Ow, die hebben ze. Hoeven we niet aan te twijfelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon eigen ontwikkeling en fabrieken hoor. Maar kan ook vooral voor verkoop zijn. Al zou ik verwachten dat ze dan zelf ook wel een vloot aanleggen
Lekker elkaar uitmoorden, dat willen ze daar blijkbaar graag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef Rupibma het volgende:
[..]
The usual. Hamas doet zijn ding, Israël reageert en andersom ook.
Ja die lui moeten toch ergens heen, Egypte ofzo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de grenzen dan ook opent of wat?
Hij gaat in ieder geval veel seks krijgen vanavondquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
Israël gaat er met gestrekt been in de komende dagen.
[ twitter ]
Hamas gaat verleden tijd zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef HowardRoark het volgende:
'Hamas doet niks voor niks en opereert ook heel erg strategisch'_!
En dit zijn de geluiden die dan uit de Nederlandse academische wereld komen. Het blijft bijzonder om te zien.
[ twitter ]
God's favoriete showquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens krijg ik steeds meer het idee dat God (of hoe je hem ook noemt) oorlog erg vermakelijk vindt en zeg nou zelf, als het alleen maar goed gaat dan is onze planeet erg saai om te bekijken.
Turkije bezet Koerdische gebieden en terroriseert jarenlang het Koerdische volk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Israël bezet Palestijnse grondgebieden en terroriseert jarenlang het Palestijnse volk. Turkije verdedigt zijn legitieme grenzen tegen terreurgroepen zoals PKK/YPG/PYD.
Ja want dat zou het enige bezwaar zijn...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
...
[..]
Het gedrag dat veel Palestijnen vertonen is inderdaad behoorlijk inferieur. Maar kernwapens zijn natuurlijk geen optie, dan zou Israël een aanzienlijk deel van het eigen land onbewoonbaar maken.
Er is een grens met Egypte.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de grenzen dan ook opent of wat?
Laten we hopen dat de Israëli het hoofd een beetje koel houden. Deze achterlijke terreurdaden zijn geen excuus om tegen een hele bevolking tekeer te gaan.quote:
Zo beter? Of de updates gelijk onder een spoiler?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:22 schreef arvensis het volgende:
Kan de hele OP niet onder een spoiler? Heel irritant als je mobiel FOK!t.
Nou, brandbom er in.quote:
Sow dan. Jij bent degene die het vechten met stokken en stenen 'eerlijker' vindt en dat Israël zich niet mag verweren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat ik denk heb ik hier heel duidelijk gemaakt. Waar komt die slappe en inhoudsloze reactie van jou dan vandaan?
Het besef dat je uitgeluld bent? Mond vol tanden? Je bent een man die zich bedreigt voelt? Waarom meld jij je niet aan om mee te vechten in deze o zo belangrijke oorlog tussen twee zandbaknaties? Angst? Mag niet van je vrouw? Druk op je werk? Je moet je auto elke zaterdag wassen?
Doe aub niet alsof jij de wijsheid in pacht hebt in oorlogvoeren. De enige oorlogen die jij hebt meegemaakt speelden zich af op je computerbeeldschermpje.
Verblind door de westerse voordegekhouderij denk jij echt dat het westen de wijsheid in pacht heeft.
Nou echt niet hoor.
God bestaat niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens krijg ik steeds meer het idee dat God (of hoe je hem ook noemt) oorlog erg vermakelijk vindt en zeg nou zelf, als het alleen maar goed gaat dan is onze planeet erg saai om te bekijken.
Bedoel je dat gebied in Syrië die de koerdische seperatisten in handen hebben gekregen door de burgeroorlog te misbruiken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:34 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Turkije bezet Koerdische gebieden en terroriseert jarenlang het Koerdische volk.
En terecht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Kortom het is nonsens. ‘Aan zichzelf te danken’ is een onzinargument. Je kunt niet stellen dat omdat je bij een bepaalde groep hoort je maar verantwoordelijk bent voor daden van terroristische groeperingen. Ook die mensen zijn slachtoffer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Er is een grens met Egypte.
Ze zijn niet omsloten.
Dat die grens niet makkelijk is, hebben ze ook aan zichzelf te danken.
Hoeveel x 70 maagden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Want je mag niet verder kijken dan naar de problemen van vandaag?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef HowardRoark het volgende:
'Hamas doet niks voor niks en opereert ook heel erg strategisch'_!
En dit zijn de geluiden die dan uit de Nederlandse academische wereld komen. Het blijft bijzonder om te zien.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |