Als je hoort dat Hamas leden systematisch van huis tot huis op jacht zijn naar burgers, dan lijkt het een goed idee om zoveel mogelijk reservisten onder die bevolking te bewapenen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in Israël geweest, en ik verbaasde me echt over de hoeveelheid 'militairen' die daar rondlopen. In de trein zat ik volledig tussen de soldatenAllemaal jonge gasten en meiden met dienstplicht, maar reken maar dat Israël nogal wat soldaten kan optrommelen.
Waarom ze reservisten oproepen snap ik niet zo goed. Zijn ze dan een grootschalige oorlog van plan? Gaza binnenvallen en Israël verdedigen kan toch wel met de beroepssoldaten?
Misschien zit je sowieso in het verkeerde topic als je niet snapt dat ze vinden dan Israel daar niet hoort en dat het land is afgepakt. Maar goed; het wordt vaak al te moeilijk voor de meeste FOK!'ers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sowieso verkeerde topic voor dit onderwerp.
Dat is allemaal voor interne consumptie natuurlijk, net zo goed als dat bij ons is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:43 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zal niemand verbazen natuurlijk.
[ twitter ]
Nou ja, je kan je afvragen hoeveel 't westen had te zeggen over een stukje land bij de Middenlandse zeequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
Het is hun eigen fucking land. Z hebben het gekregen van de britten, en hebben het gecementeerd in de verdedigingsoorlogen volgens oorlogsrecht. Ze hebben concessies gedaan, maar blijkbaar is het nooit genoeg, Ik veroordeel overigens het geweld van de kolonisten
Dat is nog geen reden om woonwijken met raketten te bestoken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Misschien zit je sowieso in het verkeerde topic als je niet snapt dat ze vinden dan Israel daar niet hoort en dat het land is afgepakt. Maar goed; het wordt vaak al te moeilijk voor de meeste FOK!'ers.
Hoe konden ze het krijgen van de Britten als het niet van de Britten was?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
Het is hun eigen fucking land. Z hebben het gekregen van de britten, en hebben het gecementeerd in de verdedigingsoorlogen volgens oorlogsrecht. Ze hebben concessies gedaan, maar blijkbaar is het nooit genoeg, Ik veroordeel overigens het geweld van de kolonisten
Zeg dat tegen Oekraine.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:59 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om woonwijken met raketten te bestoken.
Dan zouden we ons afvragen of we niet genoeg buurthuizen hebben gebouwd, en dat we het toch eigenlijk wel over ons hebben uitgeroepen met ons racisme en het geen kansen geven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:58 schreef Richestorags het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in Europa zou gebeuren als een aanval van deze schaal in België zou hebben plaatsgevonden vanuit Molenbeek.
Niet genoeg theequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan zouden we ons afvragen of we niet genoeg buurthuizen hebben gebouwd, en dat we het toch eigenlijk wel over ons hebben uitgeroepen met ons racisme en het geen kansen geven.
Het viel onder brits mandaat. Beetje opletten in de geschiedenis. En nee, er was geen palestina. Noem maar eens een leider van palestina begin 20e eeuwquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:59 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Hoe konden ze het krijgen van de Britten als het niet van de Britten was?
Tering... op -40 minuten (van moment van schrijven) idd een mega klap waarbij een heel gebouwen complex neer gaat.quote:
Dat geldt dan toch precies voor de Palestijnen wiens land al jaren wordt ingepikt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee zolang ze hun eigen land verdedigen niet.
Godsamme zeg
Het land dat ze inpikken hebben ze niet van de Britten gekregen: de Westbank viel daar niet onder. Voor zover de Britten sowieso al zeggenschap hadden moeten hebben over dat gebied natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
İn een eerdere topic had ik een video gedeeld waar men Farsi spreekt, dus wie zegt dat Iran niet meedoet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:59 schreef Discombobulate het volgende:
Zou Hezbollah of Iran nog kunnen joinen? Het lijkt er namelijk op dat Hamas zo ontzettend dom is om dit te doen, aangezien ze toch gaan verliezen, maar zo dom zijn ze natuurlijk ook niet. Is natuurlijk wat anders dan die paar raketjes elk jaar hier en daar.
Er werd net gezegd dat IDF ook systematisch burgers executeert en dat het daarom prima was wat Hamas nu aan het doen is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:59 schreef Nattekat het volgende:
De misstanden van Israel opwegen met wat hier gaande is, dan is er echt iets goed mis met je morele kompas hoor.
Iran grenst niet aan Israël en als ze het via Syrië proberen zou Israël bereid zijn de andere kant van de Golanhoogten te nuken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:59 schreef Discombobulate het volgende:
Zou Hezbollah of Iran nog kunnen joinen? Het lijkt er namelijk op dat Hamas zo ontzettend dom is om dit te doen, aangezien ze toch gaan verliezen, maar zo dom zijn ze natuurlijk ook niet. Is natuurlijk wat anders dan die paar raketjes elk jaar hier en daar.
Je kan Palestina terugvoeren naar de het jaar 0 als je dat wilt. Er leefde in dat gebied al heel veel mensen al heel erg lang. Dat het onder brits mandaat lag (aka wij bezitten het nu) zegt helemaal NIETS over de legitimiteit. Als je zo gaat redeneren kunnen wij ongestoord Indonesia aanvallen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
Het viel onder brits mandaat. Beetje opletten in de geschiedenis. En nee, er was geen palestina. Noem maar eens een leider van palestina begin 20e eeuw
Ik zag wel een twitter filmpje waarbij er blijkbaar farsi werd gesproken door de terroristen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:59 schreef Discombobulate het volgende:
Klopt, en het begon met de joden. Die zich ironisch genoeg palestijnen noemdenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je kan Palestina terugvoeren naar de het jaar 0 als je dat wilt. Er leefde in dat gebied al heel veel mensen al heel erg lang. Dat het onder brits mandaat lag (aka wij bezitten het nu) zegt helemaal NIETS over de legitimiteit. Als je zo gaat redeneren kunnen wij ongestoord Indonesia aanvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |