Je zou net zo goed een Hamas-supporter kunnen zijn met dit soort meningen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zo’n groep palestijnen die in Gaza met het lijk van een israeli paradeert en een juichende menigte eromheen? Daar staan geen onschuldigen, daar kan prima clustermunitie op.
Geloof ik niet, Hamas konden ze zonder deze aanval ook elimineren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
IDF heeft 24/7 surveillance boven Gaza, die wisten ook wel in mindere mate dat er wat stond te gebeuren. Deze gebeurtenis is een mooie aanleiding Hamas te elimineren zonder bemoeienis van de buitenwereld.
Dan bestaat die prijs dus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er zijn ik weet niet hoeveel Palestijnse doden gevallen, Palestijnse bezittingen vernietigd of gestolen, veel Palestijns land ingepikt en de Palestijnen leven feitelijk als gevangenen in een gebied dat onder controle staat van Isral. De enige hogere prijs die je ze zou kunnen laten betalen is een algehele holocaust.
Met naziduitsland is het uiteindelijk ook goed gekomen nadat ze overduidelijk verslagen waren en het halve land in puin lag. Misschien is er nog hoop voor de palestijnen als ze ook in die positie gebracht worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dan houdt je toch het conflict in stand. Of zie ik dat verkeerd?
Eerst oog om oog, en dan gaan ze met elkaar praten?
Waarover moet er dan gesproken worden?
Die 6 miljard die Biden gegeven heeft aan Iran zal vast geholpen hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe hebben ze in hemelsnaam zoveel van die vuurpijlen kunnen bouwen? Ze checken toch wat daar binnenkomt? Dit is niet een avondje knutselen in de schuur
Wij doen zoiets niet wil je zeggen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zo’n groep palestijnen die in Gaza met het lijk van een israeli paradeert en een juichende menigte eromheen? Daar staan geen onschuldigen, daar kan prima clustermunitie op.
een land als israel moet dit toch wel zelf kunnen oplossen?quote:
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Conclusie: beide kanten verliezen enkel
Die faalhazen weten niet wat ze overkomt als ze tegenover de IDF komen te staan maar goed. Hoe wil Iran ze trouwens Isral in krijgen?quote:
Walgelijke beeldenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:38 schreef polderturk het volgende:
Ik zie veel Turkse oppositie accounts hun steun voor Isral uitspreken.
Het Turkse Ateist tv steunt ook Israel.
[ twitter ]
De populaire Turkse social media influencer Jahrein steunt ook Isral.
[ twitter ]
Je leest overal dat ze Gaza weer willen gaan bezetten met boots on the ground net als voor 2005. Dat zou nimmer en nooit door de internationale gemeenschap goedgekeurd zijn zonder deze aanslagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geloof ik niet, Hamas konden ze zonder deze aanval ook elimineren.
Helaas?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het zou echt amusant zijn als die landen ze doorlieten.
Helaas, gaat niet gebeuren.
En terecht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je leest overal dat ze Gaza weer willen gaan bezetten met boots on the ground net als voor 2005. Dat zou nimmer en nooit door de internationale gemeenschap goedgekeurd zijn zonder deze aanslagen.
Je ziet het ook in dit topic en de internationale media, iedereen is nu op de hand van Israel.
Ik heb het ook niet tegen jou persoonlijk. Ik reageer gewoon op de berichten die ik hier lees.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Welke boter heb ik precies op mijn hoofd?
Ik zie hier trouwens niet dat mensen die nuance willen aanbrengen met emmers stront worden bekogeld hoor
Ik weet ook niet waar je nou precies naartoe wil met dit verhaal eigenlijk.
Taliban? Toch niks aan verloren? Opgeruimd staat netjes ofzo?quote:
Ik ben niet zo van de complotten maar je gaat je wel afvragen of er niet bewust is weggekeken door Isralische veiligheidsdiensten. Een paar honderd van je eigen burgers opofferen om Gaza weer te kunnen innemen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je leest overal dat ze Gaza weer willen gaan bezetten met boots on the ground net als voor 2005. Dat zou nimmer en nooit door de internationale gemeenschap goedgekeurd zijn zonder deze aanslagen.
Je ziet het ook in dit topic en de internationale media, iedereen is nu op de hand van Israel.
Ah. Op die manier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Taliban? Toch niks aan verloren? Opgeruimd staat netjes ofzo?
Of dacht je dat die ook maar een deuk in pakje boter kunnen slaan, nu israel z'n hele militaire apparaat aanzwengeld?
Allah will guide their pathquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die faalhazen weten niet wat ze overkomt als ze tegenover de IDF komen te staan maar goed. Hoe wil Iran ze trouwens Isral in krijgen?
Klopt, dit conflict is een spiegel voor alle conflicten die we zien. We zien mannelijke en vrouwelijke dynamieken erin terug, (geo)politieke en religieuze dimensies. Dat maakt het zo interessant.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet tegen jou persoonlijk. Ik reageer gewoon op de berichten die ik hier lees.
Sorry als ik jou hier mee in het 'verkeerde kamp' heb geplaatst.
Maar geen enkel weldenkend mens kan met droge ogen beweren dat dit conflict iets is tussen palestina en israel.
Dit conflict verdeeld de hele wereld. Links tegen rechts, westers tegen oosters, religie tegen religie, ik zou zelfs zo ver willen gaan, man tegen vrouw of vrouw tegen man.
Neem een gemiddelde vechtscheiding, ik geef je op een briefje dat hier ook alle middelen zelfs kinderen worden ingezet.
En voor ik weer het hele Fokforum in mijn nek krijg, het is slechts een vergelijking, geen persoonlijke aanval.
Nee dit is ''anders''quote:
Ah, jij gaat voor een 'false flag'?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een aantal hoge heren in Israel was ook wel verdacht snel klaar met hun strijdpraatje met Netanyahu voorop. Hamas heeft zich lekker laten gebruiken, maar goed die staan ook niet echt bekend als intellectueel groepjequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de complotten maar je gaat je wel afvragen of er niet bewust is weggekeken door Isralische veiligheidsdiensten. Een paar honderd van je eigen burgers opofferen om Gaza weer te kunnen innemen.
Nee ik waag me niet op BNW.
Ze hadden toch genoeg Amerikaanse tanks, vliegtuigen, helikopters ect?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Taliban? Toch niks aan verloren? Opgeruimd staat netjes ofzo?
Of dacht je dat die ook maar een deuk in pakje boter kunnen slaan, nu israel z'n hele militaire apparaat aanzwengeld?
En dat vind ik heel eng. Net zolang blijven prikken tot Israel zich 'genoodzaakt' voelt om kernshit uit te scheiten.quote:
Niet perse maar Israel heeft een van beste inlichtingendiensten ter wereld, zo niet de beste. En Gaza wordt 24/7 gemonitord van top tot teen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah, jij gaat voor een 'false flag'?
Ah is het complot nu dat dit zo is gemanipuleerd door Isral zodat dat er iets bij wint?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een aantal hoge heren in Israel was ook wel verdacht snel klaar met hun strijdpraatje met Netanyahu voorop. Hamas heeft zich lekker laten gebruiken, maar goed die staan ook niet echt bekend als intellectueel groepje
We hebben een drinker allenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat vind ik heel eng. Net zolang blijven prikken tot Israel zich 'genoodzaakt' voelt om kernshit uit te scheiten.
Tja en dan...?
Dag olie. Hai Rusland. Vriendjes?
Dat is ook echt te vergelijken allemaal met een lijk door de straten paraderen, waarbij de willekeurige mensen op straat er juichend en joelend achteraan gaan....NOT!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wij doen zoiets niet wil je zeggen?
Ben je die foto's uit Guantanamo bay al vergeten?
Of het gejuich toen de USA eindelijk het kopstuk van Al quado had gedood?
Of, meer regionaal, toen die tasjesdief werd platgedrukt met die truttenschudder in haar otootje?
Of de bedreigingen die richting Volkert gingen toen hij zijn straf had uitgezeten?
Zeker, en waar oekraine mag smeken om zware tanks en vliegtuigen,quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze hadden toch genoeg Amerikaanse tanks, vliegtuigen, helikopters ect?
wat staat hier?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ah is het complot nu dat dit zo is gemanipuleerd door Isral zodat dat er iets bij wint?
Ja, de Joodse evil overlord moet er natuurlijk altijd zijn he.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ah is het complot nu dat dit zo is gemanipuleerd door Isral zodat dat er iets bij wint?
Nee liefje, ik ben niet dronken. Bij hoge uitzondering dan.quote:
Het komt wel verdomde handig uit, maar voor je het weet wordt je doorverwezen naar BNWquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet perse maar Israel heeft een van beste inlichtingendiensten ter wereld, zo niet de beste. En Gaza wordt 24/7 gemonitord van top tot teen.
Akkoord, laten we niet te snel zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het komt wel verdomde handig uit, maar voor je het weet wordt je doorverwezen naar BNWIk wacht het nog even af
De theorie dat israel het e.e.a. geengineerd heeft, heb ik nog niet gezien. Dat israel het zag aankomen, en wegkeek, doet wel de ronde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat ik je bedank voor het schetsen van hoe dat nu gaat qua bedenken van complottheorien waarin Isral toch de schuldige puppetmaster is.quote:
Niet zo'n gekke gedachte idd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet perse maar Israel heeft een van beste inlichtingendiensten ter wereld, zo niet de beste. En Gaza wordt 24/7 gemonitord van top tot teen.
Als je ooit dacht dat dit een "smaakvol" conflict was: dat is het niet en was het niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat is ook echt te vergelijken allemaal met een lijk door de straten paraderen, waarbij de willekeurige mensen op straat er juichend en joelend achteraan gaan....NOT!
Hezbollah, bestaat die club nog ja?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:58 schreef Ali_boo het volgende:
Net wanneer je denkt dat het niet erger kan......
Hezbollah has joined the party![]()
[ twitter ]
klopt, tegen zulke kritische denkers die alleen maar vragen stellen durf ik niet opquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee liefje, ik ben niet dronken. Bij hoge uitzondering dan.
Ben jij nuchter genoeg om inhoudelijk te reageren of heb je momenteel niet genoeg drank in huis om dat te kunnen of durven?
Logisch, de een is gekozen door God en de ander nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeker, en waar oekraine mag smeken om zware tanks en vliegtuigen,
Krijgt Israel die meteen als ze ze vragen.
Maar die hebben ze niet volgens hunzelf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef plesner het volgende:
Snap niet waarom Israel nog geen Nukes gebruikt heeft, eens en voor altijd afrekenen met die barbaren
Vind ik een rare vergelijking. Isral heeft heel wat meer in de pap te brokkelen op het wereldtoneelquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja hoor, springlevend en welquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hezbollah, bestaat die club nog ja?
Wacht maar tot morgen als IDF op volle toeren draait.....quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Conclusie: beide kanten verliezen enkel
Omdat ze die officieel niet hebben, en omdat het niet zo handig is om zo'n ding in je eigen achtertuin te laten ontploffen. Oh, en omdat de hele wereld je uitkotst als je het zou doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef plesner het volgende:
Snap niet waarom Israel nog geen Nukes gebruikt heeft, eens en voor altijd afrekenen met dat inferieur volk
Ah ok, had al een tijdje niets meer van ze gehoord. Ik dacht dat daar inmiddels alleen nog wat oude baarden zatenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ja hoor, springlevend en wel![]()
[ twitter ]
Toch belachelijk als je er goed over nadenkt. Het gaat over belastinggeld. Geld waar jij en ik en al die andere lieve fokkers voor gewerkt hebben en nog steeds doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Google eens: The Sampon optionquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef plesner het volgende:
Snap niet waarom Israel nog geen Nukes gebruikt heeft, eens en voor altijd afrekenen met dat inferieur volk
straks zijn die GAZA mensen weer de zielepieten zonder stroom in t ziekenhuis en dan heeft Israel het gedaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Er gaan nog steeds flink wat Qassam's de lucht in...
Je komt over als een oude zeur. Ik ben blij dat ze 'ons' niet vragen of we tanks of ander wapentuig zouden moeten leveren. Laat ze dat lekker op hoog strategisch niveau bepalen of dat wel of geen goed idee isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Toch belachelijk als je er goed over nadenkt. Het gaat over belastinggeld. Geld waar jij en ik en al die andere lieve fokkers voor gewerkt hebben en nog steeds doen.
Niemand vraagt om onze toestemming als er geld wordt besteed aan oorlogstuig, dat moeten we gewoon voor lief nemen.
Sorry als ik weer als een ouwe zeur overkom, maar toen de getrouwde vrouwen na veel strijd werd toegestaan om een betaalde baan te nemen had dat wel als voorwaarde dat de vrouwen dit zuurverdiende geld alleen zouden besteden aan het huishouden. Dus niet aan een nieuwe jurk of een leuk niemendalletje, nee het moest in het huishoudpotje.
Wij betalen allemaal belasting, prima heb ik geen moeite mee, maar wel als onze zuurverdiende centen door deze poppenkastfiguren die zich onze overheid noemen, worden besteed aan wapens om een oorlog te spekken.
Gaaf land! aldus Mark Rutte.
Kijk eens naar beide landen. Doe het eens. Het zijn geen buurlanden, we kunnen niet eens zeggen dat de landen ‘door elkaar heen’ lopen, er wordt zelfs af en toe een stukje droog land gestolen. Je gooit toch geen bom op jezelf om je buurman te straffen of wel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef plesner het volgende:
Lee die zin nog eens een keer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:50 schreef Slayage het volgende:
Collectieve straffen is Isral goed in
[ twitter ]
Puppetmaster zeker niet, maar je kunt hier en daar een oogje dichtknijpen over iets wat je politiek strategisch in de toekomst voordeel kan opleveren. Hamas is maar al te eager om te bijten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat ik je bedank voor het schetsen van hoe dat nu gaat qua bedenken van complottheorien waarin Isral toch de schuldige puppetmaster is.
Blijkbaar is het ondenkbaar dat de inlichtingendiensten daar kunnen blunderen en dat Hamas zelf zoiets bedankt.
Laat me raden, je wil een referendum erover?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Toch belachelijk als je er goed over nadenkt. Het gaat over belastinggeld. Geld waar jij en ik en al die andere lieve fokkers voor gewerkt hebben en nog steeds doen.
Niemand vraagt om onze toestemming als er geld wordt besteed aan oorlogstuig, dat moeten we gewoon voor lief nemen.
Sorry als ik weer als een ouwe zeur overkom, maar toen de getrouwde vrouwen na veel strijd werd toegestaan om een betaalde baan te nemen had dat wel als voorwaarde dat de vrouwen dit zuurverdiende geld alleen zouden besteden aan het huishouden. Dus niet aan een nieuwe jurk of een leuk niemendalletje, nee het moest in het huishoudpotje.
Wij betalen allemaal belasting, prima heb ik geen moeite mee, maar wel als onze zuurverdiende centen door deze poppenkastfiguren die zich onze overheid noemen, worden besteed aan wapens om een oorlog te spekken.
Gaaf land! aldus Mark Rutte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |