Vervelend he. Jij noemde mij een landverrader toen ik kritiek op Erdogan had.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:08 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Jij legt nu woorden in de mond. Zoals gewoonlijk lieg en bedrieg je weer. Vaak een eigenschap van mensen die niet de feiten onder de ogen willen zien. Maar wees gerust, er zijn altijd mensen die de feiten graag op tafel leggen.
Ik noem niet iedereen een PKK terrorist. Je hebt mensen zoals jij die de terreurdaden van PKK sympathiseren en als legitiem beschouwen.
Euhm nee? Ik zeg dat als je de daden van Hamas als legitiem beschouwt dat je dan de daden van de PKK ook als legitiem moet beschouwen. Ik vind ze beide compleet debiel. Maar jij wil de PKK demoniseren en daden van Hamas vergoelijken. Dat het een inconsistent waardensysteem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:08 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Jij legt nu woorden in de mond. Zoals gewoonlijk lieg en bedrieg je weer. Vaak een eigenschap van mensen die niet de feiten onder de ogen willen zien. Maar wees gerust, er zijn altijd mensen die de feiten graag op tafel leggen.
Ik noem niet iedereen een PKK terrorist. Je hebt mensen zoals jij die de terreurdaden van PKK sympathiseren en als legitiem beschouwen.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oehhh, een provocatief dansje! Toe maar, meid!
Rustig maar, boysquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat schattig. A flock of Jews. Nou ik tel 50 vlechtjes die we in Nederland tot de wappies zouden rekenen.
Jij kunt wel anti het Westen zijn, en het Westen ging in het verleden mss niet altijd vrijuit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:02 schreef Drxx het volgende:
Wut?
Of bedoelde je met 'we' Benelux, en niet het gehele westen?
Zo sneaky is de CCP wel , ik zie het echt helemaal voor mequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als investeringen de keuze maken zullen ze eerder Europa helpen. Weet je hoeveel bedrijven tegenwoordig Chinese aandeelhouders hebben. Iran is echt een kleine speler voor China.
Nee, als het echt allemaal chaos wordt zal China gok ik eerder Taiwan binnenvallen als iedereen afgeleid is door een groot conflict in het MO (en natuurlijk Oekraine)
Oh ik ben rustig, maar dat filmpje zegt toch helemaal niks? Wat dom roepende Joden. Het is niet alsof half Tel Aviv en Simon met de keppel daar stonden.quote:
Lol.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:10 schreef Drxx het volgende:
[..]
Alleen in Almere geweest, was ok. Leuk om weer Amsterdams te horen op straat.
Nee hoor, de volledige westerse wereld. Fraai kaartje overigens met al die jaartallen uit de negentiende en begin twintigste eeuw.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:02 schreef Drxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wut?
Of bedoelde je met 'we' Benelux, en niet het gehele westen?
Het is inderdaad wel heel gek hoe vele Turken, ik weet niet hoe dat hier zit specifiek, wel pro-Hamas kunnen zijn maar anti-PKK. Het is inderdaad een pot nat. Turkije heeft minstens net zo lang Koerden onderdrukt als dat Israel Palestijnen onderdrukt. Ze hebben veel meer gemeen dan dat ze willen toegeven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Euhm nee? Ik zeg dat als je de daden van Hamas als legitiem beschouwt dat je dan de daden van de PKK ook als legitiem moet beschouwen. Ik vind ze beide compleet debiel. Maar jij wil de PKK demoniseren en daden van Hamas vergoelijken. Dat het een inconsistent waardensysteem.
Invasie van Irak, 2003.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:14 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Nee hoor, de volledige westerse wereld. Fraai kaartje overigens met al die jaartallen uit de negentiende en begin twintigste eeuw.
Dus je lult uit je nek?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:14 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Nee hoor, de volledige westerse wereld. Fraai kaartje overigens met al die jaartallen uit de negentiende en begin twintigste eeuw.
En de misdaden die gedeeltelijk of zelfs volledig (de genocide op de Moriori was het werk van de Maori, niet de Europese Nieuw-Zeelanders) door anderen gepleegd zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:14 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Je mag best 1,600 van de 160,000,000 aftrekken hoor als dat je gelukkig maakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En de misdaden die gedeeltelijk of zelfs volledig (de genocide op de Moriori was het werk van de Maori, niet de Europese Nieuw-Zeelanders) door anderen gepleegd zijn.
Je hoeft niet op alles te reageren, poepiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oh ik ben rustig, maar dat filmpje zegt toch helemaal niks? Wat dom roepende Joden. Het is niet alsof half Tel Aviv en Simon met de keppel daar stonden.
1 zetel vs 20 zetels maakt natuurlijk wel een beetje verschil qua aanhangersaantal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:16 schreef AchJa het volgende:
Altijd maar commentaar hebben op Wilders/PVV maar ondertussen...
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |