Hamas heeft ze enkele uren de tijd gegeven vanaf het moment dat het eerste schot viel, de eerste raket werd afgeschoten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:11 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik had begrepen dat Israel ze 10 minuten de tijd gaf om te evacueren.
Is paar keer hier langsgekomen in het topic, ergens vanmiddag gelezen.quote:
Lijkt me dan ook prima dat er een mededeling is om het gebied te verlaten. Netjes zelfs.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee hoor. Want iedereen in dit topic keurt die barbaarse daden oom ten zeerste af.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
Ik begin een patroon te ontdekken
[ twitter ]
Ook hier wordt er vollop getoeterd
[ twitter ]
Over een paar dagen delen de Israeli's een dreun uit die de Palestijnen nooit meer zullen vergeten, reken daar maar op. Dan lopen diezelfde vlagwapperaars weer te brullen en schuimbekken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
Ik begin een patroon te ontdekken
[ twitter ]
Ook hier wordt er vollop getoeterd
[ twitter ]
Mooie kop ook boven dat artikel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
NOS zegt:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)ment-wat-is-het-doel
De NOS.quote:Hamas deelt Israël klap uit op historisch moment, wat is het doel?
Alleen als Israël dat dan ook mogelijk maakt. Anders is het gratuit. En dan druk ik me nog netjes uit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook prima dat er een mededeling is om het gebied te verlaten. Netjes zelfs.
Dit zal wel leiden tot een plus in de peiling voor Wilders, waardoor als tegenreactie de rest eigenlijk niet hoeft door te pakken omdat ze bang zijn dat dit Wilders gelijk geeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Al deze feestvierders met hun zieke geesten moet je in elk Westers land gewoon opsporen, oppakken en uit je land tyfen. Komt niet overeen met Westerse democratische waarden. Dan heb je hier niets te zoeken.
Wel de lusten, maar niet de lasten. Zoals zo vaak.
Ja dat zou je zeggen, maar de wraakacties gaan vast nog even door. Ik denk niet dat het teruggeven van bezette gebieden de eeuwen oude ruzies gaat stoppen. De mensen in de Gazastrook kun je wel uit die situatie halen, maar velen zijn er geboren en hebben die overlevingsdrang en haat in hun systeem zitten. Ik vind het naïef om te denken dat het dan over is, net als dat het naïef is om te denken dat Israël onschuldig in hun acties zou zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oplossing is dat Israëlieten optiefen uit gebieden die zij bezetten.
Met het verschil dat een Israëlische soldaat die een kinderkamer afknalt voor de krijgsraad komt. Een Hamas-lid krijgt dan een promotie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En blinde woede + wraak gaat nog meer van dat soort vrouwen en kinderen opleveren aan beide kanten.
...
Nou dan draaien we in cirkels. Want Israël omsluit Gaza niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen als Israël dat dan ook mogelijk maakt. Anders is het gratuit. En dan druk ik me nog netjes uit.
Ik vind dat als je walgelijk gedrag ziet, dat op grote schaal wordt vertoond onder een groep mensen, dit gewoon opgemerkt mag worden. Bijvoorbeeld, een heel dorp dat staat te juichen als de lichamen van jonge dode Israëlische soldaten als trofeeën worden rondgereden en bespuugd. Of een dode Israëliër uit een tank trekken en dat lichaam nog eens flink gaan bewerken. Ja, dat is behoorlijk inferieur en beestachtig gedrag, en dit zien we op keer op keer terug onder de Palestijnen. Dit mag (en moet zelfs) gewoon benoemd kunnen worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er werd hier in dit topic gesteld dat bepaalde mensen, en ik citeer, ‘inferieur volk’ zouden zijn. Dat is net zo erg als wat er vandaag gebeurd is.
De Iran vinger is dit keer bij Hamas heel nadruk aanwezig. İn een vrij gegeven video van een aanval was er zelfs iemand die Farsi sprak. Dus irgc on the ground is aannemelijk zelfs.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom hamas dit doet?
Ze gaan het nooit winnen en 10.000den palestijnen gaan sterven.
Wat is het doel van deze aanval.
Hamas geeft geen fuck om Palestijnse burgers. Het doel is om een aanval uit te lokken. De acties die Israel dan begaat zullen wereldnieuws worden en dan is de kans dat de golfstaten de betrekkingen met Israel nog willen verbeteren nihil. Deze betrekkingen saboteren is wat mij betreft de plan van Hamasquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hamas moet soms laten zien dat ze 'sterk' zijn om de macht te behouden. Hamas controleert Gaza en mensen zijn bang voor Hamas. Hamas houdt controle door angst.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Vertel eens, heeft de Joodse staat recht van bestaan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oplossing is dat Israëlieten optiefen uit gebieden die zij bezetten.
Dus? Dan kun je dat niet mogelijk maken? Richt een mooi vluchtelingenkamp in of iets. Waar een wil is is een weg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou dan draaien we in cirkels. Want Israël omsluit Gaza niet.
Dit maakt duidelijk waarom er al zo lang een conflict is in die regioquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Juist.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Maar dat is iets ander dan een heel volk tot inferieur maken. Dat is geen detailverschil.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind dat als je walgelijk gedrag ziet, dat op grote schaal wordt vertoond onder een groep mensen, dit gewoon opgemerkt mag worden. Bijvoorbeeld, een heel dorp dat staat te juichen als de lichamen van jonge dode Israëlische soldaten als trofeeën worden rondgereden en bespuugd. Of een dode Israëliër uit een tank trekken en dat lichaam nog eens flink gaan bewerken. Ja, dat is behoorlijk inferieur en beestachtig gedrag, en dit zien we op keer op keer terug onder de Palestijnen. Dit mag (en moet zelfs) gewoon benoemd kunnen worden.
Ohja want toevallig is het geloof wat jij net aanhangt net de ware. Is maar net waar je op de wereldbol wordt geboren wat een waar geloof is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Religie is heel rationeel.
Althans, ware religie.
Niet die gekken bij de Palestijnen en de Joden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |