abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210870978
Vandaar dat er zoveel getoeterd werd in Rotterdam :D

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:41:25 #92
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210870979
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef capricia het volgende:

[..]
Er is een grens met Egypte.
Ze zijn niet omsloten.
Dat die grens niet makkelijk is, hebben ze ook aan zichzelf te danken.
Ik heb er altijd wel moeite mee als mensen dingen gaan zeggen 'dat hebben ze aan zichzelf te danken' als het gaat om acties van groepen, maar niet de onschuldige burgers, Want op die manier kan je iedereen ter wereld monddood maken onder het mom 'dat heb je aan jezelf te danken'.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210870989
Ik hoor ook vrijwel niets over een roep om terughoudendheid en deescalatie door Westerse leiders. De komende dagen heeft Israël dus volkomen vrij spel om tot tapijtbommen aan toe in te zetten.

Ik verwacht tienduizenden doden aan Palestijnse kant in de komende weken.
pi_210870995
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef capricia het volgende:

[..]
Andersom werd wel iedere Israeli neer geknald. In schuilkelders zelfs. Hele families.
Ik snap dat je Israël aan een westers moreel kader wil houden. Maar dit is zo'n brute aanval.

Ik vind het echt ongekend.
En dan hebben we nog al die weggevoerde vrouwen. Met kinderen soms.
Hé ik keur dat soort barbaarse terreurdaden niet goed hè? Sterker nog ik keur dat volkomen af. Maar juistaarom mag je je nooit tot hetzelfde niveau verlagen.
zie email 27 oktober
pi_210871004
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Welke mensen zijn die mensen ?
Mensen die in de Palestijnse gebieden wonen en niets te maken hebben met Hamas en deze terreurdaden.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')