Nee joh, die worden anders zo van de kaart geveegd door de VS.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:49 schreef kurk_droog het volgende:
Zou Iran niet kans zien om nu even via de andere kant aan te vallen?
Ze kunnen ook hun eigen electriciteit maken met alle zon en wind die je daar hebt. Oh nee ze bouwen liever bommen dan een toekomst.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:50 schreef Slayage het volgende:
Collectieve straffen is Israël goed in
[ twitter ]
Het is geen verleden maar het nu. Dat is het hele probleem juist. Vandaag is het Hamas, gisteren was het Israël bijv.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei. Kijken naar het verleden lost echt niks op.
Moet ik nu ook nog steeds kwaad zijn op Duitsers om de 2 WO?
Denk dat er nog genoeg Nederlanders zijn die daarom niets met Duitsers hebben trouwensquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, het is niks nieuws wat nu gebeurd. Actie van Palestijnen, reactie van Israël.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen 50 jaar gemist?
Liggen nog wat landen tussen he. Het is niet even zomaar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:49 schreef kurk_droog het volgende:
Zou Iran niet kans zien om nu even via de andere kant aan te vallen?
Daar heb je natuurlijk een goed puntquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je hoort dat Hamas leden systematisch van huis tot huis op jacht zijn naar burgers, dan lijkt het een goed idee om zoveel mogelijk reservisten onder die bevolking te bewapenen.
Weinig denk ik. Maar er werd gezegd dat het als onzin klinkt, met de vraag waarom je je terroristische hoofdkwartier in de meest opvallende en hoge gebouwen zou hebben. Blujkbaar verwacht men supergeheime ondergrondse bunkers ofzo. De reden is juist dat er bij vergelding veel burgerslachtoffers kunnen vallen. Een menselijk schild dus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bestaat er in Gaza überhaupt een stuk grond waar geen burgers wonen
Ach dat wordt altijd geroepen bij elke aanval. En bij elke aanval van moslims op niet moslims zie je alleen juichfilmpjes en nooit een demonstratie van: Dit is niet mijn geloof. Je weet dus wel genoeg waar het overgrote deel voor staat als je een beetje logisch na kan denken en dat ook durft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er waren mensen die claimden dat niemand juichte voor deze aanval. Guess again.
Dit is al jaren een 'Oog om oog, tand om tand' situatie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is geen verleden maar het nu. Dat is het hele probleem juist. Vandaag is het Hamas, gisteren was het Israël bijv.
Eerder loog je nog over mij dat ik dingen zei terwijl dat niet zo is. Nu begin je weer met ''nee ik zeg dat''. Jouw geloofwaardigheid is een sterk geval van twijfel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Euhm nee? Ik zeg dat als je de daden van Hamas als legitiem beschouwt dat je dan de daden van de PKK ook als legitiem moet beschouwen. Ik vind ze beide compleet debiel. Maar jij wil de PKK demoniseren en daden van Hamas vergoelijken. Dat het een inconsistent waardensysteem.
Israël controleert wat Gaza binnenkomt. Israël bepaalt. Je kan bij de gaza niet spreken van ‘importeren’quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:52 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
't staat Gaza vrij om hun eigen elektriciteit te maken met alle "onderdelen" die ze importeren.
Misschien meer generatoren en minder vuurpijltjes de grens over gooien.
Je moet je ook afvragen wat je daar van moet voorstellen. Hoe ziet zo'n HQ van Hamas eruit? Tapijtje op de grond, geen bankstel, sisha in het midden en wat theeglaasjes op de grond?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
Weinig denk ik. Maar er werd gezegd dat het als onzin klinkt, met de vraag waarom je je terroristische hoofdkwartier in de meest opvallende en hoge gebouwen zou hebben. Blujkbaar verwacht men supergeheime ondergrondse bunkers ofzo. De reden is juist dat er bij vergelding veel burgerslachtoffers kunnen vallen. Een menselijk schild dus.
Dat denk ik ook. Dat eeuwige wijzen naar het verleden, tot hoe ver ga je dan terug..de Romeinen, of nog verder?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Vermoedelijk de eetkamer van een kleuterschoolquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je moet je ook afvragen wat je daar van moet voorstellen. Hoe zie zo'n HQ van Hamas eruit?
Na de ene leugenaar komt de andere. Als elkaar woorden in de mond leggen voortaan het criterium hier is dan kan ik ook wel allerlei dingen over jou verzinnen hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:11 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Vervelend he. Jij noemde mij een landverrader toen ik kritiek op Erdogan had.
Denk dat de Palestijnen weinig onderscheid maakten. Eerst moorden, daarna pas vragen..of helemaal niet vragen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk dat er nog genoeg Nederlanders zijn die daarom niets met Duitsers hebben trouwens
Maar de joodse kolonisten en hun landjepik zijn nog niet zo lang geleden.
Feit is wel dat ik me afvraag of de doden aan Israel kolonisten zijn. Ik heb zon idee van niet.
En als Israel kan dealen met het feit dat er palestijnen bestaan en leven, dan is er niets meer aan de handquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dat eeuwige wijzen naar het verleden, tot hoe ver ga je dan terug..de Romeinen, of nog verder?
Israël bestaat nu eenmaal, en gaat voorlopig niet weg. Met die werkelijkheid hebben de Arabieren en de Palestijnen etc gewoon te dealen. Het is toch compleet onreeel om te denken dat je Israel wel even wegvaagt, of om haar bestaansrecht in twijfel te trekken.
Genoeg invoerkanalen zonder controle. Al die vuurwerkjes komen natuurlijk uit de lucht gevallenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Israël controleert wat Gaza binnenkomt. Israël bepaalt. Je kan bij de gaza niet spreken van ‘importeren’
Ik denk dat je het dan nog hoog inschatquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vermoedelijk de eetkamer van een kleuterschool
Na vandaag zou je als Israelier compleet gestoord zijn als je daar nog mee wil dealen want je weet dat dit zich om de zoveel tijd gaat herhalen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En als Israel kan dealen met het feit dat er palestijnen bestaan en leven, dan is er niets meer aan de hand
Daar kan Israël prima mee leven, andersom is dat niet het geval.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En als Israel kan dealen met het feit dat er palestijnen bestaan en leven, dan is er niets meer aan de hand
Gaza heeft ook een grens met Egypte. Maar dat gaat ook niet helemaal lekker.. vreemd toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Israël controleert wat Gaza binnenkomt. Israël bepaalt. Je kan bij de gaza niet spreken van ‘importeren’
juist niet, ideaal menselijk schild voor je terreurpraktijken tochquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan nog hoog inschat
Dat hadden ze dan ook jaren geleden moeten doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Na vandaag zou je als Israelier compleet gestoord zijn als je daar nog mee wil dealen want je weet dat dit zich om de zoveel tijd gaat herhalen.
Waar zie je dit?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Ah, er gaan weer wat raketjes de lucht in
Daar kun je ook wel wat vraagtekens bij zetten, getuige de hele illegale nederzettingen politiek. Maar dit conflict is zo complex dat je het met onliners altijd te kort doet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar kan Israël prima mee leven, andersom is dat niet het geval.
Volkomen begrijpelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:50 schreef Slayage het volgende:
Collectieve straffen is Israël goed in
[ twitter ]
Eens. Hoeveel raketten waren het eigenlijk vanmorgen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja hoe walgelijk ook, al denk ik dat ze daar na vandaag niet meer zoveel aan hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
juist niet, ideaal menselijk schild voor je terreurpraktijken toch
Deze. Ongeveer 5min. geleden flink wat vuurwerk en direct hit op ietsquote:
Maar dat gaat nooit gebeuren helaasquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens. Hoeveel raketten waren het eigenlijk vanmorgen?
Er wonen miljoenen Arabieren in Israël, hoeveel Joden in Gaza? Wat heeft Hamas ook alweer in zijn handvest staan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar kun je ook wel wat vraagtekens bij zetten, getuige de hele illegale nederzettingen politiek. Maar dit conflict is zo complex dat je het met onliners altijd te kort doet.
Als ik het voor het zeggen zou hebben in Israël, dan zouden de laffe terreur aanvallen van vandaag absoluut het point of no return zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Na vandaag zou je als Israelier compleet gestoord zijn als je daar nog mee wil dealen want je weet dat dit zich om de zoveel tijd gaat herhalen.
Hamas heeft het over 5000, Israël over duizenden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens. Hoeveel raketten waren het eigenlijk vanmorgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
En dan? Gebied compleet bezetten? Genocide?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen zou hebben in Israël, dan zouden de laffe terreur aanvallen van vandaag absoluut het point of no return zijn.
Het is wel aan Israël of ze dat toestaan en ze staan heel veel niet toe. Zoals pesterijtjes met de het drinkwaterbedrijf dat net zoals het elektriciteitsbedrijf dagelijks een storing heeft. Die mensen (inclusief Hamas) zitten er opgesloten, dat is niet oké. Nu hebben we er vrede mee omdat Hamas zo groot is en dat is het engste volk wat er is alleen die gevangenis creeert ook een eindeloze lijst terroristen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:59 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Genoeg invoerkanalen zonder controle. Al die vuurwerkjes komen natuurlijk uit de lucht gevallen
En onderdelen voor energiegeneratie (en brandstof ervoor) vallen buiten de blokkade sancties. 't is een kwestie van prioriteiten.
Niet echt verrassend van de van-twee-walletjes-etende Erdoganquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:07 schreef Aether het volgende:
Turkey declines to condemn Hamas as it calls for restoration of calm in region
https://www.timesofisrael(...)n-of-calm-in-region/
Denk dat het bezetten van gaza onvermijdelijk is eigenlijk. Gaat heel veel shit opleveren, veel doden, veel repressie, maar uiteindelijk is het beter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dan? Gebied compleet bezetten? Genocide?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |