstellen dat engelen ook maagd zijn
om die maagden te krijgen moet je eerst een stel ongelovigen naar de hel helpen
Retorische vraag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Post jij ook wel eens iets wat niet complete onzin is?
Daar kan hij niets aan doen, zo is nu eenmaal de islamquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Post jij ook wel eens iets wat niet complete onzin is?
10 oktober.quote:
🤫quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Over anderhalve week is het 85 jaar geleden dat kristelnacht plaatsvondt.
Op dat account worden talloze oude foto's, vanuit andere context en zelfs AI gegenereerde foto's gepost als bewijsquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Het concept van Engel vleugels is toch iets Christelijks en bestaat toch niet binnen de Islam?
[ twitter ]
Ik zag er al eentje voorbij komen waarvan ik dacht, dat ziet er wel AI achtig uit...quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Op dat account worden talloze oude foto's, vanuit andere context en zelfs AI gegenereerde foto's gepost als bewijs
Zij voelen zich kennelijk verwant met de Palestijnen vanwege gedeelde ervaringen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen zouden in theorie toch voor rechten kunnen zijn van een groep die dat eventueel niet terugkeert naar hun?
Ik snap alleen niet waarom ze hun seksuele geaardheid perse willen betrekken bij een protest als dit.
Ja die baby was alleen maar kapot geschoten en niet compleet onthoofd, dus buiten proporties hoe Israël reageertquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:26 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar babies door Palestijnse terroristen onthoofd, dus het is allemaal maar half zo erg.
Waar denk je dat al die maagden vandaan komen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Krijgen moslim vrouwen helemaal niks als ze naar het hiernamaals gaan?
(vroeg ik me ineens af)
Kansloos volkquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef HowardRoark het volgende:
Wat een niveau ook hier weer, een terrorist prijzen en een Israëlische vlag van een VN gebouw trekken.
[ twitter ]
[ twitter ]
Warm houden van gewondenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is het nut van die aluminium folie?
[ twitter ]
Vanavond nog met de steak gedaan.quote:
Waarom repost je allemaal dingen van 9 oktober?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is de betekenis van die 2 vingers (wat in het Westen het peace sign is)?
[ twitter ]
omdat hij wil weten wat dat teken betekendquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom repost je allemaal dingen van 9 oktober?
quote:Er zijn nu in totaal 94 vrachtwagens met hulp aangekomen in Gaza.
Omdat ik een nieuw Twitter channel heb ontdekt en nu terug ga in de tijd en bij 9 okt ben aanbelandtquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom repost je allemaal dingen van 9 oktober?
Ja eens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Er zullen geen miljoen doden vallen. En er worden steeds meer kinderen geboren.
Moslims daar krijgen net als orthodoxe joden heeel veel kinderen.
En als resultaat zullen die nu onder nog slechtere omstandigheden leven, wat weer verleidelijk is om mee te gaan in terrorisme.
Nogmaals, terugvechten heeft vanuit Pallestijns perspectief geen zin. Dat verlies je.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat een slechte analogie, er is geen ik, er is een onderdrukt volk.
Iemand deelt een klap uit en Rico Verhoeven ramt 15 willekeurige mensen op de bek.
En dat zou de agressie jegens Rico Verhoeven verminderen? Waarom is iedereen zo godsgruwelijk dom. Echt niets geleerd van de Irakoorlog.
Waarvan 495 met spullen voor de oorlogsindustrie?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
![]()
Voor de oorlog tussen de 200 en 500 per dag.
Als je 500 vrachtwagens met hulpgoederen per dag nodig hebt om te overleven ben je ook wel redelijk kansloos...quote:Nu in 20 dagen nog geen 5 per dag![]()
Maar het moet niet. Dat die mensen maar lekker veel honger mogen hebben. Ze kunnen sinds vandaag ook weer bellen dus niks te klagen
Nee, bizar hoe jij dit uit z’n verband trekt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die baby was alleen maar kapot geschoten en niet compleet onthoofd, dus buiten proporties hoe Israël reageert
Idd
Pffff bizar gedoe
Er is best veel in Gaza.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]![]()
Voor de oorlog tussen de 200 en 500 per dag. Nu in 20 dagen nog geen 5 per dag![]()
Maar het moet niet. Dat die mensen maar lekker veel honger mogen hebben. Ze kunnen sinds vandaag ook weer bellen dus niks te klagen
40 baby's. In één kibbetz.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:26 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar babies door Palestijnse terroristen onthoofd, dus het is allemaal maar half zo erg.
Waarom zijn linkse woke gekkies zo kanjerdom en naïef in degelijke discussies. Als het een beetje nijpend wordt dan zijn zij de eerste die het afleggen. Bijna aandoenlijk zulke naïviteit, als een varken die propagandeert om bacon te eten.quote:
kan makkelijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Het festival was pas net vantevoren bekend qua locatie, het kan onmogelijk zo zijn dat Hamas dit precies heeft uitgekiend en gepland.
Ja die kutHamas.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is best veel in Gaza.
[ twitter ]
Je hoeft echt niet alles te posten wat je op Twitter ziet hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Omdat ik een nieuw Twitter channel heb ontdekt en nu terug ga in de tijd en bij 9 okt ben aanbelandt
300 gijzelaars. Dat is een grote marteling.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, bizar hoe jij dit uit z’n verband trekt.
Een groot aantal doden van Hamas waren militairen en mensen van het leger. De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht, en het stoort me dat dit steeds zo wordt aangedragen alsof het merendeel zo om het leven is gebracht. festival was pas net vantevoren bekend qua locatie, het kan onmogelijk zo zijn dat Hamas dit precies heeft uitgekiend en gepland.
Wel verafschuw ik alle gruwelijke moorden gepleegd door Hamas. Natuurlijk moeten de daders hier een prijs voor betalen en berecht worden, de meesten zullen ondertussen al wel dood zijn, net goed! Wat dat betreft heeft Israël het recht zich te verdedigen.
Het eten is er gewoon.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja die kutHamas.
Daarom is het goed dat de 2,2 miljoen burgers die niet bij Hamas zitten ook van ons de touwtyfus kunnen krijgen. Dan eten ze maar een paar dagen niet
Het gaat niet om wraak maar om het voorkomen van toekomstige ellende voor Israel, altans voor een paar jaar. Daarom moet Hamas worden uitgeschakeld. En dat Hamas hun eigen mensen als scild gebruikt is hun verantwoordelijkheid. Israel evacueert hun burgers uit de gevaarlijke gebiedenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Waar ligt die grens, tot op welke hoogte mag je wraak nemen. Israël wil Hamas uitroeien, maar hoe ga je dat doen, hoe weet je dat je dat gelukt is. Wat is nog ethisch verantwoord in het wraak nemen als er zoveel meer onschuldige mensen om het leven komen.
Het is niet eens ethisch verantwoord, want oorlog is dat niet. Maar waar ligt de grens dat je net zo slecht bent als je vijand die je bestrijdt?
Schandalig dat ze al die voorraden hun verhongerde bevolking onthouden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is best veel in Gaza.
[ twitter ]
Oh ja? En voor hoe lang? Kun je het uitleggen? Waarom zijn er dan berichten van plunderingen en dat de noodhulp een druppel op de gloeiende plaat is? Dat is flauwekul?quote:
Omdat het gehersenspoeld kutvolk isquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh ja? En voor hoe lang? Kun je het uitleggen? Waarom zijn er dan berichten van plunderingen en dat de noodhulp een druppel op de gloeiende plaat is? Dat is flauwekul?
Misschien ben je zelf wel gehersenspoeld.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:48 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Omdat het gehersenspoeld kutvolk is
Kun je eerst hier nog even op in gaan?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh ja? En voor hoe lang? Kun je het uitleggen? Waarom zijn er dan berichten van plunderingen en dat de noodhulp een druppel op de gloeiende plaat is? Dat is flauwekul?
Echt hè, wat gaat er in die hoofden om?quote:
Waar de fuck ben jij in hemelsnaam mee bezig? Hoe durf je 7 oktober zo te downplayen? Je gaat letterlijk over lijken voor de Palestijnse zaak, ben je wel helemaal goed bij je hersenpan?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een groot aantal doden van Hamas waren militairen en mensen van het leger. De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht, en het stoort me dat dit steeds zo wordt aangedragen alsof het merendeel zo om het leven is gebracht.
Het festival was pas net vantevoren bekend qua locatie, het kan onmogelijk zo zijn dat Hamas dit precies heeft uitgekiend en gepland.
Wel verafschuw ik alle gruwelijke moorden gepleegd door Hamas. Natuurlijk moeten de daders hier een prijs voor betalen en berecht worden, de meesten zullen ondertussen al wel dood zijn, net goed! Wat dat betreft heeft Israël het recht zich te verdedigen.
Maar ondertussen is het aantal burgerslachtoffers een veelvoud van wat op 7 oktober is gebeurd, en onder hun ook veel onschuldige kinderen. En dan is het op een gegeven moment wel genoeg met de wraak.
En om dan nog steeds weer op de proppen te komen met 7 oktober en de onthoofde en gemartelde baby’s, zodat Israël nog zo door mag gaan, daar vind ik wel wat van ja. Het is genoeg geweest. Dat is ophitserij en het allemaal smeuïger maken om het goed te praten voor jezelf om nog door te gaan met de dood en verderf.
Je zit de hele tijd te roepen dat het "wraak" nemen is, maar hoe weet je dat, bron? Kan toch ook zijn dat het gewoon onderdeel is van een oorlog, net zoals oorlogen altijd met geweld gepaard gaan?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Waar ligt die grens, tot op welke hoogte mag je wraak nemen. Israël wil Hamas uitroeien, maar hoe ga je dat doen, hoe weet je dat je dat gelukt is. Wat is nog ethisch verantwoord in het wraak nemen als er zoveel meer onschuldige mensen om het leven komen.
Het is niet eens ethisch verantwoord, want oorlog is dat niet. Maar waar ligt de grens dat je net zo slecht bent als je vijand die je bestrijdt?
Dat is hun gekozen overheid.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Schandalig dat ze al die voorraden hun verhongerde bevolking onthouden.
Eens. Ik vind het heel schokkend. Deze post.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar de fuck ben jij in hemelsnaam mee bezig? Hoe durf je 7 oktober zo te downplayen? Je gaat letterlijk over lijken voor de Palestijnse zaak, ben je wel helemaal goed bij je hersenpan?
Dit is te simpel. Dit heeft in het verleden als oplossing ook niet gewerkt voor Israël.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:46 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het gaat niet om wraak maar om het voorkomen van toekomstige ellende voor Israel, altans voor een paar jaar. Daarom moet Hamas worden uitgeschakeld. En dat Hamas hun eigen mensen als scild gebruikt is hun verantwoordelijkheid. Israel evacueert hun burgers uit de gevaarlijke gebieden
Het zal ook behoorlijk kut moeten zijn om én Russisch én moslim te zijn. Dan krijg je zowel qua nationale als religieuze cultuur nu niet bepaald de beste normen en waarden mee om het maar zo te zeggen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Dus Russische moslims bestormen een vliegtuig dat uit Tel Aviv komt op zoek naar Israeliers om te lynchen?
[ twitter ]
En 100 jaar voor de bierkellerputch.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Over anderhalve week is het 85 jaar geleden dat de kristelnacht plaatsvondt.
Israël noemt het zelfs wraak, heb het een legerleider en netanyano zien zeggen op tvquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:49 schreef Alov het volgende:
[..]
Je zit de hele tijd te roepen dat het "wraak" nemen is, maar hoe weet je dat, bron? Kan toch ook zijn dat het gewoon onderdeel is van een oorlog, net zoals oorlogen altijd met geweld gepaard gaan?
Dat is zeker niet goed. Maar hoe kan Hamas met droge ogen beweren dat ze voor hun volk opkomen, wanneer ze die (veronderstelde) grote voorraden niet voor hun eigen volk gebruiken, maar het belangrijker vinden om het te gebruiken om onschuldige Israëli's te vermoorden?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja die kutHamas.
Daarom is het goed dat de 2,2 miljoen burgers die niet bij Hamas zitten ook van ons de touwtyfus kunnen krijgen. Dan eten ze maar een paar dagen niet
mee eensquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Israël noemt het zelfs wraak, heb het een legerleider en netanyano zien zeggen op tv
Welke post? Als ik op je link klik kom ik in dat topic en scrolt ie meteen over een aantal reacties heen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Kun je eerst hier nog even op in gaan?
capricia in NWS / Oorlog Israël - Hamas - Palestina #156 - Vakantieland
Twee pils.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is de betekenis van die 2 vingers (wat in het Westen het peace gebaar is)?
[ twitter ]
Ik zeg niet dat het de opkossing is, want die is er onder het huidige geopolitieke klimaat niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is te simpel. Dit heeft in het verleden als oplossing ook niet gewerkt voor Israël.
Waarom kiest men voor Hamas? Waarom gaat het op de westbank nu wel wat beter (nou ja, tot 7 oktober dan). Zijn vragen die Israël zich ook wel mag stellen.
Ik denk dat het beter is als Gaza als zodanig ophoudt te bestaan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is te simpel. Dit heeft in het verleden als oplossing ook niet gewerkt voor Israël.
Waarom kiest men voor Hamas? Waarom gaat het op de westbank nu wel wat beter (nou ja, tot 7 oktober dan). Zijn vragen die Israël zich ook wel mag stellen.
Deze hieronder! Ben ook wel benieuwd naar het antwoord:quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Welke post? Als ik op je link klik kom ik in dat topic en scrolt ie meteen over een aantal reacties heen.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:45 schreef capricia het volgende:
[..]
300 gijzelaars. Dat is een grote marteling.
Kinderen verkracht tot hun pelvis brak.
Sorry. Maar je lijkt het nogal te bagatelliseren.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Welke post? Als ik op je link klik kom ik in dat topic en scrolt ie meteen over een aantal reacties heen.
300 gijzelaars. Dat is een grote marteling.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een groot aantal doden van Hamas waren militairen en mensen van het leger. De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht, en het stoort me dat dit steeds zo wordt aangedragen alsof het merendeel zo om het leven is gebracht. festival was pas net vantevoren bekend qua locatie, het kan onmogelijk zo zijn dat Hamas dit precies heeft uitgekiend en gepland.
M18 “Front toward enemy”quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef HowardRoark het volgende:
Wat een niveau ook hier weer, een terrorist prijzen en een Israëlische vlag van een VN gebouw trekken.
[ twitter ]
[ twitter ]
Natuurlijk deugt Hamas voor geen cent, corrupte bende die zichzelf verrijkt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:52 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat is zeker niet goed. Maar hoe kan Hamas met droge ogen beweren dat ze voor hun volk opkomen, wanneer ze die (veronderstelde) grote voorraden niet voor hun eigen volk gebruiken, maar het belangrijker vinden om het te gebruiken om onschuldige Israëli's te vermoorden?
Probleem is waar moeten die 2,2 miljoen mensen heen? Niemand wil ze hebben vooral hun zgn moslimbroeders niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als Gaza als zodanig ophoudt te bestaan.
Het is niet levensvatbaar, alleen met jarenlange steun vanuit de wereld.
Wir schaffen dasquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:57 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Probleem is waar moeten die 2,2 miljoen mensen heen? Niemand wil ze hebben vooral hun zgn moslimbroeders niet.
Israel had het niet terug moeten geven in 2005quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:55 schreef capricia het volgende:
[..]
We hebben al Gazastroken in de Duitse stedenquote:
Bezetting is jouw oplossing?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Israel had het niet terug moeten geven in 2005
ik heb dat steeds heel erg vreemd gevonden
Ja, denk ik ook. Het is alleen maar een bron van ellende voor iedereen, en voedingsbodem voor organisaties zoals Hamas.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Aha, dus de grootste aanval van Hamas op Israël in het bestaan van Israël mag na 3 weken echt niet meer gebruikt worden want het is al zo lang geleden, maar we moeten vooral niet vergeten dat Israël al zogenaamd 75 jaar incidenten veroorzaakt in dat gebied.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een groot aantal doden van Hamas waren militairen en mensen van het leger. De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht, en het stoort me dat dit steeds zo wordt aangedragen alsof het merendeel zo om het leven is gebracht.
Maar ondertussen is het aantal burgerslachtoffers een veelvoud van wat op 7 oktober is gebeurd, en onder hun ook veel onschuldige kinderen. En dan is het op een gegeven moment wel genoeg met de wraak.
En om dan nog steeds weer op de proppen te komen met 7 oktober en de onthoofde en gemartelde baby’s, zodat Israël nog zo door mag gaan, daar vind ik wel wat van ja. Het is genoeg geweest. Dat is ophitserij en het allemaal smeuïger maken om het goed te praten voor jezelf om nog door te gaan met de dood en verderf.
een sturende rol had iSRAEL moeten houdenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:58 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Bezetting is jouw oplossing?
Dat waren er toch 200? Ik hoop dat ze in goede gezondheid gevonden worden natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:56 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
300 gijzelaars. Dat is een grote marteling.
Kinderen verkracht tot hun pelvis brak.
Sorry. Maar je lijkt het nogal te bagatelliseren.
Wat deden ze dan precies voor de gewone Palestijn, volgens jou? Israël gaf ze water en elektriciteit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk deugt Hamas voor geen cent, corrupte bende die zichzelf verrijkt.
Maar misschien deden ze nog net iets meer voor de gewone Palestijn dan Israël.
Dat is de grote fout geweest van Israël, ze hebben hun buur jarenlang genegeerd. Een groot deel van de mensen in Gaza is nog nooit in Israël geweest of heeft ooit een Israëliër gezien.
Dan wordt er vanzelf een negatief imago gekweekt lijkt me.
Je bekken/heupbot... oh meisje... ik mag je best, maar de onwetendheid is bijna dat ik ga twijfelen of je wel echt bentquote:
Idd, gaat een interessante dag worden dit jaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En 100 jaar voor de bierkellerputch.
Qatar en Iran zijn nogal begaan met de Palestijnen, die staan vast te trappelen om ze op te nemen👍quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:57 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Probleem is waar moeten die 2,2 miljoen mensen heen? Niemand wil ze hebben vooral hun zgn moslimbroeders niet.
Je schreef:quote:Op zondag 29 oktober 2023 19:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat waren er toch 200? Ik hoop dat ze in goede gezondheid gevonden worden natuurlijk.
Wat er 7 oktober gebeurd is, is afschuwelijk. Voor alle slachtoffers. En wat dat betreft hoop ik dat Israël alle Hamas leden te pakken krijgt die hier verantwoordelijk voor zijn. En dat de gijzelaars dus in goede gezondheid gevonden worden.
Ik weet niet wat een pelvis is?
Ik vind dit echt ongelooflijk.quote:De meeste mensen zijn doodgeschoten en niet vantevoren gemarteld en verkracht
Misschien ben jij wel dom. Hamas kan geen sympathie bij het volk krijgen als ze er helemaal niks voor doen.quote:
Die worden weer maagd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Krijgen moslim vrouwen helemaal niks als ze naar het hiernamaals gaan?
(vroeg ik me ineens af)
ignorance is blissquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Je schreef:
[..]
Ik vind dit echt ongelooflijk.
Een pelvis is je bekken.
Kinderen zijn verkracht tot hun bekken brak, daardoor of erna vermoord. Hele gezinnen met baby's in de brand gestoken.
En de gegijzelden worden iedere dag gemarteld. Alleen al door het feit dat ze gegijzelden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |