quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
En terecht.
Deze laffe terreur daden van vandaag hebben de grens vér overschreden.
En toch kan de gewone man in Gaza daar ook niets aan doen. Hamas is gewoon een terreurorganisatie, die moet je te vuur en te zwaard bestrijden. Maar de gewone bevolking moet gespaard worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
En terecht.
Deze laffe terreur daden van vandaag hebben de grens vér overschreden.
Meh is het niet hopen tegen beter weten inquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de Israëli het hoofd een beetje koel houden. Deze achterlijke terreurdaden zijn geen excuus om tegen een hele bevolking tekeer te gaan.
Ja, wie zei dat ook alweer? De volgende wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is die oermens die ooit een stok opraapte en die als knuppel ging gebruiken de boosdoener.
Hij had het gewoon bij zijn vuisten moeten houden!![]()
Andersom werd wel iedere Israeli neer geknald. In schuilkelders zelfs. Hele families.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de Israëli het hoofd een beetje koel houden. Deze achterlijke terreurdaden zijn geen excuus om tegen een hele bevolking tekeer te gaan.
Groot fan van South Park, alles en overal is een South Park-referentie.quote:
Laten we inderdaad even bij het begin beginnen: Israël is sinds 1948 een onafhankelijk land en nooit erkend door de omringende Islamitische landen en de groep Arabieren die we tegenwoordig kennen als de 'Palestijnen'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat een rare reactie. Je doet alsof er een soort "status quo" bestaat en dat de Palestijnen "vreemd genoeg" steeds weer geweld plegen. Dan ga je een beetje voorbij aan de reden waarom ze dat doen en de geschiedenis van de laatste 80 a 100 jaar van dat gebied daar.
Dat zou fantastisch zijn, maar eerst zien, dan geloven. Die terreurgroeperingen weten altijd weer op te krabbelen.quote:
Druk geweest op Teams vandaag die opa Bidenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef Ali_boo het volgende:
Biden laat ook iets van zich horen
[ twitter ]
Een Amerikaanse president die het slecht doet in de peilingen die wel zin heeft in oorlog in het midden oosten zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef Ali_boo het volgende:
Biden laat ook iets van zich horen
[ twitter ]
Dat hele gebied hangt dan ook van vergeldingsaanvallen aan elkaar. Het is elke keer 'logisch' dat er een tegenaanval komt (dus níet 'goed'), maar dat zorgt er uiteindelijk natuurlijk voor dat de hele meuk nooit ook maar een beetje beter wordt. Over 100 jaar is het nog steeds één grote puinhoop.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Andersom werd wel iedere Israeli neer geknald. In schuilkelders zelfs. Hele families.
Ik snap dat je Israël aan een westers moreel kader wil houden. Maar dit is zo'n brute aanval.
Ik vind het echt ongekend.
Hmm, eigenlijk wel ja. Welke andere bezwaren zou jij hebben dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja want dat zou het enige bezwaar zijn...
Israël levert o.a. wapentuig aan Azerbaijan. Ik neem aan dat ze dat een prima relatie hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Israeli flags cover buildings in Azerbaijan
Azerbaijan - a close ally of Turkey - has a historically warm relationship with Israel
Armenia has been historically closer Russia & Iran
[ afbeelding ]
Welke mensen zijn die mensen ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kortom het is nonsens. ‘Aan zichzelf te danken’ is een onzinargument. Je kunt niet stellen dat omdat je bij een bepaalde groep hoort je maar verantwoordelijk bent voor daden van terroristische groeperingen. Ook die mensen zijn slachtoffer.
Ik heb er altijd wel moeite mee als mensen dingen gaan zeggen 'dat hebben ze aan zichzelf te danken' als het gaat om acties van groepen, maar niet de onschuldige burgers, Want op die manier kan je iedereen ter wereld monddood maken onder het mom 'dat heb je aan jezelf te danken'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is een grens met Egypte.
Ze zijn niet omsloten.
Dat die grens niet makkelijk is, hebben ze ook aan zichzelf te danken.
Hé ik keur dat soort barbaarse terreurdaden niet goed hè? Sterker nog ik keur dat volkomen af. Maar juistaarom mag je je nooit tot hetzelfde niveau verlagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Andersom werd wel iedere Israeli neer geknald. In schuilkelders zelfs. Hele families.
Ik snap dat je Israël aan een westers moreel kader wil houden. Maar dit is zo'n brute aanval.
En dan hebben we nog al die weggevoerde vrouwen. Met kinderen soms.
Mensen die in de Palestijnse gebieden wonen en niets te maken hebben met Hamas en deze terreurdaden.quote:
Op een gegeven moment is het geduld op, vrees ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan hebben we nog al die weggevoerde vrouwen. Met kinderen soms.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Druk geweest op Teams vandaag die opa Biden
Door zijn doen belanden we wellicht in ww3 maar geen gemene tweets tochquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een Amerikaanse president die het slecht doet in de peilingen die wel zin heeft in oorlog in het midden oosten zag ik niet aankomen
Zij stemmen en hebben hierdoor wel een aandeel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb er altijd wel moeite mee als mensen dingen gaan zeggen 'dat hebben ze aan zichzelf te danken' als het gaat om acties van groepen, maar niet de onschuldige burgers, Want op die manier kan je iedereen ter wereld monddood maken onder het mom 'dat heb je aan jezelf te danken'.
In een perfecte wereld ja, makkelijk roepen vanaf de zolderkamer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hé ik keur dat soort barbaarse terreurdaden niet goed hè? Sterker nog ik keur dat volkomen af. Maar juistaarom mag je je nooit tot hetzelfde niveau verlagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |