Fine, als je wilt mierenneukenquote:
zelfs de benelux voldoet er nog niet aan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:02 schreef Drxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wut?
Of bedoelde je met 'we' Benelux, en niet het gehele westen?
Het vaticaan aast nog steeds op Jeruzalem, islam is het zwaard van de paus /aluquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:58 schreef Ali_boo het volgende:
Ik ga heel even mijn alu hoedje opzetten
We gaan een grootschalige oorlog krijgen
Het vrije westen en haar geallieerden vs de moslim wereld( in samenwerking met China en Rusland)
Tot zover dit bericht
[ twitter ]
Maar dan praat je over kwantiteit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben er een aantal jaren geleden geweest, Israël en de Palestijnse gebieden, en het viel me op hoe ontzettend veel mensen in zo’n klein gebied wonen. En het blijft maar groeien.
Lekker man. Moment, ik ga zo even F1 in Qatar kijken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:58 schreef Ali_boo het volgende:
Het vrije westen en haar geallieerden vs de moslim wereld( in samenwerking met China en Rusland)
Tot zover dit bericht
[ twitter ]
Als investeringen de keuze maken zullen ze eerder Europa helpen. Weet je hoeveel bedrijven tegenwoordig Chinese aandeelhouders hebben. Iran is echt een kleine speler voor China.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze krijgen hulp van buitenaf he, zo lastig in het allemaal niet
[..]
Mocht Iran in de picture komen dan zullen die idd hun kant kiezen. Ze hebben daar laatst nog flink in geinvesteerd
Beide partijen willen geen millimeter toegeven al decennia langquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Kunnen de Palestijnen niet wat land geven voor vrede?
Neuh, waarom zouden die zich uberhaupt op een groter niveau dan het verplichte berichtje van BuZa mengen in dit conflict? Voor zo'n beetje iedereen op de planeet geldt eigenlijk wel dat ze hun beperkte politieke kapitaal beter kunnen inzetten dan voor twee kemphanen die toch geen vrede willen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:58 schreef Ali_boo het volgende:
Tot zover dit bericht
[ twitter ]
Het staat ze vrij naar één van de vele omringende moslimlanden te vertrekken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben er een aantal jaren geleden geweest, Israël en de Palestijnse gebieden, en het viel me op hoe ontzettend veel mensen in zo’n klein gebied wonen. En het blijft maar groeien.
Vooruit, Flevoland dan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zelfs de benelux voldoet er nog niet aan.
Waarom zouden ze dat moeten als er een prima bewoonbaar land is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het staat ze vrij naar één van de vele omringende moslimlanden te vertrekken.
Hoezo zou Al Jazeera verboden worden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:05 schreef Drxx het volgende:
Nog even genieten van Al Jazeera voordat die (weer?) verboden worden. Altijd interessant om ook de kant van, bijvoorbeeld, Hamas te horen.
Alleen wel jammer dat ze niet doorpakken en vragen waarom ze burgers targetten, en hoe dit vooral hun eigen zaak pijn doet.
Hoeveel krijg je van Qatar om hier te postenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker man. Moment, ik ga zo even F1 in Qatar kijken.
Wie zijn ‘ze’?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het staat ze vrij naar één van de vele omringende moslimlanden te vertrekken.
Jij legt nu woorden in de mond. Zoals gewoonlijk lieg en bedrieg je weer. Vaak een eigenschap van mensen die niet de feiten onder de ogen willen zien. Maar wees gerust, er zijn altijd mensen die de feiten graag op tafel leggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat doe jij ook door iedereen PKK lid te noemen en geweld van Turkije goed te praten. Je kent je eigen schaduw bijzonder slecht
Israel was al in vredesoverleg met Salman welke hamas tot bedaren zou roepen, en ineens steekt deze actie er een stokje voor, geplande actie van oorlogszuchtigen of false flag kan dus best.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Beide partijen willen geen millimeter toegeven al decennia lang
Lijkt me stug dat ze nu opeens wel zin hebben in onderhandelingen
'Alternatief' nieuws, is niet altijd even populair in het Westen. Qatari netwerk, die openlijk Hamas steunbetuigen. Ik zie ze niet voor eeuwig toegestaan worden hier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoezo zou Al Jazeera verboden worden?
Oehhh, een provocatief dansje! Toe maar, meid!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:07 schreef Rupibma het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJcoKNm3/
Nou. Deze joden juichen vandaag even niet.
Wat schattig. A flock of Jews. Nou ik tel 50 vlechtjes die we in Nederland tot de wappies zouden rekenen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:07 schreef Rupibma het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJcoKNm3/
Nou. Deze joden juichen vandaag even niet.
Alleen in Almere geweest, was oké. Leuk om weer Amsterdams te horen op straat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Flevoland is best mooi.
Wel een beetje veel windmolens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |