Je zou net zo goed een Hamas-supporter kunnen zijn met dit soort meningen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zo’n groep palestijnen die in Gaza met het lijk van een israeli paradeert en een juichende menigte eromheen? Daar staan geen onschuldigen, daar kan prima clustermunitie op.
Geloof ik niet, Hamas konden ze zonder deze aanval ook elimineren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
IDF heeft 24/7 surveillance boven Gaza, die wisten ook wel in mindere mate dat er wat stond te gebeuren. Deze gebeurtenis is een mooie aanleiding Hamas te elimineren zonder bemoeienis van de buitenwereld.
Dan bestaat die prijs dus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er zijn ik weet niet hoeveel Palestijnse doden gevallen, Palestijnse bezittingen vernietigd of gestolen, veel Palestijns land ingepikt en de Palestijnen leven feitelijk als gevangenen in een gebied dat onder controle staat van Isral. De enige hogere prijs die je ze zou kunnen laten betalen is een algehele holocaust.
Met naziduitsland is het uiteindelijk ook goed gekomen nadat ze overduidelijk verslagen waren en het halve land in puin lag. Misschien is er nog hoop voor de palestijnen als ze ook in die positie gebracht worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dan houdt je toch het conflict in stand. Of zie ik dat verkeerd?
Eerst oog om oog, en dan gaan ze met elkaar praten?
Waarover moet er dan gesproken worden?
Die 6 miljard die Biden gegeven heeft aan Iran zal vast geholpen hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe hebben ze in hemelsnaam zoveel van die vuurpijlen kunnen bouwen? Ze checken toch wat daar binnenkomt? Dit is niet een avondje knutselen in de schuur
Wij doen zoiets niet wil je zeggen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zo’n groep palestijnen die in Gaza met het lijk van een israeli paradeert en een juichende menigte eromheen? Daar staan geen onschuldigen, daar kan prima clustermunitie op.
een land als israel moet dit toch wel zelf kunnen oplossen?quote:
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Conclusie: beide kanten verliezen enkel
Die faalhazen weten niet wat ze overkomt als ze tegenover de IDF komen te staan maar goed. Hoe wil Iran ze trouwens Isral in krijgen?quote:
Walgelijke beeldenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:38 schreef polderturk het volgende:
Ik zie veel Turkse oppositie accounts hun steun voor Isral uitspreken.
Het Turkse Ateist tv steunt ook Israel.
[ twitter ]
De populaire Turkse social media influencer Jahrein steunt ook Isral.
[ twitter ]
Je leest overal dat ze Gaza weer willen gaan bezetten met boots on the ground net als voor 2005. Dat zou nimmer en nooit door de internationale gemeenschap goedgekeurd zijn zonder deze aanslagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geloof ik niet, Hamas konden ze zonder deze aanval ook elimineren.
Helaas?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het zou echt amusant zijn als die landen ze doorlieten.
Helaas, gaat niet gebeuren.
En terecht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je leest overal dat ze Gaza weer willen gaan bezetten met boots on the ground net als voor 2005. Dat zou nimmer en nooit door de internationale gemeenschap goedgekeurd zijn zonder deze aanslagen.
Je ziet het ook in dit topic en de internationale media, iedereen is nu op de hand van Israel.
Ik heb het ook niet tegen jou persoonlijk. Ik reageer gewoon op de berichten die ik hier lees.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Welke boter heb ik precies op mijn hoofd?
Ik zie hier trouwens niet dat mensen die nuance willen aanbrengen met emmers stront worden bekogeld hoor
Ik weet ook niet waar je nou precies naartoe wil met dit verhaal eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |