SPOILER: Update 13.40 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 10.46 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liveblog Nu.nl https://www.nu.nl/buitenl(...)anval-op-israel.html
Live stream Gazastrook:
Andere livestream Israel:SPOILER: Diverse tweetsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Jippie op 07-10-2023 21:33:44 ]Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Je snapt het niet? Je vind dit het moment om een kernbom te gebruiken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef plesner het volgende:
Snap niet waarom Israel nog geen Nukes gebruikt heeft, eens en voor altijd afrekenen met dat inferieur volkstupidity has become as common as common sense was before![]()
Nooit gehoord van de Shoah?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef plesner het volgende:
Snap niet waarom Israel nog geen Nukes gebruikt heeft, eens en voor altijd afrekenen met dat inferieur volk![]()
Als Hezbollah mee gaat doen kan het nog wel flink escaleren. Dat zijn de enige (samen met Iran, maar heel onwaarschijnlijk) die echt op grote schaal schade kunnen toebrengen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:58 schreef Ali_boo het volgende:
Net wanneer je denkt dat het niet erger kan......
Hezbollah has joined the party![]()
[ twitter ]
Maar het zal wel een paar dagen flinke terreur worden. Lijkt me nooit dat Hamas de capaciteit heeft om echt dit lang te doen.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ik denk dat Isral er goed aan doet een enorm arsenaal aan surveillance- en aanvalsdrones tot hun beschikking te hebben. Varirend van eenvoudige granatendroppers tot Raptor / Bayraktar achtige drones. En dan genadeloos en gericht alles slopen wat Hamas daar heeft staan en wie tot Hamas behoort. Vervolgens de luchtmacht en artillerie er daarna nog overheen laten gaan en dan binnentrekken met het leger. Een bezetting is voor nu de enige oplossing.![]()
Hezbollah kan denk ik ook niet veel hoor. Als ze het offensief moeten doen worden ze echt weggeblazen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als Hezbollah mee gaat doen kan het nog wel flink escaleren. Dat zijn de enige (samen met Iran, maar heel onwaarschijnlijk) die echt op grote schaal schade kunnen toebrengen.
Maar het zal wel een paar dagen flinke terreur worden. Lijkt me nooit dat Hamas de capaciteit heeft om echt dit lang te doen.![]()
Vriend van mij die in het leger zat had ook een flare gejat een hele tijd geleden. Hebben we toen 's nachts de lucht in geschoten in het bos. Echt jezus tyfus wat een licht kwam daar af. Echt hele bos lichtte op alsof het gewoon dag was. Echt mooi spul.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat is verdomme een goede flare zeg. Hangt al een minuutje of 5 in de lucht. Die van de botenwinkel zijn binnen een sec. of 40 wel beneden
[ afbeelding ]A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dat is nergens voor nodig, want israel heeft een zeer moderne luchtmacht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef Richestorags het volgende:
Ik denk dat Isral er goed aan doet een enorm arsenaal aan surveillance- en aanvalsdrones tot hun beschikking te hebben. Varirend van eenvoudige granatendroppers tot Raptor / Bayraktar achtige drones.<signature here>.![]()
Ze ontwikkelen en bouwen ze zelfquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef Richestorags het volgende:
Ik denk dat Isral er goed aan doet een enorm arsenaal aan surveillance- en aanvalsdrones tot hun beschikking te hebben. Varirend van eenvoudige granatendroppers tot Raptor / Bayraktar achtige drones. En dan genadeloos en gericht alles slopen wat Hamas daar heeft staan en wie tot Hamas behoort. Vervolgens de luchtmacht en artillerie er daarna nog overheen laten gaan en dan binnentrekken met het leger. Een bezetting is voor nu de enige oplossing.
https://en.wikipedia.org/wiki/IAI_Heron
https://en.wikipedia.org/wiki/IAI_Harop“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Minister van Defensie.quote:Hamas will understand very quickly that it has made a mistake - a grave mistake, and will pay a [heavy] price. Fifteen years ago, as Head of the Southern Command, I came close to 'breaking the neck' [destroying] of Hamas. I was stopped by the political echelon. This phenomenon will not continue. We will change reality on the ground in Gaza for the next 50 years. What was before, will be no more. We will operate at full force."![]()
Drones kunnen bepaalde dingen veel beter dan een straaljager die met enorme snelheid vliegt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig, want israel heeft een zeer moderne luchtmacht.![]()
Ach, het zal eens niet zo zijn. Het blijft opvallend dat het in veel omringende landen van Isral n pot nat is. Het is allemaal handelen op basis van emotie en haat, erg simplistisch om te zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ja hoor, springlevend en wel![]()
[ twitter ]Het gedrag dat veel Palestijnen vertonen is inderdaad behoorlijk inferieur. Maar kernwapens zijn natuurlijk geen optie, dan zou Isral een aanzienlijk deel van het eigen land onbewoonbaar maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:01 schreef plesner het volgende:
Snap niet waarom Israel nog geen Nukes gebruikt heeft, eens en voor altijd afrekenen met dat inferieur volk'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Klopt, ik ben een oude zeur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je komt over als een oude zeur. Ik ben blij dat ze 'ons' niet vragen of we tanks of ander wapentuig zouden moeten leveren. Laat ze dat lekker op hoog strategisch niveau bepalen of dat wel of geen goed idee is
Wat denk je dat de leeftijd is van de mensen die op hoog strategisch niveau zaken gaan bepalen over wapentuig?
Jonge en optimistiche mensen?
Mensen die hun gezonde verstand gebruiken?
Dacht het niet. Gezien jouw reactie.![]()
Weet ik. Maar ze doen er goed aan daar een enorm arsenaal van te gaan produceren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze ontwikkelen en bouwen ze zelf
https://en.wikipedia.org/wiki/IAI_Heron
https://en.wikipedia.org/wiki/IAI_Harop![]()
En jij denkt dat je het beter kan? Gezien jouw reactie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een oude zeur.
Wat denk je dat de leeftijd is van de mensen die op hoog strategisch niveau zaken gaan bepalen over wapentuig?
Jonge en optimistiche mensen?
Mensen die hun gezonde verstand gebruiken?
Dacht het niet. Gezien jouw reactie.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Een straaljager gooit een laserguided bomb die een vierkante KM uitstuft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Drones kunnen bepaalde dingen veel beter dan een straaljager die met enorme snelheid vliegt.
Daarbij: ze maken al de beste drones die er zijn. Zoek maar op harpy of harop.<signature here>.![]()
Prima ja. Vooral doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ze doen er goed aan daar een enorm arsenaal van te gaan produceren.
Nog meer wapens. Nog meer doden.
En maar janken.![]()
Ze hebben daar ook net een extreem-rechtse regering dus de timing kon voor de Palestijnen niet slechter.quote:
Gaat nog weken of maanden duren voordat de emoties wat dalen en er over een wapenstilstand gepraat kan worden.![]()
Ze leveren aan meer dan 10 landen, dus ik denk dat ze zelf een behoorlijke vloot van die dingen hebben, maar ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ze doen er goed aan daar een enorm arsenaal van te gaan produceren.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Je wil toch geen vierkante km opblazen? Dat ze de beste drones maken wil niet zeggen dat ze die in enorme hoeveelheden hebben. Maar goed, we gaan het zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Een straaljager gooit een laserguided bomb die een vierkante KM uitstuft.
Daarbij: ze maken al de beste drones die er zijn. Zoek maar op harpy of harop.![]()
Dit is toch geen oorlog meer. Gevecht van man tegen man. Nee, de natie met de meest geavanceerde technieken zal en moet het laatste woord hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Drones kunnen bepaalde dingen veel beter dan een straaljager die met enorme snelheid vliegt.
Leuk. Tot alle vijanden zijn uitgeroeid. Wie volgt dan? Ik niet want ik ben dan al lang dood en begraven.
Maar jullie kinderen en kleinkinderen gaan leuke tijden tegemoet.![]()
Dat geldt toch vooral voor Hamas die ongeleide projectielen op woonwijken afschiet? Wat moet Isral doen dan? Hamas gaan knuffelen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Prima ja. Vooral doen.
Nog meer wapens. Nog meer doden.
En maar janken.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Uitstekend, dat bandietenhol mag compleet worden uitgerookt. Dan krijg je straks natuurlijk weer jammerende filmpjes van Arabieren die zogenaamd hartstikke zielig zijn, maar diezelfde Arabieren staan een dag eerder nog juichend in de straten terwijl ze op het dode lichaam van een 19-jarige Isralische soldaat spugen dat als trofee door de stad worden gereden. Het moet nu eens klaar zijn met deze barbaren. 'Play stupid games, win stupid prizes'. Men begint zelf, elke keer weer opnieuw.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Gewoon ook mensen ontvoeren... om misdadigers en moordenaars vrij te kopen
Wat een gore wezens die moslims. Israel heeft een vrijbrief wat mij betreft.
Kill 'm all dat hamas.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Is dat ooit anders geweest dan? Ook veldslagen werden gewonnen door de partij met de meest geavanceerde wapensquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is toch geen oorlog meer. Gevecht van man tegen man. Nee, de natie met de meest geavanceerde technieken zal en moet het laatste woord hebben.
Leuk. Tot alle vijanden zijn uitgeroeid. Wie volgt dan? Ik niet want ik ben dan al lang dood en begraven.
Maar jullie kinderen en kleinkinderen gaan leuke tijden tegemoet.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Gast neem je bloeddruk pilletjes en ga lekker naar bed. Wat een pure diarree.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is toch geen oorlog meer. Gevecht van man tegen man. Nee, de natie met de meest geavanceerde technieken zal en moet het laatste woord hebben.
Tja als je dan dit soort dingen leestquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ach, het zal eens niet zo zijn. Het blijft opvallend dat het in veel omringende landen van Isral n pot nat is. Het is allemaal handelen op basis van emotie en haat, erg simplistisch om te zien.
[..]
Het gedrag dat veel Palestijnen vertonen is inderdaad behoorlijk inferieur. Maar kernwapens zijn natuurlijk geen optie, dan zou Isral een aanzienlijk deel van het eigen land onbewoonbaar maken.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Hamas moet weg, dan kan er gepraat worden. Met Hamas valt niet te praten. Denk je dat je met de gasten van vandaag een betrouwbare deal kunt maken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij meteen opspringt als ze komen werven voor het leger? Ik vind man tegen man eigenlijk nog triester, aangezien het dan gaat om twee groepen tieners, die elkaar dood maken uit naam van twee leiders die gewoon met elkaar koffie drinken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar jullie kinderen en kleinkinderen gaan leuke tijden tegemoet.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ik zou precies hetzelfde doen. Zo gek is dat niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:24 schreef Red_85 het volgende:
Gewoon ook mensen ontvoeren... om misdadigers en moordenaars vrij te kopen
Wat een gore wezens die moslims. Israel heeft een vrijbrief wat mij betreft.
Kill 'm all dat hamas.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Wat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar jullie kinderen en kleinkinderen gaan leuke tijden tegemoet.
Je wou zeggen dat de eerste wereld oorlog zo anders was?
Er is niets nieuws onder de zon."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
De eerste wereldoorlog kon wel je goedkeuring wegdragen? Miljoenen mantegenman gevechten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar jullie kinderen en kleinkinderen gaan leuke tijden tegemoet.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Je hebt gelijk hoor, daar niet vanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je wil toch geen vierkante km opblazen? Dat ze de beste drones maken wil niet zeggen dat ze die in enorme hoeveelheden hebben. Maar goed, we gaan het zien.
Drones zijn nu erg prominent in de oekraine oorlog, maar dat is omdat oekraine geen noemenswaardige luchtmacht heeft, en die van rus tenhemelschreiend incompetent en daarom niet aanwezig. En in dat vacuum komen drones op.
Maar Israel heeft een uitstekende luchtmacht, met echt state of the art spul. Dus voor hun zijn drones niet interessant. hamas heeft geen tanks, bv.<signature here>.![]()
Isral gaat er met gestrekt been in de komende dagen.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Police to families of missing: Bring DNA samples to police stations to aid in identification
https://www.timesofisrael(...)d-in-identification/When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Die twee groepen vertrouwen elkaar voor geen meter, met of zonder Hamas. Als wij met zijn allen in zo'n strook worden geduwd nadat we onze huizen worden uitgezet, dan komt er vast ook een opstand, die kwam er al tijdens de avondklok.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hamas moet weg, dan kan er gepraat worden. Met Hamas valt niet te praten. Denk je dat je met de gasten van vandaag een betrouwbare deal kunt maken?
Niet dat de aanvallen van vandaag daarmee ineens legitiem zouden zijn. Ook van de Palestijnen word ik bijzonder moe. Op deze manier kom je nooit tot vrede, niet dat beide groepen dat enigszins willen. Ze zijn allebei zogenaamd het gekozen volk en moeten per se op het beloofde land wonen, om vervolgens creaties van God als honden te behandelen of te vermoorden, ongeacht welke partij.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
🇵🇸🇮🇱 STATEMENT FROM ISRAELI PM BENJAMIN NETANYAHU:
“What happened today will not be seen in Israel and I will make sure it does not happen again.
The IDF will immediately use its full force to destroy Hamas' capabilities.
We will avenge this black day.
We will turn all the places in this evil city where Hamas is hiding into ruins.
Residents of Gaza, get out of there now.”A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Wat ik denk heb ik hier heel duidelijk gemaakt. Waar komt die slappe en inhoudsloze reactie van jou dan vandaan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En jij denkt dat je het beter kan? Gezien jouw reactie.
Het besef dat je uitgeluld bent? Mond vol tanden? Je bent een man die zich bedreigt voelt? Waarom meld jij je niet aan om mee te vechten in deze o zo belangrijke oorlog tussen twee zandbaknaties? Angst? Mag niet van je vrouw? Druk op je werk? Je moet je auto elke zaterdag wassen?
Doe aub niet alsof jij de wijsheid in pacht hebt in oorlogvoeren. De enige oorlogen die jij hebt meegemaakt speelden zich af op je computerbeeldschermpje.
Verblind door de westerse voordegekhouderij denk jij echt dat het westen de wijsheid in pacht heeft.
Nou echt niet hoor.![]()
Wat een rare reactie. Je doet alsof er een soort "status quo" bestaat en dat de Palestijnen "vreemd genoeg" steeds weer geweld plegen. Dan ga je een beetje voorbij aan de reden waarom ze dat doen en de geschiedenis van de laatste 80 a 100 jaar van dat gebied daar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Uitstekend, dat bandietenhol mag compleet worden uitgerookt. Dan krijg je straks natuurlijk weer jammerende filmpjes van Arabieren die zogenaamd hartstikke zielig zijn, maar diezelfde Arabieren staan een dag eerder nog juichend in de straten terwijl ze op het dode lichaam van een 19-jarige Isralische soldaat spugen dat als trofee door de stad worden gereden. Het moet nu eens klaar zijn met deze barbaren. 'Play stupid games, win stupid prizes'. Men begint zelf, elke keer weer opnieuw.![]()
Ja, eigenlijk is die oermens die ooit een stok opraapte en die als knuppel ging gebruiken de boosdoener.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:23 schreef Hiddendoe het volgende:
Dit is toch geen oorlog meer. Gevecht van man tegen man. Nee, de natie met de meest geavanceerde technieken zal en moet het laatste woord hebben
Hij had het gewoon bij zijn vuisten moeten houden!![]()
<signature here>.![]()
The usual. Hamas doet zijn ding, Isral reageert en andersom ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
Isral gaat er met gestrekt been in de komende dagen.
[ twitter ]![]()
Ze hebben gewoon eigen ontwikkeling en fabrieken hoor. Maar kan ook vooral voor verkoop zijn. Al zou ik verwachten dat ze dan zelf ook wel een vloot aanleggenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus voor hun zijn drones niet interessant. hamas heeft geen tanks, bv.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Lijkt me best wel moeilijk met al die extremisten hier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef Jippie het volgende:
Hi Jongens, genoeg oorlog. Laten we het hier een beetje amicale houden.![]()
![]()
![]()
![]()
Topquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
'Hamas doet niks voor niks en opereert ook heel erg strategisch'_!
En dit zijn de geluiden die dan uit de Nederlandse academische wereld komen. Het blijft bijzonder om te zien.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ik neem aan dat hij de grenzen dan ook opent of wat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]zie email 27 oktober![]()
Israeli death toll from multi-front Hamas attack rises to more than 250
https://www.timesofisrael(...)es-to-more-than-250/When the student is ready, the teacher will appear.
Ow, die hebben ze. Hoeven we niet aan te twijfelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon eigen ontwikkeling en fabrieken hoor. Maar kan ook vooral voor verkoop zijn. Al zou ik verwachten dat ze dan zelf ook wel een vloot aanleggen<signature here>.![]()
Lekker elkaar uitmoorden, dat willen ze daar blijkbaar graag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef Rupibma het volgende:
[..]
The usual. Hamas doet zijn ding, Isral reageert en andersom ook.And what rough beast, its hour come round at last,
Overigens krijg ik steeds meer het idee dat God (of hoe je hem ook noemt) oorlog erg vermakelijk vindt en zeg nou zelf, als het alleen maar goed gaat dan is onze planeet erg saai om te bekijken.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ja die lui moeten toch ergens heen, Egypte ofzo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de grenzen dan ook opent of wat?And what rough beast, its hour come round at last,
When the student is ready, the teacher will appear.
Hij gaat in ieder geval veel seks krijgen vanavondquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]![]()
![]()
Hamas gaat verleden tijd zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef HowardRoark het volgende:
En dit zijn de geluiden die dan uit de Nederlandse academische wereld komen. Het blijft bijzonder om te zien.
[ twitter ]"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
God's favoriete showquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens krijg ik steeds meer het idee dat God (of hoe je hem ook noemt) oorlog erg vermakelijk vindt en zeg nou zelf, als het alleen maar goed gaat dan is onze planeet erg saai om te bekijken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Biden laat ook iets van zich horenA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Turkije bezet Koerdische gebieden en terroriseert jarenlang het Koerdische volk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Isral bezet Palestijnse grondgebieden en terroriseert jarenlang het Palestijnse volk. Turkije verdedigt zijn legitieme grenzen tegen terreurgroepen zoals PKK/YPG/PYD.Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.![]()
Ja want dat zou het enige bezwaar zijn...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
...
[..]
Het gedrag dat veel Palestijnen vertonen is inderdaad behoorlijk inferieur. Maar kernwapens zijn natuurlijk geen optie, dan zou Isral een aanzienlijk deel van het eigen land onbewoonbaar maken.![]()
Er is een grens met Egypte.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de grenzen dan ook opent of wat?
Ze zijn niet omsloten.
Dat die grens niet makkelijk is, hebben ze ook aan zichzelf te danken."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Laten we hopen dat de Israli het hoofd een beetje koel houden. Deze achterlijke terreurdaden zijn geen excuus om tegen een hele bevolking tekeer te gaan.quote:zie email 27 oktober![]()
Zo beter? Of de updates gelijk onder een spoiler?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:22 schreef arvensis het volgende:
Kan de hele OP niet onder een spoiler? Heel irritant als je mobiel FOK!t.![]()
Nou, brandbom er in.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Sow dan. Jij bent degene die het vechten met stokken en stenen 'eerlijker' vindt en dat Isral zich niet mag verweren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat ik denk heb ik hier heel duidelijk gemaakt. Waar komt die slappe en inhoudsloze reactie van jou dan vandaan?
Het besef dat je uitgeluld bent? Mond vol tanden? Je bent een man die zich bedreigt voelt? Waarom meld jij je niet aan om mee te vechten in deze o zo belangrijke oorlog tussen twee zandbaknaties? Angst? Mag niet van je vrouw? Druk op je werk? Je moet je auto elke zaterdag wassen?
Doe aub niet alsof jij de wijsheid in pacht hebt in oorlogvoeren. De enige oorlogen die jij hebt meegemaakt speelden zich af op je computerbeeldschermpje.
Verblind door de westerse voordegekhouderij denk jij echt dat het westen de wijsheid in pacht heeft.
Nou echt niet hoor.
Waarom zou ik me aanmelden bij het leger voor een oorlog tussen Isral en Palestina? Ik snap die vraag niet?
Neem nog een neut zou ik zeggen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
En Iran viert feestA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
God bestaat niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens krijg ik steeds meer het idee dat God (of hoe je hem ook noemt) oorlog erg vermakelijk vindt en zeg nou zelf, als het alleen maar goed gaat dan is onze planeet erg saai om te bekijken.![]()
Bedoel je dat gebied in Syri die de koerdische seperatisten in handen hebben gekregen door de burgeroorlog te misbruiken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Turkije bezet Koerdische gebieden en terroriseert jarenlang het Koerdische volk.![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Deze laffe terreur daden van vandaag hebben de grens vr overschreden.![]()
Kortom het is nonsens. ‘Aan zichzelf te danken’ is een onzinargument. Je kunt niet stellen dat omdat je bij een bepaalde groep hoort je maar verantwoordelijk bent voor daden van terroristische groeperingen. Ook die mensen zijn slachtoffer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is een grens met Egypte.
Ze zijn niet omsloten.
Dat die grens niet makkelijk is, hebben ze ook aan zichzelf te danken.zie email 27 oktober![]()
Israeli flags cover buildings in Azerbaijan
Azerbaijan - a close ally of Turkey - has a historically warm relationship with Israel
Armenia has been historically closer Russia & Iran![]()
![]()
Hoeveel x 70 maagden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Want je mag niet verder kijken dan naar de problemen van vandaag?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef HowardRoark het volgende:
En dit zijn de geluiden die dan uit de Nederlandse academische wereld komen. Het blijft bijzonder om te zien.
[ twitter ]Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
En terecht.
Deze laffe terreur daden van vandaag hebben de grens vr overschreden.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
En toch kan de gewone man in Gaza daar ook niets aan doen. Hamas is gewoon een terreurorganisatie, die moet je te vuur en te zwaard bestrijden. Maar de gewone bevolking moet gespaard worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
En terecht.
Deze laffe terreur daden van vandaag hebben de grens vr overschreden.zie email 27 oktober![]()
Meh is het niet hopen tegen beter weten inquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de Israli het hoofd een beetje koel houden. Deze achterlijke terreurdaden zijn geen excuus om tegen een hele bevolking tekeer te gaan.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Hamas gaat als een tumor weggesneden worden.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ja, wie zei dat ook alweer? De volgende wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is die oermens die ooit een stok opraapte en die als knuppel ging gebruiken de boosdoener.
Hij had het gewoon bij zijn vuisten moeten houden!![]()
Wat is de mens toch eigenlijk een stompzinnig wezen. We hebben de hersens om onze levens tot het bedoelde bijbelse paradijs te leven en toch neigen we nog steeds naar Kain die niks liever doet dan onze broer Abel zijn hersen in te slaan.
Ik ga maar weer eens luisteren naar een mooi stukje muziek.
Did you say you're a public servant?
Well, then let me ask you why
You're keeping the public uninformed
When you're not feedin' us with lies
Listen to our founding fathers
Sit down and read the Bill of Rights
You'd better learn how to play the game by the rules
Or you're gonna have an awful fight
'Cause I will not dance to your music
And I will not drink your wine
And I will not toast to your success
Because you're no friend of mine, oh yeah you know it
You're no friend of mine
Why do you take my brother?
And why do you take my son?
Shipping them off to another land
To fight a war that can't be won
You can't say you don't know better
Because by now the truth is out
The people are all sick of following you
Because you don't know what it's all about
So I will not dance to your music
You're no friend of mine
I'm the younger generation and I love my country land
I can't stand to watch the nation fall apart
'Cause you won't understand
God help you "public servant"
When you stand before the King
When your works are shown and your lies are known
And your wasted life won't mean a thing
So pay attention to me as I sing
'Cause I will not dance to your music
You're no friend of mine.
![]()
![]()
![]()
![]()
Andersom werd wel iedere Israeli neer geknald. In schuilkelders zelfs. Hele families.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de Israli het hoofd een beetje koel houden. Deze achterlijke terreurdaden zijn geen excuus om tegen een hele bevolking tekeer te gaan.
Ik snap dat je Isral aan een westers moreel kader wil houden. Maar dit is zo'n brute aanval.
Ik vind het echt ongekend.
En dan hebben we nog al die weggevoerde vrouwen. Met kinderen soms."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Groot fan van South Park, alles en overal is een South Park-referentie.quote:Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Laten we inderdaad even bij het begin beginnen: Isral is sinds 1948 een onafhankelijk land en nooit erkend door de omringende Islamitische landen en de groep Arabieren die we tegenwoordig kennen als de 'Palestijnen'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat een rare reactie. Je doet alsof er een soort "status quo" bestaat en dat de Palestijnen "vreemd genoeg" steeds weer geweld plegen. Dan ga je een beetje voorbij aan de reden waarom ze dat doen en de geschiedenis van de laatste 80 a 100 jaar van dat gebied daar.
Dit zou toch echt de basis moeten zijn voor een opmars naar vrede, maar dat kan al niet want men wil de complete vernietiging van Isral. Dan kun je dus wel allerlei kanttekeningen en nuances gaan aanbrengen, maar dat is zinloos.Dat zou fantastisch zijn, maar eerst zien, dan geloven. Die terreurgroeperingen weten altijd weer op te krabbelen.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Druk geweest op Teams vandaag die opa Bidenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef Ali_boo het volgende:
Biden laat ook iets van zich horen
[ twitter ]
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Een Amerikaanse president die het slecht doet in de peilingen die wel zin heeft in oorlog in het midden oosten zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef Ali_boo het volgende:
Biden laat ook iets van zich horen
[ twitter ]Groot fan van User Wotte![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympir:![]()
Dat hele gebied hangt dan ook van vergeldingsaanvallen aan elkaar. Het is elke keer 'logisch' dat er een tegenaanval komt (dus net 'goed'), maar dat zorgt er uiteindelijk natuurlijk voor dat de hele meuk nooit ook maar een beetje beter wordt. Over 100 jaar is het nog steeds n grote puinhoop.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Andersom werd wel iedere Israeli neer geknald. In schuilkelders zelfs. Hele families.
Ik snap dat je Isral aan een westers moreel kader wil houden. Maar dit is zo'n brute aanval.
Ik vind het echt ongekend.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Hmm, eigenlijk wel ja. Welke andere bezwaren zou jij hebben dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja want dat zou het enige bezwaar zijn...'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Isral levert o.a. wapentuig aan Azerbaijan. Ik neem aan dat ze dat een prima relatie hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Israeli flags cover buildings in Azerbaijan
Azerbaijan - a close ally of Turkey - has a historically warm relationship with Israel
Armenia has been historically closer Russia & Iran
[ afbeelding ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Tijd om Obama te sturen, die fixt wel ff vrede. Toch, Barack?
Maar deze aanvallen zijn wel echt extreem ja. Verwacht ook echt dat Isral flink gaat huishouden.
Vaak gaat het om enkele doden/gewonden.![]()
Welke mensen zijn die mensen ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kortom het is nonsens. ‘Aan zichzelf te danken’ is een onzinargument. Je kunt niet stellen dat omdat je bij een bepaalde groep hoort je maar verantwoordelijk bent voor daden van terroristische groeperingen. Ook die mensen zijn slachtoffer."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Vandaar dat er zoveel getoeterd werd in Rotterdam
Ik heb er altijd wel moeite mee als mensen dingen gaan zeggen 'dat hebben ze aan zichzelf te danken' als het gaat om acties van groepen, maar niet de onschuldige burgers, Want op die manier kan je iedereen ter wereld monddood maken onder het mom 'dat heb je aan jezelf te danken'.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is een grens met Egypte.
Ze zijn niet omsloten.
Dat die grens niet makkelijk is, hebben ze ook aan zichzelf te danken.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ik hoor ook vrijwel niets over een roep om terughoudendheid en deescalatie door Westerse leiders. De komende dagen heeft Isral dus volkomen vrij spel om tot tapijtbommen aan toe in te zetten.
Ik verwacht tienduizenden doden aan Palestijnse kant in de komende weken.![]()
H ik keur dat soort barbaarse terreurdaden niet goed h? Sterker nog ik keur dat volkomen af. Maar juistaarom mag je je nooit tot hetzelfde niveau verlagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Andersom werd wel iedere Israeli neer geknald. In schuilkelders zelfs. Hele families.
En dan hebben we nog al die weggevoerde vrouwen. Met kinderen soms.zie email 27 oktober![]()
Mensen die in de Palestijnse gebieden wonen en niets te maken hebben met Hamas en deze terreurdaden.quote:zie email 27 oktober![]()
Op een gegeven moment is het geduld op, vrees ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan hebben we nog al die weggevoerde vrouwen. Met kinderen soms.And what rough beast, its hour come round at last,
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Druk geweest op Teams vandaag die opa BidenDoor zijn doen belanden we wellicht in ww3 maar geen gemene tweets tochquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een Amerikaanse president die het slecht doet in de peilingen die wel zin heeft in oorlog in het midden oosten zag ik niet aankomen
Zij stemmen en hebben hierdoor wel een aandeel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb er altijd wel moeite mee als mensen dingen gaan zeggen 'dat hebben ze aan zichzelf te danken' als het gaat om acties van groepen, maar niet de onschuldige burgers, Want op die manier kan je iedereen ter wereld monddood maken onder het mom 'dat heb je aan jezelf te danken'.![]()
In een perfecte wereld ja, makkelijk roepen vanaf de zolderkamer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
H ik keur dat soort barbaarse terreurdaden niet goed h? Sterker nog ik keur dat volkomen af. Maar juistaarom mag je je nooit tot hetzelfde niveau verlagen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |