abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210868350
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:07 schreef Aether het volgende:
Turkey declines to condemn Hamas as it calls for restoration of calm in region
https://www.timesofisrael(...)n-of-calm-in-region/
Logisch
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:10:11 #102
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210868353
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 18:44 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Een deel van de supporters van Celtic zijn erg links, dan krijg je dit soort domme acties. Zie bijvoorbeeld ook dit.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:04 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Er wonen miljoenen Arabieren in Israël, hoeveel Joden in Gaza? Wat heeft Hamas ook alweer in zijn handvest staan?
En niet alleen Arabieren, maar ook Druze en christenen. Israël is een multiculturele staat wat dat betreft. Maar zodra er Joden in de Palestijnse gebieden gaat wonen wordt er gesproken over bezetting, kolonialisme en illegale nederzettingen. Die dubbele standaard is bespottelijk.

Israël heeft nota bene (in de hoop dat het vrede zou opleveren) in 2005 zelf alle Joodse inwoners van Gaza met harde hand verwijderd zodat het een etnisch homogeen gebied zou worden. Maar uiteraard heeft het niets geholpen. Veel Palestijnen willen de complete vernietiging van Israël, niets minder.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210868357
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:09 schreef Slayage het volgende:

[..]
Logisch
Niets logisch aan. Als je dit niet meer veroordeeld dan ben je gezonken tot niveautje IS.
zie email 27 oktober
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:11:34 #104
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210868372
Daar gaan weer raketten
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:12:09 #105
8781 crew  Frutsel
pi_210868379
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:10 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Niets logisch aan. Als je dit niet meer veroordeeld dan ben je gezonken tot niveautje IS.
Volgens sommigen is IS door Turkije gecreëerd dus zo gek is dat niveau van ome Erdo niet :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:14:45 #106
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210868418
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:09 schreef Bensel het volgende:

[..]
Denk dat het bezetten van gaza onvermijdelijk is eigenlijk. Gaat heel veel shit opleveren, veel doden, veel repressie, maar uiteindelijk is het beter.
En je denkt serieus dat dat goed blijft gaan? Dat soort repressie?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_210868419
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Eens. Hoeveel raketten waren het eigenlijk vanmorgen?
2000 meen ik.
pi_210868430
IDF said to hit Gaza home of Hamas chief Yahya Sinwar amid terror group assault
https://www.timesofisrael(...)error-group-assault/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210868443
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:14 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Natuurlijk niet. Zonder af te willen doen aan de achterlijke barbarij van vandaag. Maar de schendingen van oorlogs- en mensenrechten zijn aan beide kanten legio.
zie email 27 oktober
pi_210868449
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:12 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Volgens sommigen is IS door Turkije gecreëerd dus zo gek is dat niveau van ome Erdo niet :)
Dat niet, maar in de beginjaren werden veel gewonde IS-ers in Turkse ziekenhuizen behandeld, en daarna konden ze vrolijk weer terug om te gaan vechten.
Ook Erdo's zoon deed veel (olie) zaken met IS.
pi_210868475
Biden gaat vaker te horen krijgen dat het niet verstandig was om miljarden aan Iran te geven
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:17:51 #112
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210868478
quote:
[ twitter ]
Prima, gevangenen ruilen en daarna nog een rondje bommen op Hamas, dat lijkt me een mooie uitkomst.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210868501
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 18:55 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Ach dat wordt altijd geroepen bij elke aanval. En bij elke aanval van moslims op niet moslims zie je alleen juichfilmpjes en nooit een demonstratie van: Dit is niet mijn geloof. Je weet dus wel genoeg waar het overgrote deel voor staat als je een beetje logisch na kan denken en dat ook durft.
Die moslims worden net zoals ons van nieuws voorzien vanuit een eigen optiek. Wij zijn over het algemeen pro (pro’ish) Israël.

Dat Joodse kolonisten af en toe aanvallen op Palestijnen uitvoeren (zwaar geweld, huizen in brand, met doden tot gevolg etc) daar horen we soms maar iets van. Wat we niet horen is bijvoorbeeld uit onderzoek van de Israëlische organisatie Yesh Din bleek dat 93 procent van al het onderzoek naar aanvallen door kolonisten op Palestijnen op de bezette Westoever tussen 2005 en 2022 zonder aanklacht werden gesloten. Yesh Din kwam er ook achter dat meer dan 80 procent van alle Palestijnse klachten bij de Israëlische politie helemaal niet werden onderzocht.

93%. 93% door ‘the good guys’, de superieure westerse wereld. Die moslims die zich enigszins verwant voelen met de Palestijnen (al dan niet door hun antisemitisme) die krijgen dat soort berichten wel. Dat voedt emotie
pi_210868508
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:14 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
tijdelijke repressie. oprollen van hamas en aanverwante groepen, om daarna beetje bij beetje de teugels te vieren. ja, het wordt bloederig en pijnlijk. Maar feitelijk zitten ze nu ook in een repressieve omeving met Hamas aan het roer, dus feitelijk veranderd in dat opzicht niet zo heel veel in eerste instantie
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210868509
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:19:31 #116
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210868510
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een deel van de supporters van Celtic zijn erg links, dan krijg je dit soort domme acties. Zie bijvoorbeeld ook dit.
[..]
En niet alleen Arabieren, maar ook Druze en christenen. Israël is een multiculturele staat wat dat betreft. Maar zodra er Joden in de Palestijnse gebieden gaat wonen wordt er gesproken over bezetting, kolonialisme en illegale nederzettingen. Die dubbele standaard is bespottelijk.

Israël heeft nota bene (in de hoop dat het vrede zou opleveren) in 2005 zelf alle Joodse inwoners van Gaza met harde hand verwijderd zodat het een etnisch homogeen gebied zou worden. Maar uiteraard heeft het niets geholpen. Veel Palestijnen willen de complete vernietiging van Israël, niets minder.
Ik wil wel even toevoegen dat christelijk Arabieren en Druzen in Israël behoorlijk achtergesteld zijn. Ze leven vaak in grote armoede. Daar is ook van alles aan de hand.
Ze zijn alleen met een stuk minder. Maar de k niet dat ze zo blij en tevreden en happy samenleven met het ‘gewone’ Israëlische volk.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210868533
twitter
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:21:00 #118
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210868542
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:19 schreef Bensel het volgende:

[..]
tijdelijke repressie. oprollen van hamas en aanverwante groepen, om daarna beetje bij beetje de teugels te vieren. ja, het wordt bloederig en pijnlijk. Maar feitelijk zitten ze nu ook in een repressieve omeving met Hamas aan het roer, dus feitelijk veranderd in dat opzicht niet zo heel veel in eerste instantie
De toekomst ligt bij de jongeren. Aan beide kanten. De jonge palestijnen moeten van hamas af zien te komen en de jonge israeliers van de orthodoxen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:21:09 #119
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_210868547
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik wil wel even toevoegen dat christelijk Arabieren en Druzen in Israël behoorlijk achtergesteld zijn. Ze leven vaak in grote armoede. Daar is ook van alles aan de hand.
Ze zijn alleen met een stuk minder. Maar de k niet dat ze zo blij en tevreden en happy samenleven met het ‘gewone’ Israëlische volk.
Israël heeft Apartheid opnieuw uitgevonden. Vreemd, gezien hun geschiedenis.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_210868554
quote:
[ twitter ]
7000 men and end global warming!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:22:45 #121
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210868581
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:21 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
De toekomst ligt bij de jongeren. Aan beide kanten. De jonge palestijnen moeten van hamas af zien te komen en de jonge israeliers van de orthodoxen.
Vrij kansloos dus.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:24:47 #122
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_210868608
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:22 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vrij kansloos dus.
Dat denk ik niet. Er zijn behoorlijk wat protesten geweest tegen benjamin met zijn "hervormingen".
Naar wat ik begrepen heb gebeurde ongeveer hetzelfde in Gaza.
pi_210868651
quote:
[ twitter ]
Dit wordt een hele grote oorlog.
pi_210868652
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:24 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Dat denk ik niet. Er zijn behoorlijk wat protesten geweest tegen benjamin met zijn "hervormingen".
Naar wat ik begrepen heb gebeurde ongeveer hetzelfde in Gaza.
En dus een heel goed idee van Hamas om al die progressieve Israëliërs nu allemaal ulra nationalistisch te maken. ^O^

Hamas gijzelt Palestina. Er komt nooit vrede, dat zou hun bestaansrecht vernietigen. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')