Volgens de reacties was dat maar een waarschuwing voor de echte boem die later komt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:44 schreef superniger het volgende:
WOW.
Ballen van staal heeft ze.
https://old.reddit.com/r/(...)caught_on_aljazeera/
Medics, koks, logistiek, bewaken van steden in Israël etc. etc.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in Israël geweest, en ik verbaasde me echt over de hoeveelheid 'militairen' die daar rondlopen. In de trein zat ik volledig tussen de soldatenAllemaal jonge gasten en meiden met dienstplicht, maar reken maar dat Israël nogal wat soldaten kan optrommelen.
Waarom ze reservisten oproepen snap ik niet zo goed. Zijn ze dan een grootschalige oorlog van plan? Gaza binnenvallen en Israël verdedigen kan toch wel met de beroepssoldaten?
Het ligt er uiteraard nogal aan wie dat op LinkedIn roepenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
LinkedIn heeft bij mij dezelfde waarde als facebook qua nieuws.
Maar ik heb even rond gekeken en researchgate ziet er legitiem uit.
waarom zou israel een compromis moeten sluiten? Hamas is degene die geen vrede wil uberhaupr, dus hoeveel zin heeft het om toe te geven als je weet dat het nooit genoeg zal zijn?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:36 schreef beantherio het volgende:
Hier een uitgesproken mening over hebben is trouwens zinloos. De Palestijnen hebben niks te verliezen en de Israëli's vinden dat ze geen compromissen hoeven te sluiten voor vrede. Ergo: over 100 jaar hebben we dit nog.
Okraine wil ook geen vredequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:51 schreef Bensel het volgende:
[..]
waarom zou israel een compromis moeten sluiten? Hamas is degene die geen vrede wil uberhaupr, dus hoeveel zin heeft het om toe te geven als je weet dat het nooit genoeg zal zijn?
Ik heb geen zin om alles wat op linkedin gepost wordt te factchecken. Zelfde voor facebook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Het ligt er uiteraard nogal aan wie dat op LinkedIn roepen
Eigenlijk best wel gênant dat ze dit hebben laten gebeuren. Ik dacht altijd dat IDF de lokale superpower was.quote:
Welkom in de echte wereld.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:49 schreef xzaz het volgende:
Zoveel explosies nog op die livestream. Vraag me wel af wat de intels doen in Israel als je dit niet hebt aan zien komen.
En andere bronnen geldt dat niet voor? Zondequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om alles wat op linkedin gepost wordt te factchecken. Zelfde voor facebook.
WTFquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:23 schreef Tourniquet het volgende:
Zo, beste voltreffer net op de stream.
[ afbeelding ]
En deze gedachte is dus precies waarom we dit gezeik over 100 jaar nog hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:51 schreef Bensel het volgende:
[..]
waarom zou israel een compromis moeten sluiten? Hamas is degene die geen vrede wil uberhaupr, dus hoeveel zin heeft het om toe te geven als je weet dat het nooit genoeg zal zijn?
Ik geloof er dan ook niets van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:49 schreef xzaz het volgende:
Zoveel explosies nog op die livestream. Vraag me wel af wat de intels doen in Israel als je dit niet hebt aan zien komen.
Ja. Die laten zich nooit meer zomaar afvoeren als tijdens de WWII. En gelijk hebben ze.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in Israël geweest, en ik verbaasde me echt over de hoeveelheid 'militairen' die daar rondlopen. In de trein zat ik volledig tussen de soldatenAllemaal jonge gasten en meiden met dienstplicht, maar reken maar dat Israël nogal wat soldaten kan optrommelen.
Waarom ze reservisten oproepen snap ik niet zo goed. Zijn ze dan een grootschalige oorlog van plan? Gaza binnenvallen en Israël verdedigen kan toch wel met de beroepssoldaten?
We zijn daar zelf schuld aan. Hadden al lang energie onafhankelijk moeten zijn van het midden oosten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:43 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zal niemand verbazen natuurlijk.
[ twitter ]
Israel is de gene die al tientallen jaren land inpikt en mensen hun huis uit jaagt. Misschien daar eens mee stoppen als eerste stap, is maar een idee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:51 schreef Bensel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:52 schreef Flow3r het volgende:
Triest weer, dood en verderf, houdt het dan nooit op
jawel. Maar rusland is de enige partij die voor vrede kan zorgen door zich terug te trekken. En nu rusland zwak is, zal oekraine er voor zorgen dat ze zoveel mogelijk hun eigen land weer terugveroveren. maar ze zullen niet rusland in trekken. Als ze het terug hebben, zullen ze stoppen en is er vredequote:
Nee hoor; Oekraine kan ook (tijdelijk) voor vrede zorgen. En Rusland is niet zwak. Maar goedquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:56 schreef Bensel het volgende:
[..]
jawel. Maar rusland is de enige partij die voor vrede kan zorgen door zich terug te trekken. En nu rusland zwak is, zal oekraine er voor zorgen dat ze zoveel mogelijk hun eigen land weer terugveroveren. maar ze zullen niet rusland in trekken. Als ze het terug hebben, zullen ze stoppen en is er vrede
Yupquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:36 schreef beantherio het volgende:
Hier een uitgesproken mening over hebben is trouwens zinloos. De Palestijnen hebben niks te verliezen en de Israëli's vinden dat ze geen compromissen hoeven te sluiten voor vrede. Ergo: over 100 jaar hebben we dit nog.
Nee zolang ze hun eigen land verdedigen niet.quote:
??????????quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee zolang ze hun eigen land verdedigen niet.
Godsamme zeg
Sowieso verkeerde topic voor dit onderwerp.quote:
Het is hun eigen fucking land. Z hebben het gekregen van de britten, en hebben het gecementeerd in de verdedigingsoorlogen volgens oorlogsrecht. Ze hebben concessies gedaan, maar blijkbaar is het nooit genoeg, Ik veroordeel overigens het geweld van de kolonistenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Israel is de gene die al tientallen jaren land inpikt en mensen hun huis uit jaagt. Misschien daar eens mee stoppen als eerste stap, is maar een idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |