Niks doen is geen optie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De Gaza strook is zo dichtbevolkt, lijkt me ook onmogelijk geen onschuldige burgerdoden te maken met bombarderen.
En daarom vind ik elke keer dit soort reacties van Israël niet slim en meer voor de korte termijn.
Er komen zoveel onschuldige mensen om het leven dat er alleen maar meer vijandigheid ontstaat.
Toen in 2004 Madrid werd opgeschrokken door aanslagen door een paar Marokkanen gingen de Spanjaarden toch ook niet Marokko bombarderen?
Dat Hamas zich schuldig maakt aan misdaden tegen de mensheid betekend niet dat wij dat ook moeten doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Verjaag ze met muziek van André Rieu.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Verjaag ze met muziek van André Rieu.
Dat is wel verontrustend idd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit is key om het gedrag van sommige users hier ook te verklaren. Hun milieu vindt dit kennelijk een legitieme vorm van verzet.
Jep. Net doen alsof ipv gewapende terroristen die iedereen die ze tegenkomen vermoorden uit pure haat, gewoon een groepje onschuldige burgers in opstand komt tegen onderdrukking.....quote:
Sowieso opnemen voor verkrachtingen, veel dieper kun je volgens mij niet gaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je zo begaan bent met Hamas, pak dan lekker je spullen en tyf op naar de Gazastrook.
Hoever is toch niet te filmen dit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er waren mensen die claimden dat niemand juichte voor deze aanval. Guess again.
Ik zeg niet dat ze niks moeten doen. En die aanslagplegers in Madrid zijn uiteindelijk ook gepakt.quote:
Nee. Dat kan niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niks moeten doen. En die aanslagplegers in Madrid zijn uiteindelijk ook gepakt.
Maar het moet toch anders kunnen dan op deze manier.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niks moeten doen. En die aanslagplegers in Madrid zijn uiteindelijk ook gepakt.
Sorry, maar wat ..................quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zullen ze dat even snel doen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:49 schreef kurk_droog het volgende:
Zou Iran niet kans zien om nu even via de andere kant aan te vallen?
Die gok gaan ze niet nemen en dat laat Amerika niet gebeuren gok ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:49 schreef kurk_droog het volgende:
Zou Iran niet kans zien om nu even via de andere kant aan te vallen?
Misschien moeten mensen het afkeuren wat er vandaag gebeurde maar tevens een kritische blik werpen op Israël waarom het gebeurde...Israël is zelf ook niet vies van landjepik en mensen onderdrukken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is wel verontrustend idd.
Dit goedkeuren is echt te ziek voor woorden.
Met als enige reactie....kijk wat Israël voor erge dingen gedaan heeft in het verleden.
Bestaat er in Gaza überhaupt een stuk grond waar geen burgers wonenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Kan zijn omdat men dan gebruik maakt van een menselijk schild: wanneer het in gebouwen middenin een woonwijk is, wordt er wellicht minder snel tot een zware vergeldingsaanval met raketten overgegaan, i.v.m. de hoge kans op burgerslachtoffers. Alleen bij acties zoals vandaag zal die terughoudendheid niet groot meer zijn geweest.
Waarom die reactie?quote:
't staat Gaza vrij om hun eigen elektriciteit te maken met alle "onderdelen" die ze importeren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:50 schreef Slayage het volgende:
Collectieve straffen is Israël goed in
[ twitter ]
Heb je de afgelopen 50 jaar gemist?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom die reactie?
Nogmaals, ik zeg niet dat ze niks moeten doen. Maar deze manier leidt weer alleen maar tot een neerwaardse spiraal met meer geweld.
Zoals ik al eerder zei. Kijken naar het verleden lost echt niks op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen het afkeuren wat er vandaag gebeurde maar tevens een kritische blik werpen op Israël waarom het gebeurde...Israël is zelf ook niet vies van landjepik en mensen onderdrukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |