Je hebt nu zijn dag gered. Want hij was al in grote paniekquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
@:Roger_Epiales , dit gaat weer over wielrennen in Spanje.
Hoef je ook niet te googlen.
Ik zou me er niet tegen verzetten Bill, de TT heeft gesproken, het staat geschreven, en meer van dat soort zekerheidsclichés.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat ik niet in de war was, maar door deze TT begin ik toch te twijfelen
Dank je wel, aan jou heb ik tenminste wat.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
@:Roger_Epiales , dit gaat weer over wielrennen in Spanje.
Hoef je ook niet te googlen.
Stef Clement gaf in z`n commentaar aan dat Kuss een contract heeft om meer in de luwte te blijven en in dienst van de kopmannen te rijden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:47 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk dat Kuss uiteindelijk de ronde dan wint. Maar ik vrees dat het Vingegaard gaat worden.
Dat staat niet in z'n contract. Dat is gewoon wat Kuss zelf prettig vindt. Maar hij gaat natuurlijk niet nu de Vuelta-winst zomaar weggooien.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Stef Clement gaf in z`n commentaar aan dat Kuss een contract heeft om meer in de luwte te blijven en in dienst van de kopmannen te rijden.
Maar ja. Als je op dit moment gewoon bij de beste hoort of misschien wel de beste bent.
Zoiets zeiden ze bij Eurosport ook al, dat het Jumbo geld zou kosten. Maar was ook speculeren.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Stef Clement gaf in z`n commentaar aan dat Kuss een contract heeft om meer in de luwte te blijven en in dienst van de kopmannen te rijden.
Maar ja. Als je op dit moment gewoon bij de beste hoort of misschien wel de beste bent.
Maar d’n Wout dan?quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mja dat is een realiteit waar je aan zal moeten gaan wennen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:28 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn Disney+ doet raar, ondertiteling staat op Nederlands, maar hij is in het Chinees
Grey’s Anatomy staat niet op Netflix.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja dat is een realiteit waar je aan zal moeten gaan wennen.
Of gewoon Netflix kijken natuurlijk.
Die is lekker rondjes aan het rijden in Groot-Brittannië.quote:
Dan zal je toch Chinees moeten gaan leren!quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Grey’s Anatomy staat niet op Netflix.
Zo mee eens. Nog 2 dagen thuis overleven en maandag ga ik naar kantoor met aircoquote:
Zo kan het ook @Luctor.et.Emergo , gewoon uitkijken naar de werkweek.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo mee eens. Nog 2 dagen thuis overleven en maandag ga ik naar kantoor met airco
Ik slinger Duo Lingo maar aan.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zal je toch Chinees moeten gaan leren!
@Em31 heeft zelfs al per DM gedreigd dat ze niet meer in de SC komt als ik blijf postenquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:24 schreef ijs_beer het volgende:
Tevens een goede avond. Ik zie dat @:strani weer volop meepost. Zijn we daarom in de war?
De verwarring begon bij een Belg.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:25 schreef ijs_beer het volgende:
Want dat zou ik wel uitermate verwarrend vinden als jullie daarvan in de war raken, van onze toch wel kraakheldere Strani.
Zo dan, geen halve maatregelen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 heeft zelfs al per DM gedreigd dat ze niet meer in de SC komt als ik blijf posten
Urbanus kan ik inderdaad ook niet altijd verstaan.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De verwarring begon bij een Belg.
En dat was niet @:Fred_B
Hoe is het verder? Nog last de van arm, of gaat dat nu weer goed?quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet hoe ze is hè.
Dus ik denk niet dat je haar hier nog veel gaat zien voorlopig.
Als je NIET blijft postenquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 heeft zelfs al per DM gedreigd dat ze niet meer in de SC komt als ik blijf posten
Bij ons gelukkig niet, het was overal netjes 2°C (give or take een half graadje)quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:09 schreef Momo het volgende:
Bij ons op het werk was de hele week airco kapot, was nog warmer dan buiten donderdag
Maandag of dinsdag wordt het gemaakt.
Cool werk!quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij ons gelukkig niet, het was overal netjes 2°C (give or take een half graadje)
Werk je in een koelkast? Wat leukquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij ons gelukkig niet, het was overal netjes 2°C (give or take een half graadje)
Min of meer wel ja, maar dan wel een hele grote.quote:
Moet heerlijk zijn op dit soort momentenquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Min of meer wel ja, maar dan wel een hele grote.
Zo!quote:
Dat laatste zeker. Vanmiddag een aantal keer iets van buiten naar binnen moeten brengen, dat is helemaal leuk op dit soort dagen. Van 2 naar 30, terug naar 2 en weer de 30 in. Doe dat een keer of 6 en je gaat gewoon sterretjes zien.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet heerlijk zijn op dit soort momenten![]()
En een klap als je dan weer naar buiten loopt
Oh ja, dat was dat plan dat wij allemaal naar een nieuwe SC zouden gaan, en dan jou niet zouden zeggen welke dat was.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso al met het feit dat er een SC is daarquote:
De buren hier zitten weer eens in de schuur met de deur open (omdat warm, logisch), maar volgens mij is die schuur nog nooit schoongemaakt. Hangt een aardige walm van oud bier en sigarenrook rond het hele hok en zodra ik mijn raam open komt het direct naar binnen walmen. Ik zit dus lekker met het raam dicht.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:54 schreef H_T het volgende:
Na een uur met ramen open is het bij mij afgekoeld tot 27,5
Op een of andere manier is de temperatuur nu gestegen naar 28 gradenquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:54 schreef H_T het volgende:
Na een uur met ramen open is het bij mij afgekoeld tot 27,5
Dat had ik dan verkeerd gelezen!quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je NIET blijft posten
Zelfs positieve dingen weer verdraaien
Heb je de thermometer al streng toegesproken dat het helemaal de verkeerde kant opgaat en dat hij maar beter snel zijn leven kan beteren voordat de dingen echt weer richting de 30 escaleren?quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Op een of andere manier is de temperatuur nu gestegen naar 28 graden
Nee! Briljant idee Rog, ga ik meteen doenquote:Op vrijdag 8 september 2023 23:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je de thermometer al streng toegesproken dat het helemaal de verkeerde kant opgaat en dat hij maar beter snel zijn leven kan beteren voordat de dingen echt weer richting de 30 escaleren?
Het gaat goed! De arm is zo goed als genezen, kan hem ook weer gewoon bewegen en dingen mee tillen. Dank je voor het vragen! Hoe gaat het met jou?quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoe is het verder? Nog last de van arm, of gaat dat nu weer goed?
Wacht, je was weg van huis?quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis. Ik vond het best frisjes op de fiets naar huis. Helaas geldt dat niet voor in huis.
Ja, best gewaagd van mijzelf inderdaad.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, je was weg van huis?
Jij durft.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 9 september 2023 06:19 schreef Yesse het volgende:
Aaarrrgh ik heb al 2 dagen dat is super vroeg wakker word en dan niet meer kan slapen. Man en baby slapen gewoon nog maar ik lig na te denken over dingen als volgende vakanties (whyyyyy?) en waarom traditie wint van welzijn met koeienbellen. Maar dan wel een dutje willen overdag
Maar wij hebben geen airco.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zo kan het ook @:Luctor.et.Emergo , gewoon uitkijken naar de werkweek.
Wat brengt u daar? Pintjes (datvermoedikvanniet) en mosselen?quote:
Goed om te horen. Gaat prima hier hoor, en nu specifiek want lang weekend.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat goed! De arm is zo goed als genezen, kan hem ook weer gewoon bewegen en dingen mee tillen. Dank je voor het vragen! Hoe gaat het met jou?
Een welverdiende vakantie in het schitterende Wallonië! Geen pintjes of mosselen, wel bloedhitte en derhalve een goede reden om vooral weinig te bewegen en goed te hydrateren!quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat brengt u daar? Pintjes (datvermoedik iets) en mosselen?
quote:
quote:
quote:
Het kan zijn dat ik alleen lees wat ik wil lezen, maar het staat er toch echt allemaal in.quote:
Well played, Roozjee!quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het kan zijn dat ik alleen lees wat ik wil lezen, maar het staat er toch echt allemaal in.
Ik heb gevoel dat ik aan het wegsmelten ben.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me een beetje meh vandaag.
Die kan je gelijk weer afhalen, die zal wel intussen al wel weer droog zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:31 schreef Redefine het volgende:
Ik heb een was opgehangen met deze temperaturen.
[ afbeelding ]
Bijna wel ja.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kan je gelijk weer afhalen, die zal wel intussen al wel weer droog zijn.
Vanochtend voelde de woonkamer lekker fris toen ik daar naar binnen liep. Bleek ie nog steeds 26 graden te zijnquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:31 schreef Redefine het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je dat het lekker fris is, tot je de temperatuur bekijkt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Vanochtend voelde de woonkamer lekker fris toen ik daar naar binnen liep. Bleek ie nog steeds 26 graden te zijn. De rest was gewoon nog warmer
Herkenbaar. Hier is de woonkamer 27,5. In de kamer waar ik mijn was heb hangen zal het denk ik rond de 30 zijnquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Vanochtend voelde de woonkamer lekker fris toen ik daar naar binnen liep. Bleek ie nog steeds 26 graden te zijn. De rest was gewoon nog warmer
Dat zou mij dan niks uitmakenquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk je dat het lekker fris is, tot je de temperatuur bekijkt.
Als het koud is op je slaapkamer kan je de verwarming aandoen of een extra deken of dikkere deken erbij pakken. Als het warm is dan is er maar zoveel wat je kan doen, en da's best irritantquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:21 schreef Redefine het volgende:
Warmte vind ik (tot op zekere hoogte) niet zo'n probleem. Mits dat dan buiten is. Binnen kan ik er nooit echt aan wennen.
Ha, ik ook. In dat kamertje voelt het nu als de Amazone, zo broeierig.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:31 schreef Redefine het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij je airco hebtquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het koud is op je slaapkamer kan je de verwarming aandoen of een extra deken of dikkere deken erbij pakken. Als het warm is dan is er maar zoveel wat je kan doen, en da's best irritant
quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd om Day after Tomorrow te kijken.
Oh ja, goed plan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
Een collega van mij heeft een nieuwbouwwoning met vloerwarming, die bij warmte ook kan koelen. Da's heerlijk denk ik zo.![]()
Maar goed, nu lekker de ramen tegen elkaar open en doorwaaien maar.
Ah nee, beterschap!quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben alweer thuis. Mijn blessure van gisteren is helaas verergerd, waardoor ik liever iets minder oncomfortabel thuis ben. Hopelijk gaat het na een paar dagen beter
Thanks! Ik was gisteren bij een concert en in de moshpit stond ik 'vast' tussen twee anderen. Mijn arm was wel vrij, maar daar duwde iemand anders tegenaan. Sindsdien doet elke beweging met mijn rechterarm pijn.quote:
Beterschap. Wat heb je gedaan waardoor je een blessure hebt opgelopen?quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben alweer thuis. Mijn blessure van gisteren is helaas verergerd, waardoor ik liever iets minder oncomfortabel thuis ben. Hopelijk gaat het na een paar dagen beter
auw.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Ik was gisteren bij een concert en in de moshpit stond ik 'vast' tussen twee anderen. Mijn arm was wel vrij, maar daar duwde iemand anders tegenaan. Sindsdien doet elke beweging met mijn rechterarm pijn.
Oef, dan kun je je inderdaad naar blesseren, dan kun je zo iets verrekkenquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Ik was gisteren bij een concert en in de moshpit stond ik 'vast' tussen twee anderen. Mijn arm was wel vrij, maar daar duwde iemand anders tegenaan. Sindsdien doet elke beweging met mijn rechterarm pijn.
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb zo vloerverwarming maar bij mij helpt niet zoveelquote:Op zaterdag 9 september 2023 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
Een collega van mij heeft een nieuwbouwwoning met vloerwarming, die bij warmte ook kan koelen. Da's heerlijk denk ik zo.![]()
Maar goed, nu lekker de ramen tegen elkaar open en doorwaaien maar.
We gaan morgen weer op weg naar huis. En dat vind ik ook wel prima. Ik wil nog een keer terug naar Venetië maar de rest heb ik wel gezien. Ik geef toe dat ik ook wat last heb van heimwee.quote:
Herkenbaar. Ik heb ook altijd last van heimwee. Vooral nu we 2 weken zonder ons hondje zijnquote:Op zaterdag 9 september 2023 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We gaan morgen weer op weg naar huis. En dat vind ik ook wel prima. Ik wil nog een keer terug naar Venetië maar de rest heb ik wel gezien. Ik geef toe dat ik ook wat last heb van heimwee.
Burano is trouwens een ondergewaardeerd eilandje. Mooie kleurrijke huisjes vergelijkbaar met Curaçao of Nyhavn in Kopenhagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:59 schreef NailQueen het volgende:
Bedoel je dit gebaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zaterdag 9 september 2023 23:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedoel je dit gebaar:Zo keek ik met mijn ogen. Mijn handen deden ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thuiskomen kan zo heerlijk zijnquote:Op zaterdag 9 september 2023 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We gaan morgen weer op weg naar huis. En dat vind ik ook wel prima. Ik wil nog een keer terug naar Venetië maar de rest heb ik wel gezien. Ik geef toe dat ik ook wat last heb van heimwee.
Burano is trouwens een ondergewaardeerd eilandje. Mooie kleurrijke huisjes vergelijkbaar met Curaçao of Nyhavn in Kopenhagen
Oja, echte Italianen drinken cappuccino alleen 's ochtendsquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik hou helemaal niet van koffie maar vanochtend vond ik dat ik toch eens een italiaanse cappuccino moest proberen. Ik vond het heel lekker. Ik wist niet wat ik meemaakte![]()
![]()
Goed hoor, dieren slecht behandelen trek ik ook altijd slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Lekker chaotisch daar altijd inderdaadquote:Op zondag 10 september 2023 00:56 schreef NailQueen het volgende:
Italianen krijgen trouwens bij aankoop van hun eerste olijfolie een gratis rijbewijs. Want rijden kunnen ze niet
Ga je dan alleen naar Disneyworld of met vrienden? Anders stel ik me graag beschikbaarquote:Op zaterdag 9 september 2023 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Thuiskomen kan zo heerlijk zijn
Ik kijk nu voor een grote vakantie volgend jaar. Eerder vond ik 14 dagen toch echt wel te lang, maar nu overweeg ik dat toch weer een keer te proberen. 14 dagen hotel lijkt niet veel duurder dan een dag of 10 en Disney World heeft nu passen voor 14 dagen toegang voor de prijs van 7. Ik zou dan geen 14 dagen Disney doen, maar je hebt wel zeker alle tijd en als je door je plannen heen bent kan je zo een extra dagje Disney doen
Die Italiaan waar ik vroeger voor werkte had het daar ook vaak over, dat de verkeersregels daar vooral zijn voor mensen die geen haast hebben.quote:Op zondag 10 september 2023 00:56 schreef NailQueen het volgende:
Italianen krijgen trouwens bij aankoop van hun eerste olijfolie een gratis rijbewijs. Want rijden kunnen ze niet
quote:Op zondag 10 september 2023 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die Italiaan waar ik vroeger voor werkte had het daar ook vaak over, dat de verkeersregels daar vooral zijn voor mensen die geen haast hebben.
"Voor een rood licht moet je stoppen, maar als je haast hebt heb je haast. Dan kijk je even of het kan en dan ga je."
"En als het niet kan ga je niet?"
"Nee, dan ga je ook, je hebt nog steeds haast."
En het is ook niet zo dat het ontwerp van de weg altijd helpt. Zat wegen daar waar ze gewoon een hele brede weg hebben zonder belijning. Waarschijnlijk omdat toch niemand zich daaraan houdt.quote:Op zondag 10 september 2023 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En ze zijn lekker creatief, jaren terug op Sicilie in Palermo, 2x2 rijstroken, maar ze reden er met 4 naast elkaar
Voorlopig is het plan om alleen te gaan en dan in april of mei. Minder druk en minder warmquote:Op zondag 10 september 2023 01:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ga je dan alleen naar Disneyworld of met vrienden? Anders stel ik me graag beschikbaar
Ik zou wel buiten het hoogseizoen doen in verband met kleine opdondertjes die niet naar school gaan.
Waar zitten jullie nu? Veel plezier nog!quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb ook altijd last van heimwee. Vooral nu we 2 weken zonder ons hondje zijn
Goede terugreis gewenst!quote:Op zaterdag 9 september 2023 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
HEEL GOED!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij zaten gisteren te eten op een terrasje en, laat ik het zo zeggen, ik heb HEUL andere ideeën over opvoeden![]()
En LIEF zijn tegen dieren, anders krijg je met NQ en mij te maken
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
We liggen nu nog in Heeg, maar beginnen zo met de terugreis, omdat we volgens meneer Sjors de stroming tegen hebben. Hij wil vrijdag thuis zijn, omdat hij maandag alweer onderin Duitsland moet zijn.quote:Op zondag 10 september 2023 08:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar zitten jullie nu? Veel plezier nog!
Ik was ook blij toen de kat (en onze dochter ook) weer thuis waren.
[..]
Goede terugreis gewenst!
Leuk, op/rond het Heegermeer ben ik vroeger ook vaak geweest met de boot. Altijd mooi daarquote:Op zondag 10 september 2023 09:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
We liggen nu nog in Heeg, maar beginnen zo met de terugreis, omdat we volgens meneer Sjors de stroming tegen hebben. Hij wil vrijdag thuis zijn, omdat hij maandag alweer onderin Duitsland moet zijn.
Ik moest Googlen waar het ligtquote:Op zondag 10 september 2023 09:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
We liggen nu nog in Heeg, maar beginnen zo met de terugreis, omdat we volgens meneer Sjors de stroming tegen hebben. Hij wil vrijdag thuis zijn, omdat hij maandag alweer onderin Duitsland moet zijn.
Moet je doen, zo leuk!quote:Op zondag 10 september 2023 11:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest Googlen waar het ligt. Nice, Friesland, dat merengebied ben ik nooit geweest
Heeg is mooi plekje. Ik heb er zelf paar jaar gewoond als kindquote:Op zondag 10 september 2023 09:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2023 14:10 schreef Em31 het volgende:
* nog 2 dagen, nog 2 dagen, nog 2 dagen *
[ afbeelding ]
Als het goed is zakt het morgen al naar 24 graden toch? Ook dat scheelt al een stuk.quote:Op zondag 10 september 2023 14:10 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier volgende weekquote:Op zondag 10 september 2023 14:17 schreef Redefine het volgende:
Maar even het WK roeien in Belgrado kijken. Nog een week dan zit ik er zelf
Nicequote:Op zondag 10 september 2023 14:17 schreef Redefine het volgende:
Hier staat nog gewoon 29, dus ik ga maar uit van dinsdagquote:Op zondag 10 september 2023 14:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het goed is zakt het morgen al naar 24 graden toch? Ook dat scheelt al een stuk.
Al zal de temperatuur binnen nog wel een wel een week blijven hangen.
Leukquote:Op zondag 10 september 2023 14:17 schreef Redefine het volgende:
Dank je.quote:
quote:
Dank je. Ja zeker. De trend van vier jaar geleden is goed doorgezetquote:Op zondag 10 september 2023 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Leukveel plezier alvast!
En Nederland doet het wel fantastisch zeg, kan nog leuk worden op de OS.
Ben benieuwdquote:
Mjah. Dat ligt bij Servië wel wat gecompliceerder. Al is hun houding naar de buurlanden nog steeds vrij agressief.quote:Op zondag 10 september 2023 14:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Servië heeft natuurlijk een bedenkelijke reputatie bij velen als oorlogszuchtig en Rusland vriend
Heel veel plezier vast! Lekker hoor, dat je de vakantie nog in het vooruitzicht hebtquote:Op zondag 10 september 2023 14:17 schreef Redefine het volgende:
Hier staat ook nog 31 graden voor morgenquote:Op zondag 10 september 2023 14:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier staat nog gewoon 29, dus ik ga maar uit van dinsdag![]()
Maar het einde is in ieder geval in zicht, dat idee voelt al goed.
Lijkt me heel leuk, bootje varen in Frieslandquote:Op zondag 10 september 2023 09:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een gouden Florijnquote:
Als dit volgend jaar ook allemaal goud wordt in Parijs kunnen we daar wel eens het record van Sydney gaan verbeterenquote:
Dat zou wel fantastisch zijn, al blijft het lastig inschatten inderdaad. Bij bijvoorbeeld atletiek is het al afwachten of McLaughlin meedoet en bij die 4x400 was de VS gediskwalificeerd. Maar je hebt vaak ook wel wat verrassingen inderdaad. Sifan Hassan is ook nog wat onvoorspelbaar.quote:Op zondag 10 september 2023 15:14 schreef sportfreak het volgende:
Nederland heeft op dit moment 15 (!) wereldkampioenen op olympische disciplines, dus als die allemaal hun status waarmaken betekend dat 15 keer goud in Parijs volgend jaar. Het record is 12 keer goud in 2000 in Syndey.
Zo simpel is het niet natuurlijk, maar ook achter die 15 hebben nog wel een aantal kanshebbers.
Ach ja, die gaan het breakdancen natuurlijk sweepen.quote:Op zondag 10 september 2023 15:18 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht, even kijken wat er voorspelt wordt voor de OS. Zie ik een voorspelling dat Frankrijk 30 keer goud gaat pakken, in Tokio hadden ze er 10. Wtf
Daar heeft Nederland ook gewoon een kanshebber met India Sardjoe, oftewel B-Girl India, die Europees kampioen is.quote:Op zondag 10 september 2023 15:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ach ja, die gaan het breakdancen natuurlijk sweepen.
Alaskaanse cuisine, mjammie!quote:Op zondag 10 september 2023 15:46 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan straks nog uit eten, naar een restaurant waar we nog niet eerder zijn geweest.
Ik hoop dat het daar een beetje uit te houden is qua temperatuur
Het is een wereldrestaurant, dus de temperatuur kan alle kanten opquote:
Werken tijdens de OS, moet er niet aan denkenquote:Op zondag 10 september 2023 15:51 schreef Arizona het volgende:
Ik kan me daar nu al op verheugen, op de OS. Middenin de zomervakantie, dus dat betekent toch al thuiswerken omdat er niemand op kantoor is, meestal ook nog een heel rustige periode qua werk, en dan kan ik alle potentieel interessante nummers tussendoor bekijken
Vergeet de blubber nuggets niet!quote:Op zondag 10 september 2023 15:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een wereldrestaurant, dus de temperatuur kan alle kanten op
Bij Alaskaanse cuisine denk ik trouwens aan die treurige blokken koolvis uit het vriesvak![]()
quote:Op zondag 10 september 2023 15:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Werken tijdens de OS, moet er niet aan denken![]()
Ben altijd druk met zoveel mogelijk streams tegelijk volgen om maar zo weinig mogelijk te missen.
#werkenbijdenosquote:Op zondag 10 september 2023 16:23 schreef Em31 het volgende:
Soms snap ik bepaalde keuzes van de NOS niet hoor. Naar de Vuelta schakelen terwijl het nog een kleine 5 minuten duurde voordat Van Vleuten voor het laatst over de finish kwam. Is het nou zo’n ramp om dat nog even mee te pakken.
Flexibel schakelen zijn ze niet altijd goed in nee. Daarom hebben ze het ook zo moeilijk op de OS. Dan werken ze vooral volgens een programma.quote:Op zondag 10 september 2023 16:23 schreef Em31 het volgende:
Soms snap ik bepaalde keuzes van de NOS niet hoor. Naar de Vuelta schakelen terwijl het nog een kleine 5 minuten duurde voordat Van Vleuten voor het laatst over de finish kwam. Is het nou zo’n ramp om dat nog even mee te pakken.
'Werken'quote:Op zondag 10 september 2023 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet keuzes maken, ik kan met mijn baan prima werken en OS kijken combineren![]()
Ik bewaar mijn vakantiedagen wel voor andere momenten, wanneer we ook echt op vakantie gaan
Hier een foto van Techno Mechanicus, tenminste het figuur waar hij naar vernoemd is.quote:Op zondag 10 september 2023 19:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als dit een bericht van De Speld was geweest had ik het ook geloofd
Wanneer ga je? Straks zitten we in hetzeflde vliegtuigquote:Op zondag 10 september 2023 14:17 schreef Redefine het volgende:
Ja, bij thuiswerken zijn zulke leuke evenementen op de achtergrond altijd wel meegenomen. Even meekijken hoe een boogschutter indruk maakt, een landgenoot zich kwalificeert voor een zwemfinale, hoe een judoka faalt, hoe nog een judoka faalt, hoe WE het doen nu we een groot atletiekland zijn, hoe Mathieu klooit bij het mountainbiken, hoe Henk Grol achtergrond geeft bij weer een falende judoka, hoe we de strafcorners erin meppen, enz.quote:Op zondag 10 september 2023 15:51 schreef Arizona het volgende:
Ik kan me daar nu al op verheugen, op de OS. Middenin de zomervakantie, dus dat betekent toch al thuiswerken omdat er niemand op kantoor is, meestal ook nog een heel rustige periode qua werk, en dan kan ik alle potentieel interessante nummers tussendoor bekijken
JASON MCATEERquote:Op zondag 10 september 2023 19:46 schreef sportfreak het volgende:
Geen De Roon en Weghorst vanavond bij Nederland, wie moeten dan nu de doelpunten maken?
Volgende week zondag. En jij?quote:Op zondag 10 september 2023 19:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Straks zitten we in hetzeflde vliegtuig
We hebben Blind nog die de kneuzenkermis in stand mag houden.quote:Op zondag 10 september 2023 19:46 schreef sportfreak het volgende:
Geen De Roon en Weghorst vanavond bij Nederland, wie moeten dan nu de doelpunten maken?
quote:Op zondag 10 september 2023 19:46 schreef sportfreak het volgende:
GENOTquote:Op zondag 10 september 2023 19:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, bij thuiswerken zijn zulke leuke evenementen op de achtergrond altijd wel meegenomen. Even meekijken hoe een boogschutter indruk maakt, een landgenoot zich kwalificeert voor een zwemfinale, hoe een judoka faalt, hoe nog een judoka faalt, hoe WE het doen nu we een groot atletiekland zijn, hoe Mathieu klooit bij het mountainbiken, hoe Henk Grol achtergrond geeft bij weer een falende judoka, hoe we de strafcorners erin meppen, enz.
Heerlâkquote:Op zondag 10 september 2023 19:52 schreef Fred_B het volgende:
Wij waren dit weekend trouwens in Luctor-land. Burgh-Haamstede om precies te zijn. Nog lekker even nagenieten aan het eind van de zomer
Eens hoorquote:Op zondag 10 september 2023 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet keuzes maken, ik kan met mijn baan prima werken en OS kijken combineren![]()
Ik bewaar mijn vakantiedagen wel voor andere momenten, wanneer we ook echt op vakantie gaan
Daar was het wel echt perfect weer voorquote:Op zondag 10 september 2023 19:52 schreef Fred_B het volgende:
Wij waren dit weekend trouwens in Luctor-land. Burgh-Haamstede om precies te zijn. Nog lekker even nagenieten aan het eind van de zomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Komende vrijdag. Die vlucht is verzet naar het eind van de middag, dus daar hebben we een beetje pech mee.quote:
Écht spannende momenten kijken wij ook met collega's op kantoor, als we op kantoor zijnquote:Op zondag 10 september 2023 20:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eens hoorOp mijn werk hebben we ook wel op kantoor de TV aangehad. Stonden we met directeur en alle managers de Nederlanders even aan te moedigen
![]()
quote:Op zondag 10 september 2023 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar was het wel echt perfect weer voor. Ik vind Luctor-land eigenlijk heel mooi, maar we komen er bijna nooit. Voor een dagje is het echt te ver voor ons
![]()
Wij wilden eigenlijk morgen nog een dagje naar het strand, maar dat is nog even niet verstandig.Zonde! Strand en zee is altijd mooi. Ach ja, wie weet wordt het over een week weer 25 graden :xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Daar was het wel echt perfect weer voor. Ik vind Luctor-land eigenlijk heel mooi, maar we komen er bijna nooit. Voor een dagje is het echt te ver voor ons
![]()
Wij wilden eigenlijk morgen nog een dagje naar het strand, maar dat is nog even niet verstandig.Zeeland is prachtig, maar wel zolang je mooi weer hebt. Anders vind ik er niet zo veel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sterkte met het bijkomen van je vakantie
De Sahara is zonder meer erg droog.
Dat is dan wel balen. Dan mis je toch gelijk de eerste dag grotendeels. Zelf kom ik rond kwart over twaalf aan. Mits geen vertraging uiteraard. Dus die eerste dag genoeg tijd om Belgrado te verkennen. De andere dagen ben ik grotendeels buiten de stad.quote:Op zondag 10 september 2023 20:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Komende vrijdag. Die vlucht is verzet naar het eind van de middag, dus daar hebben we een beetje pech mee.
Dank je!quote:Op zondag 10 september 2023 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeeland is prachtig, maar wel zolang je mooi weer hebt. Anders vind ik er niet zo veel aan.
[..]
![]()
Wij wilden eigenlijk morgen nog een dagje naar het strand, maar dat is nog even niet verstandig.Echt geluk heb je niet gehad in deze vakantie he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liever nietquote:Op zondag 10 september 2023 20:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde! Strand en zee is altijd mooi. Ach ja, wie weet wordt het over een week weer 25 graden :xIk ben de hitte inmiddels wel zat. Tenzij het precies 25 graden wordt met in de nacht 10
Fuck the EBU
Ja, dat was bij mij ook de verwachting, dat we zo laat ongeveer aan zouden komen. Nu is dat 21.40 geworden. Ach ja, ik ga - samen met een vriend - op bezoek bij iemand die daar woont, dus op een dagje Novi Sad na zal het vooral veel in Belgrado zijn.quote:Op zondag 10 september 2023 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan wel balen. Dan mis je toch gelijk de eerste dag grotendeels. Zelf kom ik rond kwart over twaalf aan. Mits geen vertraging uiteraard. Dus die eerste dag genoeg tijd om Belgrado te verkennen. De andere dagen ben ik grotendeels buiten de stad.
We kunnen dit volhouden.quote:Op zondag 10 september 2023 14:10 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog één dag afzienquote:Op zondag 10 september 2023 20:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Echt geluk heb je niet gehad in deze vakantie he?
[..]
Liever nietIk ben de hitte inmiddels wel zat. Tenzij het precies 25 graden wordt met in de nacht 10
Nee, echt dikke pech. Maar op de muggen-ellende na hebben we wel een superleuke vakantie gehad gelukkigquote:Op zondag 10 september 2023 20:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Echt geluk heb je niet gehad in deze vakantie he?
[..]
Liever nietIk ben de hitte inmiddels wel zat. Tenzij het precies 25 graden wordt met in de nacht 10
21.40 pas oefquote:Op zondag 10 september 2023 20:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat was bij mij ook de verwachting, dat we zo laat ongeveer aan zouden komen. Nu is dat 21.40 geworden. Ach ja, ik ga - samen met een vriend - op bezoek bij iemand die daar woont, dus op een dagje Novi Sad na zal het vooral veel in Belgrado zijn.
Jij gaat ook echt naar Macedonië of Montenegro toch? Dat klinkt ook erg mooi!
[..]
![]()
Wij wilden eigenlijk morgen nog een dagje naar het strand, maar dat is nog even niet verstandig.Toen ik naar huis reed was het echt druk de provincie uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf de provincie grens met Brabant tot ongeveer bij Heinkenszand was het file of langzaam rijdend. (Afstand van zo'n 30km)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja, in de bergen zijn muggen vrij zeldzaam. Wij hebben ze in Oostenrijk eigenlijk nauwelijks gezien. En dan was het af en toe best zo warm dat je de hele nacht het raam open moest houden. Maar behoudens een verdwaalde vlieg zorgde dat niet voor problemen.quote:Op zondag 10 september 2023 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, echt dikke pech. Maar op de muggen-ellende na hebben we wel een superleuke vakantie gehad gelukkig![]()
Ik reageer wel vaker heftig op insectenbeten, maar zo erg als dit jaar was het nog nooit. We gaan dus ook echt volgend jaar zoeken naar een mug-arme bestemming, in ieder geval niet meer naar een meer dus, maar naar de bergen of de zee. In Südtirol en Oostenrijk, op Mallorca en op Tenerife waren er niet tot nauwelijks muggen.
Dat was @Fred_B met zijn hele familie.quote:Op zondag 10 september 2023 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik naar huis reed was het echt druk de provincie uit.Vanaf de provincie grens met Brabant tot ongeveer bij Heinkenszand was het file of langzaam rijdend. (Afstand van zo'n 30km)
Inderdaad, het werd nog even laat met al die sightseeing in Heinkenszand.quote:Op zondag 10 september 2023 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was @:Fred_B met zijn hele familie.
Heb je nog naar Luctor kunnen zwaaien bij het terugrijden?quote:Op zondag 10 september 2023 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, het werd nog even laat met al die sightseeing in Heinkenszand.
Dit hadden we wel kunnen doen als ik wist dat Fred aan de andere kant reed.quote:Op zondag 10 september 2023 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je nog naar Luctor kunnen zwaaien bij het terugrijden?
Harde wind op het strand kan ook prachtig zijnquote:Op zondag 10 september 2023 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeeland is prachtig, maar wel zolang je mooi weer hebt. Anders vind ik er niet zo veel aan.
Zondequote:Op zondag 10 september 2023 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit hadden we wel kunnen doen als ik wist dat Fred aan de andere kant reed.
Gewoon zwaaien uit voorzorg. Doe ik ook altijd als ik binnen de gemeentegrenzen van Roger, Meke en Epiales benquote:Op zondag 10 september 2023 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit hadden we wel kunnen doen als ik wist dat Fred aan de andere kant reed.
Iedereen zwaaide naar Luctor uiteraardquote:Op zondag 10 september 2023 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je nog naar Luctor kunnen zwaaien bij het terugrijden?
Is het een lopend stuk brie?quote:
Ja idd. Ook apart dat ie alle spelers een hand geeft.quote:
Zo’n winterstorm met golven tot aan de duinenquote:Op zondag 10 september 2023 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Harde wind op het strand kan ook prachtig zijn
Ik neem aan dat Mona dat komend jaar ook wel doet.quote:Op zondag 10 september 2023 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja idd. Ook apart dat ie alle spelers een hand geeft.
Ik vond hem wel schattigquote:
quote:
quote:
Ja. Al bedacht ik mij later ook dat het een moment van stilte was en geen minuutquote:Op zondag 10 september 2023 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Mijn moeder zei ook al, dat waren maar 23 seconden.
Oh ja, dat is wel slimmer om het zo te noemen.quote:Op zondag 10 september 2023 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al bedacht ik mij later ook dat het een moment van stilte was en geen minuut
Al kon hij hier niks aan doen.quote:
Ja, wie anders. Benieuwd wie hij deze keer de schuld geeft.quote:
Blijft toch wel zonde dat penalties gegeven worden tegenwoordig. Terwijl ze zo bepalend zijn.quote:Op zondag 10 september 2023 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad dit was vrij onbenullig allemaal.
Over niets kunnen gesproken. Die Duitsers gaan nog minder lekker dan wijquote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Nederlands elftal kan ook niets hé?
Ja ik kijk ook mee vanuit Duitsland
Ja, dit is vergelijkbaar met die lichte strafcorners in het hockey.quote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blijft toch wel zonde dat penalties gegeven worden tegenwoordig. Terwijl ze zo bepalend zijn.
Ja, dat was sowieso niet slim inderdaad.quote:Op zondag 10 september 2023 20:53 schreef Arizona het volgende:
Wie gaat er nou rondspelen in de eigen 16 meter, daar begon het allemaal mee.
Hoe verloopt de terugreis?quote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Nederlands elftal kan ook niets hé?
Hockey heeft echt betere spelregels dan voetbal.quote:Op zondag 10 september 2023 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit is vergelijkbaar met die lichte strafcorners in het hockey.
Daar begon het in Frankrijk ook mee.quote:Op zondag 10 september 2023 20:53 schreef Arizona het volgende:
Wie gaat er nou rondspelen in de eigen 16 meter, daar begon het allemaal mee.
Hockey is toch gewoon: zoek een voet, krijg een strafcorner.quote:Op zondag 10 september 2023 20:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hockey heeft echt betere spelregels dan voetbal.
Ze gingen prima met basketbalquote:Op zondag 10 september 2023 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over niets kunnen gesproken. Die Duitsers gaan nog minder lekker dan wij
Zullen we dit topic een beetje voor de A-sporten houden, zoals voetbal, veldrijden en sjoelen?quote:
Maar dat is toch ook de kern van hockey, dat je alles met de stick speeltquote:Op zondag 10 september 2023 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hockey is toch gewoon: zoek een voet, krijg een strafcorner.
quote:Op zondag 10 september 2023 20:59 schreef Redefine het volgende:
Die actie van Blind. Nee dat kan niet
Iemand doelbewust keihard een bal tegen de voeten slaan vind ik niet echt bijdragen aan een leukere sport.quote:Op zondag 10 september 2023 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook de kern van hockey, dat je alles met de stick speelt![]()
En een strafcorner is nog geen strafbal; die laatste kun je vergelijken met een penalty.
Vergeet het hier al eerder bejubelde breakdance niet!quote:Op zondag 10 september 2023 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zullen we dit topic een beetje voor de A-sporten houden, zoals voetbal, veldrijden en sjoelen?
Dit idd.quote:Op zondag 10 september 2023 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iemand doelbewust keihard een bal tegen de voeten slaan vind ik niet echt bijdragen aan een leukere sport.
Oh ik vind het wel primaquote:Op zondag 10 september 2023 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Iemand doelbewust keihard een bal tegen de voeten slaan vind ik niet echt bijdragen aan een leukere sport.
Dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op zondag 10 september 2023 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, penalty.
Had dit geenmoeten zijn?
Nee. Tegenwoordig doen ze dat niet meer omdat je dan dubbel gestraft wordt. Plus dat keepers dan helemaal niks meer kunnen doen.quote:Op zondag 10 september 2023 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, penalty.
Had dit geenmoeten zijn?
quote:Op zondag 10 september 2023 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Nederlands elftal kan ook alles hé?
Volgens mij willen vooral de scheidsrechters af van die loodzware straf penalty (vaak tegengoal) en rood er nog bij.quote:Op zondag 10 september 2023 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, penalty.
Had dit geenmoeten zijn?
Ja, ok, dat is ook wel zo inderdaad.quote:Op zondag 10 september 2023 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Tegenwoordig doen ze dat niet meer omdat je dan dubbel gestraft wordt. Plus dat keepers dan helemaal niks meer kunnen doen.
Ierland ook niet hèquote:Op zondag 10 september 2023 21:08 schreef Arizona het volgende:
Maar eerlijk, behalve de mooie pass net van Gakpo en de actie vsn Dumfries daaropvolgend, hebben WE nog niets laten zien.
Is dat al een officiële regel eigenlijk?quote:Op zondag 10 september 2023 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Tegenwoordig doen ze dat niet meer omdat je dan dubbel gestraft wordt. Plus dat keepers dan helemaal niks meer kunnen doen.
Het is nog niet al te best inderdaad.quote:Op zondag 10 september 2023 21:08 schreef Arizona het volgende:
Maar eerlijk, behalve de mooie pass net van Gakpo en de actie vsn Dumfries daaropvolgend, hebben WE nog niets laten zien.
Ik kijk nu Indycar. Ik wàs van plan dat stil te houden, maar nu noem ik het lekker tochquote:Op zondag 10 september 2023 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zullen we dit topic een beetje voor de A-sporten houden, zoals voetbal, veldrijden en sjoelen?
Als het goed is wel. Al ben je altijd nog afhankelijk van de scheidsrechter.quote:Op zondag 10 september 2023 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dat al een officiële regel eigenlijk?
Ja, hij had de bal.quote:Op zondag 10 september 2023 21:09 schreef Redefine het volgende:
Nog even los van zijn kwaliteiten. Maar wat heeft het voor nut om Blind op te stellen als ze hem nooit willen aanspelen. Hij is gewoon meerdere keren de meest logische optie om aan te spelen, maar ze draaien elke keer weg als ze hem zien
Ik heb een tijdje gekeept bij hockeyquote:Op zondag 10 september 2023 21:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel prima![]()
Ze trainen er ook echt op( mijn dochter was vrij goed in het versieren van strafcorners op die manier
)
Ja, dat sowieso. Maar de regel op zich is goed.quote:Op zondag 10 september 2023 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Al ben je altijd nog afhankelijk van de scheidsrechter.
Wat leuk! En inderdaad, als je met je voet wil hockeyen moet je keeper wordenquote:Op zondag 10 september 2023 21:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gekeept bij hockeyDan is er helemaal niets aan de hand als je een bal tegen je voet krijgt
Ja. Verder kunnen ze er vrij weinig van. Maar die cornersquote:Op zondag 10 september 2023 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Die corners leveren wel steeds Alarmfase 2 op.
Die zijn hier nauwelijks nog berucht en dat moet jij weten, jij was in Luctor-landquote:Op zondag 10 september 2023 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Die corners leveren wel steeds Alarmfase 2 op.
Bij Liverpool gaat het nu ook beter, nu Van Dijk geschorst is.quote:
Ik adem bij elke corner zwaar en moedeloos ondertussen.quote:Op zondag 10 september 2023 21:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die zijn hier nauwelijks nog berucht en dat moet jij weten, jij was in Luctor-land
Zou hij van slag zijn omdat Veerman zijn zoontje Frenkir heeft genoemd en niet Virgil?quote:
Ik vooral als Van Dijk als laatste man een duel moet aangaan.quote:Op zondag 10 september 2023 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik adem bij elke corner zwaar en moedeloos ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |