SPOILER: Update 13.40 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 10.46 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liveblog Nu.nl https://www.nu.nl/buitenl(...)anval-op-israel.html
Live stream Gazastrook:
Andere livestream Israel:SPOILER: Diverse tweetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Jippie op 07-10-2023 21:33:44 ]Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Je snapt het niet? Je vind dit het moment om een kernbom te gebruiken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef plesner het volgende:
Snap niet waarom Israel nog geen Nukes gebruikt heeft, eens en voor altijd afrekenen met dat inferieur volkstupidity has become as common as common sense was before![]()
Nooit gehoord van de Shoah?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef plesner het volgende:
Snap niet waarom Israel nog geen Nukes gebruikt heeft, eens en voor altijd afrekenen met dat inferieur volk![]()
Als Hezbollah mee gaat doen kan het nog wel flink escaleren. Dat zijn de enige (samen met Iran, maar heel onwaarschijnlijk) die echt op grote schaal schade kunnen toebrengen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:58 schreef Ali_boo het volgende:
Net wanneer je denkt dat het niet erger kan......
Hezbollah has joined the party![]()
[ twitter ]
Maar het zal wel een paar dagen flinke terreur worden. Lijkt me nooit dat Hamas de capaciteit heeft om echt dit lang te doen.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ik denk dat Isral er goed aan doet een enorm arsenaal aan surveillance- en aanvalsdrones tot hun beschikking te hebben. Varirend van eenvoudige granatendroppers tot Raptor / Bayraktar achtige drones. En dan genadeloos en gericht alles slopen wat Hamas daar heeft staan en wie tot Hamas behoort. Vervolgens de luchtmacht en artillerie er daarna nog overheen laten gaan en dan binnentrekken met het leger. Een bezetting is voor nu de enige oplossing.![]()
Hezbollah kan denk ik ook niet veel hoor. Als ze het offensief moeten doen worden ze echt weggeblazen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als Hezbollah mee gaat doen kan het nog wel flink escaleren. Dat zijn de enige (samen met Iran, maar heel onwaarschijnlijk) die echt op grote schaal schade kunnen toebrengen.
Maar het zal wel een paar dagen flinke terreur worden. Lijkt me nooit dat Hamas de capaciteit heeft om echt dit lang te doen.![]()
Vriend van mij die in het leger zat had ook een flare gejat een hele tijd geleden. Hebben we toen 's nachts de lucht in geschoten in het bos. Echt jezus tyfus wat een licht kwam daar af. Echt hele bos lichtte op alsof het gewoon dag was. Echt mooi spul.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat is verdomme een goede flare zeg. Hangt al een minuutje of 5 in de lucht. Die van de botenwinkel zijn binnen een sec. of 40 wel beneden
[ afbeelding ]A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dat is nergens voor nodig, want israel heeft een zeer moderne luchtmacht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef Richestorags het volgende:
Ik denk dat Isral er goed aan doet een enorm arsenaal aan surveillance- en aanvalsdrones tot hun beschikking te hebben. Varirend van eenvoudige granatendroppers tot Raptor / Bayraktar achtige drones.<signature here>.![]()
Ze ontwikkelen en bouwen ze zelfquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef Richestorags het volgende:
Ik denk dat Isral er goed aan doet een enorm arsenaal aan surveillance- en aanvalsdrones tot hun beschikking te hebben. Varirend van eenvoudige granatendroppers tot Raptor / Bayraktar achtige drones. En dan genadeloos en gericht alles slopen wat Hamas daar heeft staan en wie tot Hamas behoort. Vervolgens de luchtmacht en artillerie er daarna nog overheen laten gaan en dan binnentrekken met het leger. Een bezetting is voor nu de enige oplossing.
https://en.wikipedia.org/wiki/IAI_Heron
https://en.wikipedia.org/wiki/IAI_Harop“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Minister van Defensie.quote:Hamas will understand very quickly that it has made a mistake - a grave mistake, and will pay a [heavy] price. Fifteen years ago, as Head of the Southern Command, I came close to 'breaking the neck' [destroying] of Hamas. I was stopped by the political echelon. This phenomenon will not continue. We will change reality on the ground in Gaza for the next 50 years. What was before, will be no more. We will operate at full force."![]()
Drones kunnen bepaalde dingen veel beter dan een straaljager die met enorme snelheid vliegt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig, want israel heeft een zeer moderne luchtmacht.![]()
Ach, het zal eens niet zo zijn. Het blijft opvallend dat het in veel omringende landen van Isral n pot nat is. Het is allemaal handelen op basis van emotie en haat, erg simplistisch om te zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ja hoor, springlevend en wel![]()
[ twitter ]Het gedrag dat veel Palestijnen vertonen is inderdaad behoorlijk inferieur. Maar kernwapens zijn natuurlijk geen optie, dan zou Isral een aanzienlijk deel van het eigen land onbewoonbaar maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef plesner het volgende:
Snap niet waarom Israel nog geen Nukes gebruikt heeft, eens en voor altijd afrekenen met dat inferieur volk'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Klopt, ik ben een oude zeur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je komt over als een oude zeur. Ik ben blij dat ze 'ons' niet vragen of we tanks of ander wapentuig zouden moeten leveren. Laat ze dat lekker op hoog strategisch niveau bepalen of dat wel of geen goed idee is
Wat denk je dat de leeftijd is van de mensen die op hoog strategisch niveau zaken gaan bepalen over wapentuig?
Jonge en optimistiche mensen?
Mensen die hun gezonde verstand gebruiken?
Dacht het niet. Gezien jouw reactie.![]()
Weet ik. Maar ze doen er goed aan daar een enorm arsenaal van te gaan produceren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze ontwikkelen en bouwen ze zelf
https://en.wikipedia.org/wiki/IAI_Heron
https://en.wikipedia.org/wiki/IAI_Harop![]()
En jij denkt dat je het beter kan? Gezien jouw reactie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een oude zeur.
Wat denk je dat de leeftijd is van de mensen die op hoog strategisch niveau zaken gaan bepalen over wapentuig?
Jonge en optimistiche mensen?
Mensen die hun gezonde verstand gebruiken?
Dacht het niet. Gezien jouw reactie.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Een straaljager gooit een laserguided bomb die een vierkante KM uitstuft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Drones kunnen bepaalde dingen veel beter dan een straaljager die met enorme snelheid vliegt.
Daarbij: ze maken al de beste drones die er zijn. Zoek maar op harpy of harop.<signature here>.![]()
Prima ja. Vooral doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ze doen er goed aan daar een enorm arsenaal van te gaan produceren.
Nog meer wapens. Nog meer doden.
En maar janken.![]()
Ze hebben daar ook net een extreem-rechtse regering dus de timing kon voor de Palestijnen niet slechter.quote:
Gaat nog weken of maanden duren voordat de emoties wat dalen en er over een wapenstilstand gepraat kan worden.![]()
Ze leveren aan meer dan 10 landen, dus ik denk dat ze zelf een behoorlijke vloot van die dingen hebben, maar ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ze doen er goed aan daar een enorm arsenaal van te gaan produceren.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Je wil toch geen vierkante km opblazen? Dat ze de beste drones maken wil niet zeggen dat ze die in enorme hoeveelheden hebben. Maar goed, we gaan het zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Een straaljager gooit een laserguided bomb die een vierkante KM uitstuft.
Daarbij: ze maken al de beste drones die er zijn. Zoek maar op harpy of harop.![]()
Dit is toch geen oorlog meer. Gevecht van man tegen man. Nee, de natie met de meest geavanceerde technieken zal en moet het laatste woord hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Drones kunnen bepaalde dingen veel beter dan een straaljager die met enorme snelheid vliegt.
Leuk. Tot alle vijanden zijn uitgeroeid. Wie volgt dan? Ik niet want ik ben dan al lang dood en begraven.
Maar jullie kinderen en kleinkinderen gaan leuke tijden tegemoet.![]()
Dat geldt toch vooral voor Hamas die ongeleide projectielen op woonwijken afschiet? Wat moet Isral doen dan? Hamas gaan knuffelen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Prima ja. Vooral doen.
Nog meer wapens. Nog meer doden.
En maar janken.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Uitstekend, dat bandietenhol mag compleet worden uitgerookt. Dan krijg je straks natuurlijk weer jammerende filmpjes van Arabieren die zogenaamd hartstikke zielig zijn, maar diezelfde Arabieren staan een dag eerder nog juichend in de straten terwijl ze op het dode lichaam van een 19-jarige Isralische soldaat spugen dat als trofee door de stad worden gereden. Het moet nu eens klaar zijn met deze barbaren. 'Play stupid games, win stupid prizes'. Men begint zelf, elke keer weer opnieuw.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Gewoon ook mensen ontvoeren... om misdadigers en moordenaars vrij te kopen
Wat een gore wezens die moslims. Israel heeft een vrijbrief wat mij betreft.
Kill 'm all dat hamas.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Is dat ooit anders geweest dan? Ook veldslagen werden gewonnen door de partij met de meest geavanceerde wapensquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is toch geen oorlog meer. Gevecht van man tegen man. Nee, de natie met de meest geavanceerde technieken zal en moet het laatste woord hebben.
Leuk. Tot alle vijanden zijn uitgeroeid. Wie volgt dan? Ik niet want ik ben dan al lang dood en begraven.
Maar jullie kinderen en kleinkinderen gaan leuke tijden tegemoet.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Gast neem je bloeddruk pilletjes en ga lekker naar bed. Wat een pure diarree.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is toch geen oorlog meer. Gevecht van man tegen man. Nee, de natie met de meest geavanceerde technieken zal en moet het laatste woord hebben.
Tja als je dan dit soort dingen leestquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ach, het zal eens niet zo zijn. Het blijft opvallend dat het in veel omringende landen van Isral n pot nat is. Het is allemaal handelen op basis van emotie en haat, erg simplistisch om te zien.
[..]
Het gedrag dat veel Palestijnen vertonen is inderdaad behoorlijk inferieur. Maar kernwapens zijn natuurlijk geen optie, dan zou Isral een aanzienlijk deel van het eigen land onbewoonbaar maken.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Hamas moet weg, dan kan er gepraat worden. Met Hamas valt niet te praten. Denk je dat je met de gasten van vandaag een betrouwbare deal kunt maken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij meteen opspringt als ze komen werven voor het leger? Ik vind man tegen man eigenlijk nog triester, aangezien het dan gaat om twee groepen tieners, die elkaar dood maken uit naam van twee leiders die gewoon met elkaar koffie drinken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar jullie kinderen en kleinkinderen gaan leuke tijden tegemoet.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ik zou precies hetzelfde doen. Zo gek is dat niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:24 schreef Red_85 het volgende:
Gewoon ook mensen ontvoeren... om misdadigers en moordenaars vrij te kopen
Wat een gore wezens die moslims. Israel heeft een vrijbrief wat mij betreft.
Kill 'm all dat hamas.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Wat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar jullie kinderen en kleinkinderen gaan leuke tijden tegemoet.
Je wou zeggen dat de eerste wereld oorlog zo anders was?
Er is niets nieuws onder de zon."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
De eerste wereldoorlog kon wel je goedkeuring wegdragen? Miljoenen mantegenman gevechten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar jullie kinderen en kleinkinderen gaan leuke tijden tegemoet.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Je hebt gelijk hoor, daar niet vanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je wil toch geen vierkante km opblazen? Dat ze de beste drones maken wil niet zeggen dat ze die in enorme hoeveelheden hebben. Maar goed, we gaan het zien.
Drones zijn nu erg prominent in de oekraine oorlog, maar dat is omdat oekraine geen noemenswaardige luchtmacht heeft, en die van rus tenhemelschreiend incompetent en daarom niet aanwezig. En in dat vacuum komen drones op.
Maar Israel heeft een uitstekende luchtmacht, met echt state of the art spul. Dus voor hun zijn drones niet interessant. hamas heeft geen tanks, bv.<signature here>.![]()
Isral gaat er met gestrekt been in de komende dagen.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Police to families of missing: Bring DNA samples to police stations to aid in identification
https://www.timesofisrael(...)d-in-identification/When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Die twee groepen vertrouwen elkaar voor geen meter, met of zonder Hamas. Als wij met zijn allen in zo'n strook worden geduwd nadat we onze huizen worden uitgezet, dan komt er vast ook een opstand, die kwam er al tijdens de avondklok.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hamas moet weg, dan kan er gepraat worden. Met Hamas valt niet te praten. Denk je dat je met de gasten van vandaag een betrouwbare deal kunt maken?
Niet dat de aanvallen van vandaag daarmee ineens legitiem zouden zijn. Ook van de Palestijnen word ik bijzonder moe. Op deze manier kom je nooit tot vrede, niet dat beide groepen dat enigszins willen. Ze zijn allebei zogenaamd het gekozen volk en moeten per se op het beloofde land wonen, om vervolgens creaties van God als honden te behandelen of te vermoorden, ongeacht welke partij.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
🇵🇸🇮🇱 STATEMENT FROM ISRAELI PM BENJAMIN NETANYAHU:
“What happened today will not be seen in Israel and I will make sure it does not happen again.
The IDF will immediately use its full force to destroy Hamas' capabilities.
We will avenge this black day.
We will turn all the places in this evil city where Hamas is hiding into ruins.
Residents of Gaza, get out of there now.”A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Wat ik denk heb ik hier heel duidelijk gemaakt. Waar komt die slappe en inhoudsloze reactie van jou dan vandaan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En jij denkt dat je het beter kan? Gezien jouw reactie.
Het besef dat je uitgeluld bent? Mond vol tanden? Je bent een man die zich bedreigt voelt? Waarom meld jij je niet aan om mee te vechten in deze o zo belangrijke oorlog tussen twee zandbaknaties? Angst? Mag niet van je vrouw? Druk op je werk? Je moet je auto elke zaterdag wassen?
Doe aub niet alsof jij de wijsheid in pacht hebt in oorlogvoeren. De enige oorlogen die jij hebt meegemaakt speelden zich af op je computerbeeldschermpje.
Verblind door de westerse voordegekhouderij denk jij echt dat het westen de wijsheid in pacht heeft.
Nou echt niet hoor.![]()
Wat een rare reactie. Je doet alsof er een soort "status quo" bestaat en dat de Palestijnen "vreemd genoeg" steeds weer geweld plegen. Dan ga je een beetje voorbij aan de reden waarom ze dat doen en de geschiedenis van de laatste 80 a 100 jaar van dat gebied daar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Uitstekend, dat bandietenhol mag compleet worden uitgerookt. Dan krijg je straks natuurlijk weer jammerende filmpjes van Arabieren die zogenaamd hartstikke zielig zijn, maar diezelfde Arabieren staan een dag eerder nog juichend in de straten terwijl ze op het dode lichaam van een 19-jarige Isralische soldaat spugen dat als trofee door de stad worden gereden. Het moet nu eens klaar zijn met deze barbaren. 'Play stupid games, win stupid prizes'. Men begint zelf, elke keer weer opnieuw.![]()
Ja, eigenlijk is die oermens die ooit een stok opraapte en die als knuppel ging gebruiken de boosdoener.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Dit is toch geen oorlog meer. Gevecht van man tegen man. Nee, de natie met de meest geavanceerde technieken zal en moet het laatste woord hebben
Hij had het gewoon bij zijn vuisten moeten houden!![]()
<signature here>.![]()
The usual. Hamas doet zijn ding, Isral reageert en andersom ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
Isral gaat er met gestrekt been in de komende dagen.
[ twitter ]![]()
Ze hebben gewoon eigen ontwikkeling en fabrieken hoor. Maar kan ook vooral voor verkoop zijn. Al zou ik verwachten dat ze dan zelf ook wel een vloot aanleggenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus voor hun zijn drones niet interessant. hamas heeft geen tanks, bv.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Lijkt me best wel moeilijk met al die extremisten hier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef Jippie het volgende:
Hi Jongens, genoeg oorlog. Laten we het hier een beetje amicale houden.![]()
![]()
![]()
![]()
Topquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
'Hamas doet niks voor niks en opereert ook heel erg strategisch'_!
En dit zijn de geluiden die dan uit de Nederlandse academische wereld komen. Het blijft bijzonder om te zien.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ik neem aan dat hij de grenzen dan ook opent of wat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]zie email 27 oktober![]()
Israeli death toll from multi-front Hamas attack rises to more than 250
https://www.timesofisrael(...)es-to-more-than-250/When the student is ready, the teacher will appear.
Ow, die hebben ze. Hoeven we niet aan te twijfelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon eigen ontwikkeling en fabrieken hoor. Maar kan ook vooral voor verkoop zijn. Al zou ik verwachten dat ze dan zelf ook wel een vloot aanleggen<signature here>.![]()
Lekker elkaar uitmoorden, dat willen ze daar blijkbaar graag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef Rupibma het volgende:
[..]
The usual. Hamas doet zijn ding, Isral reageert en andersom ook.And what rough beast, its hour come round at last,
Overigens krijg ik steeds meer het idee dat God (of hoe je hem ook noemt) oorlog erg vermakelijk vindt en zeg nou zelf, als het alleen maar goed gaat dan is onze planeet erg saai om te bekijken.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ja die lui moeten toch ergens heen, Egypte ofzo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de grenzen dan ook opent of wat?And what rough beast, its hour come round at last,
When the student is ready, the teacher will appear.
Hij gaat in ieder geval veel seks krijgen vanavondquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]![]()
![]()
Hamas gaat verleden tijd zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef HowardRoark het volgende:
En dit zijn de geluiden die dan uit de Nederlandse academische wereld komen. Het blijft bijzonder om te zien.
[ twitter ]"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
God's favoriete showquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens krijg ik steeds meer het idee dat God (of hoe je hem ook noemt) oorlog erg vermakelijk vindt en zeg nou zelf, als het alleen maar goed gaat dan is onze planeet erg saai om te bekijken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Biden laat ook iets van zich horenA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Turkije bezet Koerdische gebieden en terroriseert jarenlang het Koerdische volk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Isral bezet Palestijnse grondgebieden en terroriseert jarenlang het Palestijnse volk. Turkije verdedigt zijn legitieme grenzen tegen terreurgroepen zoals PKK/YPG/PYD.Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.![]()
Ja want dat zou het enige bezwaar zijn...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
...
[..]
Het gedrag dat veel Palestijnen vertonen is inderdaad behoorlijk inferieur. Maar kernwapens zijn natuurlijk geen optie, dan zou Isral een aanzienlijk deel van het eigen land onbewoonbaar maken.![]()
Er is een grens met Egypte.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de grenzen dan ook opent of wat?
Ze zijn niet omsloten.
Dat die grens niet makkelijk is, hebben ze ook aan zichzelf te danken."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Laten we hopen dat de Israli het hoofd een beetje koel houden. Deze achterlijke terreurdaden zijn geen excuus om tegen een hele bevolking tekeer te gaan.quote:zie email 27 oktober![]()
Zo beter? Of de updates gelijk onder een spoiler?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:22 schreef arvensis het volgende:
Kan de hele OP niet onder een spoiler? Heel irritant als je mobiel FOK!t.![]()
Nou, brandbom er in.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Sow dan. Jij bent degene die het vechten met stokken en stenen 'eerlijker' vindt en dat Isral zich niet mag verweren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat ik denk heb ik hier heel duidelijk gemaakt. Waar komt die slappe en inhoudsloze reactie van jou dan vandaan?
Het besef dat je uitgeluld bent? Mond vol tanden? Je bent een man die zich bedreigt voelt? Waarom meld jij je niet aan om mee te vechten in deze o zo belangrijke oorlog tussen twee zandbaknaties? Angst? Mag niet van je vrouw? Druk op je werk? Je moet je auto elke zaterdag wassen?
Doe aub niet alsof jij de wijsheid in pacht hebt in oorlogvoeren. De enige oorlogen die jij hebt meegemaakt speelden zich af op je computerbeeldschermpje.
Verblind door de westerse voordegekhouderij denk jij echt dat het westen de wijsheid in pacht heeft.
Nou echt niet hoor.
Waarom zou ik me aanmelden bij het leger voor een oorlog tussen Isral en Palestina? Ik snap die vraag niet?
Neem nog een neut zou ik zeggen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
En Iran viert feestA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
God bestaat niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens krijg ik steeds meer het idee dat God (of hoe je hem ook noemt) oorlog erg vermakelijk vindt en zeg nou zelf, als het alleen maar goed gaat dan is onze planeet erg saai om te bekijken.![]()
Bedoel je dat gebied in Syri die de koerdische seperatisten in handen hebben gekregen door de burgeroorlog te misbruiken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Turkije bezet Koerdische gebieden en terroriseert jarenlang het Koerdische volk.![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Deze laffe terreur daden van vandaag hebben de grens vr overschreden.![]()
Kortom het is nonsens. ‘Aan zichzelf te danken’ is een onzinargument. Je kunt niet stellen dat omdat je bij een bepaalde groep hoort je maar verantwoordelijk bent voor daden van terroristische groeperingen. Ook die mensen zijn slachtoffer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is een grens met Egypte.
Ze zijn niet omsloten.
Dat die grens niet makkelijk is, hebben ze ook aan zichzelf te danken.zie email 27 oktober![]()
Israeli flags cover buildings in Azerbaijan
Azerbaijan - a close ally of Turkey - has a historically warm relationship with Israel
Armenia has been historically closer Russia & Iran![]()
![]()
Hoeveel x 70 maagden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Want je mag niet verder kijken dan naar de problemen van vandaag?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef HowardRoark het volgende:
En dit zijn de geluiden die dan uit de Nederlandse academische wereld komen. Het blijft bijzonder om te zien.
[ twitter ]Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
En terecht.
Deze laffe terreur daden van vandaag hebben de grens vr overschreden.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
En toch kan de gewone man in Gaza daar ook niets aan doen. Hamas is gewoon een terreurorganisatie, die moet je te vuur en te zwaard bestrijden. Maar de gewone bevolking moet gespaard worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
En terecht.
Deze laffe terreur daden van vandaag hebben de grens vr overschreden.zie email 27 oktober![]()
Meh is het niet hopen tegen beter weten inquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de Israli het hoofd een beetje koel houden. Deze achterlijke terreurdaden zijn geen excuus om tegen een hele bevolking tekeer te gaan.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Hamas gaat als een tumor weggesneden worden.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ja, wie zei dat ook alweer? De volgende wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is die oermens die ooit een stok opraapte en die als knuppel ging gebruiken de boosdoener.
Hij had het gewoon bij zijn vuisten moeten houden!![]()
Wat is de mens toch eigenlijk een stompzinnig wezen. We hebben de hersens om onze levens tot het bedoelde bijbelse paradijs te leven en toch neigen we nog steeds naar Kain die niks liever doet dan onze broer Abel zijn hersen in te slaan.
Ik ga maar weer eens luisteren naar een mooi stukje muziek.
Did you say you're a public servant?
Well, then let me ask you why
You're keeping the public uninformed
When you're not feedin' us with lies
Listen to our founding fathers
Sit down and read the Bill of Rights
You'd better learn how to play the game by the rules
Or you're gonna have an awful fight
'Cause I will not dance to your music
And I will not drink your wine
And I will not toast to your success
Because you're no friend of mine, oh yeah you know it
You're no friend of mine
Why do you take my brother?
And why do you take my son?
Shipping them off to another land
To fight a war that can't be won
You can't say you don't know better
Because by now the truth is out
The people are all sick of following you
Because you don't know what it's all about
So I will not dance to your music
You're no friend of mine
I'm the younger generation and I love my country land
I can't stand to watch the nation fall apart
'Cause you won't understand
God help you "public servant"
When you stand before the King
When your works are shown and your lies are known
And your wasted life won't mean a thing
So pay attention to me as I sing
'Cause I will not dance to your music
You're no friend of mine.
![]()
![]()
![]()
![]()
Andersom werd wel iedere Israeli neer geknald. In schuilkelders zelfs. Hele families.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de Israli het hoofd een beetje koel houden. Deze achterlijke terreurdaden zijn geen excuus om tegen een hele bevolking tekeer te gaan.
Ik snap dat je Isral aan een westers moreel kader wil houden. Maar dit is zo'n brute aanval.
Ik vind het echt ongekend.
En dan hebben we nog al die weggevoerde vrouwen. Met kinderen soms."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Groot fan van South Park, alles en overal is een South Park-referentie.quote:Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Laten we inderdaad even bij het begin beginnen: Isral is sinds 1948 een onafhankelijk land en nooit erkend door de omringende Islamitische landen en de groep Arabieren die we tegenwoordig kennen als de 'Palestijnen'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat een rare reactie. Je doet alsof er een soort "status quo" bestaat en dat de Palestijnen "vreemd genoeg" steeds weer geweld plegen. Dan ga je een beetje voorbij aan de reden waarom ze dat doen en de geschiedenis van de laatste 80 a 100 jaar van dat gebied daar.
Dit zou toch echt de basis moeten zijn voor een opmars naar vrede, maar dat kan al niet want men wil de complete vernietiging van Isral. Dan kun je dus wel allerlei kanttekeningen en nuances gaan aanbrengen, maar dat is zinloos.Dat zou fantastisch zijn, maar eerst zien, dan geloven. Die terreurgroeperingen weten altijd weer op te krabbelen.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Druk geweest op Teams vandaag die opa Bidenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef Ali_boo het volgende:
Biden laat ook iets van zich horen
[ twitter ]
Een Amerikaanse president die het slecht doet in de peilingen die wel zin heeft in oorlog in het midden oosten zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef Ali_boo het volgende:
Biden laat ook iets van zich horen
[ twitter ]Groot fan van User Wotte![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympir:![]()
Dat hele gebied hangt dan ook van vergeldingsaanvallen aan elkaar. Het is elke keer 'logisch' dat er een tegenaanval komt (dus net 'goed'), maar dat zorgt er uiteindelijk natuurlijk voor dat de hele meuk nooit ook maar een beetje beter wordt. Over 100 jaar is het nog steeds n grote puinhoop.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Andersom werd wel iedere Israeli neer geknald. In schuilkelders zelfs. Hele families.
Ik snap dat je Isral aan een westers moreel kader wil houden. Maar dit is zo'n brute aanval.
Ik vind het echt ongekend.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Hmm, eigenlijk wel ja. Welke andere bezwaren zou jij hebben dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja want dat zou het enige bezwaar zijn...'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Isral levert o.a. wapentuig aan Azerbaijan. Ik neem aan dat ze dat een prima relatie hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Israeli flags cover buildings in Azerbaijan
Azerbaijan - a close ally of Turkey - has a historically warm relationship with Israel
Armenia has been historically closer Russia & Iran
[ afbeelding ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Tijd om Obama te sturen, die fixt wel ff vrede. Toch, Barack?
Maar deze aanvallen zijn wel echt extreem ja. Verwacht ook echt dat Isral flink gaat huishouden.
Vaak gaat het om enkele doden/gewonden.![]()
Welke mensen zijn die mensen ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kortom het is nonsens. ‘Aan zichzelf te danken’ is een onzinargument. Je kunt niet stellen dat omdat je bij een bepaalde groep hoort je maar verantwoordelijk bent voor daden van terroristische groeperingen. Ook die mensen zijn slachtoffer."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Vandaar dat er zoveel getoeterd werd in Rotterdam
Ik heb er altijd wel moeite mee als mensen dingen gaan zeggen 'dat hebben ze aan zichzelf te danken' als het gaat om acties van groepen, maar niet de onschuldige burgers, Want op die manier kan je iedereen ter wereld monddood maken onder het mom 'dat heb je aan jezelf te danken'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is een grens met Egypte.
Ze zijn niet omsloten.
Dat die grens niet makkelijk is, hebben ze ook aan zichzelf te danken.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ik hoor ook vrijwel niets over een roep om terughoudendheid en deescalatie door Westerse leiders. De komende dagen heeft Isral dus volkomen vrij spel om tot tapijtbommen aan toe in te zetten.
Ik verwacht tienduizenden doden aan Palestijnse kant in de komende weken.![]()
H ik keur dat soort barbaarse terreurdaden niet goed h? Sterker nog ik keur dat volkomen af. Maar juistaarom mag je je nooit tot hetzelfde niveau verlagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Andersom werd wel iedere Israeli neer geknald. In schuilkelders zelfs. Hele families.
En dan hebben we nog al die weggevoerde vrouwen. Met kinderen soms.zie email 27 oktober![]()
Mensen die in de Palestijnse gebieden wonen en niets te maken hebben met Hamas en deze terreurdaden.quote:zie email 27 oktober![]()
Op een gegeven moment is het geduld op, vrees ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan hebben we nog al die weggevoerde vrouwen. Met kinderen soms.And what rough beast, its hour come round at last,
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Druk geweest op Teams vandaag die opa BidenDoor zijn doen belanden we wellicht in ww3 maar geen gemene tweets tochquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een Amerikaanse president die het slecht doet in de peilingen die wel zin heeft in oorlog in het midden oosten zag ik niet aankomen
Zij stemmen en hebben hierdoor wel een aandeel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb er altijd wel moeite mee als mensen dingen gaan zeggen 'dat hebben ze aan zichzelf te danken' als het gaat om acties van groepen, maar niet de onschuldige burgers, Want op die manier kan je iedereen ter wereld monddood maken onder het mom 'dat heb je aan jezelf te danken'.![]()
In een perfecte wereld ja, makkelijk roepen vanaf de zolderkamer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
H ik keur dat soort barbaarse terreurdaden niet goed h? Sterker nog ik keur dat volkomen af. Maar juistaarom mag je je nooit tot hetzelfde niveau verlagen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Dat is de clou van dit eeuwen oude conflict.quote:Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Wat zou er gebeuren als er een groep toeterend met Isralische vlaggen rondrijd?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
Vandaar dat er zoveel getoeterd werd in Rotterdam![]()
[ twitter ]When the student is ready, the teacher will appear.
Nou ken ik niet alle ins en outs van de overheid in de Gazastrook maar ik denk niet dat Hamas aan eerlijke en open verkiezingen doet...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zij stemmen en hebben hierdoor wel een aandeel.![]()
Tenzij er een eindoplossing komt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hele gebied hangt dan ook van vergeldingsaanvallen aan elkaar. Het is elke keer 'logisch' dat er een tegenaanval komt (dus net 'goed'), maar dat zorgt er uiteindelijk natuurlijk voor dat de hele meuk nooit ook maar een beetje beter wordt. Over 100 jaar is het nog steeds n grote puinhoop.And what rough beast, its hour come round at last,
Wat een hoeveelheid aan verschrikkelijk videos. En dan te bedenken dat een deel niet gefilmd is. Voor mijn eigen gemoedsrust moet ik ze niet meer bekijkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)hildren_being_taken/
Wat een angst zal je dan hebben... vreselijk..
![]()
Is je internet zo traag dat je post uit 1973 nu pas aankomtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Laten we inderdaad even bij het begin beginnen: Isral is sinds 1948 een onafhankelijk land en nooit erkend door de omringende Islamitische landen en de groep Arabieren die we tegenwoordig kennen als de 'Palestijnen'.
[..]![]()
Lijkt me geen goed idee in Rotterdamquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als er een groep toeterend met Isralische vlaggen rondrijd?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Daarom wordt ook geadviseerd om het gebied te verlaten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mensen die in de Palestijnse gebieden wonen en niets te maken hebben met Hamas en deze terreurdaden.
Alleen maar netjes.
En er zijn andere grensovergangen, dan behalve die naar Isral. Het gebied is niet ingesloten door Isral."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Die mensen juichen voor in het wilde weg uitmoorden van gezinnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]And what rough beast, its hour come round at last,
Ow ja, de tolerantie komt natuurlijk maar van 1 kant. Bij de Marokkanen zullen we dan maar niet over de Westelijke Sahara beginnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee in Rotterdam
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Blijft toch een prima truukquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Door zijn doen belanden we wellicht in ww3 maar geen gemene tweets tochGroot fan van User Wotte![]()
Noeks en WW3 zijn een nieuw soort godwins.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Het gebied waar de Koerden wonen, dat bezet wordt door Turkije.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Bedoel je dat gebied in Syri die de koerdische seperatisten in handen hebben gekregen door de burgeroorlog te misbruiken?Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.![]()
De live streams werken niet meer dus kunnen er wmb uit. En alles behalve de laatste update onder een spoiler is het fijnst.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zo beter? Of de updates gelijk onder een spoiler?
Dank voor de moeite!Protge moi de mes dsirs.![]()
In Nederland zouden morgen eerst kamervragen komen jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In een perfecte wereld ja, makkelijk roepen vanaf de zolderkamer.
Als je in zo'n gebied woont ben je blij met een doortastende leider. Al zijn al die leiders ook direct weer een deel van het probleem.![]()
Biden's plan for Peace in the Middle East:quote:
1. Surrender to the Taliban.
2. Give Iran $6B of fungible cash to the #1 state sponsor of Hezbollah.
And now step 3...A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Als ze in Iran en Afgehanistaliban zo begaan zijn met dat lot van die arme Palestijnen, waarom brengen we ze dan niet daarheen om in vrede te kunnen leven. Vooral de Taliban heeft het vast goed voor met de Palestijnse vrouwen en kinderen.![]()
3 seconds of fame.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Honderdduizenden burgerdoden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk wel ja. Welke andere bezwaren zou jij hebben dan?![]()
Dat is de facto natuurlijk geen optie. En dat weet Isral ook wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarom wordt ook geadviseerd om het gebied te verlaten.
Alleen maar netjes.
En er zijn andere grensovergangen, dan behalve die naar Isral. Het gebied is niet ingesloten door Isral.
Dus moet Isral zijn militaire optreden zo inrichten dat burgers zo veel als mogelijk gespaard blijven. Dat mag je ook verwachten van een land dat onderdeel van de westerse wereld.zie email 27 oktober![]()
Isral wil blijkbaar generaties lang oorlog moeten voeren om dat niet te hoeven doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oplossing is dat Isralieten optiefen uit gebieden die zij bezetten.![]()
Step 3 is altijd '?'quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Biden's plan for Peace in the Middle East:
1. Surrender to the Taliban.
2. Give Iran $6B of fungible cash to the #1 state sponsor of Hezbollah.
And now step 3...
Step 4 is 'profit'“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Doet Marokko dat ook dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oplossing is dat Isralieten optiefen uit gebieden die zij bezetten.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Waarom zouden ze? Als ze zich terugtrekken (zoals ze in 2005 uit Gaza hebben gedaan) wordt het een uitvalbasis voor allerlei extremistische halve garen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oplossing is dat Isralieten optiefen uit gebieden die zij bezetten.![]()
Ik ben maar even gestopt met linkjes klikken na die kinderkamer vol uiteengespatte hoofdjes ja...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:44 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Wat een hoeveelheid aan verschrikkelijk videos. En dan te bedenken dat een deel niet gefilmd is. Voor mijn eigen gemoedsrust moet ik ze niet meer bekijken.
![]()
![]()
Ik moest lachenquote:
En ik begin er dus maar even niet aan..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben maar even gestopt met linkjes klikken na die kinderkamer vol uiteengespatte hoofdjes ja...![]()
Je kunt Gaza niet uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarom wordt ook geadviseerd om het gebied te verlaten.
Alleen maar netjes.
En er zijn andere grensovergangen, dan behalve die naar Isral. Het gebied is niet ingesloten door Isral.
Egypte bordercrossing is nu ook hermetisch afgesloten.![]()
Hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:52 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Je kunt Gaza niet uit.
Egypte bordercrossing is nu ook hermetisch afgesloten."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ach, het Ardennen offensief heeft behalve veel doden en gewonden ook weinig effect gehad. Israel heeft voldoende mogelijkheden zich te weren, nukes zijn daarvoor niet nodig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat vind ik heel eng. Net zolang blijven prikken tot Israel zich 'genoodzaakt' voelt om kernshit uit te scheiten.
Tja en dan...?
Dag olie. Hai Rusland. Vriendjes?Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
Barrage of rockets fired toward southern Israel
https://www.timesofisrael(...)ard-southern-israel/When the student is ready, the teacher will appear.
Laat de Israli maar een corridor inrichten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:52 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Je kunt Gaza niet uit.
Egypte bordercrossing is nu ook hermetisch afgesloten.zie email 27 oktober![]()
Iets met wapensmokkel toch? Toen heeft Egypte de grens gesloten.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Very special air forces.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Kom me niet vertellen dat je verbaasd bentquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die mensen juichen voor in het wilde weg uitmoorden van gezinnen.Wat denk jij dan? Alleen witmans moet zich aanpassen aan de restquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow ja, de tolerantie komt natuurlijk maar van 1 kant. Bij de Marokkanen zullen we dan maar niet over de Westelijke Sahara beginnen.
Waarom denk je dat ze Gaza het grootste concentratiekamp ter wereld noemen?quote:
Welke plaat heb je voor je hoofd.![]()
Gedoetjes met Hamas inderdaad, maar niet iedereen in de Palestijnse gebieden is Hamas. Die kun je daar ook niet verantwoordelijk voor houden. Dat is een beetje hetzelfde als doen alsof elke Rus fair game is vanwege de daden van Poetin en co.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Iets met wapensmokkel toch? Toen heeft Egypte de grens gesloten.zie email 27 oktober![]()
Laat Hamas dat maar doen, ow wacht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laat de Israli maar een corridor inrichten.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Wel relevant. Want het is niet Isral die Gaza volledig omsluit. Er zijn meer actoren.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
omdat palestijnen continu aanslagen aan het plegen waren op bussen en andere burgerdoelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:54 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze Gaza het grootste concentratiekamp ter wereld noemen?
Welke plaat heb je voor je hoofd.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
En blinde woede + wraak gaat nog meer van dat soort vrouwen en kinderen opleveren aan beide kanten. Men is al eeuwen wraak op elkaar aan het nemen, het is gewoon diep triest. Allebei zijn ze zogenaamd het gekozen volk om op de heilige grond te wonen. Of God bestaat en is een lul dat ie dit allemaal laat gebeuren, want alles is toch Zijn plan? Of God bestaat niet en deze mensen zijn al eeuwen voor niets aan het vechten. haten elkaar zonder elkaar ook maar een beetje te kennen. Maar beide zullen ze zeggen dat hun acties gerechtvaardigd zijn. Mensen over de hele wereld kiezen een kant en gaan ook zonder echte kennis van zaken een van de twee als de dader van alles zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan hebben we nog al die weggevoerde vrouwen. Met kinderen soms.
Mensen die hard roepen 'Isral heeft het aan zichzelf te danken' of 'Palestijnen hebben het aan zichzelf te danken' doen precies wat die groepen ook doen, maar dan van veilige afstand zonder dat je er persoonlijk ook maar iets van merkt. Het maakt ook niet uit, want geen van beide zal fouten bekennen en uiteindelijk hebben ze ergens allebei gelijk.
Ja, velen zullen het doortrekken met groeperingen bij hun in de straat of dat alle Westerse mensen sowieso al slecht zijn en zo spelen we het conflict in het klein af. Maar laten we vooral niet de emoties te veel laten gaan in de wraak, want dan heeft de andere partij ook weer een reden om keihard terug te slaan en dan sla je zelf weer terug (hoe begrijpelijk dan ook). Het gaat nooit stoppen, misschien moeten we er als wereld gewoon een heel groot hek omheen zetten.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Hiddendoe ligt inmiddels op 2 oren denk ik. Omgevallen van de drankquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ach, het Ardennen offensief heeft behalve veel doden en gewonden ook weinig effect gehad. Israel heeft voldoende mogelijkheden zich te weren, nukes zijn daarvoor niet nodig.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Kernboom op onschuldige mensen, daar zie jij het probleem niet zo van in?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk wel ja. Welke andere bezwaren zou jij hebben dan?Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ik heb deze vraag al heel vaak gesteld. Waarom mochten de overlevenden van de Holocaust zich niet vestigen in een Europees land? Of in Amerika?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ach, het Ardennen offensief heeft behalve veel doden en gewonden ook weinig effect gehad. Israel heeft voldoende mogelijkheden zich te weren, geem nukes zijn daarvoor nodig.
Waarom moest het juist daar? Midden tussen de jodenhaters? Hitler is dood, lang leve Hitler?
In mijn ogen is dit conflict een ongelooflijk smerige politiek.![]()
Isral is hier de enige agressor die al decennialang terreur zaait, op illegale wijze grondgebieden opeist, Palestijnen uit hun huizen verjaagd en hun eigen mensen daar plaatst. Alle kenmerken van een bandiet maar een of andere Tocadisco komt hier beweren dat het de schuld is van de Palestijnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Als ze zich terugtrekken (zoals ze in 2005 uit Gaza hebben gedaan) wordt het een uitvalbasis voor allerlei extremistische halve garen.![]()
Niet al Isral voornemens is om geweld te gebruiken, dan rust op haar de plicht om burgerslachtoffers zo veel als mogelijk te voorkomen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Wel relevant. Want het is niet Isral die Gaza volledig omsluit. Er zijn meer actoren.zie email 27 oktober![]()
Ja ook dit vind ik walgelijk, sowieso mensen die het conflict hier relevant in de samenleving vinden zijn erg sneu.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Dat zou onwenselijk zijn ja, maar vergeet niet dat veel van deze 'onschuldige' mensen staan te juichen in de straten voor terrorisme en bloedvergieten. We hebben hier dus te maken hebben met een volk waar elke vorm van een moreel kompas lijkt te ontbreken.quote:
Isral heeft de afgelopen decennia op allerlei manieren geprobeerd om het conflict tevergeefs op te lossen, het blijkt zinloos omdat veel van deze mensen geen oplossing willen, behalve de totale vernietiging van Isral. Mocht het dus toch zover dat men geen andere uitweg ziet dan zulke wapens te gebruiken, heb ik er geen medelijden mee. En dat zal voor velen gelden.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Egypte wil niets te maken hebben met Hamas. En ook niets met de "democratische" Palestijnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Iets met wapensmokkel toch? Toen heeft Egypte de grens gesloten.
Aan de westkant heb je een volledige waterblokkade. De haven is gebombardeerd. Het vliegveld is gebombardeerd (o.a. ooit gefinancierd door NL) Aan de oostkant Israel wat zelf voor terminale patienten uit Gaza geen toestemming verleend. Aan de zuidkant Egypte wat duizenden tunnels heeft opgeblazen en ook alles bijna potdicht heeft gegooid.
En daarboven IDF drones en balonnen.![]()
‘Enige agressor’ zegt ie. Terwijl de lijken door de straten worden gesleept en de Isralische vrouwen verkracht en gegijzeld. Man man man.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Isral is hier de enige agressor die al decennialang terreur zaait, op illegale wijze grondgebieden opeist, Palestijnen uit hun huizen verjaagd en hun eigen mensen daar plaatst. Alle kenmerken van een bandiet maar een of andere Tocadisco komt hier beweren dat het de schuld is van de Palestijnen.zie email 27 oktober![]()
Seriously?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb deze vraag al heel vaak gesteld. Waarom mochten de overlevenden van de Holocaust zich niet vestigen in een Europees land? Of in Amerika?
Waarom moest het juist daar? Midden tussen de jodenhaters? Hitler is dood, lang leve Hitler?
In mijn ogen is dit conflict een ongelooflijk smerige politiek.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ik ook, jaren later zullen we er wel wat genuanceerder over gaan denken. Geen winnaars daar te vinden, al eeuwen niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef Confetti het volgende:
Ik hoor ook vrijwel niets over een roep om terughoudendheid en deescalatie door Westerse leiders. De komende dagen heeft Isral dus volkomen vrij spel om tot tapijtbommen aan toe in te zetten.
Ik verwacht tienduizenden doden aan Palestijnse kant in de komende weken.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Is elke Rus ook fair game?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou onwenselijk zijn ja, maar vergeet niet dat veel van deze 'onschuldige' mensen staan te juichen in de straten voor terrorisme en bloedvergieten. We hebben hier dus te maken hebben met een volk waar elke vorm van een moreel kompas lijkt te ontbreken.
Isral heeft de afgelopen decennia op allerlei manieren geprobeerd om het conflict tevergeefs op te lossen, het blijkt zinloos omdat veel van deze mensen geen oplossing willen, behalve de totale vernietiging van Isral. Mocht het dus toch zover dat men geen andere uitweg ziet dan zulke wapens te gebruiken, heb ik er geen medelijden mee. En dat zal voor velen gelden.zie email 27 oktober![]()
Ik begin een patroon te ontdekken
Ook hier wordt er vollop getoeterdA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Omdat een paar Joden , 4000 jaar geleden besloten daar een stad te bouwen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
In mijn ogen is dit conflict een ongelooflijk smerige politiek.
Smerig geintje idd, hadden die eikels niet even rekening met A. Hitler kunnen houden die 4 millenia later gek zou doen.
Jeruzalem heeft al langer Joden, dan dat de Islam bestaat. Gek
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?![]()
Ik vrees dat er duizenden en misschien wel tienduizenden dozen gaan vallen de komende dagen, Isral is altijd al van de harde maatregelen geweest en ik vrees dar het nu nietsontziend gaat worden, Al die Hamas terroristen vernietigen is uiteraard prima maar het zullen wel weer voornamelijk burgers gaan worden die slachtoffer gaan worden.
Dit gaat ook grote gevolgen hebben in het Westen en dus ook in NL, Kan hier ook uit de land gaan lopen met als voer alle social media beelden die rond zullen gaan met de meest afschuwelijke beelden van beide zijden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als Israel op deze voet verder gaat zoals de afgelopen 20 jaar dan weet je dat in de komende 20 jaar er een Iraanse nuke via Hamas het land in komt. "Hadden we 20 jaar geleden maar ingegrepen"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou onwenselijk zijn ja, maar vergeet niet dat veel van deze 'onschuldige' mensen staan te juichen in de straten voor terrorisme en bloedvergieten. We hebben hier dus te maken hebben met een volk waar elke vorm van een moreel kompas lijkt te ontbreken.
Isral heeft de afgelopen decennia op allerlei manieren geprobeerd om het conflict tevergeefs op te lossen, het blijkt zinloos omdat veel van deze mensen geen oplossing willen, behalve de totale vernietiging van Isral. Mocht het dus toch zover dat men geen andere uitweg ziet dan zulke wapens te gebruiken, heb ik er geen medelijden mee. En dat zal voor velen gelden.![]()
Een 'Kernboom'?! Dat klinkt best constructief eigenlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kernboom op onschuldige mensen, daar zie jij het probleem niet zo van in?
Today, the entire world saw horrifying videos from Israel. Terrorists humiliate women and men, detain even the elderly, and show no mercy.
In the face of such a terrorist strike, everyone who values life must stand in solidarity.
We in Ukraine have a special feeling about what has happened. Thousands of rockets in the Israeli sky... People killed just on the streets... Civilian cars shot through... Detainees being humiliated…
Our position is crystal clear: anyone who causes terror and death anywhere on the planet must be held accountable.
Today’s terrorist attack on Israel was well-planned, and the entire world knows which sponsors of terrorism could have endorsed and enabled its organization.
Israel has the full right to defend itself against terror. As any other state. And it’s critical that the whole world responds to terror in a unified and principled manner.![]()
Dat een volk zich zo verbonden voelt aan een plek is sowieso moeilijk voor te stellen, voor mij persoonlijk. Het maakt mij weinig uit waar ik woon, als het maar comfortabel en veilig is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Omdat een paar Joden , 4000 jaar geleden besloten daar een stad te bouwen?
Smerig geintje idd, hadden die eikels niet even rekening met A. Hitler kunnen houden die 4 millenia later gek zou doen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Gruwelijk wat hier gebeurd, vernietigen van hamas en hezbollah is dan ook een uitstekend idee, vooral ook voor de Palestijnen zelf.
Maar burgers, inclusief kinderen die geen gewelddadigheden uitvoeren, die geen lid zijn van deze clubjes, die part noch deel hebben in wat er nu gebeurt dood wensen zoals vele van onze dom-rechtse vrienden doen? Dat is net zo extremistisch, net zo stompzinnig als al die islamitische terroristen. Dat is juist de manier om deze cyclus in stand te houden.
Maar ja, dom populistische bullshit doet het wel vaker goed bij dom-rechts. Gisteren joden, zigeuners, homos, vandaag palestijnen, lgtbq, woke, BLM, wie zal morgen de vijand zijn?![]()
Ik vind het sneu dat we dit soort denkbeelden in niet geringe mate hebben gemporteerd. Als je in het Syri topic de bloeddorst richting de Koerden ziet en in het Armeni topic naar Armenen en nu ook weer dit sneue verhaal naar Isral. Echt volledig nzijdig denken en vol met haat. Terwijl ze niet eens heel dom zijn aan hun taalgebruik te zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
‘Enige agressor’ zegt ie. Terwijl de lijken door de straten worden gesleept en de Isralische vrouwen verkracht en gegijzeld. Man man man.![]()
Oh, eens hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet al Isral voornemens is om geweld te gebruiken, dan rust op haar de plicht om burgerslachtoffers zo veel als mogelijk te voorkomen.
Juist.
Anders dan de Palestijnen deden vandaag."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja en als beelden vanuit de tegenpartij getoond worden dat stopt trein2000 zijn kop in het zand.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
‘Enige agressor’ zegt ie. Terwijl de lijken door de straten worden gesleept en de Isralische vrouwen verkracht en gegijzeld. Man man man.
Man man man. De klassieke hypocrieten kruipen allen weer in slachtofferrol.![]()
Ja maar dat mag allemaal, eigen schuld dikke bult he..ze vroegen er om.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
‘Enige agressor’ zegt ie. Terwijl de lijken door de straten worden gesleept en de Isralische vrouwen verkracht en gegijzeld. Man man man.![]()
![]()
En dan negeren we even totaal het complete beeld of mag je niet iets dieper kan dan de aanval? Dat men erop stemt is niet zo heel gek, men bouwt daar scholen en dergelijken (uiteraard om zieltjes te winnen), maar veel andere keuze is er niet. Ik vind ergens op stemmen niet meteen een reden om onschuldige burgers als schuldig te bestempelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zij stemmen en hebben hierdoor wel een aandeel.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ik vrees er ook voor, en daarom vind ik het ook altijd zo moeilijk om een standpunt in te nemen in dit conflict. Dit soort barbaarse terreurdaden zijn natuurlijk volstrekt buiten de orde. En het met wortel en tak uitroeien van Hamas is dus ook een goede zaak.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Pedroso het volgende:
Ik vrees dat er duizenden en misschien wel tienduizenden dozen gaan vallen de komende dagen, Isral is altijd al van de harde maatregelen geweest en ik vrees dar het nu nietsontziend gaat worden, Al die Hamas terroristen vernietigen is uiteraard prima maar het zullen wel weer voornamelijk burgers gaan worden die slachtoffer gaan worden.
Dit gaat ook grote gevolgen hebben in het Westen en dus ook in NL, Kan hier ook uit de land gaan lopen met als voer alle social media beelden die rond zullen gaan met de meest afschuwelijke beelden van beide zijden.
Alleen Isral heeft er ook een handje van om wel heel ver te gaan in bepaalde dingen. Bij een grotere technische en militaire mogelijkheden komt ook een grotere verantwoordelijkheid kijken. Het is geen oog om oog, tand om tand wat dat betreft.zie email 27 oktober![]()
Zegt ie terwijl ie hier een hele calimero routine aan het afsteken isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:01 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en als beelden vanuit de tegenpartij getoond worden dat stopt trein2000 zijn kop in het zand.
Man man man. De klassieke hypocrieten kruipen allen weer in slachtofferrol.![]()
![]()
Al deze feestvierders met hun zieke geesten moet je in elk Westers land gewoon opsporen, oppakken en uit je land tyfen. Komt niet overeen met Westerse democratische waarden. Dan heb je hier niets te zoeken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ook hier wordt er vollop getoeterd
[ twitter ]
Wel de lusten, maar niet de lasten. Zoals zo vaak.![]()
okee, even wat feiten voor je: de palestijnen hebben 11 van de 13 grote vredesbesprekingen verlaten. Er zijn continu aanslagen geweest op burgerdoelen door palestijnen. Israel is meerdere keren aangevallen van buitenaf door arabische landen en heeft daarmee alleen al qua oorlogsrecht legitimiteit. Palestijnen zijn steeds begonnen met grof geweld op burgers. Ik keur het gedrag van kolonisten niet goed. maar het staat in geen enkele verhouding met het barbaarse en laf gedrag van de palestijnen. Israel probeert burgerdoden te voorkomen normaalgesproken, ze gebruiken zelfs knocks om te waarschuwen voor een aanval. Palestijnen richten hun raketten ongeleid op burgerdoelen. Hebben zelfs ambulances gebruikt voor hun aanvallen. IDF soldaten die de grens over gaan worden opgepakt en berecht. Op moreel vlak is israel altijd de betere geweest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Isral is hier de enige agressor die al decennialang terreur zaait, op illegale wijze grondgebieden opeist, Palestijnen uit hun huizen verjaagd en hun eigen mensen daar plaatst. Alle kenmerken van een bandiet maar een of andere Tocadisco komt hier beweren dat het de schuld is van de Palestijnen.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Net als dat het predicaat onschuldige burger soms ook te vaak wordt gegeven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan negeren we even totaal het complete beeld of mag je niet iets dieper kan dan de aanval? Dat men erop stemt is niet zo heel gek, men bouwt daar scholen en dergelijken (uiteraard om zieltjes te winnen), maar veel andere keuze is er niet. Ik vind ergens op stemmen niet meteen een reden om onschuldige burgers als schuldig te bestempelen.![]()
Als je omringt bent met volkeren die op je vernietiging uit zijn dan snap ik dat ze niet over zich heen laten lopen,quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Isral is hier de enige agressor die al decennialang terreur zaait, op illegale wijze grondgebieden opeist, Palestijnen uit hun huizen verjaagd en hun eigen mensen daar plaatst. Alle kenmerken van een bandiet maar een of andere Tocadisco komt hier beweren dat het de schuld is van de Palestijnen.
Neemt niet weg dat ook Isral de haat blijft aanwakkeren door vnl. het extreem rechtse deel daarvanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je hebt schijnbaar echt geen flauw idee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Wel relevant. Want het is niet Isral die Gaza volledig omsluit. Er zijn meer actoren.
2009 Buffer zone by Egypt
In December 2009, Egypt started with help from the US, the building of an Egypt–Gaza barrier along the Gaza border, consisting of a steel wall.
2013–15 Egyptian demolition of homes and smuggling tunnels
En daar zit nog een gigantische gracht met wachttorens langs.![]()
Nee hoor, daar is helemaal geen sprake van. Er wonen Joden op de Westelijke Jordaanoever, meer niet. Dat is iets heel anders dan grondgebieden opeisen. Er wonen ook allerlei minderheden in Isral, waaronder 2,5 miljoen Arabieren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Isral is hier de enige agressor die al decennialang terreur zaait, op illegale wijze grondgebieden opeist, Palestijnen uit hun huizen verjaagd en hun eigen mensen daar plaatst.Alle kenmerken van een bandiet maar een of andere Tocadisco komt hier beweren dat het de schuld is van de Palestijnen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Eens. Dit is voldoende bewijs. Maar daar zijn we veel te laf voor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Al deze feestvierders met hun zieke geesten moet je in elk Westers land gewoon opsporen, oppakken en uit je land tyfen. Komt niet overeen met Westerse democratische waarden. Dan heb je hier niets te zoeken.
Wel de lusten, maar niet de lasten. Zoals zo vaak.![]()
Correct. Je punt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, eens hoor.
Juist.
Anders dan de Palestijnen deden vandaag.zie email 27 oktober![]()
Wanneer erkend Turkije Kurdistan, over hypocresie gesprokenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:01 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en als beelden vanuit de tegenpartij getoond worden dat stopt trein2000 zijn kop in het zand.
Man man man. De klassieke hypocrieten kruipen allen weer in slachtofferrol.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
Aanvullend, de plannen voor het stichten van een "nationaal thuis voor het Joodse volk” te maken werden al in 1917 openbaar gemaakt. De zgn. Balfourverklaring.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Omdat een paar Joden , 4000 jaar geleden besloten daar een stad te bouwen?
Smerig geintje idd, hadden die eikels niet even rekening met A. Hitler kunnen houden die 4 millenia later gek zou doen.
Jeruzalem heeft al langer Joden, dan dat de Islam bestaat. Gek![]()
Het Anne Frankhuis ligt toch echt in Amsterdam en niet in Rabatquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom moest het juist daar? Midden tussen de jodenhaters?![]()
Historisch gezien heb je volkomen gelijk. Maar daar mag je dan ook de Engelsen voor bedanken. Soms zijn de dingen niet allemaal eerlijk. Isral is een vooruitstrevend en geavanceerd land op vrijwel alle gebieden en die gaan ze op geen enkele manier wegjagen daarquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Isral is hier de enige agressor die al decennialang terreur zaait, op illegale wijze grondgebieden opeist, Palestijnen uit hun huizen verjaagd en hun eigen mensen daar plaatst. Alle kenmerken van een bandiet maar een of andere Tocadisco komt hier beweren dat het de schuld is van de Palestijnen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Lees eens wat geschiedenis....quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja. Weet jij iets dat ik niet weet dan?Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Er werd hier in dit topic gesteld dat bepaalde mensen, en ik citeer, ‘inferieur volk’ zouden zijn. Dat is net zo erg als wat er vandaag gebeurd is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Gruwelijk wat hier gebeurd, vernietigen van hamas en hezbollah is dan ook een uitstekend idee, vooral ook voor de Palestijnen zelf.
Maar burgers, inclusief kinderen die geen gewelddadigheden uitvoeren, die geen lid zijn van deze clubjes, die part noch deel hebben in wat er nu gebeurt dood wensen zoals vele van onze dom-rechtse vrienden doen? Dat is net zo extremistisch, net zo stompzinnig als al die islamitische terroristen. Dat is juist de manier om deze cyclus in stand te houden.
Maar ja, dom populistische bullshit doet het wel vaker goed bij dom-rechts. Gisteren joden, zigeuners, homos, vandaag palestijnen, lgtbq, woke, BLM, wie zal morgen de vijand zijn?zie email 27 oktober![]()
Deze geloof ik wat minder eigenlijk.quote:stupidity has become as common as common sense was before![]()
Waar hb jij het over?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:01 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Man man man. De klassieke hypocrieten kruipen allen weer in slachtofferrol.zie email 27 oktober![]()
Wanneer erkennen ze al hun genocides. Wanneer stoppen ze Noord-Cyprus te bezetten. Wanneer gaan ze Koerden eens echt volwaardig behandelen. Wanneer trekken ze zich terug uit Noord-Syri? En maar janken, die diaspora in deze topics over Isral.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:04 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Wanneer erkend Turkije Kurdistan, over hypocresie gesproken![]()
Netanyahu heeft een oplossing bedachtIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Al deze feestvierders met hun zieke geesten moet je in elk Westers land gewoon opsporen, oppakken en uit je land tyfen. Komt niet overeen met Westerse democratische waarden. Dan heb je hier niets te zoeken.
Wel de lusten, maar niet de lasten. Zoals zo vaak.Tja, eens, maar genoeg Westerse mensen zelf blijven ook gecharmeerd van het Palestijnse volk, dus waarom alleen deze mensen uitzetten? Het is een begin zonder einde, want de groep die is gevallen voor allerlei onjuiste narratieven over zogenaamd hartstikke zielige en onschuldige Arabieren, is behoorlijk groot inmiddels. Helemaal onder jongeren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Eens. Dit is voldoende bewijs. Maar daar zijn we veel te laf voor.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Zo iets van ik trap jou je huis uit, ga zelf erin wonen en hoef me verder geen zorgen te maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je omringt bent met volkeren die op je vernietiging uit zijn dan snap ik dat ze niet over zich heen laten lopen,
Neemt niet weg dat ook Isral de haat blijft aanwakkeren door vnl. het extreem rechtse deel daarvan![]()
Will this erupt in to wider conflict with Hezbollah from the north in Lebanon? Hamas in Gaza (from the south) is calling for more to join the fight.
The Hamas strategy seems to be to try to provoke Israel into making a massive overwhelming strike on Gaza that will get the Middle East (Saudi Arabia and others) to stop making deals with Israel.
Hamas is against normalization of relations with Israel by other major countries in the Middle East.![]()
Veel mensen die vandaag geliefden, ouders, familie, vrienden etc. zijn verloren, die vijandigheid zal komende tijd niet gaan liggen....![]()
Doe niet alsof ik dom ben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:03 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Je hebt schijnbaar echt geen flauw idee.
2009 Buffer zone by Egypt
In December 2009, Egypt started with help from the US, the building of an Egypt–Gaza barrier along the Gaza border, consisting of a steel wall.
2013–15 Egyptian demolition of homes and smuggling tunnels
En daar zit nog een gigantische gracht met wachttorens langs.
Gaza wordt niet omsloten door Israel.
Dat de Palestijnen tunnels groeven om wapens binnen te krijgen via Egypte is geen nieuw nieuws."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympir:![]()
Dan help je wel gelijk mee aan die genoemde totale vernietiging van Isral, als je in hun achtertuin met kernwapens gaat spelen. Lekker bezig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Isral heeft de afgelopen decennia op allerlei manieren geprobeerd om het conflict tevergeefs op te lossen, het blijkt zinloos omdat veel van deze mensen geen oplossing willen, behalve de totale vernietiging van Isral. Mocht het dus toch zover dat men geen andere uitweg ziet dan zulke wapens te gebruiken, heb ik er geen medelijden mee. En dat zal voor velen gelden.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Weinig aan toe te voegenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel de lusten, maar niet de lasten. Zoals zo vaak.
Dit komt nooit meer goed. Hier zijn gewoon twee visies die zo ver uit elkaar liggen dat tijdelijk descalatie het hoogst haalbare is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:07 schreef Momo het volgende:
Veel mensen die vandaag geliefden, ouders, familie, vrienden etc. zijn verloren, die vijandigheid zal komende tijd niet gaan liggen....zie email 27 oktober![]()
Kan iemand mij uitleggen waarom hamas dit doet?
Ze gaan het nooit winnen en 10.000den palestijnen gaan sterven.
Wat is het doel van deze aanval.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Nogmaals? Waar heb jij het over? Zijn er vandaag Israli al verkrachtend en moordend door Gaza getrokken of wat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:08 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Haha, en meneer steekt zijn kop in het zandzie email 27 oktober![]()
Ondanks mijn beide partijen verhaal en linkse neiging op het politieke spectrum, is dit natuurlijk wel opmerkelijk. Het zegt zeker wat over de staat van verhoudingen en Jodenhaat is zeker een punt dat Moslims in Nederland goed aan dienen te pakken. Ik vind dit absoluut problematisch, ten eerste omdat men de oorlog hierheen haalt, ten tweede omdat haat aanleren aan je kinderen enorm dom en verwerpelijk is (zeker als je hier woont), en als je zo'n vlag op zo'n dag gaat lopen hijsen in een land ver van de problemen vandaan, moet je ook respect kunnen opbrengen voor mensen die dan met een Isralische vlag gaan wapperen. Maar je stipt hier zeker een probleem aan dat als debat maar niet van de grond komt op grote schaal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow ja, de tolerantie komt natuurlijk maar van 1 kant. Bij de Marokkanen zullen we dan maar niet over de Westelijke Sahara beginnen.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Lijkt me een uitstekende oplossing.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:06 schreef Slayage het volgende:
Netanyahu heeft een oplossing bedacht [ twitter ]![]()
Begrijpelijk, maar dan nog.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niks raars. Hoe dichterbij des te erger.
Vliegtuig neergestort? Ok, kan gebeuren. Oh, is het vliegtuig vertrokken vanaf Schiphol? Dan zijn we in paniek.
Gelukkig maar. Als we bij elke dode moeten rouwen is het leven natuurlijk niet leuk.
Een schietpartij is voor wie betrokken is heel erg, voor niemand anders. Misschien een kort nieuwsitem als het zoals in Rotterdam om meerdere mensen gaat, maar verder niet boeiend.
Een vliegtuig die crasht is heel erg, dat is zeker nieuwswaardig.
Maar echte grote evenementen is natuurlijk wel even wat anders en dan is het raar dat we het ene ver van ons bed show wel aandacht geven (Israel) en een ander niet.Waarom zouden mensen in andere landen iets van dat in Rotterdam moeten zien?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:21 schreef Homey het volgende:
[..]
Draai het eens om. Zien mensen in Sudan of Palestina iets van de gebeurtenissen in Rotterdam? Of boeit hen dat geen drol omdat het toch maar wat blanke Europeanen betreft? Is dat geen racisme?
Hoe erg ook voor mensen die betrokken waren, voor buiten Rotterdam was het totaal niet boeiend en relevant.
Ook niet voor de rest van Nederland.
Volkerenmoorden en dergelijke wel. Waar soms hele dorpen afgeslacht worden en weet ik het wat.
Dat zijn wel serieuze zaken die algemene aandacht verdienen.![]()
Dat we Isral kennelijk op andere, westerse, standaarden beoordelen dan die Palestijnen.quote:
Vreemd toch?
Oog om oog.."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
NOS zegt:quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat is het doel van deze aanval.https://nos.nl/collectie/(...)ment-wat-is-het-doelquote:Deskundigen zeggen dat Hamas wil laten zien hoe sterk het is. Daarnaast wijzen ze op de timing van de aanval. Die komt op het moment dat Isral op het punt lijkt te staan diplomatieke betrekkingen met Saudi-Arabi aan te knopen. De aanval zou daarom niet alleen bedoeld zijn om de militaire zwaktes van Isral bloot te leggen, maar ook een boodschap zijn aan Arabische landen om geen toenadering tot Isral te zoeken.![]()
Het westen heeft Isral het land gegeven.
Er moet nu vierkant achter Isral gestaan worden.
Of het nou eerlijk is of niet voor de Palestijnen. Die keuze is nou eenmaal gemaakt.![]()
Je probeert nu iets dat (deels) religieus genspireerd is rationeel te verklaren. Dat is heel gevaarlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat is het doel van deze aanval.
zie email 27 oktober![]()
![]()
![]()
Nee hoor. Want iedereen in dit topic keurt die barbaarse daden oom ten zeerste af.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat we Isral kennelijk op andere, westerse, standaarden beoordelen dan die Palestijnen.
Vreemd toch?
Oog om oog..zie email 27 oktober![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je probeert nu iets dat (deels) religieus genspireerd is rationeel te verklaren. Dat is heel gevaarlijk![]()
Niet dat ik het goedkeur hoor maar de kinderen van vandaag zijn de terroristen van morgen. En de vrouwen de moeders van de terroristen van morgen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Maar ja, dom populistische bullshit doet het wel vaker goed bij dom-rechts. Gisteren joden, zigeuners, homos, vandaag palestijnen, lgtbq, woke, BLM, wie zal morgen de vijand zijn?![]()
ik had begrepen dat Israel ze 10 minuten de tijd gaf om te evacueren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk zijn ze op tijd vertrokken![]()
Omdat we dan pijnlijke dingen over Moslims in Nederland moeten zeggen en dan zijn mensen bang geassocieerd te worden met Wilders. In dit topic zie je echter al hoe broodnodig het is, laat staan op straatquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ondanks mijn beide partijen verhaal en linkse neiging op het politieke spectrum, is dit natuurlijk wel opmerkelijk. Het zegt zeker wat over de staat van verhoudingen en Jodenhaat is zeker een punt dat Moslims in Nederland goed aan dienen te pakken. Ik vind dit absoluut problematisch, ten eerste omdat men de oorlog hierheen haalt, ten tweede omdat haat aanleren aan je kinderen enorm dom en verwerpelijk is (zeker als je hier woont), en als je zo'n vlag op zo'n dag gaat lopen hijsen in een land ver van de problemen vandaan, moet je ook respect kunnen opbrengen voor mensen die dan met een Isralische vlag gaan wapperen. Maar je stipt hier zeker een probleem aan dat als debat maar niet van de grond komt op grote schaal.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat is het doel van deze aanval.Niet vandaag, maar gister schijnen er wel Joden door Palestijns gebied getrokken te zijn die exact hetzelfde gedaan hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nogmaals? Waar heb jij het over? Zijn er vandaag Israli al verkrachtend en moordend door Gaza getrokken of wat?
En daarmee heb je ook 1 van de redenen te pakken waarom Hamas zoiets doet.![]()
Bron?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Niet vandaag, maar gister schijnen er wel Joden door Palestijns gebied getrokken te zijn die exact hetzelfde gedaan hebben.
En daarmee heb je ook 1 van de redenen te pakken waarom Hamas zoiets doet.zie email 27 oktober![]()
Religie is heel rationeel.quote:
Althans, ware religie.
Niet die gekken bij de Palestijnen en de Joden.![]()
Hamas heeft ze enkele uren de tijd gegeven vanaf het moment dat het eerste schot viel, de eerste raket werd afgeschoten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik had begrepen dat Israel ze 10 minuten de tijd gaf om te evacueren.
Dan weet je dat dit komt.![]()
Is paar keer hier langsgekomen in het topic, ergens vanmiddag gelezen.quote:
Maar weet niet hoe en wat.![]()
Lijkt me dan ook prima dat er een mededeling is om het gebied te verlaten. Netjes zelfs.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee hoor. Want iedereen in dit topic keurt die barbaarse daden oom ten zeerste af."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]Over een paar dagen delen de Israeli's een dreun uit die de Palestijnen nooit meer zullen vergeten, reken daar maar op. Dan lopen diezelfde vlagwapperaars weer te brullen en schuimbekken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Mooie kop ook boven dat artikel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
NOS zegt:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)ment-wat-is-het-doelDe NOS.quote:Hamas deelt Isral klap uit op historisch moment, wat is het doel?![]()
![]()
Alleen als Isral dat dan ook mogelijk maakt. Anders is het gratuit. En dan druk ik me nog netjes uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook prima dat er een mededeling is om het gebied te verlaten. Netjes zelfs.zie email 27 oktober![]()
Dit zal wel leiden tot een plus in de peiling voor Wilders, waardoor als tegenreactie de rest eigenlijk niet hoeft door te pakken omdat ze bang zijn dat dit Wilders gelijk geeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel de lusten, maar niet de lasten. Zoals zo vaak.
Ik hoor ze hier toeteren in Rotterdam en dat is nogal pijnlijk. Net als dat juichen in vluchtelingenkampen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ja dat zou je zeggen, maar de wraakacties gaan vast nog even door. Ik denk niet dat het teruggeven van bezette gebieden de eeuwen oude ruzies gaat stoppen. De mensen in de Gazastrook kun je wel uit die situatie halen, maar velen zijn er geboren en hebben die overlevingsdrang en haat in hun systeem zitten. Ik vind het naef om te denken dat het dan over is, net als dat het naef is om te denken dat Isral onschuldig in hun acties zou zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oplossing is dat Isralieten optiefen uit gebieden die zij bezetten.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Met het verschil dat een Isralische soldaat die een kinderkamer afknalt voor de krijgsraad komt. Een Hamas-lid krijgt dan een promotie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En blinde woede + wraak gaat nog meer van dat soort vrouwen en kinderen opleveren aan beide kanten.
...
Niet dat de kinderen dan minder dood zijn.![]()
Nou dan draaien we in cirkels. Want Isral omsluit Gaza niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen als Isral dat dan ook mogelijk maakt. Anders is het gratuit. En dan druk ik me nog netjes uit."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik vind dat als je walgelijk gedrag ziet, dat op grote schaal wordt vertoond onder een groep mensen, dit gewoon opgemerkt mag worden. Bijvoorbeeld, een heel dorp dat staat te juichen als de lichamen van jonge dode Isralische soldaten als trofeen worden rondgereden en bespuugd. Of een dode Isralir uit een tank trekken en dat lichaam nog eens flink gaan bewerken. Ja, dat is behoorlijk inferieur en beestachtig gedrag, en dit zien we op keer op keer terug onder de Palestijnen. Dit mag (en moet zelfs) gewoon benoemd kunnen worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er werd hier in dit topic gesteld dat bepaalde mensen, en ik citeer, ‘inferieur volk’ zouden zijn. Dat is net zo erg als wat er vandaag gebeurd is.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
De Iran vinger is dit keer bij Hamas heel nadruk aanwezig. İn een vrij gegeven video van een aanval was er zelfs iemand die Farsi sprak. Dus irgc on the ground is aannemelijk zelfs.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat is het doel van deze aanval.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Hamas geeft geen fuck om Palestijnse burgers. Het doel is om een aanval uit te lokken. De acties die Israel dan begaat zullen wereldnieuws worden en dan is de kans dat de golfstaten de betrekkingen met Israel nog willen verbeteren nihil. Deze betrekkingen saboteren is wat mij betreft de plan van Hamasquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat is het doel van deze aanval.![]()
Hamas moet soms laten zien dat ze 'sterk' zijn om de macht te behouden. Hamas controleert Gaza en mensen zijn bang voor Hamas. Hamas houdt controle door angst.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Isral papt aan met Saudi Arabi, de aartsvijand van Iran. De andere aartsvijand van Iran is Isral, en die delen ze dus met de Palestijnen.
Dan is er mogelijk nog verder weg een ander (geo)politiek spel bij betrokken (USA, RUS etc). Bovendien 50 jaar na Jom Kippoer.
Ik gok dat ze hopen dat de vonk overslaat naar de Westelijke Jordaanoever.. dan krijg je de derde intifada.![]()
Vertel eens, heeft de Joodse staat recht van bestaan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oplossing is dat Isralieten optiefen uit gebieden die zij bezetten.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Dus? Dan kun je dat niet mogelijk maken? Richt een mooi vluchtelingenkamp in of iets. Waar een wil is is een weg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou dan draaien we in cirkels. Want Isral omsluit Gaza niet.zie email 27 oktober![]()
Dit maakt duidelijk waarom er al zo lang een conflict is in die regioquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Juist.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik vind dit heel erg dom van die jongen mannen. En van Iran om dit op te lopen hitsen.
Hamas gaat verleden tijd zijn."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Maar dat is iets ander dan een heel volk tot inferieur maken. Dat is geen detailverschil.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind dat als je walgelijk gedrag ziet, dat op grote schaal wordt vertoond onder een groep mensen, dit gewoon opgemerkt mag worden. Bijvoorbeeld, een heel dorp dat staat te juichen als de lichamen van jonge dode Isralische soldaten als trofeen worden rondgereden en bespuugd. Of een dode Isralir uit een tank trekken en dat lichaam nog eens flink gaan bewerken. Ja, dat is behoorlijk inferieur en beestachtig gedrag, en dit zien we op keer op keer terug onder de Palestijnen. Dit mag (en moet zelfs) gewoon benoemd kunnen worden.zie email 27 oktober![]()
Volgens dit artikel is het niet ondenkbaar dat Isral ook de oorlog gaat uitbreiden naar Iran.
https://news.northeastern(...)ttack-war-with-iran/![]()
Ohja want toevallig is het geloof wat jij net aanhangt net de ware. Is maar net waar je op de wereldbol wordt geboren wat een waar geloof is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Religie is heel rationeel.
Althans, ware religie.
Niet die gekken bij de Palestijnen en de Joden.![]()
Kan me herinneren bij de start van de 2de intifada Palestijnse Isralische jongeren gingen rellen. Waarop Isral meerdere jongeren executeerde waarop de rellen meteen afgelopen waren. Zou me verbazen als het nu anders zou lopen.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Naef om te denken dat Hamas dan ineens stopt. Het is niets meer dan een gelegenheidsargument om dit geweld goed te praten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oplossing is dat Isralieten optiefen uit gebieden die zij bezetten.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Hoe kan Hamas verleden tijd worden tenzij ze alle Palestijnen neerknallen (wat uiteraard niet kan want het zijn er 5 miljoen)?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist.
Ik vind dit heel erg dom van die jongen mannen. En van Iran om dit op te lopen hitsen.
Hamas gaat verleden tijd zijn.![]()
Welke feiten? Feiten die in jouw straatje passen? Isralieten plegen al decennialang gruweldaden op Palestijnen, puur om hun illegale nederzetting in stand te houden. De disproportionele macht die zij veelvuldig gebruikt hebben zijn al altijd al het punt van discussie en schending van mensenrechten geweest. Isral heeft meer kinderen en babies weten te doden dan de doelwitten waar zij en mensen zoals jij het over hebben. Er is sprake van bezetting en onderdrukking. Palestijnen leven in een door Isral gecreerde openlucht gevangenis. Het Palestijnse volk is compleet getraumatiseerd door de onmenselijke, barbaarse praktijken van Israel. Dit doen zij al sinds 1947.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:02 schreef Bensel het volgende:
[..]
okee, even wat feiten voor je: de palestijnen hebben 11 van de 13 grote vredesbesprekingen verlaten. Er zijn continu aanslagen geweest op burgerdoelen door palestijnen. Israel is meerdere keren aangevallen van buitenaf door arabische landen en heeft daarmee alleen al qua oorlogsrecht legitimiteit. Palestijnen zijn steeds begonnen met grof geweld op burgers. Ik keur het gedrag van kolonisten niet goed. maar het staat in geen enkele verhouding met het barbaarse en laf gedrag van de palestijnen. Israel probeert burgerdoden te voorkomen normaalgesproken, ze gebruiken zelfs knocks om te waarschuwen voor een aanval. Palestijnen richten hun raketten ongeleid op burgerdoelen. Hebben zelfs ambulances gebruikt voor hun aanvallen. IDF soldaten die de grens over gaan worden opgepakt en berecht. Op moreel vlak is israel altijd de betere geweest.![]()
Laat ze zelf maar eens het onkruid gaan wieden dan. Hamas weg bij de Palestijnen, vlaggenzwaaiertjes en Tarik M's weg in Nederland. Waar sta je als gemeenschap? Maak dat eens duidelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dat is iets ander dan een heel volk tot inferieur maken. Dat is geen detailverschil.![]()
Kind of gay dit... https://twitter.com/officejjsmart/status/1710748617147875484Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Iemand moet de eerste stap zetten. En dat gaan geen van beide doen (want beide partijen zien hun huidige houding als noodzakelijk in een existentile strijd). Dus komt dit nooit meer goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Naef om te denken dat Hamas dan ineens stopt. Het is niets meer dan een gelegenheidsargument om dit geweld goed te praten.zie email 27 oktober![]()
'Leave'? Ik vind het een goed idee, maar waar naartoe dan?quote:Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
zolang ze niet de woestijn in worden gestuurdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook prima dat er een mededeling is om het gebied te verlaten. Netjes zelfs.![]()
Kwartje is nog steeds niet gevallen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook prima dat er een mededeling is om het gebied te verlaten. Netjes zelfs.
Je kunt niet weg uit Gaza.![]()
https://www.britannica.com/place/Gaza-Stripquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:20 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Welke feiten? Feiten die in jouw straatje passen? Isralieten plegen al decennialang gruweldaden op Palestijnen, puur om hun illegale nederzetting in stand te houden. De disproportionele macht die zij veelvuldig gebruikt hebben zijn al altijd al het punt van discussie en schending van mensenrechten geweest. Isral heeft meer kinderen en babies weten te doden dan de doelwitten waar zij en mensen zoals jij het over hebben. Er is sprake van bezetting en onderdrukking. Palestijnen leven in een door Isral gecreerde openlucht gevangenis. Het Palestijnse volk is compleet getraumatiseerd door de onmenselijke, barbaarse praktijken van Israel. Dit doen zij al sinds 1947.![]()
Natuurlijk niet. Het is niet een kantoorpand waar ze in zitten en dat ze de inschrijving bij de KvK kunnen beeindigen. Of het aan flarden kunnen schieten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist.
Hamas gaat verleden tijd zijn.
Zolang er boze Palestijnen zijn is Hamas er. Al is het alleen maar het gedachtegoed.![]()
Sorry. Ik moest hier om lachen. En dat spijt me.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dus? Dan kun je dat niet mogelijk maken? Richt een mooi vluchtelingenkamp in of iets. Waar een wil is is een weg.
Vluchtelingenkampen voor Palestijnen. Die zijn er al 60 jaar of zo. Ongelooflijk. Dit kun je niet menen. Er zijn er al 30 of meer. Ze kunnen er zo heen.
De hele situatie is in en in triest. Maar dat van vanmorgen.. onschuldige gezinnen afknallen. Is een compleet nieuw dieptepunt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Controversieel misschien, maar welke staat heeft recht van bestaan? We zijn allemaal mensen op een klein stukje land omringd door water... Wie bepaalt de grenzen? Kunnen we niet allemaal samen leven in harmonie? Wie bepaalt wat??quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vertel eens, heeft de Joodse staat recht van bestaan?Lach met een schone bips![]()
US Muslim umbrella org issues statement backing Palestinians, no mention of Hamas attacks
https://www.timesofisrael(...)on-of-hamas-attacks/When the student is ready, the teacher will appear.
Ik zeg actie is reactie. Een volk dat in het nauw gedreven wordt kan op een geven moment zeggen dat de maat vol is. Israel is een terreurstaat. Een bezetter die grondgebieden steelt en mensen uitdrijft en uitmoord.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Naef om te denken dat Hamas dan ineens stopt. Het is niets meer dan een gelegenheidsargument om dit geweld goed te praten.![]()
Dan verzamelen ze zich allemaal aan de rand van het gebied, weg van de Hamas gebouwen. Met een witte vlag. Moet je eens kijken wat Hamas dan gaat doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:22 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Kwartje is nog steeds niet gevallen.
Je kunt niet weg uit Gaza.![]()
Ben blij in een plaats te wonen waar dat nog niet te horen is. Al vraag ik mij af hoe dat over 30 jaar is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit zal wel leiden tot een plus in de peiling voor Wilders, waardoor als tegenreactie de rest eigenlijk niet hoeft door te pakken omdat ze bang zijn dat dit Wilders gelijk geeft.
Ik hoor ze hier toeteren in Rotterdam en dat is nogal pijnlijk. Net als dat juichen in vluchtelingenkampen.![]()
Ach ach, het is me wat. Vanmiddag nog feestend met gebak en muntthee terwijl terrorisme werd toegejuicht en dan nu zelf een onderbroken worden tijdens het avondgebed door een raket. Nee, nul medelijden mee.quote:Welke gebieden hebben we het hier over? De Westelijke Jordaanoever? Daar wonen Joden, ze bezetten die gebieden niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oplossing is dat Isralieten optiefen uit gebieden die zij bezetten.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Kan jij niet oprotten met dit domme gelul keer op keer?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zeg actie is reactie. Een volk dat in het nauw gedreven wordt kan op een geven moment zeggen dat de maat vol is. Israel is een terreurstaat. Een bezetter die grondgebieden steelt en mensen uitdrijft en uitmoord.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
De Koerden zijn ook zo'n volk. Of toch niet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zeg actie is reactie. Een volk dat in het nauw gedreven wordt kan op een geven moment zeggen dat de maat vol is. Israel is een terreurstaat. Een bezetter die grondgebieden steelt en mensen uitdrijft en uitmoord.![]()
Wat een wijsheid weer Richestoragsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dan verzamelen ze zich allemaal aan de rand van het gebied, weg van de Hamas gebouwen. Met een witte vlag. Moet je eens kijken wat Hamas dan gaat doen.![]()
Gaza is iets anders dan de westbank.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Sorry. Ik moest hier om lachen. En dat spijt me.
Vluchtelingenkampen voor Palestijnen. Die zijn er al 60 jaar of zo. Ongelooflijk. Dit kun je niet menen. Er zijn er al 30 of meer. Ze kunnen er zo heen.
De vluchtelingen kampen van Gaza zijn in Gaza.
[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 07-10-2023 23:23:08 ]![]()
Ah de agressors worden agressief omdat ze geluiden horen die niet in hun straatje passen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kan jij niet oprotten met dit domme gelul keer op keer?![]()
Nou vooral waarheid. Maar je zal zien dat Hamas dat niet toestaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Wat een wijsheid weer Richestorags![]()
Zoals ik eerder zei representeer jij als PKK sympathisant de Koerden niet. Dus spreek niet voor hen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De Koerden zijn ook zo'n volk. Of toch niet?![]()
Dat is een uitstekend uitgangspunt, je bent het dus mee eens dat Isral flink mag terugslaan? Zij worden immers in het nauw gedreven, niet de Arabieren. Ik zei het al eerder vandaag: Leggen de Arabieren de wapens neer, dan is er vrede. Legt Isral de wapens neer, dan is er geen Isral meer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zeg actie is reactie. Een volk dat in het nauw gedreven wordt kan op een geven moment zeggen dat de maat vol is. Israel is een terreurstaat. Een bezetter die grondgebieden steelt en mensen uitdrijft en uitmoord.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Maar jij representeert als Nederturk de Palestijnen natuurlijk welquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei representeer jij als PKK sympathisant de Koerden niet. Dus spreek niet voor hen.Daarnaast ben ik geen PKK sympathisant lol.
![]()
Dat uitdrijven en uitmoorden is vanmorgen gebeurd, en niet in de Palestijnse gebieden. Dat goedpraten is echt walgelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zeg actie is reactie. Een volk dat in het nauw gedreven wordt kan op een geven moment zeggen dat de maat vol is. Israel is een terreurstaat. Een bezetter die grondgebieden steelt en mensen uitdrijft en uitmoord.zie email 27 oktober![]()
Als je even op de meest extreme/dramatische toer gaat: dit lijken wel allemaal opmaten naar een WOIII te zijn. Verschillende brandhaarden in de wereld, die op een bepaald moment gaan samenkomen. Iran bondgenoot van Rusland, Isral van het Westen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:19 schreef Richestorags het volgende:
Volgens dit artikel is het niet ondenkbaar dat Isral ook de oorlog gaat uitbreiden naar Iran.
https://news.northeastern(...)ttack-war-with-iran/![]()
![]()
Nee dat is ook weer niet zo, zij zijn niet de enige agressor. Dit gaat al eeuwen zo, mensen die nu leven vechten een oorlog die mensen eeuwenlang geleden zijn begonnen, ze zitten beide fout, maar dat maakt het ook zo complex. Het slechtste wat we kunnen doen is blind een kant kiezen, puur en alleen omdat iemand zich meer verbonden voelt. Beide hebben goede redenen om maar door te blijven gaan met wraak en als beide partijen naar elkaar blijven wijzen en geen van beide stopt, houdt het nooit op. Hoe meer mensen en landen een kant gaan kiezen hoe sneller we met z'n alle in de derde wereldoorlog zitten. En dat allemaal vanwege een boekje en een discutabel verhaal over de geschiedenis.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Isral is hier de enige agressor die al decennialang terreur zaait, op illegale wijze grondgebieden opeist, Palestijnen uit hun huizen verjaagd en hun eigen mensen daar plaatst. Alle kenmerken van een bandiet maar een of andere Tocadisco komt hier beweren dat het de schuld is van de Palestijnen.
Beide boeken beschrijven bijna hetzelfde, met als verschil dat zij de rechthebbende zijn, geheel toevallig natuurlijk eeuwen geleden geschreven door een aanhanger van hetzelfde geloof. Daar begon men al met partij kiezen en de ander geen ruimte geven, omdat hun boek wat anders zegt over hetzelfde verhaal. Ook nog eens geschreven vanuit de tijdsgeest van eeuwen terug.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Israel doet allerlei leuke dingen zoals berichten naar mobieltjes versturen, met dat je op moet rotten, voor ze los gaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik had begrepen dat Israel ze 10 minuten de tijd gaf om te evacueren.<signature here>.![]()
Klopt toch gewoon? Enorme blunder van Isral.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:14 schreef Repentless het volgende:
[..]
Mooie kop ook boven dat artikel.
[..]
De NOS.Iran ermee laten wegkomen lijkt me zelfs zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:19 schreef Richestorags het volgende:
https://news.northeastern(...)ttack-war-with-iran/Incelfrikandel![]()
Pro-life!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Isral heeft de afgelopen decennia op allerlei manieren geprobeerd om het conflict tevergeefs op te lossen, het blijkt zinloos omdat veel van deze mensen geen oplossing willen, behalve de totale vernietiging van Isral. Mocht het dus toch zover dat men geen andere uitweg ziet dan zulke wapens te gebruiken, heb ik er geen medelijden mee. En dat zal voor velen gelden.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Deze moordpartij is duidelijk medegeorganiseerd door Iran ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
De Iran vinger is dit keer bij Hamas heel nadruk aanwezig. İn een vrij gegeven video van een aanval was er zelfs iemand die Farsi sprak. Dus irgc on the ground is aannemelijk zelfs.
[ twitter ]And what rough beast, its hour come round at last,
Je moet een ei breken om een omelet te kunnen maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat uitdrijven en uitmoorden is vanmorgen gebeurd, en niet in de Palestijnse gebieden. Dat goedpraten is echt walgelijk.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Het is het Palestijnse volk dat sinds 1947 systematisch verder in het nauw gedreven is door Isralitische terreur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat uitdrijven en uitmoorden is vanmorgen gebeurd, en niet in de Palestijnse gebieden. Dat goedpraten is echt walgelijk.![]()
En ze hebben geen keus. Iran gaat nucleaire capaciteiten krijgen als er niet wordt ingegrepen en dan is de chaos niet te overzien. Dan kan Iran naar hartelast gaan fucken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:28 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Klopt toch gewoon? Enorme blunder van Isral.
[..]
Iran ermee laten wegkomen lijkt me zelfs zeer onwaarschijnlijk.![]()
Iemand moet de eerste stap zetten, eens. Maar die stap nu zetten gaat helaas niks uithalen omdat dit een signaal zou zijn dat geweld loont. Je kan die stap zetten als beide concluderen dat geweld niet meer loont.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Iemand moet de eerste stap zetten. En dat gaan geen van beide doen (want beide partijen zien hun huidige houding als noodzakelijk in een existentile strijd). Dus komt dit nooit meer goed.
En / of dit gepaard gaat met aan beide kanten duidelijke politieke leiding. Dat is ook niet het geval. Rabin was dit aan Isralische zijde, Arafat eigenlijk net niet aan Palestijnse zijde en daarna is het aan beide kanten bergafwaarts gegaan.
Helaas zijn de omstandigheden er dus niet na dat enige consessie kan worden gezien als stapje op weg naar vrede. Consessies nu zal worden gezien als stapje van het gelijk van pad van geweld.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Elke bestormer van overheidsgebouwen ook. Kolder natuurlijk, maar dat was de comment waarop je reageerde ook.quote:Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Als je gaza negeert. Wat doen de Isralische Palestijnen dat zij dat apartheidsregime waar zij in leven verdienen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is een uitstekend uitgangspunt, je bent het dus mee eens dat Isral flink mag terugslaan? Zij worden immers in het nauw gedreven, niet de Arabieren. Ik zei het al eerder vandaag: Leggen de Arabieren de wapens neer, dan is er vrede. Legt Isral de wapens neer, dan is er geen Isral meer.![]()
Ik ben daar niet zo bang voor. De VS hebben dit in een paar dagen militair opgelost als ze het willen. Er is niemand, op de VS en China na die daadwerkelijk langdurig oorlog kan voeren op meerdere fronten. Het is geen toeval dat die nergens bij betrokken zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:27 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als je even op de meest extreme/dramatische toer gaat: dit lijken wel allemaal opmaten naar een WOIII te zijn. Verschillende brandhaarden in de wereld, die op een bepaald moment gaan samenkomen. Iran bondgenoot van Rusland, Isral van het Westen.
Dit zijn allemaal strubbelingen die horen bij een verschuivend machtsevenwicht.zie email 27 oktober![]()
Andersom gebeurt al tientallen jaren. Dat ontken je toch niet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat uitdrijven en uitmoorden is vanmorgen gebeurd, en niet in de Palestijnse gebieden. Dat goedpraten is echt walgelijk.![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dat is wel zo. De bezette gebieden en het verder krimpen van Palestijnse grondgebieden zijn geen fabel maar een realiteit van Isralitische terreur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:27 schreef Vis1980 het volgende:
nu leven vechten een oorlog die mensen eeuwenlang geleden zijn begonnen, ze zitten beide fout, maar dat maakt het ook zo complex. Het slechtste wat we![]()
Mochten ze Gaza willen zuiveren dan kunnen ze natuurlijk op een reactie verwachten van de moslim landen
Israel Minister of Defense Yoav Gallant: “Today we saw the face of evil. The Hamas [terrorist organization] has launched a brutal attack against the citizens of the State of Israel - attacking men, women, children and the elderly, indiscriminately. Hamas will understand very quickly that it has made a mistake - a grave mistake, and will pay a [heavy] price.
Fifteen years ago, as Head of the Southern Command, I came close to 'breaking the neck' [destroying] of Hamas. I was stopped by the political echelon. This phenomenon will not continue. We will change reality on the ground in Gaza for the next 50 years. What was before, will be no more. We will operate at full force.
I ask Israel's citizens to remain determined and to support our security forces.”A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Niet ondenkbaar en een relatief gunstig moment met Rusland die zelf druk bezig is de Oekraieners uit te moorden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:19 schreef Richestorags het volgende:
https://news.northeastern(...)ttack-war-with-iran/And what rough beast, its hour come round at last,
Dat gaat wel voorkomen worden, dat moet zelfs.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En ze hebben geen keus. Iran gaat nucleaire capaciteiten krijgen als er niet wordt ingegrepen en dan is de chaos niet te overzien. Dan kan Iran naar hartelast gaan fucken.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Lijkt me wel vervelend als Hamas daar zich schuil gaat houden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:25 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Om je eigen domheid lachen, je moet er maar zin in hebben.
Gaza is iets anders dan de westbank.
De vluchtelingen kampen van Gaza zijn in Gaza.
Kan trouwens alleen met de hulp van de lokale bevolking.
Anders lever je ze toch gewoon uit?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |