Wat zou er gebeuren als er een groep toeterend met Israëlische vlaggen rondrijd?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
Vandaar dat er zoveel getoeterd werd in Rotterdam![]()
[ twitter ]
Nou ken ik niet alle ins en outs van de overheid in de Gazastrook maar ik denk niet dat Hamas aan eerlijke en open verkiezingen doet...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zij stemmen en hebben hierdoor wel een aandeel.
Tenzij er een eindoplossing komt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hele gebied hangt dan ook van vergeldingsaanvallen aan elkaar. Het is elke keer 'logisch' dat er een tegenaanval komt (dus níet 'goed'), maar dat zorgt er uiteindelijk natuurlijk voor dat de hele meuk nooit ook maar een beetje beter wordt. Over 100 jaar is het nog steeds één grote puinhoop.
Wat een hoeveelheid aan verschrikkelijk videos. En dan te bedenken dat een deel niet gefilmd is. Voor mijn eigen gemoedsrust moet ik ze niet meer bekijkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)hildren_being_taken/
Wat een angst zal je dan hebben... vreselijk.
Is je internet zo traag dat je post uit 1973 nu pas aankomtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Laten we inderdaad even bij het begin beginnen: Israël is sinds 1948 een onafhankelijk land en nooit erkend door de omringende Islamitische landen en de groep Arabieren die we tegenwoordig kennen als de 'Palestijnen'.
[..]
Lijkt me geen goed idee in Rotterdamquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als er een groep toeterend met Israëlische vlaggen rondrijd?
Daarom wordt ook geadviseerd om het gebied te verlaten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mensen die in de Palestijnse gebieden wonen en niets te maken hebben met Hamas en deze terreurdaden.
Die mensen juichen voor in het wilde weg uitmoorden van gezinnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ow ja, de tolerantie komt natuurlijk maar van 1 kant. Bij de Marokkanen zullen we dan maar niet over de Westelijke Sahara beginnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee in Rotterdam
Blijft toch een prima truukquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Door zijn doen belanden we wellicht in ww3 maar geen gemene tweets toch
Noeks en WW3 zijn een nieuw soort godwins.quote:
Het gebied waar de Koerden wonen, dat bezet wordt door Turkije.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Bedoel je dat gebied in Syrië die de koerdische seperatisten in handen hebben gekregen door de burgeroorlog te misbruiken?
De live streams werken niet meer dus kunnen er wmb uit. En alles behalve de laatste update onder een spoiler is het fijnst.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zo beter? Of de updates gelijk onder een spoiler?
In Nederland zouden morgen eerst kamervragen komen jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In een perfecte wereld ja, makkelijk roepen vanaf de zolderkamer.
Biden's plan for Peace in the Middle East:quote:
3 seconds of fame.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Honderdduizenden burgerdoden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk wel ja. Welke andere bezwaren zou jij hebben dan?
Dat is de facto natuurlijk geen optie. En dat weet Israël ook wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarom wordt ook geadviseerd om het gebied te verlaten.
Alleen maar netjes.
En er zijn andere grensovergangen, dan behalve die naar Israël. Het gebied is niet ingesloten door Israël.
Israël wil blijkbaar generaties lang oorlog moeten voeren om dat niet te hoeven doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oplossing is dat Israëlieten optiefen uit gebieden die zij bezetten.
Step 3 is altijd '?'quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Biden's plan for Peace in the Middle East:
1. Surrender to the Taliban.
2. Give Iran $6B of fungible cash to the #1 state sponsor of Hezbollah.
And now step 3...
Doet Marokko dat ook dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Als ze zich terugtrekken (zoals ze in 2005 uit Gaza hebben gedaan) wordt het een uitvalbasis voor allerlei extremistische halve garen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik ben maar even gestopt met linkjes klikken na die kinderkamer vol uiteengespatte hoofdjes ja...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:44 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Wat een hoeveelheid aan verschrikkelijk videos. En dan te bedenken dat een deel niet gefilmd is. Voor mijn eigen gemoedsrust moet ik ze niet meer bekijken.
Ik moest lachenquote:
En ik begin er dus maar even niet aan..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben maar even gestopt met linkjes klikken na die kinderkamer vol uiteengespatte hoofdjes ja...
Je kunt Gaza niet uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarom wordt ook geadviseerd om het gebied te verlaten.
Alleen maar netjes.
En er zijn andere grensovergangen, dan behalve die naar Israël. Het gebied is niet ingesloten door Israël.
Hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:52 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Je kunt Gaza niet uit.
Egypte bordercrossing is nu ook hermetisch afgesloten.
Ach, het Ardennen offensief heeft behalve veel doden en gewonden ook weinig effect gehad. Israel heeft voldoende mogelijkheden zich te weren, nukes zijn daarvoor niet nodig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat vind ik heel eng. Net zolang blijven prikken tot Israel zich 'genoodzaakt' voelt om kernshit uit te scheiten.
Tja en dan...?
Dag olie. Hai Rusland. Vriendjes?
Laat de Israëli maar een corridor inrichten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:52 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Je kunt Gaza niet uit.
Egypte bordercrossing is nu ook hermetisch afgesloten.
Iets met wapensmokkel toch? Toen heeft Egypte de grens gesloten.quote:
Very special air forces.quote:
Kom me niet vertellen dat je verbaasd bentquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die mensen juichen voor in het wilde weg uitmoorden van gezinnen.
Wat denk jij dan? Alleen witmans moet zich aanpassen aan de restquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow ja, de tolerantie komt natuurlijk maar van 1 kant. Bij de Marokkanen zullen we dan maar niet over de Westelijke Sahara beginnen.
Waarom denk je dat ze Gaza het grootste concentratiekamp ter wereld noemen?quote:
Gedoetjes met Hamas inderdaad, maar niet iedereen in de Palestijnse gebieden is Hamas. Die kun je daar ook niet verantwoordelijk voor houden. Dat is een beetje hetzelfde als doen alsof elke Rus fair game is vanwege de daden van Poetin en co.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Iets met wapensmokkel toch? Toen heeft Egypte de grens gesloten.
Laat Hamas dat maar doen, ow wacht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laat de Israëli maar een corridor inrichten.
Wel relevant. Want het is niet Israël die Gaza volledig omsluit. Er zijn meer actoren.quote:
omdat palestijnen continu aanslagen aan het plegen waren op bussen en andere burgerdoelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:54 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze Gaza het grootste concentratiekamp ter wereld noemen?
Welke plaat heb je voor je hoofd.
En blinde woede + wraak gaat nog meer van dat soort vrouwen en kinderen opleveren aan beide kanten. Men is al eeuwen wraak op elkaar aan het nemen, het is gewoon diep triest. Allebei zijn ze zogenaamd het gekozen volk om op de heilige grond te wonen. Of God bestaat en is een lul dat ie dit allemaal laat gebeuren, want alles is toch Zijn plan? Of God bestaat niet en deze mensen zijn al eeuwen voor niets aan het vechten. haten elkaar zonder elkaar ook maar een beetje te kennen. Maar beide zullen ze zeggen dat hun acties gerechtvaardigd zijn. Mensen over de hele wereld kiezen een kant en gaan ook zonder echte kennis van zaken een van de twee als de dader van alles zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Andersom werd wel iedere Israeli neer geknald. In schuilkelders zelfs. Hele families.
Ik snap dat je Israël aan een westers moreel kader wil houden. Maar dit is zo'n brute aanval.
Ik vind het echt ongekend.
En dan hebben we nog al die weggevoerde vrouwen. Met kinderen soms.
Hiddendoe ligt inmiddels op 2 oren denk ik. Omgevallen van de drankquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ach, het Ardennen offensief heeft behalve veel doden en gewonden ook weinig effect gehad. Israel heeft voldoende mogelijkheden zich te weren, nukes zijn daarvoor niet nodig.
Kernboom op onschuldige mensen, daar zie jij het probleem niet zo van in?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk wel ja. Welke andere bezwaren zou jij hebben dan?
Ik heb deze vraag al heel vaak gesteld. Waarom mochten de overlevenden van de Holocaust zich niet vestigen in een Europees land? Of in Amerika?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ach, het Ardennen offensief heeft behalve veel doden en gewonden ook weinig effect gehad. Israel heeft voldoende mogelijkheden zich te weren, geem nukes zijn daarvoor nodig.
Israël is hier de enige agressor die al decennialang terreur zaait, op illegale wijze grondgebieden opeist, Palestijnen uit hun huizen verjaagd en hun eigen mensen daar plaatst. Alle kenmerken van een bandiet maar een of andere Tocadisco komt hier beweren dat het de schuld is van de Palestijnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Als ze zich terugtrekken (zoals ze in 2005 uit Gaza hebben gedaan) wordt het een uitvalbasis voor allerlei extremistische halve garen.
Niet al Israël voornemens is om geweld te gebruiken, dan rust op haar de plicht om burgerslachtoffers zo veel als mogelijk te voorkomen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Wel relevant. Want het is niet Israël die Gaza volledig omsluit. Er zijn meer actoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |