abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210871531
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:07 schreef ExTec het volgende:

[..]
Per definitie. Domme vraag.
Natuurlijk niet.
zie email 27 oktober
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:07:44 #202
236264 crew  capricia
pi_210871534
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:03 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Je hebt schijnbaar echt geen flauw idee.

2009 Buffer zone by Egypt
In December 2009, Egypt started with help from the US, the building of an Egypt–Gaza barrier along the Gaza border, consisting of a steel wall.

2013–15 Egyptian demolition of homes and smuggling tunnels

En daar zit nog een gigantische gracht met wachttorens langs.
Doe niet alsof ik dom ben.
Gaza wordt niet omsloten door Israel.
Dat de Palestijnen tunnels groeven om wapens binnen te krijgen via Egypte is geen nieuw nieuws.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:08:07 #203
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210871543
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou onwenselijk zijn ja, maar vergeet niet dat veel van deze 'onschuldige' mensen staan te juichen in de straten voor terrorisme en bloedvergieten. We hebben hier dus te maken hebben met een volk waar elke vorm van een moreel kompas lijkt te ontbreken.

Israël heeft de afgelopen decennia op allerlei manieren geprobeerd om het conflict tevergeefs op te lossen, het blijkt zinloos omdat veel van deze mensen geen oplossing willen, behalve de totale vernietiging van Israël. Mocht het dus toch zover dat men geen andere uitweg ziet dan zulke wapens te gebruiken, heb ik er geen medelijden mee. En dat zal voor velen gelden.
Dan help je wel gelijk mee aan die genoemde totale vernietiging van Israël, als je in hun achtertuin met kernwapens gaat spelen. Lekker bezig.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210871554
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:02 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Al deze feestvierders met hun zieke geesten moet je in elk Westers land gewoon opsporen, oppakken en uit je land tyfen. Komt niet overeen met Westerse democratische waarden. Dan heb je hier niets te zoeken.
Wel de lusten, maar niet de lasten. Zoals zo vaak.
Weinig aan toe te voegen :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210871558
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:07 schreef Momo het volgende:
Veel mensen die vandaag geliefden, ouders, familie, vrienden etc. zijn verloren, die vijandigheid zal komende tijd niet gaan liggen....
Dit komt nooit meer goed. Hier zijn gewoon twee visies die zo ver uit elkaar liggen dat tijdelijk deëscalatie het hoogst haalbare is.
zie email 27 oktober
pi_210871560
Kan iemand mij uitleggen waarom hamas dit doet?

Ze gaan het nooit winnen en 10.000den palestijnen gaan sterven.

Wat is het doel van deze aanval.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210871567
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:08 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Haha, en meneer steekt zijn kop in het zand
Nogmaals? Waar heb jij het over? Zijn er vandaag Israëli al verkrachtend en moordend door Gaza getrokken of wat?
zie email 27 oktober
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:09:59 #208
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210871576
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ow ja, de tolerantie komt natuurlijk maar van 1 kant. Bij de Marokkanen zullen we dan maar niet over de Westelijke Sahara beginnen. :')
Ondanks mijn beide partijen verhaal en linkse neiging op het politieke spectrum, is dit natuurlijk wel opmerkelijk. Het zegt zeker wat over de staat van verhoudingen en Jodenhaat is zeker een punt dat Moslims in Nederland goed aan dienen te pakken. Ik vind dit absoluut problematisch, ten eerste omdat men de oorlog hierheen haalt, ten tweede omdat haat aanleren aan je kinderen enorm dom en verwerpelijk is (zeker als je hier woont), en als je zo'n vlag op zo'n dag gaat lopen hijsen in een land ver van de problemen vandaan, moet je ook respect kunnen opbrengen voor mensen die dan met een Israëlische vlag gaan wapperen. Maar je stipt hier zeker een probleem aan dat als debat maar niet van de grond komt op grote schaal.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:09:59 #209
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210871577
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:06 schreef Slayage het volgende:
Netanyahu heeft een oplossing bedacht [ twitter ]
Lijkt me een uitstekende oplossing.
pi_210871578
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 17:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Niks raars. Hoe dichterbij des te erger.

Vliegtuig neergestort? Ok, kan gebeuren. Oh, is het vliegtuig vertrokken vanaf Schiphol? Dan zijn we in paniek.

Gelukkig maar. Als we bij elke dode moeten rouwen is het leven natuurlijk niet leuk.
Begrijpelijk, maar dan nog.
Een schietpartij is voor wie betrokken is heel erg, voor niemand anders. Misschien een kort nieuwsitem als het zoals in Rotterdam om meerdere mensen gaat, maar verder niet boeiend.

Een vliegtuig die crasht is heel erg, dat is zeker nieuwswaardig.
Maar echte grote evenementen is natuurlijk wel even wat anders en dan is het raar dat we het ene ver van ons bed show wel aandacht geven (Israel) en een ander niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 17:21 schreef Homey het volgende:

[..]
Draai het eens om. Zien mensen in Sudan of Palestina iets van de gebeurtenissen in Rotterdam? Of boeit hen dat geen drol omdat het toch maar wat blanke Europeanen betreft? Is dat geen racisme?
Waarom zouden mensen in andere landen iets van dat in Rotterdam moeten zien?
Hoe erg ook voor mensen die betrokken waren, voor buiten Rotterdam was het totaal niet boeiend en relevant.
Ook niet voor de rest van Nederland.

Volkerenmoorden en dergelijke wel. Waar soms hele dorpen afgeslacht worden en weet ik het wat.
Dat zijn wel serieuze zaken die algemene aandacht verdienen.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:10:09 #211
236264 crew  capricia
pi_210871580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:03 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Correct. Je punt?
Dat we Israël kennelijk op andere, westerse, standaarden beoordelen dan die Palestijnen.

Vreemd toch?
Oog om oog..
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:10:12 #212
8781 crew  Frutsel
pi_210871581
twitter

Hopelijk zijn ze op tijd vertrokken
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:10:13 #213
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_210871582
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

NOS zegt:

quote:
Deskundigen zeggen dat Hamas wil laten zien hoe sterk het is. Daarnaast wijzen ze op de timing van de aanval. Die komt op het moment dat Israël op het punt lijkt te staan diplomatieke betrekkingen met Saudi-Arabië aan te knopen. De aanval zou daarom niet alleen bedoeld zijn om de militaire zwaktes van Israël bloot te leggen, maar ook een boodschap zijn aan Arabische landen om geen toenadering tot Israël te zoeken.
https://nos.nl/collectie/(...)ment-wat-is-het-doel
pi_210871583
Het westen heeft Israël het land gegeven.
Er moet nu vierkant achter Israël gestaan worden.
Of het nou eerlijk is of niet voor de Palestijnen. Die keuze is nou eenmaal gemaakt.
pi_210871584
quote:

Je probeert nu iets dat (deels) religieus geïnspireerd is rationeel te verklaren. Dat is heel gevaarlijk ;)
zie email 27 oktober
pi_210871590
:') :')

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210871594
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat we Israël kennelijk op andere, westerse, standaarden beoordelen dan die Palestijnen.

Vreemd toch?
Oog om oog..
Nee hoor. Want iedereen in dit topic keurt die barbaarse daden oom ten zeerste af.
zie email 27 oktober
pi_210871595
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:10 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Je probeert nu iets dat (deels) religieus geïnspireerd is rationeel te verklaren. Dat is heel gevaarlijk ;)
Waarom?
pi_210871599
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Gruwelijk wat hier gebeurd, vernietigen van hamas en hezbollah is dan ook een uitstekend idee, vooral ook voor de Palestijnen zelf.

Maar burgers, inclusief kinderen die geen gewelddadigheden uitvoeren, die geen lid zijn van deze clubjes, die part noch deel hebben in wat er nu gebeurt dood wensen zoals vele van onze dom-rechtse vrienden doen? Dat is net zo extremistisch, net zo stompzinnig als al die islamitische terroristen. Dat is juist de manier om deze cyclus in stand te houden.

Maar ja, dom populistische bullshit doet het wel vaker goed bij dom-rechts. Gisteren joden, zigeuners, homos, vandaag palestijnen, lgtbq, woke, BLM, wie zal morgen de vijand zijn?
Niet dat ik het goedkeur hoor maar de kinderen van vandaag zijn de terroristen van morgen. En de vrouwen de moeders van de terroristen van morgen.
pi_210871601
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]

Hopelijk zijn ze op tijd vertrokken
ik had begrepen dat Israel ze 10 minuten de tijd gaf om te evacueren.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:11:25 #221
396550 Richestorags
pi_210871603
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ondanks mijn beide partijen verhaal en linkse neiging op het politieke spectrum, is dit natuurlijk wel opmerkelijk. Het zegt zeker wat over de staat van verhoudingen en Jodenhaat is zeker een punt dat Moslims in Nederland goed aan dienen te pakken. Ik vind dit absoluut problematisch, ten eerste omdat men de oorlog hierheen haalt, ten tweede omdat haat aanleren aan je kinderen enorm dom en verwerpelijk is (zeker als je hier woont), en als je zo'n vlag op zo'n dag gaat lopen hijsen in een land ver van de problemen vandaan, moet je ook respect kunnen opbrengen voor mensen die dan met een Israëlische vlag gaan wapperen. Maar je stipt hier zeker een probleem aan dat als debat maar niet van de grond komt op grote schaal.
Omdat we dan pijnlijke dingen over Moslims in Nederland moeten zeggen en dan zijn mensen bang geassocieerd te worden met Wilders. In dit topic zie je echter al hoe broodnodig het is, laat staan op straat :r
pi_210871604
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Waarom?
Religie is niet rationeel.
zie email 27 oktober
pi_210871605
quote:

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nogmaals? Waar heb jij het over? Zijn er vandaag Israëli al verkrachtend en moordend door Gaza getrokken of wat?
Niet vandaag, maar gister schijnen er wel Joden door Palestijns gebied getrokken te zijn die exact hetzelfde gedaan hebben.
En daarmee heb je ook 1 van de redenen te pakken waarom Hamas zoiets doet.
pi_210871611
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Niet vandaag, maar gister schijnen er wel Joden door Palestijns gebied getrokken te zijn die exact hetzelfde gedaan hebben.
En daarmee heb je ook 1 van de redenen te pakken waarom Hamas zoiets doet.
Bron?
zie email 27 oktober
pi_210871615
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Religie is heel rationeel.
Althans, ware religie.

Niet die gekken bij de Palestijnen en de Joden.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:12:06 #226
8781 crew  Frutsel
pi_210871618
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Hamas heeft ze enkele uren de tijd gegeven vanaf het moment dat het eerste schot viel, de eerste raket werd afgeschoten.

Dan weet je dat dit komt.
pi_210871627
quote:

[..]
Bron?
Is paar keer hier langsgekomen in het topic, ergens vanmiddag gelezen.
Maar weet niet hoe en wat.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:13:12 #228
236264 crew  capricia
pi_210871630
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:10 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nee hoor. Want iedereen in dit topic keurt die barbaarse daden oom ten zeerste af.
Lijkt me dan ook prima dat er een mededeling is om het gebied te verlaten. Netjes zelfs.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210871634
quote:

[..]
Weet ik. Mensen ook niet, helaas.
Wel in theorie, niet in praktijk.
pi_210871646
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210871660
quote:
18s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
Ik begin een patroon te ontdekken

[ twitter ]

Ook hier wordt er vollop getoeterd

[ twitter ]
quote:
18s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
Ik begin een patroon te ontdekken

[ twitter ]

Ook hier wordt er vollop getoeterd

[ twitter ]
Over een paar dagen delen de Israeli's een dreun uit die de Palestijnen nooit meer zullen vergeten, reken daar maar op. Dan lopen diezelfde vlagwapperaars weer te brullen en schuimbekken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:14:49 #232
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210871661
quote:
Mooie kop ook boven dat artikel.

quote:
Hamas deelt Israël klap uit op historisch moment, wat is het doel?
De NOS. :')
pi_210871664
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Lijkt me dan ook prima dat er een mededeling is om het gebied te verlaten. Netjes zelfs.
Alleen als Israël dat dan ook mogelijk maakt. Anders is het gratuit. En dan druk ik me nog netjes uit.
zie email 27 oktober
pi_210871667
twitter
pi_210871669
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:02 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Al deze feestvierders met hun zieke geesten moet je in elk Westers land gewoon opsporen, oppakken en uit je land tyfen. Komt niet overeen met Westerse democratische waarden. Dan heb je hier niets te zoeken.
Wel de lusten, maar niet de lasten. Zoals zo vaak.
Dit zal wel leiden tot een plus in de peiling voor Wilders, waardoor als tegenreactie de rest eigenlijk niet hoeft door te pakken omdat ze bang zijn dat dit Wilders gelijk geeft.

Ik hoor ze hier toeteren in Rotterdam en dat is nogal pijnlijk. Net als dat juichen in vluchtelingenkampen.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:15:15 #236
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210871671
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Oplossing is dat Israëlieten optiefen uit gebieden die zij bezetten.
Ja dat zou je zeggen, maar de wraakacties gaan vast nog even door. Ik denk niet dat het teruggeven van bezette gebieden de eeuwen oude ruzies gaat stoppen. De mensen in de Gazastrook kun je wel uit die situatie halen, maar velen zijn er geboren en hebben die overlevingsdrang en haat in hun systeem zitten. Ik vind het naïef om te denken dat het dan over is, net als dat het naïef is om te denken dat Israël onschuldig in hun acties zou zijn.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:15:33 #237
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210871676
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:55 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En blinde woede + wraak gaat nog meer van dat soort vrouwen en kinderen opleveren aan beide kanten.
...
Met het verschil dat een Israëlische soldaat die een kinderkamer afknalt voor de krijgsraad komt. Een Hamas-lid krijgt dan een promotie.

Niet dat de kinderen dan minder dood zijn.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:16:13 #238
236264 crew  capricia
pi_210871682
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Alleen als Israël dat dan ook mogelijk maakt. Anders is het gratuit. En dan druk ik me nog netjes uit.
Nou dan draaien we in cirkels. Want Israël omsluit Gaza niet.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:16:17 #239
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210871683
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Er werd hier in dit topic gesteld dat bepaalde mensen, en ik citeer, ‘inferieur volk’ zouden zijn. Dat is net zo erg als wat er vandaag gebeurd is.
Ik vind dat als je walgelijk gedrag ziet, dat op grote schaal wordt vertoond onder een groep mensen, dit gewoon opgemerkt mag worden. Bijvoorbeeld, een heel dorp dat staat te juichen als de lichamen van jonge dode Israëlische soldaten als trofeeën worden rondgereden en bespuugd. Of een dode Israëliër uit een tank trekken en dat lichaam nog eens flink gaan bewerken. Ja, dat is behoorlijk inferieur en beestachtig gedrag, en dit zien we op keer op keer terug onder de Palestijnen. Dit mag (en moet zelfs) gewoon benoemd kunnen worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210871685
quote:

De Iran vinger is dit keer bij Hamas heel nadruk aanwezig. İn een vrij gegeven video van een aanval was er zelfs iemand die Farsi sprak. Dus irgc on the ground is aannemelijk zelfs.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210871690
quote:

Hamas geeft geen fuck om Palestijnse burgers. Het doel is om een aanval uit te lokken. De acties die Israel dan begaat zullen wereldnieuws worden en dan is de kans dat de golfstaten de betrekkingen met Israel nog willen verbeteren nihil. Deze betrekkingen saboteren is wat mij betreft de plan van Hamas
pi_210871691
quote:

Hamas moet soms laten zien dat ze 'sterk' zijn om de macht te behouden. Hamas controleert Gaza en mensen zijn bang voor Hamas. Hamas houdt controle door angst.

Israël papt aan met Saudi Arabië, de aartsvijand van Iran. De andere aartsvijand van Iran is Israël, en die delen ze dus met de Palestijnen.

Dan is er mogelijk nog verder weg een ander (geo)politiek spel bij betrokken (USA, RUS etc). Bovendien 50 jaar na Jom Kippoer.

Ik gok dat ze hopen dat de vonk overslaat naar de Westelijke Jordaanoever.. dan krijg je de derde intifada.
pi_210871696
Bizar dat er geen extra ingelaste uitzending van OP1 is.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_210871698
quote:

[..]
Vertel eens, heeft de Joodse staat recht van bestaan?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210871700
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Nou dan draaien we in cirkels. Want Israël omsluit Gaza niet.
Dus? Dan kun je dat niet mogelijk maken? Richt een mooi vluchtelingenkamp in of iets. Waar een wil is is een weg.
zie email 27 oktober
pi_210871702
quote:

Dit maakt duidelijk waarom er al zo lang een conflict is in die regio

“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:18:10 #247
236264 crew  capricia
pi_210871706
quote:

Juist.
Ik vind dit heel erg dom van die jongen mannen. En van Iran om dit op te lopen hitsen.
Hamas gaat verleden tijd zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210871712
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik vind dat als je walgelijk gedrag ziet, dat op grote schaal wordt vertoond onder een groep mensen, dit gewoon opgemerkt mag worden. Bijvoorbeeld, een heel dorp dat staat te juichen als de lichamen van jonge dode Israëlische soldaten als trofeeën worden rondgereden en bespuugd. Of een dode Israëliër uit een tank trekken en dat lichaam nog eens flink gaan bewerken. Ja, dat is behoorlijk inferieur en beestachtig gedrag, en dit zien we op keer op keer terug onder de Palestijnen. Dit mag (en moet zelfs) gewoon benoemd kunnen worden.
Maar dat is iets ander dan een heel volk tot inferieur maken. Dat is geen detailverschil.
zie email 27 oktober
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:19:22 #249
396550 Richestorags
pi_210871723
Volgens dit artikel is het niet ondenkbaar dat Israël ook de oorlog gaat uitbreiden naar Iran.

https://news.northeastern(...)ttack-war-with-iran/
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:19:36 #250
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210871725
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Religie is heel rationeel.
Althans, ware religie.

Niet die gekken bij de Palestijnen en de Joden.
Ohja want toevallig is het geloof wat jij net aanhangt net de ware. Is maar net waar je op de wereldbol wordt geboren wat een waar geloof is.
pi_210871730
Kan me herinneren bij de start van de 2de intifada Palestijnse Israëlische jongeren gingen rellen. Waarop Israël meerdere jongeren executeerde waarop de rellen meteen afgelopen waren. Zou me verbazen als het nu anders zou lopen.
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210871732
quote:

[..]
Naïef om te denken dat Hamas dan ineens stopt. Het is niets meer dan een gelegenheidsargument om dit geweld goed te praten.
pi_210871737
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Juist.
Ik vind dit heel erg dom van die jongen mannen. En van Iran om dit op te lopen hitsen.
Hoe kan Hamas verleden tijd worden tenzij ze alle Palestijnen neerknallen (wat uiteraard niet kan want het zijn er 5 miljoen)?
pi_210871738
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:02 schreef Bensel het volgende:

[..]
okee, even wat feiten voor je: de palestijnen hebben 11 van de 13 grote vredesbesprekingen verlaten. Er zijn continu aanslagen geweest op burgerdoelen door palestijnen. Israel is meerdere keren aangevallen van buitenaf door arabische landen en heeft daarmee alleen al qua oorlogsrecht legitimiteit. Palestijnen zijn steeds begonnen met grof geweld op burgers. Ik keur het gedrag van kolonisten niet goed. maar het staat in geen enkele verhouding met het barbaarse en laf gedrag van de palestijnen. Israel probeert burgerdoden te voorkomen normaalgesproken, ze gebruiken zelfs knocks om te waarschuwen voor een aanval. Palestijnen richten hun raketten ongeleid op burgerdoelen. Hebben zelfs ambulances gebruikt voor hun aanvallen. IDF soldaten die de grens over gaan worden opgepakt en berecht. Op moreel vlak is israel altijd de betere geweest.
Welke feiten? Feiten die in jouw straatje passen? Israëlieten plegen al decennialang gruweldaden op Palestijnen, puur om hun illegale nederzetting in stand te houden. De disproportionele macht die zij veelvuldig gebruikt hebben zijn al altijd al het punt van discussie en schending van mensenrechten geweest. Israël heeft meer kinderen en babies weten te doden dan de doelwitten waar zij en mensen zoals jij het over hebben. Er is sprake van bezetting en onderdrukking. Palestijnen leven in een door Israël gecreëerde openlucht gevangenis. Het Palestijnse volk is compleet getraumatiseerd door de onmenselijke, barbaarse praktijken van Israel. Dit doen zij al sinds 1947.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:20:40 #255
396550 Richestorags
pi_210871739
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:18 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Maar dat is iets ander dan een heel volk tot inferieur maken. Dat is geen detailverschil.
Laat ze zelf maar eens het onkruid gaan wieden dan. Hamas weg bij de Palestijnen, vlaggenzwaaiertjes en Tarik M's weg in Nederland. Waar sta je als gemeenschap? Maak dat eens duidelijk.
pi_210871745
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:21:18 #257
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210871747
twitter
pi_210871754
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Naïef om te denken dat Hamas dan ineens stopt. Het is niets meer dan een gelegenheidsargument om dit geweld goed te praten.
Iemand moet de eerste stap zetten. En dat gaan geen van beide doen (want beide partijen zien hun huidige houding als noodzakelijk in een existentiële strijd). Dus komt dit nooit meer goed.
zie email 27 oktober
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:22:15 #259
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210871757
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:56 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
'Leave'? Ik vind het een goed idee, maar waar naartoe dan?
pi_210871758
quote:

[..]
zolang ze niet de woestijn in worden gestuurd
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:22:25 #261
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_210871761
quote:

[..]
Kwartje is nog steeds niet gevallen.

Je kunt niet weg uit Gaza.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:22:53 #262
396550 Richestorags
pi_210871769
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:20 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Welke feiten? Feiten die in jouw straatje passen? Israëlieten plegen al decennialang gruweldaden op Palestijnen, puur om hun illegale nederzetting in stand te houden. De disproportionele macht die zij veelvuldig gebruikt hebben zijn al altijd al het punt van discussie en schending van mensenrechten geweest. Israël heeft meer kinderen en babies weten te doden dan de doelwitten waar zij en mensen zoals jij het over hebben. Er is sprake van bezetting en onderdrukking. Palestijnen leven in een door Israël gecreëerde openlucht gevangenis. Het Palestijnse volk is compleet getraumatiseerd door de onmenselijke, barbaarse praktijken van Israel. Dit doen zij al sinds 1947.
https://www.britannica.com/place/Gaza-Strip
pi_210871775
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Juist.
Natuurlijk niet. Het is niet een kantoorpand waar ze in zitten en dat ze de inschrijving bij de KvK kunnen beeindigen. Of het aan flarden kunnen schieten.

Zolang er boze Palestijnen zijn is Hamas er. Al is het alleen maar het gedachtegoed.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:23:27 #264
236264 crew  capricia
pi_210871779
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dus? Dan kun je dat niet mogelijk maken? Richt een mooi vluchtelingenkamp in of iets. Waar een wil is is een weg.
Sorry. Ik moest hier om lachen. En dat spijt me.

Vluchtelingenkampen voor Palestijnen. Die zijn er al 60 jaar of zo. Ongelooflijk. Dit kun je niet menen. Er zijn er al 30 of meer. Ze kunnen er zo heen.

De hele situatie is in en in triest. Maar dat van vanmorgen.. onschuldige gezinnen afknallen. Is een compleet nieuw dieptepunt.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:23:33 #265
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210871781
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:17 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Vertel eens, heeft de Joodse staat recht van bestaan?
Controversieel misschien, maar welke staat heeft recht van bestaan? We zijn allemaal mensen op een klein stukje land omringd door water... Wie bepaalt de grenzen? Kunnen we niet allemaal samen leven in harmonie? Wie bepaalt wat??
Lach met een schone bips
pi_210871787
US Muslim umbrella org issues statement backing Palestinians, no mention of Hamas attacks
https://www.timesofisrael(...)on-of-hamas-attacks/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210871789
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Ik zeg actie is reactie. Een volk dat in het nauw gedreven wordt kan op een geven moment zeggen dat de maat vol is. Israel is een terreurstaat. Een bezetter die grondgebieden steelt en mensen uitdrijft en uitmoord.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:24:04 #268
396550 Richestorags
pi_210871790
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:22 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Kwartje is nog steeds niet gevallen.

Je kunt niet weg uit Gaza.
Dan verzamelen ze zich allemaal aan de rand van het gebied, weg van de Hamas gebouwen. Met een witte vlag. Moet je eens kijken wat Hamas dan gaat doen.
pi_210871797
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Dit zal wel leiden tot een plus in de peiling voor Wilders, waardoor als tegenreactie de rest eigenlijk niet hoeft door te pakken omdat ze bang zijn dat dit Wilders gelijk geeft.

Ik hoor ze hier toeteren in Rotterdam en dat is nogal pijnlijk. Net als dat juichen in vluchtelingenkampen.
Ben blij in een plaats te wonen waar dat nog niet te horen is. Al vraag ik mij af hoe dat over 30 jaar is.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:24:43 #270
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210871801
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:15 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ach ach, het is me wat. Vanmiddag nog feestend met gebak en muntthee terwijl terrorisme werd toegejuicht en dan nu zelf een onderbroken worden tijdens het avondgebed door een raket. Nee, nul medelijden mee.
quote:

[..]
Welke gebieden hebben we het hier over? De Westelijke Jordaanoever? Daar wonen Joden, ze bezetten die gebieden niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210871802
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ik zeg actie is reactie. Een volk dat in het nauw gedreven wordt kan op een geven moment zeggen dat de maat vol is. Israel is een terreurstaat. Een bezetter die grondgebieden steelt en mensen uitdrijft en uitmoord.
Kan jij niet oprotten met dit domme gelul keer op keer?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:24:46 #272
396550 Richestorags
pi_210871804
quote:

[..]
De Koerden zijn ook zo'n volk. Of toch niet?
pi_210871805
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dan verzamelen ze zich allemaal aan de rand van het gebied, weg van de Hamas gebouwen. Met een witte vlag. Moet je eens kijken wat Hamas dan gaat doen.
Wat een wijsheid weer Richestorags
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:25:26 #274
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_210871812
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Sorry. Ik moest hier om lachen. En dat spijt me.

Vluchtelingenkampen voor Palestijnen. Die zijn er al 60 jaar of zo. Ongelooflijk. Dit kun je niet menen. Er zijn er al 30 of meer. Ze kunnen er zo heen.
Gaza is iets anders dan de westbank.

De vluchtelingen kampen van Gaza zijn in Gaza.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 07-10-2023 23:23:08 ]
pi_210871814
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Kan jij niet oprotten met dit domme gelul keer op keer?
Ah de agressors worden agressief omdat ze geluiden horen die niet in hun straatje passen.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:25:49 #276
396550 Richestorags
pi_210871817
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
Wat een wijsheid weer Richestorags
Nou vooral waarheid. Maar je zal zien dat Hamas dat niet toestaat.
pi_210871823
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De Koerden zijn ook zo'n volk. Of toch niet?
Zoals ik eerder zei representeer jij als PKK sympathisant de Koerden niet. Dus spreek niet voor hen.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:26:36 #278
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210871826
quote:

[..]
Dat is een uitstekend uitgangspunt, je bent het dus mee eens dat Israël flink mag terugslaan? Zij worden immers in het nauw gedreven, niet de Arabieren. Ik zei het al eerder vandaag: Leggen de Arabieren de wapens neer, dan is er vrede. Legt Israël de wapens neer, dan is er geen Israël meer.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:27:14 #279
396550 Richestorags
pi_210871835
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:26 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Zoals ik eerder zei representeer jij als PKK sympathisant de Koerden niet. Dus spreek niet voor hen.
Maar jij representeert als Nederturk de Palestijnen natuurlijk wel :') Daarnaast ben ik geen PKK sympathisant lol.
pi_210871838
quote:

[..]
Dat uitdrijven en uitmoorden is vanmorgen gebeurd, en niet in de Palestijnse gebieden. Dat goedpraten is echt walgelijk.
zie email 27 oktober
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:27:31 #281
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210871839
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:19 schreef Richestorags het volgende:
Volgens dit artikel is het niet ondenkbaar dat Israël ook de oorlog gaat uitbreiden naar Iran.

Als je even op de meest extreme/dramatische toer gaat: dit lijken wel allemaal opmaten naar een WOIII te zijn. Verschillende brandhaarden in de wereld, die op een bepaald moment gaan samenkomen. Iran bondgenoot van Rusland, Israël van het Westen. :{
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:27:35 #282
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210871842
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Israël is hier de enige agressor die al decennialang terreur zaait, op illegale wijze grondgebieden opeist, Palestijnen uit hun huizen verjaagd en hun eigen mensen daar plaatst. Alle kenmerken van een bandiet maar een of andere Tocadisco komt hier beweren dat het de schuld is van de Palestijnen.
Nee dat is ook weer niet zo, zij zijn niet de enige agressor. Dit gaat al eeuwen zo, mensen die nu leven vechten een oorlog die mensen eeuwenlang geleden zijn begonnen, ze zitten beide fout, maar dat maakt het ook zo complex. Het slechtste wat we kunnen doen is blind een kant kiezen, puur en alleen omdat iemand zich meer verbonden voelt. Beide hebben goede redenen om maar door te blijven gaan met wraak en als beide partijen naar elkaar blijven wijzen en geen van beide stopt, houdt het nooit op. Hoe meer mensen en landen een kant gaan kiezen hoe sneller we met z'n alle in de derde wereldoorlog zitten. En dat allemaal vanwege een boekje en een discutabel verhaal over de geschiedenis.

Beide boeken beschrijven bijna hetzelfde, met als verschil dat zij de rechthebbende zijn, geheel toevallig natuurlijk eeuwen geleden geschreven door een aanhanger van hetzelfde geloof. Daar begon men al met partij kiezen en de ander geen ruimte geven, omdat hun boek wat anders zegt over hetzelfde verhaal. Ook nog eens geschreven vanuit de tijdsgeest van eeuwen terug.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:27:41 #283
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210871843
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Israel doet allerlei leuke dingen zoals berichten naar mobieltjes versturen, met dat je op moet rotten, voor ze los gaan.
pi_210871848
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:14 schreef Repentless het volgende:

[..]
Mooie kop ook boven dat artikel.
[..]
De NOS. :')
Klopt toch gewoon? Enorme blunder van Israël.
quote:

Iran ermee laten wegkomen lijkt me zelfs zeer onwaarschijnlijk.
Incelfrikandel
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:28:13 #285
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210871850
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou onwenselijk zijn ja, maar vergeet niet dat veel van deze 'onschuldige' mensen staan te juichen in de straten voor terrorisme en bloedvergieten. We hebben hier dus te maken hebben met een volk waar elke vorm van een moreel kompas lijkt te ontbreken.

Israël heeft de afgelopen decennia op allerlei manieren geprobeerd om het conflict tevergeefs op te lossen, het blijkt zinloos omdat veel van deze mensen geen oplossing willen, behalve de totale vernietiging van Israël. Mocht het dus toch zover dat men geen andere uitweg ziet dan zulke wapens te gebruiken, heb ik er geen medelijden mee. En dat zal voor velen gelden.
Pro-life!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:28:19 #286
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210871853
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:16 schreef Slayage het volgende:

[..]
De Iran vinger is dit keer bij Hamas heel nadruk aanwezig. İn een vrij gegeven video van een aanval was er zelfs iemand die Farsi sprak. Dus irgc on the ground is aannemelijk zelfs.

[ twitter ]
Deze moordpartij is duidelijk medegeorganiseerd door Iran ja.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210871863
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat uitdrijven en uitmoorden is vanmorgen gebeurd, en niet in de Palestijnse gebieden. Dat goedpraten is echt walgelijk.
Je moet een ei breken om een omelet te kunnen maken.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_210871864
quote:

[..]
Het is het Palestijnse volk dat sinds 1947 systematisch verder in het nauw gedreven is door Israëlitische terreur.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:29:11 #289
396550 Richestorags
pi_210871872
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:28 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Klopt toch gewoon? Enorme blunder van Israël.
[..]
Iran ermee laten wegkomen lijkt me zelfs zeer onwaarschijnlijk.
En ze hebben geen keus. Iran gaat nucleaire capaciteiten krijgen als er niet wordt ingegrepen en dan is de chaos niet te overzien. Dan kan Iran naar hartelast gaan fucken.
pi_210871873
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Iemand moet de eerste stap zetten. En dat gaan geen van beide doen (want beide partijen zien hun huidige houding als noodzakelijk in een existentiële strijd). Dus komt dit nooit meer goed.
Iemand moet de eerste stap zetten, eens. Maar die stap nu zetten gaat helaas niks uithalen omdat dit een signaal zou zijn dat geweld loont. Je kan die stap zetten als beide concluderen dat geweld niet meer loont.

En / of dit gepaard gaat met aan beide kanten duidelijke politieke leiding. Dat is ook niet het geval. Rabin was dit aan Israëlische zijde, Arafat eigenlijk net niet aan Palestijnse zijde en daarna is het aan beide kanten bergafwaarts gegaan.

Helaas zijn de omstandigheden er dus niet na dat enige consessie kan worden gezien als stapje op weg naar vrede. Consessies nu zal worden gezien als stapje van het gelijk van pad van geweld.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:29:34 #291
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210871877
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Is elke Rus ook fair game?
Elke bestormer van overheidsgebouwen ook. Kolder natuurlijk, maar dat was de comment waarop je reageerde ook.
pi_210871879
Iron DomeGoden.
pi_210871881
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is een uitstekend uitgangspunt, je bent het dus mee eens dat Israël flink mag terugslaan? Zij worden immers in het nauw gedreven, niet de Arabieren. Ik zei het al eerder vandaag: Leggen de Arabieren de wapens neer, dan is er vrede. Legt Israël de wapens neer, dan is er geen Israël meer.
Als je gaza negeert. Wat doen de Israëlische Palestijnen dat zij dat apartheidsregime waar zij in leven verdienen?
pi_210871882
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:27 schreef Repentless het volgende:

[..]
Als je even op de meest extreme/dramatische toer gaat: dit lijken wel allemaal opmaten naar een WOIII te zijn. Verschillende brandhaarden in de wereld, die op een bepaald moment gaan samenkomen. Iran bondgenoot van Rusland, Israël van het Westen. :{
Ik ben daar niet zo bang voor. De VS hebben dit in een paar dagen militair opgelost als ze het willen. Er is niemand, op de VS en China na die daadwerkelijk langdurig oorlog kan voeren op meerdere fronten. Het is geen toeval dat die nergens bij betrokken zijn.

Dit zijn allemaal strubbelingen die horen bij een verschuivend machtsevenwicht.
zie email 27 oktober
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:29:57 #295
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210871884
quote:

[..]
Andersom gebeurt al tientallen jaren. Dat ontken je toch niet?
pi_210871887
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210871893
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:27 schreef Vis1980 het volgende:
nu leven vechten een oorlog die mensen eeuwenlang geleden zijn begonnen, ze zitten beide fout, maar dat maakt het ook zo complex. Het slechtste wat we
Dat is wel zo. De bezette gebieden en het verder krimpen van Palestijnse grondgebieden zijn geen fabel maar een realiteit van Israëlitische terreur.
pi_210871894
Mochten ze Gaza willen zuiveren dan kunnen ze natuurlijk op een reactie verwachten van de moslim landen

Israel Minister of Defense Yoav Gallant: “Today we saw the face of evil. The Hamas [terrorist organization] has launched a brutal attack against the citizens of the State of Israel - attacking men, women, children and the elderly, indiscriminately. Hamas will understand very quickly that it has made a mistake - a grave mistake, and will pay a [heavy] price.

Fifteen years ago, as Head of the Southern Command, I came close to 'breaking the neck' [destroying] of Hamas. I was stopped by the political echelon. This phenomenon will not continue. We will change reality on the ground in Gaza for the next 50 years. What was before, will be no more. We will operate at full force.

I ask Israel's citizens to remain determined and to support our security forces.”
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:30:58 #299
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210871898
quote:

Niet ondenkbaar en een relatief gunstig moment met Rusland die zelf druk bezig is de Oekraieners uit te moorden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210871900
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]
En ze hebben geen keus. Iran gaat nucleaire capaciteiten krijgen als er niet wordt ingegrepen en dan is de chaos niet te overzien. Dan kan Iran naar hartelast gaan fucken.
Dat gaat wel voorkomen worden, dat moet zelfs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')