Is dat ooit anders geweest dan? Ook veldslagen werden gewonnen door de partij met de meest geavanceerde wapensquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is toch geen oorlog meer. Gevecht van man tegen man. Nee, de natie met de meest geavanceerde technieken zal en moet het laatste woord hebben.
Leuk. Tot alle vijanden zijn uitgeroeid. Wie volgt dan? Ik niet want ik ben dan al lang dood en begraven.
Maar jullie kinderen en kleinkinderen gaan leuke tijden tegemoet.
Gast neem je bloeddruk pilletjes en ga lekker naar bed. Wat een pure diarree.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is toch geen oorlog meer. Gevecht van man tegen man. Nee, de natie met de meest geavanceerde technieken zal en moet het laatste woord hebben.
Leuk. Tot alle vijanden zijn uitgeroeid. Wie volgt dan? Ik niet want ik ben dan al lang dood en begraven.
Tja als je dan dit soort dingen leestquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ach, het zal eens niet zo zijn. Het blijft opvallend dat het in veel omringende landen van Isral n pot nat is. Het is allemaal handelen op basis van emotie en haat, erg simplistisch om te zien.
[..]
Het gedrag dat veel Palestijnen vertonen is inderdaad behoorlijk inferieur. Maar kernwapens zijn natuurlijk geen optie, dan zou Isral een aanzienlijk deel van het eigen land onbewoonbaar maken.
Hamas moet weg, dan kan er gepraat worden. Met Hamas valt niet te praten. Denk je dat je met de gasten van vandaag een betrouwbare deal kunt maken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij meteen opspringt als ze komen werven voor het leger? Ik vind man tegen man eigenlijk nog triester, aangezien het dan gaat om twee groepen tieners, die elkaar dood maken uit naam van twee leiders die gewoon met elkaar koffie drinken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik zou precies hetzelfde doen. Zo gek is dat niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:24 schreef Red_85 het volgende:
Gewoon ook mensen ontvoeren... om misdadigers en moordenaars vrij te kopen
Wat een gore wezens die moslims. Israel heeft een vrijbrief wat mij betreft.
Kill 'm all dat hamas.
Wat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
De eerste wereldoorlog kon wel je goedkeuring wegdragen? Miljoenen mantegenman gevechten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, daar niet vanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je wil toch geen vierkante km opblazen? Dat ze de beste drones maken wil niet zeggen dat ze die in enorme hoeveelheden hebben. Maar goed, we gaan het zien.
Die twee groepen vertrouwen elkaar voor geen meter, met of zonder Hamas. Als wij met zijn allen in zo'n strook worden geduwd nadat we onze huizen worden uitgezet, dan komt er vast ook een opstand, die kwam er al tijdens de avondklok.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hamas moet weg, dan kan er gepraat worden. Met Hamas valt niet te praten. Denk je dat je met de gasten van vandaag een betrouwbare deal kunt maken?
Wat ik denk heb ik hier heel duidelijk gemaakt. Waar komt die slappe en inhoudsloze reactie van jou dan vandaan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En jij denkt dat je het beter kan? Gezien jouw reactie.
Wat een rare reactie. Je doet alsof er een soort "status quo" bestaat en dat de Palestijnen "vreemd genoeg" steeds weer geweld plegen. Dan ga je een beetje voorbij aan de reden waarom ze dat doen en de geschiedenis van de laatste 80 a 100 jaar van dat gebied daar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Uitstekend, dat bandietenhol mag compleet worden uitgerookt. Dan krijg je straks natuurlijk weer jammerende filmpjes van Arabieren die zogenaamd hartstikke zielig zijn, maar diezelfde Arabieren staan een dag eerder nog juichend in de straten terwijl ze op het dode lichaam van een 19-jarige Isralische soldaat spugen dat als trofee door de stad worden gereden. Het moet nu eens klaar zijn met deze barbaren. 'Play stupid games, win stupid prizes'. Men begint zelf, elke keer weer opnieuw.
Ja, eigenlijk is die oermens die ooit een stok opraapte en die als knuppel ging gebruiken de boosdoener.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Dit is toch geen oorlog meer. Gevecht van man tegen man. Nee, de natie met de meest geavanceerde technieken zal en moet het laatste woord hebben
The usual. Hamas doet zijn ding, Isral reageert en andersom ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
Isral gaat er met gestrekt been in de komende dagen.
[ twitter ]
Ze hebben gewoon eigen ontwikkeling en fabrieken hoor. Maar kan ook vooral voor verkoop zijn. Al zou ik verwachten dat ze dan zelf ook wel een vloot aanleggenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus voor hun zijn drones niet interessant. hamas heeft geen tanks, bv.
Lijkt me best wel moeilijk met al die extremisten hier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef Jippie het volgende:
Hi Jongens, genoeg oorlog. Laten we het hier een beetje amicale houden.
Topquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Ik neem aan dat hij de grenzen dan ook opent of wat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |