abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:58:01 #151
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210871339
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
Vandaar dat er zoveel getoeterd werd in Rotterdam :D

[ twitter ]
Ja ook dit vind ik walgelijk, sowieso mensen die het conflict hier relevant in de samenleving vinden zijn erg sneu.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:58:08 #152
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210871344
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:49 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Honderdduizenden burgerdoden?
Dat zou onwenselijk zijn ja, maar vergeet niet dat veel van deze 'onschuldige' mensen staan te juichen in de straten voor terrorisme en bloedvergieten. We hebben hier dus te maken hebben met een volk waar elke vorm van een moreel kompas lijkt te ontbreken.

Isral heeft de afgelopen decennia op allerlei manieren geprobeerd om het conflict tevergeefs op te lossen, het blijkt zinloos omdat veel van deze mensen geen oplossing willen, behalve de totale vernietiging van Isral. Mocht het dus toch zover dat men geen andere uitweg ziet dan zulke wapens te gebruiken, heb ik er geen medelijden mee. En dat zal voor velen gelden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:58:08 #153
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_210871345
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Iets met wapensmokkel toch? Toen heeft Egypte de grens gesloten.
Egypte wil niets te maken hebben met Hamas. En ook niets met de "democratische" Palestijnen.

Aan de westkant heb je een volledige waterblokkade. De haven is gebombardeerd. Het vliegveld is gebombardeerd (o.a. ooit gefinancierd door NL) Aan de oostkant Israel wat zelf voor terminale patienten uit Gaza geen toestemming verleend. Aan de zuidkant Egypte wat duizenden tunnels heeft opgeblazen en ook alles bijna potdicht heeft gegooid.

En daarboven IDF drones en balonnen.
pi_210871355
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Isral is hier de enige agressor die al decennialang terreur zaait, op illegale wijze grondgebieden opeist, Palestijnen uit hun huizen verjaagd en hun eigen mensen daar plaatst. Alle kenmerken van een bandiet maar een of andere Tocadisco komt hier beweren dat het de schuld is van de Palestijnen.
‘Enige agressor’ zegt ie. Terwijl de lijken door de straten worden gesleept en de Isralische vrouwen verkracht en gegijzeld. Man man man.
zie email 27 oktober
pi_210871362
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik heb deze vraag al heel vaak gesteld. Waarom mochten de overlevenden van de Holocaust zich niet vestigen in een Europees land? Of in Amerika?
Waarom moest het juist daar? Midden tussen de jodenhaters? Hitler is dood, lang leve Hitler?
In mijn ogen is dit conflict een ongelooflijk smerige politiek.
Seriously? :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:58:56 #156
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210871363
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef Confetti het volgende:
Ik hoor ook vrijwel niets over een roep om terughoudendheid en deescalatie door Westerse leiders. De komende dagen heeft Isral dus volkomen vrij spel om tot tapijtbommen aan toe in te zetten.

Ik verwacht tienduizenden doden aan Palestijnse kant in de komende weken.
Ik ook, jaren later zullen we er wel wat genuanceerder over gaan denken. Geen winnaars daar te vinden, al eeuwen niet.
pi_210871367
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou onwenselijk zijn ja, maar vergeet niet dat veel van deze 'onschuldige' mensen staan te juichen in de straten voor terrorisme en bloedvergieten. We hebben hier dus te maken hebben met een volk waar elke vorm van een moreel kompas lijkt te ontbreken.

Isral heeft de afgelopen decennia op allerlei manieren geprobeerd om het conflict tevergeefs op te lossen, het blijkt zinloos omdat veel van deze mensen geen oplossing willen, behalve de totale vernietiging van Isral. Mocht het dus toch zover dat men geen andere uitweg ziet dan zulke wapens te gebruiken, heb ik er geen medelijden mee. En dat zal voor velen gelden.
Is elke Rus ook fair game?
zie email 27 oktober
pi_210871372
Ik begin een patroon te ontdekken

twitter

Ook hier wordt er vollop getoeterd

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210871377
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Waarom moest het juist daar? Midden tussen de jodenhaters? Hitler is dood, lang leve Hitler?
In mijn ogen is dit conflict een ongelooflijk smerige politiek.
Omdat een paar Joden , 4000 jaar geleden besloten daar een stad te bouwen?
Smerig geintje idd, hadden die eikels niet even rekening met A. Hitler kunnen houden die 4 millenia later gek zou doen.

Jeruzalem heeft al langer Joden, dan dat de Islam bestaat. Gek :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_210871382
Ik vrees dat er duizenden en misschien wel tienduizenden dozen gaan vallen de komende dagen, Isral is altijd al van de harde maatregelen geweest en ik vrees dar het nu nietsontziend gaat worden, Al die Hamas terroristen vernietigen is uiteraard prima maar het zullen wel weer voornamelijk burgers gaan worden die slachtoffer gaan worden.
Dit gaat ook grote gevolgen hebben in het Westen en dus ook in NL, Kan hier ook uit de land gaan lopen met als voer alle social media beelden die rond zullen gaan met de meest afschuwelijke beelden van beide zijden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:00:17 #161
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_210871389
https://israelpalestine.liveuamap.com/

Is deze niet wat voor in de op?
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:00:28 #162
8781 crew  Frutsel
pi_210871392
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Als Israel op deze voet verder gaat zoals de afgelopen 20 jaar dan weet je dat in de komende 20 jaar er een Iraanse nuke via Hamas het land in komt. "Hadden we 20 jaar geleden maar ingegrepen"
pi_210871398
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:56 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Kernboom op onschuldige mensen, daar zie jij het probleem niet zo van in?
Een 'Kernboom'?! Dat klinkt best constructief eigenlijk :D
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:00:49 #164
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210871399
Today, the entire world saw horrifying videos from Israel. Terrorists humiliate women and men, detain even the elderly, and show no mercy.

In the face of such a terrorist strike, everyone who values life must stand in solidarity.

We in Ukraine have a special feeling about what has happened. Thousands of rockets in the Israeli sky... People killed just on the streets... Civilian cars shot through... Detainees being humiliated…

Our position is crystal clear: anyone who causes terror and death anywhere on the planet must be held accountable.

Today’s terrorist attack on Israel was well-planned, and the entire world knows which sponsors of terrorism could have endorsed and enabled its organization.

Israel has the full right to defend itself against terror. As any other state. And it’s critical that the whole world responds to terror in a unified and principled manner.

twitter
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:00:55 #165
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210871402
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Omdat een paar Joden , 4000 jaar geleden besloten daar een stad te bouwen?
Smerig geintje idd, hadden die eikels niet even rekening met A. Hitler kunnen houden die 4 millenia later gek zou doen.
Dat een volk zich zo verbonden voelt aan een plek is sowieso moeilijk voor te stellen, voor mij persoonlijk. Het maakt mij weinig uit waar ik woon, als het maar comfortabel en veilig is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:00:57 #166
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_210871403
Gruwelijk wat hier gebeurd, vernietigen van hamas en hezbollah is dan ook een uitstekend idee, vooral ook voor de Palestijnen zelf.

Maar burgers, inclusief kinderen die geen gewelddadigheden uitvoeren, die geen lid zijn van deze clubjes, die part noch deel hebben in wat er nu gebeurt dood wensen zoals vele van onze dom-rechtse vrienden doen? Dat is net zo extremistisch, net zo stompzinnig als al die islamitische terroristen. Dat is juist de manier om deze cyclus in stand te houden.

Maar ja, dom populistische bullshit doet het wel vaker goed bij dom-rechts. Gisteren joden, zigeuners, homos, vandaag palestijnen, lgtbq, woke, BLM, wie zal morgen de vijand zijn?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:00:59 #167
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210871405
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]
‘Enige agressor’ zegt ie. Terwijl de lijken door de straten worden gesleept en de Isralische vrouwen verkracht en gegijzeld. Man man man.
Ik vind het sneu dat we dit soort denkbeelden in niet geringe mate hebben gemporteerd. Als je in het Syri topic de bloeddorst richting de Koerden ziet en in het Armeni topic naar Armenen en nu ook weer dit sneue verhaal naar Isral. Echt volledig nzijdig denken en vol met haat. Terwijl ze niet eens heel dom zijn aan hun taalgebruik te zien.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:01:05 #168
236264 crew  capricia
pi_210871408
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Niet al Isral voornemens is om geweld te gebruiken, dan rust op haar de plicht om burgerslachtoffers zo veel als mogelijk te voorkomen.
Oh, eens hoor.
Juist.
Anders dan de Palestijnen deden vandaag.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210871414
quote:

[..]
Ja en als beelden vanuit de tegenpartij getoond worden dat stopt trein2000 zijn kop in het zand.

Man man man. De klassieke hypocrieten kruipen allen weer in slachtofferrol.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:01:37 #170
8781 crew  Frutsel
pi_210871418
quote:

[..]
Ja maar dat mag allemaal, eigen schuld dikke bult he..ze vroegen er om.
:')
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:02:04 #171
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210871429
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:43 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Zij stemmen en hebben hierdoor wel een aandeel.
En dan negeren we even totaal het complete beeld of mag je niet iets dieper kan dan de aanval? Dat men erop stemt is niet zo heel gek, men bouwt daar scholen en dergelijken (uiteraard om zieltjes te winnen), maar veel andere keuze is er niet. Ik vind ergens op stemmen niet meteen een reden om onschuldige burgers als schuldig te bestempelen.
pi_210871437
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Pedroso het volgende:
Ik vrees dat er duizenden en misschien wel tienduizenden dozen gaan vallen de komende dagen, Isral is altijd al van de harde maatregelen geweest en ik vrees dar het nu nietsontziend gaat worden, Al die Hamas terroristen vernietigen is uiteraard prima maar het zullen wel weer voornamelijk burgers gaan worden die slachtoffer gaan worden.
Dit gaat ook grote gevolgen hebben in het Westen en dus ook in NL, Kan hier ook uit de land gaan lopen met als voer alle social media beelden die rond zullen gaan met de meest afschuwelijke beelden van beide zijden.
Ik vrees er ook voor, en daarom vind ik het ook altijd zo moeilijk om een standpunt in te nemen in dit conflict. Dit soort barbaarse terreurdaden zijn natuurlijk volstrekt buiten de orde. En het met wortel en tak uitroeien van Hamas is dus ook een goede zaak.
Alleen Isral heeft er ook een handje van om wel heel ver te gaan in bepaalde dingen. Bij een grotere technische en militaire mogelijkheden komt ook een grotere verantwoordelijkheid kijken. Het is geen oog om oog, tand om tand wat dat betreft.
zie email 27 oktober
pi_210871440
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:01 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ja en als beelden vanuit de tegenpartij getoond worden dat stopt trein2000 zijn kop in het zand.

Man man man. De klassieke hypocrieten kruipen allen weer in slachtofferrol.
Zegt ie terwijl ie hier een hele calimero routine aan het afsteken is :')
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:02:54 #174
8781 crew  Frutsel
pi_210871441
quote:
18s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
Ik begin een patroon te ontdekken

[ twitter ]

Ook hier wordt er vollop getoeterd

[ twitter ]
Al deze feestvierders met hun zieke geesten moet je in elk Westers land gewoon opsporen, oppakken en uit je land tyfen. Komt niet overeen met Westerse democratische waarden. Dan heb je hier niets te zoeken.
Wel de lusten, maar niet de lasten. Zoals zo vaak.
pi_210871442
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Isral is hier de enige agressor die al decennialang terreur zaait, op illegale wijze grondgebieden opeist, Palestijnen uit hun huizen verjaagd en hun eigen mensen daar plaatst. Alle kenmerken van een bandiet maar een of andere Tocadisco komt hier beweren dat het de schuld is van de Palestijnen.
okee, even wat feiten voor je: de palestijnen hebben 11 van de 13 grote vredesbesprekingen verlaten. Er zijn continu aanslagen geweest op burgerdoelen door palestijnen. Israel is meerdere keren aangevallen van buitenaf door arabische landen en heeft daarmee alleen al qua oorlogsrecht legitimiteit. Palestijnen zijn steeds begonnen met grof geweld op burgers. Ik keur het gedrag van kolonisten niet goed. maar het staat in geen enkele verhouding met het barbaarse en laf gedrag van de palestijnen. Israel probeert burgerdoden te voorkomen normaalgesproken, ze gebruiken zelfs knocks om te waarschuwen voor een aanval. Palestijnen richten hun raketten ongeleid op burgerdoelen. Hebben zelfs ambulances gebruikt voor hun aanvallen. IDF soldaten die de grens over gaan worden opgepakt en berecht. Op moreel vlak is israel altijd de betere geweest.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')