abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:59:47 #276
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_210870335
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 20:55 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dat is ook echt te vergelijken allemaal met een lijk door de straten paraderen, waarbij de willekeurige mensen op straat er juichend en joelend achteraan gaan....NOT!
Als je ooit dacht dat dit een "smaakvol" conflict was: dat is het niet en was het niet.
pi_210870338
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 20:58 schreef Ali_boo het volgende:
Net wanneer je denkt dat het niet erger kan......

Hezbollah has joined the party *O*

[ twitter ]
Hezbollah, bestaat die club nog ja? :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:00:20 #278
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210870343
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 20:57 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee liefje, ik ben niet dronken. Bij hoge uitzondering dan.
Ben jij nuchter genoeg om inhoudelijk te reageren of heb je momenteel niet genoeg drank in huis om dat te kunnen of durven?
klopt, tegen zulke kritische denkers die alleen maar vragen stellen durf ik niet op :P :')
pi_210870347
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 20:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
Zeker, en waar oekraine mag smeken om zware tanks en vliegtuigen,

Krijgt Israel die meteen als ze ze vragen.
Logisch, de een is gekozen door God en de ander niet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210870357
Snap niet waarom Israel nog geen Nukes gebruikt heeft, eens en voor altijd afrekenen met dat inferieur volk
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:02:31 #281
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_210870363
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef plesner het volgende:
Snap niet waarom Israel nog geen Nukes gebruikt heeft, eens en voor altijd afrekenen met die barbaren
Maar die hebben ze niet volgens hunzelf. :X
pi_210870366
Gallant extends emergency situation to entire country
https://www.timesofisrael(...)n-to-entire-country/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210870369
quote:

[..]

Vind ik een rare vergelijking. Israël heeft heel wat meer in de pap te brokkelen op het wereldtoneel
pi_210870372
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 20:59 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Hezbollah, bestaat die club nog ja? :')
Ja hoor, springlevend en wel :D

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210870374
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 20:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Conclusie: beide kanten verliezen enkel
Wacht maar tot morgen als IDF op volle toeren draait.....
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210870383
Er gaan nog steeds flink wat Qassam's de lucht in...
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:04:35 #287
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210870390
quote:
Snap niet waarom Israel nog geen Nukes gebruikt heeft, eens en voor altijd afrekenen met dat inferieur volk
Omdat ze die officieel niet hebben, en omdat het niet zo handig is om zo'n ding in je eigen achtertuin te laten ontploffen. Oh, en omdat de hele wereld je uitkotst als je het zou doen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_210870393
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ja hoor, springlevend en wel :D

[ twitter ]
Ah ok, had al een tijdje niets meer van ze gehoord. Ik dacht dat daar inmiddels alleen nog wat oude baarden zaten :P
pi_210870397
quote:

[..]

Toch belachelijk als je er goed over nadenkt. Het gaat over belastinggeld. Geld waar jij en ik en al die andere lieve fokkers voor gewerkt hebben en nog steeds doen.
Niemand vraagt om onze toestemming als er geld wordt besteed aan oorlogstuig, dat moeten we gewoon voor lief nemen.
Sorry als ik weer als een ouwe zeur overkom, maar toen de getrouwde vrouwen na veel strijd werd toegestaan om een betaalde baan te nemen had dat wel als voorwaarde dat de vrouwen dit zuurverdiende geld alleen zouden besteden aan het huishouden. Dus niet aan een nieuwe jurk of een leuk niemendalletje, nee het moest in het huishoudpotje.

Wij betalen allemaal belasting, prima heb ik geen moeite mee, maar wel als onze zuurverdiende centen door deze poppenkastfiguren die zich onze overheid noemen, worden besteed aan wapens om een oorlog te spekken.
Gaaf land! aldus Mark Rutte. :r
pi_210870399
quote:
Google eens: The Sampon option
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:06:28 #291
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_210870410
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Er gaan nog steeds flink wat Qassam's de lucht in...
straks zijn die GAZA mensen weer de zielepieten zonder stroom in t ziekenhuis en dan heeft Israel het gedaan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210870417
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:05 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Toch belachelijk als je er goed over nadenkt. Het gaat over belastinggeld. Geld waar jij en ik en al die andere lieve fokkers voor gewerkt hebben en nog steeds doen.
Niemand vraagt om onze toestemming als er geld wordt besteed aan oorlogstuig, dat moeten we gewoon voor lief nemen.
Sorry als ik weer als een ouwe zeur overkom, maar toen de getrouwde vrouwen na veel strijd werd toegestaan om een betaalde baan te nemen had dat wel als voorwaarde dat de vrouwen dit zuurverdiende geld alleen zouden besteden aan het huishouden. Dus niet aan een nieuwe jurk of een leuk niemendalletje, nee het moest in het huishoudpotje.

Wij betalen allemaal belasting, prima heb ik geen moeite mee, maar wel als onze zuurverdiende centen door deze poppenkastfiguren die zich onze overheid noemen, worden besteed aan wapens om een oorlog te spekken.
Je komt over als een oude zeur. Ik ben blij dat ze 'ons' niet vragen of we tanks of ander wapentuig zouden moeten leveren. Laat ze dat lekker op hoog strategisch niveau bepalen of dat wel of geen goed idee is
pi_210870423
quote:
Kijk eens naar beide landen. Doe het eens. Het zijn geen buurlanden, we kunnen niet eens zeggen dat de landen ‘door elkaar heen’ lopen, er wordt zelfs af en toe een stukje droog land gestolen. Je gooit toch geen bom op jezelf om je buurman te straffen of wel?
pi_210870429
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 18:50 schreef Slayage het volgende:
Collectieve straffen is Israël goed in

[ twitter ]
Lee die zin nog eens een keer.
Intolerant voor intolerantie
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:09:19 #295
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210870442
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 20:59 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat ik je bedank voor het schetsen van hoe dat nu gaat qua bedenken van complottheorieën waarin Israël toch de schuldige puppetmaster is.

Blijkbaar is het ondenkbaar dat de inlichtingendiensten daar kunnen blunderen en dat Hamas zelf zoiets bedankt.
Puppetmaster zeker niet, maar je kunt hier en daar een oogje dichtknijpen over iets wat je politiek strategisch in de toekomst voordeel kan opleveren. Hamas is maar al te eager om te bijten.
pi_210870446
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:05 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Laat me raden, je wil een referendum erover? :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')