abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210871802
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ik zeg actie is reactie. Een volk dat in het nauw gedreven wordt kan op een geven moment zeggen dat de maat vol is. Israel is een terreurstaat. Een bezetter die grondgebieden steelt en mensen uitdrijft en uitmoord.
Kan jij niet oprotten met dit domme gelul keer op keer?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:24:46 #272
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210871804
quote:

[..]
Ik zeg actie is reactie. Een volk dat in het nauw gedreven wordt kan op een geven moment zeggen dat de maat vol is. Israel is een terreurstaat. Een bezetter die grondgebieden steelt en mensen uitdrijft en uitmoord.
De Koerden zijn ook zo'n volk. Of toch niet?
pi_210871805
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dan verzamelen ze zich allemaal aan de rand van het gebied, weg van de Hamas gebouwen. Met een witte vlag. Moet je eens kijken wat Hamas dan gaat doen.
Wat een wijsheid weer Richestorags
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:25:26 #274
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_210871812
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Sorry. Ik moest hier om lachen. En dat spijt me.

Vluchtelingenkampen voor Palestijnen. Die zijn er al 60 jaar of zo. Ongelooflijk. Dit kun je niet menen. Er zijn er al 30 of meer. Ze kunnen er zo heen.
Gaza is iets anders dan de westbank.

De vluchtelingen kampen van Gaza zijn in Gaza.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 07-10-2023 23:23:08 ]
pi_210871814
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Kan jij niet oprotten met dit domme gelul keer op keer?
Ah de agressors worden agressief omdat ze geluiden horen die niet in hun straatje passen.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:25:49 #276
396550 Richestorags
pi_210871817
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef koos_vriendloos het volgende:

[..]
Wat een wijsheid weer Richestorags
Nou vooral waarheid. Maar je zal zien dat Hamas dat niet toestaat.
pi_210871823
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De Koerden zijn ook zo'n volk. Of toch niet?
Zoals ik eerder zei representeer jij als PKK sympathisant de Koerden niet. Dus spreek niet voor hen.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:26:36 #278
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210871826
quote:

[..]
Dat is een uitstekend uitgangspunt, je bent het dus mee eens dat Israël flink mag terugslaan? Zij worden immers in het nauw gedreven, niet de Arabieren. Ik zei het al eerder vandaag: Leggen de Arabieren de wapens neer, dan is er vrede. Legt Israël de wapens neer, dan is er geen Israël meer.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:27:14 #279
396550 Richestorags
pi_210871835
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:26 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Zoals ik eerder zei representeer jij als PKK sympathisant de Koerden niet. Dus spreek niet voor hen.
Maar jij representeert als Nederturk de Palestijnen natuurlijk wel :') Daarnaast ben ik geen PKK sympathisant lol.
pi_210871838
quote:

[..]
Dat uitdrijven en uitmoorden is vanmorgen gebeurd, en niet in de Palestijnse gebieden. Dat goedpraten is echt walgelijk.
zie email 27 oktober
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:27:31 #281
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210871839
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:19 schreef Richestorags het volgende:
Volgens dit artikel is het niet ondenkbaar dat Israël ook de oorlog gaat uitbreiden naar Iran.

https://news.northeastern(...)ttack-war-with-iran/
Als je even op de meest extreme/dramatische toer gaat: dit lijken wel allemaal opmaten naar een WOIII te zijn. Verschillende brandhaarden in de wereld, die op een bepaald moment gaan samenkomen. Iran bondgenoot van Rusland, Israël van het Westen. :{
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:27:35 #282
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210871842
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Israël is hier de enige agressor die al decennialang terreur zaait, op illegale wijze grondgebieden opeist, Palestijnen uit hun huizen verjaagd en hun eigen mensen daar plaatst. Alle kenmerken van een bandiet maar een of andere Tocadisco komt hier beweren dat het de schuld is van de Palestijnen.
Nee dat is ook weer niet zo, zij zijn niet de enige agressor. Dit gaat al eeuwen zo, mensen die nu leven vechten een oorlog die mensen eeuwenlang geleden zijn begonnen, ze zitten beide fout, maar dat maakt het ook zo complex. Het slechtste wat we kunnen doen is blind een kant kiezen, puur en alleen omdat iemand zich meer verbonden voelt. Beide hebben goede redenen om maar door te blijven gaan met wraak en als beide partijen naar elkaar blijven wijzen en geen van beide stopt, houdt het nooit op. Hoe meer mensen en landen een kant gaan kiezen hoe sneller we met z'n alle in de derde wereldoorlog zitten. En dat allemaal vanwege een boekje en een discutabel verhaal over de geschiedenis.

Beide boeken beschrijven bijna hetzelfde, met als verschil dat zij de rechthebbende zijn, geheel toevallig natuurlijk eeuwen geleden geschreven door een aanhanger van hetzelfde geloof. Daar begon men al met partij kiezen en de ander geen ruimte geven, omdat hun boek wat anders zegt over hetzelfde verhaal. Ook nog eens geschreven vanuit de tijdsgeest van eeuwen terug.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:27:41 #283
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210871843
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
ik had begrepen dat Israel ze 10 minuten de tijd gaf om te evacueren.
Israel doet allerlei leuke dingen zoals berichten naar mobieltjes versturen, met dat je op moet rotten, voor ze los gaan.
pi_210871848
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:14 schreef Repentless het volgende:

[..]
Mooie kop ook boven dat artikel.
[..]
De NOS. :')
Klopt toch gewoon? Enorme blunder van Israël.
quote:
Volgens dit artikel is het niet ondenkbaar dat Israël ook de oorlog gaat uitbreiden naar Iran.

Iran ermee laten wegkomen lijkt me zelfs zeer onwaarschijnlijk.
Incelfrikandel
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:28:13 #285
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210871850
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou onwenselijk zijn ja, maar vergeet niet dat veel van deze 'onschuldige' mensen staan te juichen in de straten voor terrorisme en bloedvergieten. We hebben hier dus te maken hebben met een volk waar elke vorm van een moreel kompas lijkt te ontbreken.

Israël heeft de afgelopen decennia op allerlei manieren geprobeerd om het conflict tevergeefs op te lossen, het blijkt zinloos omdat veel van deze mensen geen oplossing willen, behalve de totale vernietiging van Israël. Mocht het dus toch zover dat men geen andere uitweg ziet dan zulke wapens te gebruiken, heb ik er geen medelijden mee. En dat zal voor velen gelden.
Pro-life!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:28:19 #286
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210871853
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:16 schreef Slayage het volgende:

[..]
De Iran vinger is dit keer bij Hamas heel nadruk aanwezig. İn een vrij gegeven video van een aanval was er zelfs iemand die Farsi sprak. Dus irgc on the ground is aannemelijk zelfs.

[ twitter ]
Deze moordpartij is duidelijk medegeorganiseerd door Iran ja.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210871863
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat uitdrijven en uitmoorden is vanmorgen gebeurd, en niet in de Palestijnse gebieden. Dat goedpraten is echt walgelijk.
Je moet een ei breken om een omelet te kunnen maken.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_210871864
quote:

[..]
Het is het Palestijnse volk dat sinds 1947 systematisch verder in het nauw gedreven is door Israëlitische terreur.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:29:11 #289
396550 Richestorags
pi_210871872
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:28 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Klopt toch gewoon? Enorme blunder van Israël.
[..]
Iran ermee laten wegkomen lijkt me zelfs zeer onwaarschijnlijk.
En ze hebben geen keus. Iran gaat nucleaire capaciteiten krijgen als er niet wordt ingegrepen en dan is de chaos niet te overzien. Dan kan Iran naar hartelast gaan fucken.
pi_210871873
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Iemand moet de eerste stap zetten. En dat gaan geen van beide doen (want beide partijen zien hun huidige houding als noodzakelijk in een existentiële strijd). Dus komt dit nooit meer goed.
Iemand moet de eerste stap zetten, eens. Maar die stap nu zetten gaat helaas niks uithalen omdat dit een signaal zou zijn dat geweld loont. Je kan die stap zetten als beide concluderen dat geweld niet meer loont.

En / of dit gepaard gaat met aan beide kanten duidelijke politieke leiding. Dat is ook niet het geval. Rabin was dit aan Israëlische zijde, Arafat eigenlijk net niet aan Palestijnse zijde en daarna is het aan beide kanten bergafwaarts gegaan.

Helaas zijn de omstandigheden er dus niet na dat enige consessie kan worden gezien als stapje op weg naar vrede. Consessies nu zal worden gezien als stapje van het gelijk van pad van geweld.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:29:34 #291
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210871877
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Is elke Rus ook fair game?
Elke bestormer van overheidsgebouwen ook. Kolder natuurlijk, maar dat was de comment waarop je reageerde ook.
pi_210871879
Iron DomeGoden.
pi_210871881
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is een uitstekend uitgangspunt, je bent het dus mee eens dat Israël flink mag terugslaan? Zij worden immers in het nauw gedreven, niet de Arabieren. Ik zei het al eerder vandaag: Leggen de Arabieren de wapens neer, dan is er vrede. Legt Israël de wapens neer, dan is er geen Israël meer.
Als je gaza negeert. Wat doen de Israëlische Palestijnen dat zij dat apartheidsregime waar zij in leven verdienen?
pi_210871882
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:27 schreef Repentless het volgende:

[..]
Als je even op de meest extreme/dramatische toer gaat: dit lijken wel allemaal opmaten naar een WOIII te zijn. Verschillende brandhaarden in de wereld, die op een bepaald moment gaan samenkomen. Iran bondgenoot van Rusland, Israël van het Westen. :{
Ik ben daar niet zo bang voor. De VS hebben dit in een paar dagen militair opgelost als ze het willen. Er is niemand, op de VS en China na die daadwerkelijk langdurig oorlog kan voeren op meerdere fronten. Het is geen toeval dat die nergens bij betrokken zijn.

Dit zijn allemaal strubbelingen die horen bij een verschuivend machtsevenwicht.
zie email 27 oktober
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:29:57 #295
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210871884
quote:

[..]
Andersom gebeurt al tientallen jaren. Dat ontken je toch niet?
pi_210871887
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210871893
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:27 schreef Vis1980 het volgende:
nu leven vechten een oorlog die mensen eeuwenlang geleden zijn begonnen, ze zitten beide fout, maar dat maakt het ook zo complex. Het slechtste wat we
Dat is wel zo. De bezette gebieden en het verder krimpen van Palestijnse grondgebieden zijn geen fabel maar een realiteit van Israëlitische terreur.
pi_210871894
Mochten ze Gaza willen zuiveren dan kunnen ze natuurlijk op een reactie verwachten van de moslim landen

Israel Minister of Defense Yoav Gallant: “Today we saw the face of evil. The Hamas [terrorist organization] has launched a brutal attack against the citizens of the State of Israel - attacking men, women, children and the elderly, indiscriminately. Hamas will understand very quickly that it has made a mistake - a grave mistake, and will pay a [heavy] price.

Fifteen years ago, as Head of the Southern Command, I came close to 'breaking the neck' [destroying] of Hamas. I was stopped by the political echelon. This phenomenon will not continue. We will change reality on the ground in Gaza for the next 50 years. What was before, will be no more. We will operate at full force.

I ask Israel's citizens to remain determined and to support our security forces.”
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:30:58 #299
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210871898
quote:

Niet ondenkbaar en een relatief gunstig moment met Rusland die zelf druk bezig is de Oekraieners uit te moorden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210871900
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 22:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]
En ze hebben geen keus. Iran gaat nucleaire capaciteiten krijgen als er niet wordt ingegrepen en dan is de chaos niet te overzien. Dan kan Iran naar hartelast gaan fucken.
Dat gaat wel voorkomen worden, dat moet zelfs.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')