Je hebt nu zijn dag gered. Want hij was al in grote paniekquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
@:Roger_Epiales , dit gaat weer over wielrennen in Spanje.
Hoef je ook niet te googlen.
Ik zou me er niet tegen verzetten Bill, de TT heeft gesproken, het staat geschreven, en meer van dat soort zekerheidsclichés.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat ik niet in de war was, maar door deze TT begin ik toch te twijfelen
Dank je wel, aan jou heb ik tenminste wat.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
@:Roger_Epiales , dit gaat weer over wielrennen in Spanje.
Hoef je ook niet te googlen.
Stef Clement gaf in z`n commentaar aan dat Kuss een contract heeft om meer in de luwte te blijven en in dienst van de kopmannen te rijden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:47 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk dat Kuss uiteindelijk de ronde dan wint. Maar ik vrees dat het Vingegaard gaat worden.
Dat staat niet in z'n contract. Dat is gewoon wat Kuss zelf prettig vindt. Maar hij gaat natuurlijk niet nu de Vuelta-winst zomaar weggooien.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Stef Clement gaf in z`n commentaar aan dat Kuss een contract heeft om meer in de luwte te blijven en in dienst van de kopmannen te rijden.
Maar ja. Als je op dit moment gewoon bij de beste hoort of misschien wel de beste bent.
Zoiets zeiden ze bij Eurosport ook al, dat het Jumbo geld zou kosten. Maar was ook speculeren.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Stef Clement gaf in z`n commentaar aan dat Kuss een contract heeft om meer in de luwte te blijven en in dienst van de kopmannen te rijden.
Maar ja. Als je op dit moment gewoon bij de beste hoort of misschien wel de beste bent.
Maar d’n Wout dan?quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mja dat is een realiteit waar je aan zal moeten gaan wennen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:28 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn Disney+ doet raar, ondertiteling staat op Nederlands, maar hij is in het Chinees
Grey’s Anatomy staat niet op Netflix.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja dat is een realiteit waar je aan zal moeten gaan wennen.
Of gewoon Netflix kijken natuurlijk.
Die is lekker rondjes aan het rijden in Groot-Brittannië.quote:
Dan zal je toch Chinees moeten gaan leren!quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Grey’s Anatomy staat niet op Netflix.
Zo mee eens. Nog 2 dagen thuis overleven en maandag ga ik naar kantoor met aircoquote:
Zo kan het ook @Luctor.et.Emergo , gewoon uitkijken naar de werkweek.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo mee eens. Nog 2 dagen thuis overleven en maandag ga ik naar kantoor met airco
Ik slinger Duo Lingo maar aan.quote:Op vrijdag 8 september 2023 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zal je toch Chinees moeten gaan leren!
@Em31 heeft zelfs al per DM gedreigd dat ze niet meer in de SC komt als ik blijf postenquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:24 schreef ijs_beer het volgende:
Tevens een goede avond. Ik zie dat @:strani weer volop meepost. Zijn we daarom in de war?
De verwarring begon bij een Belg.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:25 schreef ijs_beer het volgende:
Want dat zou ik wel uitermate verwarrend vinden als jullie daarvan in de war raken, van onze toch wel kraakheldere Strani.
Zo dan, geen halve maatregelen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 heeft zelfs al per DM gedreigd dat ze niet meer in de SC komt als ik blijf posten
Urbanus kan ik inderdaad ook niet altijd verstaan.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De verwarring begon bij een Belg.
En dat was niet @:Fred_B
Hoe is het verder? Nog last de van arm, of gaat dat nu weer goed?quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Je weet hoe ze is hè.
Dus ik denk niet dat je haar hier nog veel gaat zien voorlopig.
Als je NIET blijft postenquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Em31 heeft zelfs al per DM gedreigd dat ze niet meer in de SC komt als ik blijf posten
Bij ons gelukkig niet, het was overal netjes 2°C (give or take een half graadje)quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:09 schreef Momo het volgende:
Bij ons op het werk was de hele week airco kapot, was nog warmer dan buiten donderdag
Maandag of dinsdag wordt het gemaakt.
Cool werk!quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij ons gelukkig niet, het was overal netjes 2°C (give or take een half graadje)
Werk je in een koelkast? Wat leukquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij ons gelukkig niet, het was overal netjes 2°C (give or take een half graadje)
Min of meer wel ja, maar dan wel een hele grote.quote:
Moet heerlijk zijn op dit soort momentenquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Min of meer wel ja, maar dan wel een hele grote.
Zo!quote:
Dat laatste zeker. Vanmiddag een aantal keer iets van buiten naar binnen moeten brengen, dat is helemaal leuk op dit soort dagen. Van 2 naar 30, terug naar 2 en weer de 30 in. Doe dat een keer of 6 en je gaat gewoon sterretjes zien.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet heerlijk zijn op dit soort momenten![]()
En een klap als je dan weer naar buiten loopt
Oh ja, dat was dat plan dat wij allemaal naar een nieuwe SC zouden gaan, en dan jou niet zouden zeggen welke dat was.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso al met het feit dat er een SC is daarquote:
De buren hier zitten weer eens in de schuur met de deur open (omdat warm, logisch), maar volgens mij is die schuur nog nooit schoongemaakt. Hangt een aardige walm van oud bier en sigarenrook rond het hele hok en zodra ik mijn raam open komt het direct naar binnen walmen. Ik zit dus lekker met het raam dicht.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:54 schreef H_T het volgende:
Na een uur met ramen open is het bij mij afgekoeld tot 27,5
Op een of andere manier is de temperatuur nu gestegen naar 28 gradenquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:54 schreef H_T het volgende:
Na een uur met ramen open is het bij mij afgekoeld tot 27,5
Dat had ik dan verkeerd gelezen!quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je NIET blijft posten
Zelfs positieve dingen weer verdraaien
Heb je de thermometer al streng toegesproken dat het helemaal de verkeerde kant opgaat en dat hij maar beter snel zijn leven kan beteren voordat de dingen echt weer richting de 30 escaleren?quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Op een of andere manier is de temperatuur nu gestegen naar 28 graden
Nee! Briljant idee Rog, ga ik meteen doenquote:Op vrijdag 8 september 2023 23:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je de thermometer al streng toegesproken dat het helemaal de verkeerde kant opgaat en dat hij maar beter snel zijn leven kan beteren voordat de dingen echt weer richting de 30 escaleren?
Het gaat goed! De arm is zo goed als genezen, kan hem ook weer gewoon bewegen en dingen mee tillen. Dank je voor het vragen! Hoe gaat het met jou?quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoe is het verder? Nog last de van arm, of gaat dat nu weer goed?
Wacht, je was weg van huis?quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis. Ik vond het best frisjes op de fiets naar huis. Helaas geldt dat niet voor in huis.
Ja, best gewaagd van mijzelf inderdaad.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, je was weg van huis?
Jij durft.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 9 september 2023 06:19 schreef Yesse het volgende:
Aaarrrgh ik heb al 2 dagen dat is super vroeg wakker word en dan niet meer kan slapen. Man en baby slapen gewoon nog maar ik lig na te denken over dingen als volgende vakanties (whyyyyy?) en waarom traditie wint van welzijn met koeienbellen. Maar dan wel een dutje willen overdag
Maar wij hebben geen airco.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zo kan het ook @:Luctor.et.Emergo , gewoon uitkijken naar de werkweek.
Wat brengt u daar? Pintjes (datvermoedikvanniet) en mosselen?quote:
Goed om te horen. Gaat prima hier hoor, en nu specifiek want lang weekend.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat goed! De arm is zo goed als genezen, kan hem ook weer gewoon bewegen en dingen mee tillen. Dank je voor het vragen! Hoe gaat het met jou?
Een welverdiende vakantie in het schitterende Wallonië! Geen pintjes of mosselen, wel bloedhitte en derhalve een goede reden om vooral weinig te bewegen en goed te hydrateren!quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat brengt u daar? Pintjes (datvermoedik iets) en mosselen?
quote:
quote:
quote:
Het kan zijn dat ik alleen lees wat ik wil lezen, maar het staat er toch echt allemaal in.quote:
Well played, Roozjee!quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het kan zijn dat ik alleen lees wat ik wil lezen, maar het staat er toch echt allemaal in.
Ik heb gevoel dat ik aan het wegsmelten ben.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik voel me een beetje meh vandaag.
Die kan je gelijk weer afhalen, die zal wel intussen al wel weer droog zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:31 schreef Redefine het volgende:
Ik heb een was opgehangen met deze temperaturen.
[ afbeelding ]
Bijna wel ja.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kan je gelijk weer afhalen, die zal wel intussen al wel weer droog zijn.
Vanochtend voelde de woonkamer lekker fris toen ik daar naar binnen liep. Bleek ie nog steeds 26 graden te zijnquote:Op zaterdag 9 september 2023 18:31 schreef Redefine het volgende:
[ afbeelding ]
Denk je dat het lekker fris is, tot je de temperatuur bekijkt.quote:Op zaterdag 9 september 2023 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Vanochtend voelde de woonkamer lekker fris toen ik daar naar binnen liep. Bleek ie nog steeds 26 graden te zijn. De rest was gewoon nog warmer
Herkenbaar. Hier is de woonkamer 27,5. In de kamer waar ik mijn was heb hangen zal het denk ik rond de 30 zijnquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Vanochtend voelde de woonkamer lekker fris toen ik daar naar binnen liep. Bleek ie nog steeds 26 graden te zijn. De rest was gewoon nog warmer
Dat zou mij dan niks uitmakenquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk je dat het lekker fris is, tot je de temperatuur bekijkt.
Als het koud is op je slaapkamer kan je de verwarming aandoen of een extra deken of dikkere deken erbij pakken. Als het warm is dan is er maar zoveel wat je kan doen, en da's best irritantquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:21 schreef Redefine het volgende:
Warmte vind ik (tot op zekere hoogte) niet zo'n probleem. Mits dat dan buiten is. Binnen kan ik er nooit echt aan wennen.
Ha, ik ook. In dat kamertje voelt het nu als de Amazone, zo broeierig.quote:Op zaterdag 9 september 2023 18:31 schreef Redefine het volgende:
[ afbeelding ]
Tenzij je airco hebtquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het koud is op je slaapkamer kan je de verwarming aandoen of een extra deken of dikkere deken erbij pakken. Als het warm is dan is er maar zoveel wat je kan doen, en da's best irritant
quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd om Day after Tomorrow te kijken.
Oh ja, goed plan.quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
Een collega van mij heeft een nieuwbouwwoning met vloerwarming, die bij warmte ook kan koelen. Da's heerlijk denk ik zo.![]()
Maar goed, nu lekker de ramen tegen elkaar open en doorwaaien maar.
Ah nee, beterschap!quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben alweer thuis. Mijn blessure van gisteren is helaas verergerd, waardoor ik liever iets minder oncomfortabel thuis ben. Hopelijk gaat het na een paar dagen beter
Thanks! Ik was gisteren bij een concert en in de moshpit stond ik 'vast' tussen twee anderen. Mijn arm was wel vrij, maar daar duwde iemand anders tegenaan. Sindsdien doet elke beweging met mijn rechterarm pijn.quote:
Beterschap. Wat heb je gedaan waardoor je een blessure hebt opgelopen?quote:Op zaterdag 9 september 2023 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben alweer thuis. Mijn blessure van gisteren is helaas verergerd, waardoor ik liever iets minder oncomfortabel thuis ben. Hopelijk gaat het na een paar dagen beter
auw.quote:Op zaterdag 9 september 2023 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Ik was gisteren bij een concert en in de moshpit stond ik 'vast' tussen twee anderen. Mijn arm was wel vrij, maar daar duwde iemand anders tegenaan. Sindsdien doet elke beweging met mijn rechterarm pijn.
Oef, dan kun je je inderdaad naar blesseren, dan kun je zo iets verrekkenquote:Op zaterdag 9 september 2023 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Ik was gisteren bij een concert en in de moshpit stond ik 'vast' tussen twee anderen. Mijn arm was wel vrij, maar daar duwde iemand anders tegenaan. Sindsdien doet elke beweging met mijn rechterarm pijn.
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 9 september 2023 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |