Taliban? Toch niks aan verloren? Opgeruimd staat netjes ofzo?quote:
Ik ben niet zo van de complotten maar je gaat je wel afvragen of er niet bewust is weggekeken door Israëlische veiligheidsdiensten. Een paar honderd van je eigen burgers opofferen om Gaza weer te kunnen innemen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je leest overal dat ze Gaza weer willen gaan bezetten met boots on the ground net als voor 2005. Dat zou nimmer en nooit door de internationale gemeenschap goedgekeurd zijn zonder deze aanslagen.
Je ziet het ook in dit topic en de internationale media, iedereen is nu op de hand van Israel.
Ah. Op die manier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Taliban? Toch niks aan verloren? Opgeruimd staat netjes ofzo?
Of dacht je dat die ook maar een deuk in pakje boter kunnen slaan, nu israel z'n hele militaire apparaat aanzwengeld?
Allah will guide their pathquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die faalhazen weten niet wat ze overkomt als ze tegenover de IDF komen te staan maar goed. Hoe wil Iran ze trouwens Israël in krijgen?
Klopt, dit conflict is een spiegel voor alle conflicten die we zien. We zien mannelijke en vrouwelijke dynamieken erin terug, (geo)politieke en religieuze dimensies. Dat maakt het zo interessant.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet tegen jou persoonlijk. Ik reageer gewoon op de berichten die ik hier lees.
Sorry als ik jou hier mee in het 'verkeerde kamp' heb geplaatst.
Maar geen enkel weldenkend mens kan met droge ogen beweren dat dit conflict iets is tussen palestina en israel.
Dit conflict verdeeld de hele wereld. Links tegen rechts, westers tegen oosters, religie tegen religie, ik zou zelfs zo ver willen gaan, man tegen vrouw of vrouw tegen man.
Neem een gemiddelde vechtscheiding, ik geef je op een briefje dat hier ook alle middelen zelfs kinderen worden ingezet.
En voor ik weer het hele Fokforum in mijn nek krijg, het is slechts een vergelijking, geen persoonlijke aanval.
Nee dit is ''anders''quote:
Ah, jij gaat voor een 'false flag'?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je leest overal dat ze Gaza weer willen gaan bezetten met boots on the ground net als voor 2005. Dat zou nimmer en nooit door de internationale gemeenschap goedgekeurd zijn zonder deze aanslagen.
Je ziet het ook in dit topic en de internationale media, iedereen is nu op de hand van Israel.
Een aantal hoge heren in Israel was ook wel verdacht snel klaar met hun strijdpraatje met Netanyahu voorop. Hamas heeft zich lekker laten gebruiken, maar goed die staan ook niet echt bekend als intellectueel groepjequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de complotten maar je gaat je wel afvragen of er niet bewust is weggekeken door Israëlische veiligheidsdiensten. Een paar honderd van je eigen burgers opofferen om Gaza weer te kunnen innemen.
Nee ik waag me niet op BNW.
Ze hadden toch genoeg Amerikaanse tanks, vliegtuigen, helikopters ect?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Taliban? Toch niks aan verloren? Opgeruimd staat netjes ofzo?
Of dacht je dat die ook maar een deuk in pakje boter kunnen slaan, nu israel z'n hele militaire apparaat aanzwengeld?
En dat vind ik heel eng. Net zolang blijven prikken tot Israel zich 'genoodzaakt' voelt om kernshit uit te scheiten.quote:
Niet perse maar Israel heeft een van beste inlichtingendiensten ter wereld, zo niet de beste. En Gaza wordt 24/7 gemonitord van top tot teen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah, jij gaat voor een 'false flag'?
Ah is het complot nu dat dit zo is gemanipuleerd door Israël zodat dat er iets bij wint?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een aantal hoge heren in Israel was ook wel verdacht snel klaar met hun strijdpraatje met Netanyahu voorop. Hamas heeft zich lekker laten gebruiken, maar goed die staan ook niet echt bekend als intellectueel groepje
We hebben een drinker allenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat vind ik heel eng. Net zolang blijven prikken tot Israel zich 'genoodzaakt' voelt om kernshit uit te scheiten.
Tja en dan...?
Dag olie. Hai Rusland. Vriendjes?
Dat is ook echt te vergelijken allemaal met een lijk door de straten paraderen, waarbij de willekeurige mensen op straat er juichend en joelend achteraan gaan....NOT!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wij doen zoiets niet wil je zeggen?
Ben je die foto's uit Guantanamo bay al vergeten?
Of het gejuich toen de USA eindelijk het kopstuk van Al quado had gedood?
Of, meer regionaal, toen die tasjesdief werd platgedrukt met die truttenschudder in haar otootje?
Of de bedreigingen die richting Volkert gingen toen hij zijn straf had uitgezeten?
Zeker, en waar oekraine mag smeken om zware tanks en vliegtuigen,quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze hadden toch genoeg Amerikaanse tanks, vliegtuigen, helikopters ect?
wat staat hier?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ah is het complot nu dat dit zo is gemanipuleerd door Israël zodat dat er iets bij wint?
Ja, de Joodse evil overlord moet er natuurlijk altijd zijn he.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ah is het complot nu dat dit zo is gemanipuleerd door Israël zodat dat er iets bij wint?
Nee liefje, ik ben niet dronken. Bij hoge uitzondering dan.quote:
Het komt wel verdomde handig uit, maar voor je het weet wordt je doorverwezen naar BNWquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet perse maar Israel heeft een van beste inlichtingendiensten ter wereld, zo niet de beste. En Gaza wordt 24/7 gemonitord van top tot teen.
Akkoord, laten we niet te snel zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het komt wel verdomde handig uit, maar voor je het weet wordt je doorverwezen naar BNWIk wacht het nog even af
De theorie dat israel het e.e.a. geengineerd heeft, heb ik nog niet gezien. Dat israel het zag aankomen, en wegkeek, doet wel de ronde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat ik je bedank voor het schetsen van hoe dat nu gaat qua bedenken van complottheorieën waarin Israël toch de schuldige puppetmaster is.quote:
Niet zo'n gekke gedachte idd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet perse maar Israel heeft een van beste inlichtingendiensten ter wereld, zo niet de beste. En Gaza wordt 24/7 gemonitord van top tot teen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |