Wat zou er gebeuren als er een groep toeterend met Isralische vlaggen rondrijd?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
Vandaar dat er zoveel getoeterd werd in Rotterdam![]()
[ twitter ]
Nou ken ik niet alle ins en outs van de overheid in de Gazastrook maar ik denk niet dat Hamas aan eerlijke en open verkiezingen doet...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zij stemmen en hebben hierdoor wel een aandeel.
Tenzij er een eindoplossing komt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hele gebied hangt dan ook van vergeldingsaanvallen aan elkaar. Het is elke keer 'logisch' dat er een tegenaanval komt (dus net 'goed'), maar dat zorgt er uiteindelijk natuurlijk voor dat de hele meuk nooit ook maar een beetje beter wordt. Over 100 jaar is het nog steeds n grote puinhoop.
Wat een hoeveelheid aan verschrikkelijk videos. En dan te bedenken dat een deel niet gefilmd is. Voor mijn eigen gemoedsrust moet ik ze niet meer bekijkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)hildren_being_taken/
Wat een angst zal je dan hebben... vreselijk.
Is je internet zo traag dat je post uit 1973 nu pas aankomtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Laten we inderdaad even bij het begin beginnen: Isral is sinds 1948 een onafhankelijk land en nooit erkend door de omringende Islamitische landen en de groep Arabieren die we tegenwoordig kennen als de 'Palestijnen'.
[..]
Lijkt me geen goed idee in Rotterdamquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als er een groep toeterend met Isralische vlaggen rondrijd?
Daarom wordt ook geadviseerd om het gebied te verlaten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mensen die in de Palestijnse gebieden wonen en niets te maken hebben met Hamas en deze terreurdaden.
Die mensen juichen voor in het wilde weg uitmoorden van gezinnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ow ja, de tolerantie komt natuurlijk maar van 1 kant. Bij de Marokkanen zullen we dan maar niet over de Westelijke Sahara beginnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee in Rotterdam
Blijft toch een prima truukquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Door zijn doen belanden we wellicht in ww3 maar geen gemene tweets toch
Noeks en WW3 zijn een nieuw soort godwins.quote:
Het gebied waar de Koerden wonen, dat bezet wordt door Turkije.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Bedoel je dat gebied in Syri die de koerdische seperatisten in handen hebben gekregen door de burgeroorlog te misbruiken?
De live streams werken niet meer dus kunnen er wmb uit. En alles behalve de laatste update onder een spoiler is het fijnst.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zo beter? Of de updates gelijk onder een spoiler?
In Nederland zouden morgen eerst kamervragen komen jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In een perfecte wereld ja, makkelijk roepen vanaf de zolderkamer.
Biden's plan for Peace in the Middle East:quote:
3 seconds of fame.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Honderdduizenden burgerdoden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk wel ja. Welke andere bezwaren zou jij hebben dan?
Dat is de facto natuurlijk geen optie. En dat weet Isral ook wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarom wordt ook geadviseerd om het gebied te verlaten.
Alleen maar netjes.
En er zijn andere grensovergangen, dan behalve die naar Isral. Het gebied is niet ingesloten door Isral.
Isral wil blijkbaar generaties lang oorlog moeten voeren om dat niet te hoeven doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oplossing is dat Isralieten optiefen uit gebieden die zij bezetten.
Step 3 is altijd '?'quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Biden's plan for Peace in the Middle East:
1. Surrender to the Taliban.
2. Give Iran $6B of fungible cash to the #1 state sponsor of Hezbollah.
And now step 3...
Doet Marokko dat ook dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Als ze zich terugtrekken (zoals ze in 2005 uit Gaza hebben gedaan) wordt het een uitvalbasis voor allerlei extremistische halve garen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik ben maar even gestopt met linkjes klikken na die kinderkamer vol uiteengespatte hoofdjes ja...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:44 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Wat een hoeveelheid aan verschrikkelijk videos. En dan te bedenken dat een deel niet gefilmd is. Voor mijn eigen gemoedsrust moet ik ze niet meer bekijken.
Ik moest lachenquote:
En ik begin er dus maar even niet aan..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben maar even gestopt met linkjes klikken na die kinderkamer vol uiteengespatte hoofdjes ja...
Je kunt Gaza niet uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarom wordt ook geadviseerd om het gebied te verlaten.
Alleen maar netjes.
En er zijn andere grensovergangen, dan behalve die naar Isral. Het gebied is niet ingesloten door Isral.
Hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:52 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Je kunt Gaza niet uit.
Egypte bordercrossing is nu ook hermetisch afgesloten.
Ach, het Ardennen offensief heeft behalve veel doden en gewonden ook weinig effect gehad. Israel heeft voldoende mogelijkheden zich te weren, nukes zijn daarvoor niet nodig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat vind ik heel eng. Net zolang blijven prikken tot Israel zich 'genoodzaakt' voelt om kernshit uit te scheiten.
Tja en dan...?
Dag olie. Hai Rusland. Vriendjes?
Laat de Israli maar een corridor inrichten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:52 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Je kunt Gaza niet uit.
Egypte bordercrossing is nu ook hermetisch afgesloten.
Iets met wapensmokkel toch? Toen heeft Egypte de grens gesloten.quote:
Very special air forces.quote:
Kom me niet vertellen dat je verbaasd bentquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die mensen juichen voor in het wilde weg uitmoorden van gezinnen.
Wat denk jij dan? Alleen witmans moet zich aanpassen aan de restquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow ja, de tolerantie komt natuurlijk maar van 1 kant. Bij de Marokkanen zullen we dan maar niet over de Westelijke Sahara beginnen.
Waarom denk je dat ze Gaza het grootste concentratiekamp ter wereld noemen?quote:
Gedoetjes met Hamas inderdaad, maar niet iedereen in de Palestijnse gebieden is Hamas. Die kun je daar ook niet verantwoordelijk voor houden. Dat is een beetje hetzelfde als doen alsof elke Rus fair game is vanwege de daden van Poetin en co.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Iets met wapensmokkel toch? Toen heeft Egypte de grens gesloten.
Laat Hamas dat maar doen, ow wacht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laat de Israli maar een corridor inrichten.
Wel relevant. Want het is niet Isral die Gaza volledig omsluit. Er zijn meer actoren.quote:
omdat palestijnen continu aanslagen aan het plegen waren op bussen en andere burgerdoelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:54 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze Gaza het grootste concentratiekamp ter wereld noemen?
Welke plaat heb je voor je hoofd.
En blinde woede + wraak gaat nog meer van dat soort vrouwen en kinderen opleveren aan beide kanten. Men is al eeuwen wraak op elkaar aan het nemen, het is gewoon diep triest. Allebei zijn ze zogenaamd het gekozen volk om op de heilige grond te wonen. Of God bestaat en is een lul dat ie dit allemaal laat gebeuren, want alles is toch Zijn plan? Of God bestaat niet en deze mensen zijn al eeuwen voor niets aan het vechten. haten elkaar zonder elkaar ook maar een beetje te kennen. Maar beide zullen ze zeggen dat hun acties gerechtvaardigd zijn. Mensen over de hele wereld kiezen een kant en gaan ook zonder echte kennis van zaken een van de twee als de dader van alles zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Andersom werd wel iedere Israeli neer geknald. In schuilkelders zelfs. Hele families.
Ik snap dat je Isral aan een westers moreel kader wil houden. Maar dit is zo'n brute aanval.
Ik vind het echt ongekend.
En dan hebben we nog al die weggevoerde vrouwen. Met kinderen soms.
Hiddendoe ligt inmiddels op 2 oren denk ik. Omgevallen van de drankquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ach, het Ardennen offensief heeft behalve veel doden en gewonden ook weinig effect gehad. Israel heeft voldoende mogelijkheden zich te weren, nukes zijn daarvoor niet nodig.
Kernboom op onschuldige mensen, daar zie jij het probleem niet zo van in?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk wel ja. Welke andere bezwaren zou jij hebben dan?
Ik heb deze vraag al heel vaak gesteld. Waarom mochten de overlevenden van de Holocaust zich niet vestigen in een Europees land? Of in Amerika?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ach, het Ardennen offensief heeft behalve veel doden en gewonden ook weinig effect gehad. Israel heeft voldoende mogelijkheden zich te weren, geem nukes zijn daarvoor nodig.
Isral is hier de enige agressor die al decennialang terreur zaait, op illegale wijze grondgebieden opeist, Palestijnen uit hun huizen verjaagd en hun eigen mensen daar plaatst. Alle kenmerken van een bandiet maar een of andere Tocadisco komt hier beweren dat het de schuld is van de Palestijnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Als ze zich terugtrekken (zoals ze in 2005 uit Gaza hebben gedaan) wordt het een uitvalbasis voor allerlei extremistische halve garen.
Niet al Isral voornemens is om geweld te gebruiken, dan rust op haar de plicht om burgerslachtoffers zo veel als mogelijk te voorkomen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Wel relevant. Want het is niet Isral die Gaza volledig omsluit. Er zijn meer actoren.
Ja ook dit vind ik walgelijk, sowieso mensen die het conflict hier relevant in de samenleving vinden zijn erg sneu.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dat zou onwenselijk zijn ja, maar vergeet niet dat veel van deze 'onschuldige' mensen staan te juichen in de straten voor terrorisme en bloedvergieten. We hebben hier dus te maken hebben met een volk waar elke vorm van een moreel kompas lijkt te ontbreken.quote:
Egypte wil niets te maken hebben met Hamas. En ook niets met de "democratische" Palestijnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Iets met wapensmokkel toch? Toen heeft Egypte de grens gesloten.
‘Enige agressor’ zegt ie. Terwijl de lijken door de straten worden gesleept en de Isralische vrouwen verkracht en gegijzeld. Man man man.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Isral is hier de enige agressor die al decennialang terreur zaait, op illegale wijze grondgebieden opeist, Palestijnen uit hun huizen verjaagd en hun eigen mensen daar plaatst. Alle kenmerken van een bandiet maar een of andere Tocadisco komt hier beweren dat het de schuld is van de Palestijnen.
Seriously?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb deze vraag al heel vaak gesteld. Waarom mochten de overlevenden van de Holocaust zich niet vestigen in een Europees land? Of in Amerika?
Waarom moest het juist daar? Midden tussen de jodenhaters? Hitler is dood, lang leve Hitler?
In mijn ogen is dit conflict een ongelooflijk smerige politiek.
Ik ook, jaren later zullen we er wel wat genuanceerder over gaan denken. Geen winnaars daar te vinden, al eeuwen niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef Confetti het volgende:
Ik hoor ook vrijwel niets over een roep om terughoudendheid en deescalatie door Westerse leiders. De komende dagen heeft Isral dus volkomen vrij spel om tot tapijtbommen aan toe in te zetten.
Ik verwacht tienduizenden doden aan Palestijnse kant in de komende weken.
Is elke Rus ook fair game?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou onwenselijk zijn ja, maar vergeet niet dat veel van deze 'onschuldige' mensen staan te juichen in de straten voor terrorisme en bloedvergieten. We hebben hier dus te maken hebben met een volk waar elke vorm van een moreel kompas lijkt te ontbreken.
Isral heeft de afgelopen decennia op allerlei manieren geprobeerd om het conflict tevergeefs op te lossen, het blijkt zinloos omdat veel van deze mensen geen oplossing willen, behalve de totale vernietiging van Isral. Mocht het dus toch zover dat men geen andere uitweg ziet dan zulke wapens te gebruiken, heb ik er geen medelijden mee. En dat zal voor velen gelden.
Omdat een paar Joden , 4000 jaar geleden besloten daar een stad te bouwen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom moest het juist daar? Midden tussen de jodenhaters? Hitler is dood, lang leve Hitler?
In mijn ogen is dit conflict een ongelooflijk smerige politiek.
Als Israel op deze voet verder gaat zoals de afgelopen 20 jaar dan weet je dat in de komende 20 jaar er een Iraanse nuke via Hamas het land in komt. "Hadden we 20 jaar geleden maar ingegrepen"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou onwenselijk zijn ja, maar vergeet niet dat veel van deze 'onschuldige' mensen staan te juichen in de straten voor terrorisme en bloedvergieten. We hebben hier dus te maken hebben met een volk waar elke vorm van een moreel kompas lijkt te ontbreken.
Isral heeft de afgelopen decennia op allerlei manieren geprobeerd om het conflict tevergeefs op te lossen, het blijkt zinloos omdat veel van deze mensen geen oplossing willen, behalve de totale vernietiging van Isral. Mocht het dus toch zover dat men geen andere uitweg ziet dan zulke wapens te gebruiken, heb ik er geen medelijden mee. En dat zal voor velen gelden.
Een 'Kernboom'?! Dat klinkt best constructief eigenlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kernboom op onschuldige mensen, daar zie jij het probleem niet zo van in?
Dat een volk zich zo verbonden voelt aan een plek is sowieso moeilijk voor te stellen, voor mij persoonlijk. Het maakt mij weinig uit waar ik woon, als het maar comfortabel en veilig is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Omdat een paar Joden , 4000 jaar geleden besloten daar een stad te bouwen?
Smerig geintje idd, hadden die eikels niet even rekening met A. Hitler kunnen houden die 4 millenia later gek zou doen.
Ik vind het sneu dat we dit soort denkbeelden in niet geringe mate hebben gemporteerd. Als je in het Syri topic de bloeddorst richting de Koerden ziet en in het Armeni topic naar Armenen en nu ook weer dit sneue verhaal naar Isral. Echt volledig nzijdig denken en vol met haat. Terwijl ze niet eens heel dom zijn aan hun taalgebruik te zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
‘Enige agressor’ zegt ie. Terwijl de lijken door de straten worden gesleept en de Isralische vrouwen verkracht en gegijzeld. Man man man.
Oh, eens hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet al Isral voornemens is om geweld te gebruiken, dan rust op haar de plicht om burgerslachtoffers zo veel als mogelijk te voorkomen.
Ja en als beelden vanuit de tegenpartij getoond worden dat stopt trein2000 zijn kop in het zand.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
‘Enige agressor’ zegt ie. Terwijl de lijken door de straten worden gesleept en de Isralische vrouwen verkracht en gegijzeld. Man man man.
Ja maar dat mag allemaal, eigen schuld dikke bult he..ze vroegen er om.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dan negeren we even totaal het complete beeld of mag je niet iets dieper kan dan de aanval? Dat men erop stemt is niet zo heel gek, men bouwt daar scholen en dergelijken (uiteraard om zieltjes te winnen), maar veel andere keuze is er niet. Ik vind ergens op stemmen niet meteen een reden om onschuldige burgers als schuldig te bestempelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zij stemmen en hebben hierdoor wel een aandeel.
Ik vrees er ook voor, en daarom vind ik het ook altijd zo moeilijk om een standpunt in te nemen in dit conflict. Dit soort barbaarse terreurdaden zijn natuurlijk volstrekt buiten de orde. En het met wortel en tak uitroeien van Hamas is dus ook een goede zaak.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Pedroso het volgende:
Ik vrees dat er duizenden en misschien wel tienduizenden dozen gaan vallen de komende dagen, Isral is altijd al van de harde maatregelen geweest en ik vrees dar het nu nietsontziend gaat worden, Al die Hamas terroristen vernietigen is uiteraard prima maar het zullen wel weer voornamelijk burgers gaan worden die slachtoffer gaan worden.
Dit gaat ook grote gevolgen hebben in het Westen en dus ook in NL, Kan hier ook uit de land gaan lopen met als voer alle social media beelden die rond zullen gaan met de meest afschuwelijke beelden van beide zijden.
Zegt ie terwijl ie hier een hele calimero routine aan het afsteken isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:01 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en als beelden vanuit de tegenpartij getoond worden dat stopt trein2000 zijn kop in het zand.
Man man man. De klassieke hypocrieten kruipen allen weer in slachtofferrol.
Al deze feestvierders met hun zieke geesten moet je in elk Westers land gewoon opsporen, oppakken en uit je land tyfen. Komt niet overeen met Westerse democratische waarden. Dan heb je hier niets te zoeken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
Ik begin een patroon te ontdekken
[ twitter ]
Ook hier wordt er vollop getoeterd
[ twitter ]
okee, even wat feiten voor je: de palestijnen hebben 11 van de 13 grote vredesbesprekingen verlaten. Er zijn continu aanslagen geweest op burgerdoelen door palestijnen. Israel is meerdere keren aangevallen van buitenaf door arabische landen en heeft daarmee alleen al qua oorlogsrecht legitimiteit. Palestijnen zijn steeds begonnen met grof geweld op burgers. Ik keur het gedrag van kolonisten niet goed. maar het staat in geen enkele verhouding met het barbaarse en laf gedrag van de palestijnen. Israel probeert burgerdoden te voorkomen normaalgesproken, ze gebruiken zelfs knocks om te waarschuwen voor een aanval. Palestijnen richten hun raketten ongeleid op burgerdoelen. Hebben zelfs ambulances gebruikt voor hun aanvallen. IDF soldaten die de grens over gaan worden opgepakt en berecht. Op moreel vlak is israel altijd de betere geweest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Isral is hier de enige agressor die al decennialang terreur zaait, op illegale wijze grondgebieden opeist, Palestijnen uit hun huizen verjaagd en hun eigen mensen daar plaatst. Alle kenmerken van een bandiet maar een of andere Tocadisco komt hier beweren dat het de schuld is van de Palestijnen.
Net als dat het predicaat onschuldige burger soms ook te vaak wordt gegeven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan negeren we even totaal het complete beeld of mag je niet iets dieper kan dan de aanval? Dat men erop stemt is niet zo heel gek, men bouwt daar scholen en dergelijken (uiteraard om zieltjes te winnen), maar veel andere keuze is er niet. Ik vind ergens op stemmen niet meteen een reden om onschuldige burgers als schuldig te bestempelen.
Als je omringt bent met volkeren die op je vernietiging uit zijn dan snap ik dat ze niet over zich heen laten lopen,quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je hebt schijnbaar echt geen flauw idee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Wel relevant. Want het is niet Isral die Gaza volledig omsluit. Er zijn meer actoren.
Nee hoor, daar is helemaal geen sprake van. Er wonen Joden op de Westelijke Jordaanoever, meer niet. Dat is iets heel anders dan grondgebieden opeisen. Er wonen ook allerlei minderheden in Isral, waaronder 2,5 miljoen Arabieren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Isral is hier de enige agressor die al decennialang terreur zaait, op illegale wijze grondgebieden opeist, Palestijnen uit hun huizen verjaagd en hun eigen mensen daar plaatst.Alle kenmerken van een bandiet maar een of andere Tocadisco komt hier beweren dat het de schuld is van de Palestijnen.
Eens. Dit is voldoende bewijs. Maar daar zijn we veel te laf voor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Al deze feestvierders met hun zieke geesten moet je in elk Westers land gewoon opsporen, oppakken en uit je land tyfen. Komt niet overeen met Westerse democratische waarden. Dan heb je hier niets te zoeken.
Wel de lusten, maar niet de lasten. Zoals zo vaak.
Correct. Je punt?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, eens hoor.
Juist.
Anders dan de Palestijnen deden vandaag.
Wanneer erkend Turkije Kurdistan, over hypocresie gesprokenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:01 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en als beelden vanuit de tegenpartij getoond worden dat stopt trein2000 zijn kop in het zand.
Aanvullend, de plannen voor het stichten van een "nationaal thuis voor het Joodse volk” te maken werden al in 1917 openbaar gemaakt. De zgn. Balfourverklaring.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Omdat een paar Joden , 4000 jaar geleden besloten daar een stad te bouwen?
Smerig geintje idd, hadden die eikels niet even rekening met A. Hitler kunnen houden die 4 millenia later gek zou doen.
Jeruzalem heeft al langer Joden, dan dat de Islam bestaat. Gek
Het Anne Frankhuis ligt toch echt in Amsterdam en niet in Rabatquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom moest het juist daar? Midden tussen de jodenhaters?
Historisch gezien heb je volkomen gelijk. Maar daar mag je dan ook de Engelsen voor bedanken. Soms zijn de dingen niet allemaal eerlijk. Isral is een vooruitstrevend en geavanceerd land op vrijwel alle gebieden en die gaan ze op geen enkele manier wegjagen daarquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Lees eens wat geschiedenis....quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja. Weet jij iets dat ik niet weet dan?
Er werd hier in dit topic gesteld dat bepaalde mensen, en ik citeer, ‘inferieur volk’ zouden zijn. Dat is net zo erg als wat er vandaag gebeurd is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Gruwelijk wat hier gebeurd, vernietigen van hamas en hezbollah is dan ook een uitstekend idee, vooral ook voor de Palestijnen zelf.
Maar burgers, inclusief kinderen die geen gewelddadigheden uitvoeren, die geen lid zijn van deze clubjes, die part noch deel hebben in wat er nu gebeurt dood wensen zoals vele van onze dom-rechtse vrienden doen? Dat is net zo extremistisch, net zo stompzinnig als al die islamitische terroristen. Dat is juist de manier om deze cyclus in stand te houden.
Maar ja, dom populistische bullshit doet het wel vaker goed bij dom-rechts. Gisteren joden, zigeuners, homos, vandaag palestijnen, lgtbq, woke, BLM, wie zal morgen de vijand zijn?
Deze geloof ik wat minder eigenlijk.quote:
Waar hb jij het over?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:01 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wanneer erkennen ze al hun genocides. Wanneer stoppen ze Noord-Cyprus te bezetten. Wanneer gaan ze Koerden eens echt volwaardig behandelen. Wanneer trekken ze zich terug uit Noord-Syri? En maar janken, die diaspora in deze topics over Isral.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:04 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Wanneer erkend Turkije Kurdistan, over hypocresie gesproken
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Al deze feestvierders met hun zieke geesten moet je in elk Westers land gewoon opsporen, oppakken en uit je land tyfen. Komt niet overeen met Westerse democratische waarden. Dan heb je hier niets te zoeken.
Wel de lusten, maar niet de lasten. Zoals zo vaak.
Tja, eens, maar genoeg Westerse mensen zelf blijven ook gecharmeerd van het Palestijnse volk, dus waarom alleen deze mensen uitzetten? Het is een begin zonder einde, want de groep die is gevallen voor allerlei onjuiste narratieven over zogenaamd hartstikke zielige en onschuldige Arabieren, is behoorlijk groot inmiddels. Helemaal onder jongeren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Eens. Dit is voldoende bewijs. Maar daar zijn we veel te laf voor.
Zo iets van ik trap jou je huis uit, ga zelf erin wonen en hoef me verder geen zorgen te maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je omringt bent met volkeren die op je vernietiging uit zijn dan snap ik dat ze niet over zich heen laten lopen,
Neemt niet weg dat ook Isral de haat blijft aanwakkeren door vnl. het extreem rechtse deel daarvan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |