Over anderhalve week is het 85 jaar geleden dat de kristelnacht plaatsvondt.quote:
Er zijn maar een paar babies door Palestijnse terroristen onthoofd, dus het is allemaal maar half zo erg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
https://new.thecradle.co/(...)pened-on-7th-october
Ik vind het een beetje opruiend/ propaganda om steeds maar weer met de verhalen over de verminkte kinderen te komen, het is helemaal niet waar dat dit massaal door Hamas is gedaan.
Alsof ze allemaal stuk voor stuk met duizenden zo tekeer gingen en zo duizenden Israëliërs hebben vermoord. Want dat is niet zo.
Hiermee wil ik het niet goedpraten, maar het wordt allemaal wat smeuïger en dramatischer en gruwelijker gemaakt om sympathie op te wekken en daar hou ik niet van.
Per mens. 360.quote:
Mensen zouden in theorie toch voor rechten kunnen zijn van een groep die dat eventueel niet terugkeert naar hun?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat noemen ze 'useful idiots', toch?
Lees lekker wat je wilt lezenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, de rest zijn allemaal terroristen.
Post jij ook wel eens iets wat niet complete onzin is?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alleen maagden , maar dat kunnen best dezelfde zijn, kan me voorstellen dat engelen ook maagd zijn
om die maagden te krijgen moet je eerst een stel ongelovigen naar de hel helpen
Retorische vraag.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Post jij ook wel eens iets wat niet complete onzin is?
Daar kan hij niets aan doen, zo is nu eenmaal de islamquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Post jij ook wel eens iets wat niet complete onzin is?
10 oktober.quote:
🤫quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Over anderhalve week is het 85 jaar geleden dat kristelnacht plaatsvondt.
Op dat account worden talloze oude foto's, vanuit andere context en zelfs AI gegenereerde foto's gepost als bewijsquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Het concept van Engel vleugels is toch iets Christelijks en bestaat toch niet binnen de Islam?
[ twitter ]
Ik zag er al eentje voorbij komen waarvan ik dacht, dat ziet er wel AI achtig uit...quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Op dat account worden talloze oude foto's, vanuit andere context en zelfs AI gegenereerde foto's gepost als bewijs
Zij voelen zich kennelijk verwant met de Palestijnen vanwege gedeelde ervaringen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen zouden in theorie toch voor rechten kunnen zijn van een groep die dat eventueel niet terugkeert naar hun?
Ik snap alleen niet waarom ze hun seksuele geaardheid perse willen betrekken bij een protest als dit.
Ja die baby was alleen maar kapot geschoten en niet compleet onthoofd, dus buiten proporties hoe Israël reageertquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:26 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar babies door Palestijnse terroristen onthoofd, dus het is allemaal maar half zo erg.
Waar denk je dat al die maagden vandaan komen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Krijgen moslim vrouwen helemaal niks als ze naar het hiernamaals gaan?
(vroeg ik me ineens af)
Kansloos volkquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:30 schreef HowardRoark het volgende:
Wat een niveau ook hier weer, een terrorist prijzen en een Israëlische vlag van een VN gebouw trekken.
[ twitter ]
[ twitter ]
Warm houden van gewondenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is het nut van die aluminium folie?
[ twitter ]
Vanavond nog met de steak gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |